Innowacje
485370

Innowacje Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie badają wspólnie kosmetyki solankowe Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie nawiązali współpracę w celu badania korzyści płynących z zastosowania solanki w kosmetykach przeznaczonych dla osób z atopią i innymi problemami dermatologicznymi. Solanka, bogata w mikroelementy i minerały, odgrywa istotną rolę w pielęgnacji skóry, zwłaszcza u osób z wrażliwym i podatnym na problemy dermatologiczne. W ramach badania, Pan Drwal i Fundacja Sport na Zdrowie prowadzą ... 18.07.2023

485363

Innowacje Shu Uemura wprowadza na rynek naklejki na twarz z NFC Shu Uemura, marka kosmetyków należąca do L‘Oréal, wprowadziła na rynek limitowaną edycję naklejek z wbudowanym chipem NFC. Te innowacyjne naklejki można umieścić na twarzy, a następnie zeskanować za pomocą smartfona z funkcją NFC, co pozwala na generowanie treści cyfrowych. Naklejki umożliwiają użytkownikom dostęp do trzech interaktywnych filtrów rzeczywistości rozszerzonej (AR) i stosowanie ich w celu ulepszania swoich ... 18.07.2023

dr Frank Lyko, kierownik działu epigenetyki w DKFZ oraz dr Marc Winnefeld, kierownik Działu Badań nad Skórą w firmie Beiersdorf podczas otwarcia Joint Innovation Lab

Producenci Beiersdorf i DKFZ zakładają Joint Innovation Lab. Celem są badania nad odmładzaniem skóry Komórki naszej skóry – podobnie jak wszystkie inne komórki organizmu – zawierają pewną formę zegara molekularnego, który wskazuje nasz aktualny wiek. Wiek można wyprowadzić z tzw. markerów epigenetycznych materiału genetycznego. Małe znaczniki chemiczne mają duży wpływ, decydując, które geny w komórkach są aktywne, a które wyciszone. Wraz z wiekiem wzór markerów epigenetycznych zmienia się w charakterystyczny sposób, ... 12.07.2023

W roku podatkowym 2020 firma ELC sfinalizowała wewnętrzne standardy ekologicznego budownictwa dla wszystkich powierzchni biznesowych, w tym lokalizacji handlowych.

Producenci Estée Lauder uruchamia program oceny swoich sklepów pod kątem dbałości o środowisko Program będzie kierował projektowaniem wizualnego merchandisingu Estée Lauder w różnych obszarach związanych ze zrównoważonym rozwojem, w tym w zakresie redukcji odpadów, oszczędzania wody i energii oraz odpowiedzialnego pozyskiwania materiałów. Istniejące i nowe sklepy zostaną ocenione pod kątem kwalifikowania się do udziału w programie. Do tej pory sześć sklepów pomyślnie dostosowało się do nowych zasad w ramach programu ... 05.07.2023

L‘Oréal rekonstruuje modele skóry od 1979 roku.

Producenci L’Oréal dał start-upom dostęp do swoich modeli sztucznej skóry L’Oréal ogłosił nawiązanie współpracy z Bakar Labs Uniwersytetu Kalifornijskiego (UC) w Berkeley, wiodącym inkubatorem biotechnologii. Ten krok otwiera drogę inkubowanym start-upom Bakar Labs do bezpłatnego korzystania z modeli 3D zrekonstruowanej skóry – wynalazku L’Oréal.Partnerstwo koncentruje się na tworzeniu pionierskich produktów kosmetycznych nowej generacji z wykorzystaniem wiedzy naukowej L’Oréal na temat ... 04.07.2023

Od lewej: Monika Wasilewska, lekarz dermatolog-wenerolog, Monika Oleszak, junior brand manager Nivea Sun, oraz  Kamila Kalińczak, dziennikarka prowadząca spotkanie na scenie

Producenci Daleko od zmarszczek, blisko słońca – to hasło marki Nivea na tegoroczne lato Marka Nivea jest pionierem zastosowania koenzymy Q10 w kosmetykach. Substancja ta trafiła do kremu przeciwzmarszczkowego po raz pierwszy w 1998 roku. Zatem w tym roku mija 25 lat od tej premiery. Dziś Beiersdorf co dwie sekundy sprzedaje jakiś kosmetyk z linii Nivea Q10, co czyni ją numerem 1 w całej ofercie do pielęgnacji twarzy marki.Czytaj też: Beiersdorf świętuje w 25-lecie koenzymu Q10Nivea wciąż rozbudowuje ofertę produktów z ... 26.06.2023

Nowa aplikacja koncernu Charlotte Tilbury jest jedną z największych innowacji w nurcie gamifikacji doświadczenia zkaupowego i budowania społeczności ostatnich lat.

Wyposażenie i technologie Charlotte Tilbury uruchomiła własną aplikację na smartfony Interaktywna platforma łączy sztuczną inteligencję z doświadczeniem Charlotte Tilbury w celu edukowania, nagradzania i inspirowania użytkowników oraz oferuje bibliotekę filmów kosmetycznych z szybkimi sztuczkami aplikacji, ekskluzywnymi aplikacjami, treściami z czerwonego dywanu i afirmacjami budującymi pewność siebie, a także możliwością robienia zakupów w biegu.Założycielka, prezeska i dyrektor kreatywna marki, Charlotte ... 20.06.2023

L‘Oréal „Big Bang Beauty Tech & Innovation Challenge” w Azji Północnej ma na celu stymulowanie otwartych innowacji i współtworzenia na rzecz przyszłego piękna wraz ze start-upami w Chinach, Korei i Japonii

Wyposażenie i technologie L’Oréal uruchamia Big Bang Program w Azji Północnej, aby wspierać startupy kosmetyczne Program Big Bang Korea skupi się na urządzeniach kosmetycznych, diagnostyce skóry i systemach dostarczania, które umożliwiają technologie cyfrowe i sztuczna inteligencja (AI). L’Oréal podpisał protokół ustaleń z koreańskim Ministerstwem Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Startupów w sprawie partnerstwa na rzecz otwartych innowacji w Korei podczas targów Viva Technology Show 2023. Program Big Bang Japan skupi się natomiast na ... 19.06.2023

Linia Yoskine Medical C lada moment będzie miała premierę w drogeriach. W niej zastosowano japońską witaminę C w wysokich stężeniach

Producenci Dax Cosmetics wprowadza na rynek japońską witaminę C Dax Cosmetics, jedna z największych firm kosmetycznych działających na polskim rynku, założona przez dwóch polskich farmaceutów, od czerwca 2014 r. należy do Rohto Pharmaceuticals Group – japońskiej firmy kosmetyczno-farmaceutycznej mającej swoją siedzibę w Osace. Dax Cosmetics, dysponujące własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowym, fizyko-chemicznym i mikrobiologicznym, jest centrum produkcyjnym i badawczym Rohto na ... 16.06.2023

Arzeda jest odpowiedzialna za projektowanie, inżynierię szczepów i wstępne zwiększanie skali nowych enzymów

Producenci Unilever i Arzeda wykorzystują AI do opracowywania enzymów odplamiających Nowe enzymy stworzone przez Unilevera i firmę Arzeda z wykorzystaniem sztucznej inteligencji mogą zmniejszyć o połowę liczbę składników potrzebnych do skutecznego czyszczenia w środkach czyszczących i piorących.– Kamień milowy w naszej wieloletniej współpracy został osiągnięty dzięki opracowanej przez firmę Arzeda technologii Intelligent Protein Design. Łączy to projektowanie oparte na fizyce i sztuczną inteligencję (AI) ... 13.06.2023

Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris

Eksport Dr Irena Eris potwierdza gotowość do wejścia na giełdę Dr Irena Eris wraca do pomysłu emisji nowych akcji i ich sprzedaży na GPW. Ten sposób pozyskania środków na zwiększenie skali działalności w segmencie kosmetycznym poprzez przejęcia producentów lub marek w kraju i za granicą oraz rozszerzenie działalności eksportowej był rozważany od dawna. Jednak rok temu z powodu niekorzystnej sytuacji na rynkach kapitałowych w Polsce i na świecie firma wstrzymała działania zmierzające do ... 12.06.2023

Bioderma to francuska marka dermokosmetyczna

Wyposażenie i technologie Naos i Bioderma testują w Super-Pharm nową aplikację w digital merchandisingu Konsumenci odchodzą od kupowania kosmetyków na zapas. Zależy im także, by precyzyjnie trafiały w ich potrzeby. Marki kosmetyczne szukają sposobów, by przy ogromnie konkurencyjnym rynku dotrzeć ze swoimi produktami do konsumentów i dać im poczucie, że wybierają z ich oferty dokładnie te, których potrzebują. Dodatkowo i marki, i sprzedawcy szukają rozwiązań by połączyć sprzedaż online i offline, by wykorzystać rozwiązania ... 09.06.2023

Produkty Nivea Sun i Lip Care oraz Eucerin otrzymały bardziej zrównoważone opakownia

E-commerce Beiersdorf wprowadza na rynek kolejne produkty o zmniejszonej emisji CO2 Beiersdorf podąża wyznaczoną sobie drogą ku bardziej zrównoważonej przyszłości. Na rynku pojawiły się produkty Nivea  Sun i Nivea Lip Care w bardziej przyjaznych dla środowiska formułach i opakowaniach. Natomiast marka Eucerin zaoferowała kremy w słoiczku uzupełniającym. Te działania mają pozwolić na osiągniecie celu klimatycznego polegającego na redukcji o 30 proc. emisji CO2 z zakresu 1, 2 i 3 w wartościach ... 06.06.2023

<p>Zespół Herbapolu-Lublin i marki Polana podczas konferencji prasowej w Warszawie</p>

Producenci Herbapol i Polana łączą tradycję z nowoczesnością Herbapol-Lublin jest jedną z firm o najdłuższej tradycji w branży spożywczej. Powstała w 1949 r.  Specjalizuje się w naturalnych produktach wytwarzanych z roślin – ziół, owoców. – To sprzedajemy wymyśliła natura. My to tylko pakujemy. To bardzo duże wyzwanie z punktu widzenia innowacji, opieki nad marką, receptur produktów, choć niektórym wydawałoby się, że nic prostszego – zebrać zioła, ususzyć i spakować. A ... 05.06.2023

W nowym Green Hub znajduje się między innymi sklep, w którym poza produktami marki można kupić prototypy, wystrój sklepów, oraz inne drobiazgi, z których dochód przeznaczany jest na organizacje charytatywne.

Producenci Lush przedstawia swój nowy Green Hub Lush prowadzi obiekt Green Hub od 2015 roku i dostrzegając potencjał własnej lokalizacji przeznaczonej do gospodarowania odpadami, marka zainwestowała 2,3 miliona funtów w przeniesienie i wyposażenie nowej siedziby o powierzchni prawie 4 tysięcy metrów kwadratowych w Fleets Corner Business Park w Poole w hrabstwie Dorset.Z budynkiem trzykrotnie większym niż jego poprzednia lokalizacja, możliwości Green Hub w zakresie przetwarzania i ... 02.06.2023

dōTERRA poszerza swoje portfolio produktowe o produkty do pielęgnacji przed i po ekspozycji na słońce.

Eksport dōTERRA wchodzi w kategorię kosmetyków słonecznych dōTERRA, firma działająca w modelu MLM, która zajmuje się zdrowiem i dobrym samopoczuciem, podąża za trendem rozprzestrzeniającym się wśród marek działających w modelu MLM, które rozszerzają swoje portfolio produktowe o produkty chroniące przed promieniowaniem słonecznym: według danych dostarczonych przez Fact.MR przewiduje się, że rynek produktów do ochrony przeciwsłonecznej będzie odnotowywał stały wzrost, a jego ... 29.05.2023

Gospodarka o obiegu zamkniętym musi oznaczać zminimalizowanie produkcji surowców nadających się do recyklingu.

Producenci Reinier Schlatmann, DS Smith: Obieg zamknięty to przyszłość biznesu i obietnica milionowych oszczędności Według raportu firmy doradczej EY z poprzedniego roku, istnieje wyraźna różnica między deklaracjami a rzeczywistymi działaniami polskich firm w zakresie zrównoważonego rozwoju. Mimo że 90 proc. przedsiębiorstw twierdzi, że uwzględniają aspekty związane z ESG (environmental, social, and governance), jedynie 67 proc. z nich faktycznie stosuje się do tych założeń w swojej codziennej działalności.Co więcej, tylko 48 proc. firm ... 24.05.2023

To jest nowe otwarcie dla firmy Oceanic - powiedziała Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firmy

Producenci Oceanic z nową marką L’biotica Estetic Clinic zawalczą o rynek dermokosmetyczny w pielęgnacji twarzy – Zawsze zazdrościłam francuskim firmom, że mają dermokosmetyczne marki. Bardzo chciałam, aby były też polskie, profesjonalne marki i bardzo się cieszę, że taka marka jak L’Biotica Estetic Clinic powstała. Marka dermokosmetyczna musi być ugruntowana badaniami, głęboką wiedzą – tego jako dermatolodzy oczekujemy od marek, które nazywają się dermatologicznymi – powiedziała dr Ewa Chlebus podczas premiery L’Biotica ... 19.05.2023

Centrum Badawczo-Rozwojowe zlokalizowane na terenie głównej siedziby firmy Inglot w Przemyślu

Producenci Inglot prowadzi wspólny projekt badawczy z Uniwersytetem Jagiellońskim Firma Inglot poinformowała o podjęciu współpracy z Uniwersytetem Jagiellońskim.– W ramach realizacji agendy badawczej skupimy się na jeszcze rzetelniejszym potwierdzeniu jakości surowców oraz gotowych produktów, które trafiają do naszych klientów – czytamy na profilu firmowym Inglota w mediach społecznościowych.Prace będą prowadzone między innymi przy wykorzystaniu nowoczesnej aparatury zakupionej do Centrum ... 17.05.2023

Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris

Producenci Spółka Dr Irena Eris nadal rozważa wejście na giełdę. Złożyła aktualizację prospektu w KNF Spółka Dr Irena Eris poinformowała, że pod koniec kwietnia br. złożyła aktualizację prospektu w Komisji Nadzoru Finansowego.– Jesteśmy prężnie rozwijającą się rodzinną firmą, nasze produkty są chętnie wybierane zarówno w Polsce jak i ponad 70 krajach na całym świecie. Planujemy dalej szybko się rozwijać – informuje Paweł Orfinger, prezes Dr Irena Eris w rozesłanym komunikacie. Czytaj też: Dr Irena Eris ... 12.05.2023

Wiktoria Sadowska, national skincare ekspert Lancome, podczas prezentacji Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream

Producenci Lancome wprowadza na rynek luksusowych kosmetyków krem z wymiennymi wkładami Marki luksusowe, nie rezygnując ze swojego pozycjonowania, coraz częściej proponują swoim klientom ekologiczne rozwiązania. Jedną z nich jest Lancom, której nowość – krem Renergie H.P.N. 300-Peptide Cream jest oferowany w ekologicznym słoiczku wielokrotnego użytku.Zużycie dziewiczych surowców do jego produkcji zostało zredukowane o 64 proc. Szklany słoiczek został odchudzony – zastosowano w nim o 32 proc. mniej szkła, co ... 10.05.2023

<p>Kąpiele w solankach i korzystanie z kosmetyków solankowych może być jedną z najbardziej naturalnych form pielęgnacji skóry.</p>

Surowce Kosmetyki solankowe niewyeksploatowaną niszą Kosmetyki solankowe to grupa produktów kosmetycznych, w których skład wchodzą wody i sole mineralne pozyskiwane z naturalnych zasobów geologicznych. Kosmetyki solankowe charakteryzują się nie tylko unikalnym składem, ale również różnymi właściwościami pielęgnacyjnymi, w zależności od ich pochodzenia. Czym jest solanka? Solanka to naturalna woda podziemna, która powstaje w wyniku wydobywania soli z kopalni soli lub z ... 09.05.2023

Jedna z fryzur z kolekcji Gravitas

Producenci L’Oréal Professionnel kontynuuje przygodę w wirtualnym świecie. Proponuje kolejne fryzury w Metaverse L'Oréal Professionnel Paris to pierwsza fryzjerska marka, która wkroczyła do Metaverse. Odbyło się to w listopadzie 2022 roku, kiedy to na platformie Ready Player Me udostępniono pięć stylizacji włosów zaprojektowanych we współpracy z artystą CGI (computer-generated imagery), Evanem Rochette. Fryzury spotkały się z zainteresowaniem graczy i znalazły się w pierwszej piątce najczęściej pobieranych elementów stylizacji na ... 04.05.2023

Nowa, cyfrowa bomba kąpielowa Lush ma być alternatywą dla klasycznych, rozpuszczalnych kosmetyków kąpielowych.

Producenci Lush zaprasza do świętowania Światowego Dnia Bomby do Kąpieli razem z nowym, cyfrowym produktem Lush otrzymał patent na swoją kultową kulę do kąpieli 27 kwietnia 1990 roku, po tym jak jedna z założycielek, Mo Constantine, stworzyła pierwszą na świecie bombę w swojej szopie ogrodowej w 1989 roku. Od tamtej pory radość z gorącej, kolorowej i zabawnej kąpieli stała się jeszcze bardziej popularna, przyczyniając się do wzrostu wyników sprzedażowych. Co roku firma obchodzi Światowy Dzień Bomby do Kąpieli, upamiętniając ... 27.04.2023

18. wrzesień 2023 08:38