
Innowacje


Innowacje Shu Uemura wprowadza na rynek naklejki na twarz z NFC Shu Uemura, marka kosmetyków należąca do L‘Oréal, wprowadziła na rynek limitowaną edycję naklejek z wbudowanym chipem NFC. Te innowacyjne naklejki można umieścić na twarzy, a następnie zeskanować za pomocą smartfona z funkcją NFC, co pozwala na generowanie treści cyfrowych. Naklejki umożliwiają użytkownikom dostęp do trzech interaktywnych filtrów rzeczywistości rozszerzonej (AR) i stosowanie ich w celu ulepszania swoich ... 18.07.2023

Producenci Beiersdorf i DKFZ zakładają Joint Innovation Lab. Celem są badania nad odmładzaniem skóry Komórki naszej skóry – podobnie jak wszystkie inne komórki organizmu – zawierają pewną formę zegara molekularnego, który wskazuje nasz aktualny wiek. Wiek można wyprowadzić z tzw. markerów epigenetycznych materiału genetycznego. Małe znaczniki chemiczne mają duży wpływ, decydując, które geny w komórkach są aktywne, a które wyciszone. Wraz z wiekiem wzór markerów epigenetycznych zmienia się w charakterystyczny sposób, ... 12.07.2023

Producenci Estée Lauder uruchamia program oceny swoich sklepów pod kątem dbałości o środowisko Program będzie kierował projektowaniem wizualnego merchandisingu Estée Lauder w różnych obszarach związanych ze zrównoważonym rozwojem, w tym w zakresie redukcji odpadów, oszczędzania wody i energii oraz odpowiedzialnego pozyskiwania materiałów. Istniejące i nowe sklepy zostaną ocenione pod kątem kwalifikowania się do udziału w programie. Do tej pory sześć sklepów pomyślnie dostosowało się do nowych zasad w ramach programu ... 05.07.2023

Producenci L’Oréal dał start-upom dostęp do swoich modeli sztucznej skóry L’Oréal ogłosił nawiązanie współpracy z Bakar Labs Uniwersytetu Kalifornijskiego (UC) w Berkeley, wiodącym inkubatorem biotechnologii. Ten krok otwiera drogę inkubowanym start-upom Bakar Labs do bezpłatnego korzystania z modeli 3D zrekonstruowanej skóry – wynalazku L’Oréal.Partnerstwo koncentruje się na tworzeniu pionierskich produktów kosmetycznych nowej generacji z wykorzystaniem wiedzy naukowej L’Oréal na temat ... 04.07.2023

Producenci Daleko od zmarszczek, blisko słońca – to hasło marki Nivea na tegoroczne lato Marka Nivea jest pionierem zastosowania koenzymy Q10 w kosmetykach. Substancja ta trafiła do kremu przeciwzmarszczkowego po raz pierwszy w 1998 roku. Zatem w tym roku mija 25 lat od tej premiery. Dziś Beiersdorf co dwie sekundy sprzedaje jakiś kosmetyk z linii Nivea Q10, co czyni ją numerem 1 w całej ofercie do pielęgnacji twarzy marki.Czytaj też: Beiersdorf świętuje w 25-lecie koenzymu Q10Nivea wciąż rozbudowuje ofertę produktów z ... 26.06.2023

Wyposażenie i technologie Charlotte Tilbury uruchomiła własną aplikację na smartfony Interaktywna platforma łączy sztuczną inteligencję z doświadczeniem Charlotte Tilbury w celu edukowania, nagradzania i inspirowania użytkowników oraz oferuje bibliotekę filmów kosmetycznych z szybkimi sztuczkami aplikacji, ekskluzywnymi aplikacjami, treściami z czerwonego dywanu i afirmacjami budującymi pewność siebie, a także możliwością robienia zakupów w biegu.Założycielka, prezeska i dyrektor kreatywna marki, Charlotte ... 20.06.2023

Wyposażenie i technologie L’Oréal uruchamia Big Bang Program w Azji Północnej, aby wspierać startupy kosmetyczne Program Big Bang Korea skupi się na urządzeniach kosmetycznych, diagnostyce skóry i systemach dostarczania, które umożliwiają technologie cyfrowe i sztuczna inteligencja (AI). L’Oréal podpisał protokół ustaleń z koreańskim Ministerstwem Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Startupów w sprawie partnerstwa na rzecz otwartych innowacji w Korei podczas targów Viva Technology Show 2023. Program Big Bang Japan skupi się natomiast na ... 19.06.2023

Producenci Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C Dax Cosmetics, jedna z największych firm kosmetycznych działających na polskim rynku, założona przez dwóch polskich farmaceutów, od czerwca 2014 r. należy do Rohto Pharmaceuticals Group – japońskiej firmy kosmetyczno-farmaceutycznej mającej swoją siedzibę w Osace. Dax Cosmetics, dysponujące własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowym, fizyko-chemicznym i mikrobiologicznym, jest centrum produkcyjnym i badawczym Rohto na ... 16.06.2023

Producenci Unilever i Arzeda wykorzystują AI do opracowywania enzymów odplamiających Nowe enzymy stworzone przez Unilevera i firmę Arzeda z wykorzystaniem sztucznej inteligencji mogą zmniejszyć o połowę liczbę składników potrzebnych do skutecznego czyszczenia w środkach czyszczących i piorących.– Kamień milowy w naszej wieloletniej współpracy został osiągnięty dzięki opracowanej przez firmę Arzeda technologii Intelligent Protein Design. Łączy to projektowanie oparte na fizyce i sztuczną inteligencję (AI) ... 13.06.2023

Eksport Dr Irena Eris potwierdza gotowość do wejścia na giełdę Dr Irena Eris wraca do pomysłu emisji nowych akcji i ich sprzedaży na GPW. Ten sposób pozyskania środków na zwiększenie skali działalności w segmencie kosmetycznym poprzez przejęcia producentów lub marek w kraju i za granicą oraz rozszerzenie działalności eksportowej był rozważany od dawna. Jednak rok temu z powodu niekorzystnej sytuacji na rynkach kapitałowych w Polsce i na świecie firma wstrzymała działania zmierzające do ... 12.06.2023

Wyposażenie i technologie Naos i Bioderma testują w Super-Pharm nową aplikację w digital merchandisingu Konsumenci odchodzą od kupowania kosmetyków na zapas. Zależy im także, by precyzyjnie trafiały w ich potrzeby. Marki kosmetyczne szukają sposobów, by przy ogromnie konkurencyjnym rynku dotrzeć ze swoimi produktami do konsumentów i dać im poczucie, że wybierają z ich oferty dokładnie te, których potrzebują. Dodatkowo i marki, i sprzedawcy szukają rozwiązań by połączyć sprzedaż online i offline, by wykorzystać rozwiązania ... 09.06.2023

E-commerce Beiersdorf wprowadza na rynek kolejne produkty o zmniejszonej emisji CO2 Beiersdorf podąża wyznaczoną sobie drogą ku bardziej zrównoważonej przyszłości. Na rynku pojawiły się produkty Nivea Sun i Nivea Lip Care w bardziej przyjaznych dla środowiska formułach i opakowaniach. Natomiast marka Eucerin zaoferowała kremy w słoiczku uzupełniającym. Te działania mają pozwolić na osiągniecie celu klimatycznego polegającego na redukcji o 30 proc. emisji CO2 z zakresu 1, 2 i 3 w wartościach ... 06.06.2023

Producenci Herbapol i Polana łączą tradycję z nowoczesnością Herbapol-Lublin jest jedną z firm o najdłuższej tradycji w branży spożywczej. Powstała w 1949 r. Specjalizuje się w naturalnych produktach wytwarzanych z roślin – ziół, owoców. – To sprzedajemy wymyśliła natura. My to tylko pakujemy. To bardzo duże wyzwanie z punktu widzenia innowacji, opieki nad marką, receptur produktów, choć niektórym wydawałoby się, że nic prostszego – zebrać zioła, ususzyć i spakować. A ... 05.06.2023

Producenci Lush przedstawia swój nowy Green Hub Lush prowadzi obiekt Green Hub od 2015 roku i dostrzegając potencjał własnej lokalizacji przeznaczonej do gospodarowania odpadami, marka zainwestowała 2,3 miliona funtów w przeniesienie i wyposażenie nowej siedziby o powierzchni prawie 4 tysięcy metrów kwadratowych w Fleets Corner Business Park w Poole w hrabstwie Dorset.Z budynkiem trzykrotnie większym niż jego poprzednia lokalizacja, możliwości Green Hub w zakresie przetwarzania i ... 02.06.2023

Eksport dōTERRA wchodzi w kategorię kosmetyków słonecznych dōTERRA, firma działająca w modelu MLM, która zajmuje się zdrowiem i dobrym samopoczuciem, podąża za trendem rozprzestrzeniającym się wśród marek działających w modelu MLM, które rozszerzają swoje portfolio produktowe o produkty chroniące przed promieniowaniem słonecznym: według danych dostarczonych przez Fact.MR przewiduje się, że rynek produktów do ochrony przeciwsłonecznej będzie odnotowywał stały wzrost, a jego ... 29.05.2023

Producenci Reinier Schlatmann, DS Smith: Obieg zamknięty to przyszłość biznesu i obietnica milionowych oszczędności Według raportu firmy doradczej EY z poprzedniego roku, istnieje wyraźna różnica między deklaracjami a rzeczywistymi działaniami polskich firm w zakresie zrównoważonego rozwoju. Mimo że 90 proc. przedsiębiorstw twierdzi, że uwzględniają aspekty związane z ESG (environmental, social, and governance), jedynie 67 proc. z nich faktycznie stosuje się do tych założeń w swojej codziennej działalności.Co więcej, tylko 48 proc. firm ... 24.05.2023

Producenci Oceanic z nową marką L’biotica Estetic Clinic zawalczą o rynek dermokosmetyczny w pielęgnacji twarzy – Zawsze zazdrościłam francuskim firmom, że mają dermokosmetyczne marki. Bardzo chciałam, aby były też polskie, profesjonalne marki i bardzo się cieszę, że taka marka jak L’Biotica Estetic Clinic powstała. Marka dermokosmetyczna musi być ugruntowana badaniami, głęboką wiedzą – tego jako dermatolodzy oczekujemy od marek, które nazywają się dermatologicznymi – powiedziała dr Ewa Chlebus podczas premiery L’Biotica ... 19.05.2023

Producenci Inglot prowadzi wspólny projekt badawczy z Uniwersytetem Jagiellońskim Firma Inglot poinformowała o podjęciu współpracy z Uniwersytetem Jagiellońskim.– W ramach realizacji agendy badawczej skupimy się na jeszcze rzetelniejszym potwierdzeniu jakości surowców oraz gotowych produktów, które trafiają do naszych klientów – czytamy na profilu firmowym Inglota w mediach społecznościowych.Prace będą prowadzone między innymi przy wykorzystaniu nowoczesnej aparatury zakupionej do Centrum ... 17.05.2023

Producenci Spółka Dr Irena Eris nadal rozważa wejście na giełdę. Złożyła aktualizację prospektu w KNF Spółka Dr Irena Eris poinformowała, że pod koniec kwietnia br. złożyła aktualizację prospektu w Komisji Nadzoru Finansowego.– Jesteśmy prężnie rozwijającą się rodzinną firmą, nasze produkty są chętnie wybierane zarówno w Polsce jak i ponad 70 krajach na całym świecie. Planujemy dalej szybko się rozwijać – informuje Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris w rozesłanym komunikacie. Czytaj też: Dr Irena Eris ... 12.05.2023

Producenci Lancome wprowadza na rynek luksusowych kosmetyków krem z wymiennymi wkładami Marki luksusowe, nie rezygnując ze swojego pozycjonowania, coraz częściej proponują swoim klientom ekologiczne rozwiązania. Jedną z nich jest Lancom, której nowość – krem Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream jest oferowany w ekologicznym słoiczku wielokrotnego użytku.Zużycie dziewiczych surowców do jego produkcji zostało zredukowane o 64 proc. Szklany słoiczek został odchudzony – zastosowano w nim o 32 proc. mniej szkła, co ... 10.05.2023

Surowce Kosmetyki solankowe niewyeksploatowaną niszą Kosmetyki solankowe to grupa produktów kosmetycznych, w których skład wchodzą wody i sole mineralne pozyskiwane z naturalnych zasobów geologicznych. Kosmetyki solankowe charakteryzują się nie tylko unikalnym składem, ale również różnymi właściwościami pielęgnacyjnymi, w zależności od ich pochodzenia. Czym jest solanka? Solanka to naturalna woda podziemna, która powstaje w wyniku wydobywania soli z kopalni soli lub z ... 09.05.2023

Producenci L’Oréal Professionnel kontynuuje przygodę w wirtualnym świecie. Proponuje kolejne fryzury w Metaverse L'Oréal Professionnel Paris to pierwsza fryzjerska marka, która wkroczyła do Metaverse. Odbyło się to w listopadzie 2022 roku, kiedy to na platformie Ready Player Me udostępniono pięć stylizacji włosów zaprojektowanych we współpracy z artystą CGI (computer-generated imagery), Evanem Rochette. Fryzury spotkały się z zainteresowaniem graczy i znalazły się w pierwszej piątce najczęściej pobieranych elementów stylizacji na ... 04.05.2023
