StoryEditor

Rusza kolejna edycja badania Perły Rynku

Rusza kolejna edycja badania Perły Rynku / Wydawnictwo Gospodarcze

Wprowadzasz nowy produkt, którym chcesz podbić rynek? Opracowujesz formułę, którą pokochają klienci? Chcesz wejść w nową kategorię albo umocnić się w już obecnej? To badanie jest właśnie dla Ciebie.

Perły Rynku to badanie, w którym Jury składające się z niemal 100 kupców i praktyków rynku FMCG oceni Twoje produkty i ustali ich rynkowy potencjał. W wyniku badania otrzymasz szczegółowy raport, na podstawie którego stwierdzisz jakie aspekty twojego produktu są jego najmocniejszymi stronami, a które wymagają jeszcze poprawy. Jeżeli twój produkt (lub linia produktów) zdobędzie odpowiednio dużo punktów w ocenie naszego Jury, to otrzyma tytuł Perły Rynku, a Ty poznasz naszych Jurorów podczas jesiennej Gali Pereł Rynku.

Jury Pereł to kupcy, dyrektorzy handlowi i członkowie zarządów liderów handlu detalicznego w Polsce. To przedstawiciele dyskontów, supermarketów, drogerii, aptek, stacji paliw, hurtowni i e-commerce, którzy każdego dnia decydują o tym jakie produkty zostaną zaoferowane milionom Polek i Polaków korzystających na co dzień z ich sklepów. 

Zbierz opinie Jury o swoim produkcie

Jeżeli zgłosisz swoje produkty do badania Perły Rynku, wybierając projekt Perły Rynku FMCG lub Perły Rynku Kosmetycznego, twoje nowości trafią do wszystkich jurorów tego badania. Ci obejrzą je, przetestują i dokładnie ocenią ponad 12 jego cech. Odpowiedzą też na pytanie, czy chcieliby postawić Twój produkt na półce, a także która z jego cech jest jego najmocniejszą stroną.

Wszystkie oceny naszego Jury zbierzemy dla Ciebie w przejrzystym raporcie, dzieląc ich głosy na poszczególne formaty sklepów, które reprezentują. W ten sposób możesz ocenić, czy Twój produkt lepiej odnajdzie się na półce dyskontu czy sklepów convenience, a także którą z cech należałoby poprawić, aby mógł “wejść” na półkę wymarzonej sieci. W raporcie znajdziesz również indywidualne oceny opisowe naszego jury dotyczące Twojego produktu.

Zgłaszając swoją nowość, nie zapomnij wskazać danych kontaktowych osoby odpowiedzialnej za sprzedaż. Perły Rynku to badanie nowości, które wielokrotnie kończy się podpisaniem nowych kontraktów. Jeżeli tylko podasz nam odpowiednie dane, masz pewność, że wraz z Twoim produktem trafią do jurorów, a ci mogą zdecydować, aby skontaktować się z Tobą zaraz po przetestowaniu produktu. 

Zdobądź Perłę i zabłyśnij na oficjalnej Gali

Perły Rynku to badanie, ale produkty o najwyższym potencjale sprzedażowym tradycyjnie wyróżniamy tytułem Perły Rynku i statuetką. Jeżeli twoja nowość zostanie oceniona przez Jury odpowiednio dobrze, to przyznamy jej tytuł Perły Rynku, a przedstawicieli twojej firmy zaprosimy do udziału w oficjalnym rozdaniu nagród. Będziecie mogli spotkać jurorów, którzy ocenili Wasze produkty, a także pochwalić się całemu światu zdobytą statuetką.

I to nie wszystko, bo Wydawnictwo Gospodarcze jako organizator zaprezentuje Wasze nagrodzone produkty w piątym numerze magazynu Wiadomości Handlowe, który w nakładzie 10 000 egzemplarzy trafi do najlepszych profesjonalistów branży retail w Polsce. Czekają na Ciebie również specjalne pakiety promocyjne, które jeszcze bardziej wzmocnią Twój marketingowy przekaz i pozwolą szeroko zaprezentować nagrodzoną nowość.

Nie zwlekaj, bo zgłoszenia do badania przyjmujemy tylko do 23 maja! Zgłoś się już teraz na stronie Pereł lub skontaktuj się z nami, jeżeli masz jakiekolwiek pytania co do naszego projektu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Linia kosmetyków do twarzy Floslek go for glow... Vitamin C nagrodzona srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego
Linia kosmetyków do twarzy Floslek go for glow... Vitamin C nagrodzona srebrną Perłą Rynku KosmetycznegoMateriał Partnera

Vitamin C marki Floslek to linia kosmetyków powstała z myślą o pielęgnacji skóry zmęczonej i skłonnej do utraty jędrności oraz wymagającej nawilżenia i rozjaśnienia.

Produkty te idealnie nadają się do przeprowadzenia zabiegu rewitalizacji skóry. Zawierają stabilną formę witaminy C, która zapewnia widoczny efekt rozświetlenia i odmłodzenia skóry. Witamina E i fucocert intensywnie nawilżają i spowalniają procesy starzenia, a trokserutyna zmniejsza widoczność cieni wokół oczu. Kremy i serum doskonale odżywiają, poprawiają jędrność i elastyczność naskórka oraz wpływają na spłycenie zmarszczek. Niwelują także oznaki zmęczenia, rozświetlając poszarzałą cerę i przywracając jej blask.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Linia kosmetyków do włosów Urban Care Hialuronic Acid and Collagen nagrodzona brązową Perłą Rynku Kosmetycznego
fot. Materiał Partnera

Urban Care to marka nr 1 w kategorii pielęgnacji włosów w Turcji.

Wszystkie produkty nią sygnowane są wolne od parabenów i siarczanów – to formuły w pełni wegańskie, oparte na naturalnych składnikach pochodzenia roślinnego, takie jak keratyna, olej arganowy, masło shea czy proteiny jedwabiu. Szampony, odżywki oraz odżywki bez spłukiwania nie zawierają silikonów (co potwierdza certyfikat PETA). Ofertę marki Urban Care wyróżniają odżywki z filtrem UV oraz maski pre-wash (do stosowania przed myciem głowy). Każda z sześciu linii odpowiada na konkretne potrzeby pielęgnacyjne. Niebieska seria Urban Care z kwasem hialuronowym i kolagenem nawilża i dodaje objętości.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. maj 2025 05:58