Perły Rynku Kosmetycznego
Nowa statuetka Perły Rynku, która miała swój debiut w 2023 roku

Rynek i trendy Perły Rynku Kosmetycznego 2024 - ostatnie chwile na zgłoszenie do badania nowości kosmetycznych! Jeszcze tylko do 30 kwietnia przyjmujemy zgłoszenia do badania Perły Rynku Kosmetycznego i Perły Rynku FMCG, w którym menedżerowie odpowiadający za wprowadzanie produktów do sieci sprzedaży oceniają rynkowe nowości i ich potencjał sprzedażowy. Zgłoś swoje produkty do badania i przekonaj się, jak widzą je Twoi partnerzy handlowi oraz które kanały sprzedaży są najlepsze dla Twojej marki. 22.04.2024

261556

Producenci Krem The Saem SPF 50+ PA++++ Jeju Fresh Aloe zdobywcą srebrnej Perły Rynku Kosmetycznego 2022 Produkty do pielęgnacji The Saem odwołują się do koreańskich sposobów dbania o urodę, czerpiąc z najczystszych źródeł natury. Marka to swoisty prekursor w tworzeniu rytuałów pielęgnacyjnych dla twarzy i ciała, opartych na koreańskim stylu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii. Ich wyznacznikiem jest minimalizm połączony ze skutecznością, dzięki któremu jeden odpowiednio dobrany produkt odpowie na większość potrzeb ... 12.12.2022

261446

Drogerie Edyta Kresińska, Drogerie Jawa: Negocjujemy umowy z producentami i otwieramy współpracę w e-commerce – Dużej zmiany w postawie konsumenckiej wynikającej z czynników gospodarczych, jeszcze w obrocie nie widać, ale sądzę, że za chwilę to odczujemy. Konsumenci zaczną ograniczać swoje wydatki do podstawowych potrzeb – mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu w sieci Drogerie Jawa. Dlatego Jawa rozpoczęła ponownie rozmowy z producentami, by zagwarantować sobie jak najkorzystniejsze ceny zakupów. W uzyskaniu dobrych ... 24.11.2022

261419

Producenci Patrycja Czernek, Ocean Trade: Konsumenci są otwarci na nowości w kategorii suchych szamponów Marka Batiste co roku wprowadza liczne innowacje w kategorii suchych szamponów. Okazuje się, że za każdym razem fanki tego sposobu odświeżania fryzur, są gotowe na kolejne wersje tych produktów. To co konsumentki mogą kupić w polskich sklepach, to wyselekcjonowany przez dystrybutora asortyment, najlepiej odpowiadający oczekiwaniom Polek – zapewniła Patrycja Czernek, dyrektor marketingu i PR w Ocean Trade, podczas gali przyznania ... 21.11.2022

261366

Producenci Mydło do stylizacji brwi Delia Cosmetics Eyebrow Expert z Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Stylizująco-pielęgnacyjne mydełko Eyebrow Expert to wyjątkowa, bogata w żeńszeń formuła, umożliwiająca nadanie wymarzonego kształtu brwiom. To maksymalne utrwalenie, żelowa, transparentna konsystencja, która sprawia, że nawet najbardziej nieokrzesane brwi staną się doskonale wystylizowane. Mydełko powstało zgodnie z najgorętszymi trendami, dając możliwość stworzenia najbardziej finezyjnych kształtów brwi. Aplikacja jest ... 14.11.2022

261354

Producenci Renata Ciszewska, Delia Cosmetics: Widzimy przyszłość w e-commerce, ale poszerzamy też naszą obecność w sieciach stacjonarnych Jesteśmy tam gdzie nasi klienci – w drogeriach, sieciach handlowych, ale i w e-commerce – zarówno na największych platformach, jak i w małych e-sklepach. Bardzo zadowoleni jesteśmy ze sprzedaży poprzez własny e-sklep Delii, który dodatkowo fantastycznie buduje nam lojalność wśród konsumentów. Nie spoczywamy jednak na laurach i wciąż rozbudowujemy naszą sieć dystrybucji. Wciąż chcemy więcej – mówi Renata Ciszewska, ... 09.11.2022

261338

Producenci Jarosław Brzozowski, Krystyna Janda: Konsumentki są gotowe płacić więcej za kosmetyki z innowacyjnymi składami Janda, marka znana na rynku od wielu już lat, do tegorocznego konkursu Perły Rynku Kosmetycznego zgłosiła produkty pod submarką My Clinic. Jarosław Brzozowski, dyrektor handlowy firmy, nie obawia się, że kosmetyki wyżej pozycjonowane cenowo mogą nie być odpowiednią ofertą na obecne czasy. Według niego konsumentki niezmiennie są gotowe płacić więcej, jeśli w ślad za wyższą ceną idą innowacje w zakresie składników, ... 08.11.2022

25. kwiecień 2024 09:20