Hurt i dystrybucja
Notino otwiera nowoczesny magazyn pod Łodzią. Pachnące paczki dotrą do klientów jeszcze szybciej. Artykuł sponsorowany

Hurt i dystrybucja Notino otwiera nowoczesny magazyn pod Łodzią. Pachnące paczki dotrą do klientów jeszcze szybciej. Notino to jedna z największych sieci sklepów internetowych z asortymentem kosmetycznym, perfumeryjnym, jak również akcesoriami dla dzieci itp. Dążenie do dzielenia się pięknem, wysublimowana oferta produktów w dobrej cenie to wyznaczniki marki i jednocześnie zobowiązanie dotrzymania wysokiej jakości. Nowy magazyn pod Łodzią otwarty przez markę ma sprzyjać jeszcze lepszemu dotarciu do klientów. Czy uda się realizować ... 10.04.2024

Teresa Jonas, prezes zarządu spółki Błysk i sieci DP Drogerie Polskie

Hurt i dystrybucja Błysk wdraża system automatycznej kompletacji zamówień Firma dystrybucyjna Błysk, już od maja tego roku, będzie kompletować zamówienia w swoich magazynach przy pomocy robotów. Pozwoli to na szybsze przygotowywanie produktów dla sklepów, wyeliminowanie pomyłek oraz optymalizację kosztów całego procesu. Teresa Jonas, prezes sieci DP Drogerie Polskie i firmy Błysk uważa, że rozwiązanie zapewni dystrybutorowi niezwykłą konkurencyjność przez kolejne lata. Firma wprowadza bowiem to ... 12.03.2024

<p>Paweł Pietruszka, dyrektor zarządzający, Europe Distribution Group</p>

Rynek i trendy Paweł Pietruszka, EDG: Atutem polskich firm będzie ich duża elastyczność biznesowa [Prognozy na 2024] Rynek jest niestabilny pod względem cen surowców i energii, nie wiadomo, jaki będzie miało to wpływ na końcowe ceny produktów. Spadły dochody gospodarstw domowych, a tym samym konsumpcja. Branża kosmetyczna wybroniła się jednak w 2023 roku i wysoka elastyczność polskich firm będzie dużym atutem także w kolejnym roku, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż eksportową – mówi Paweł Pietruszka, dyrektor zarządzający Europe ... 27.12.2023

514891

Hurt i dystrybucja Jędrzej Karasek, Primavera Parfum: Obecnie skupiamy się na sprzedaży marek od dystrybutorów, ale w przyszłości planujemy skoncentrować się na kreowaniu brandów własnych Już co dziesiąty kosmetyk sprzedaje się w Polsce drogą internetową, a procent ten będzie rósł i w przyszłości może osiągnąć nawet 50 proc. Co ciekawe, choć w sprzedaży stacjonarnej dominują tańsze produkty kosmetyczne, to w e-commerce najmocniejszą kategorią są perfumy oraz kosmetyki premium. Dlatego firmy z branży branży health & beauty sprzedające produkty online mogą oczekiwać wzrostów wyższych niż cały rynek, ... 19.12.2023

<p>Katarzyna Szafraniec-Leśniak, managing director area Salon Professional w Orbico, odpowiedzialna między innymi za biznes w Polsce (trzecia z lewej). Na zdjęciu także (od lewej): Robert Grzyb, prezes Orbico Polska, Mariusz Latos, dyrektor zarządzający Orbico Suply, Tomasz Czuchnowski, dyrektor zarządzający Orbico Beauty, Anna Szpitalny, dyrektor operacyjna Orbico Polska oraz Eddy Malky, dyrektor zarządzający Orbico Style</p>

<p> </p>

<p>,</p>

<p> </p>

<p> </p>

Hurt i dystrybucja Katarzyna Szafraniec-Leśniak, Orbico Salon Professional: Rynek fryzjerski boryka się z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności. Odbija się to na wyborze marek do pracy w salonach [Trendy w biznesie 2024] Salony fryzjerskie borykają się z rosnącymi kosztami prowadzenia działalności. Część z nich, myśląc o zredukowaniu tych obciążeń, rozważa przejście na tańsze produkty, na bazie których będą świadczyć swoje usługi. Z jednej strony poprzez platformę B2B oraz nową platformę e-learningową będziemy je lojalizować i pokazywać korzyści z pracy na markach, które oferujemy, a z drugiej – zgodnie ze strategią ... 19.12.2023

<p>Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna Ambra, Grupa Eurocash</p>

Rynek i trendy Klaudia Rudewicz, Ambra, Eurocash: Trwa i będzie trwała walka o konsumenta. Spada siła nabywcza [Trendy w biznesie 2024] Największym wyzwaniem w branży FMCG już od kilku lat jest walka o konsumenta. W ostatnim czasie przedsiębiorcy mocno odczuwają również rosnące koszty, których nie pokrywa wzrost cen produktów podyktowany inflacją, która z kolei przyczynia się do spadku siły nabywczej konsumentów. My skupiamy się na efektywności kosztowej poprzez optymalizację procesów dzięki automatyzacji – mówi Klaudia Rudewicz, dyrektor generalna firmy ... 15.12.2023

<p><strong>Tomasz Czuchnowski</strong>, dyrektor zarządzający Orbico Beauty</p>

Rynek i trendy Tomasz Czuchnowski, Orbico: Nie unikniemy kolejnych podwyżek cen, co wzmocni marki własne i najtańszą ofertę kosmetyczną [Trendy w biznesie 2024] Wzrost płacy minimalnej przewidziany na przyszły rok podniesie koszty detalistów, dlatego możemy spodziewać się kolejnych podwyżek cen. Na marki kosmetyczne premium nie będzie to miało dużego wpływu, jednak jeszcze bardziej wzmocni private Labels i najtańsze oferty kosmetyczne – prognozuje Tomasz Czuchnowski, dyrektor zarządzający Orbico Beauty. 15.12.2023

<p>Wojciech Kuchnowski (z lewej) i Marcin Bartoszyński, członkowie zarządu PGD Polska</p>

Rynek i trendy Marcin Bartoszyński, Wojciech Kuchnowski, PGD Polska: Rynek nadal jest niestabilny, co będzie się przekładało na wzrost cen [Trendy w biznesie 2024] Rynek jest dalej niestabilny, trudno przewidzieć co się będzie działo i jakie warunki handlowe będziemy mogli zaoferować naszym klientom w przyszłym roku, również ze względu na brak wiarygodnych danych o cenach surowców. W firmie Będziemy kontynuować reorganizację struktur, konsolidację struktur logistycznych i ich uproszczenie, które rozpoczęliśmy w tym roku – mówią Marcin Bartoszyński i Wojciech Kuchnowski z zarządu PGD ... 13.12.2023

<p>Paweł Surówka, prezes zarządu Grupy Eurocash</p>

Hurt i dystrybucja Paweł Surówka, Eurocash: Rynek nam nie sprzyja, ale tegoroczne wyniki będą lepsze niż w roku ubiegłym Dla grupy Eurocash, w której działają m.in. franczyzowa sieć drogerii Koliber, sklepy Kontigo oraz hurtownia chemiczno-kosmetyczna Ambra, ten rok ma być lepszy niż ubiegły na poziomie EBITDA i wyniku netto. Taką deklarację złożył PAP Biznes Paweł Surówka, prezes firmy, mimo świadomości, że konsumenci kupują mniej, wybierają tańsze zamienniki produktów i pod wpływem inflacji częściej korzystają z dyskontów. Jak na razie ... 29.08.2023

23. kwiecień 2024 23:47