Nasze projekty
Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Polska pofdczas Forum Branży Kosmetycznej 2025 (fot. wiadomoscikosmetyczne.pl)

Nasze projekty Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Klienci oczekują doradztwa już nie tylko w sklepach stacjonarnych [FBK2025] - To, co się dzieje w automatyzacji, w zarządzaniu danymi, w rozwoju AI i w obszarze innowacji znacząco wpływa na zachowania zakupowe i oczekiwania konsumentów, a w konsekwencji także na retailerów - stwierdziła Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Polska podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025. Jakie trendy uznała za kluczowe dla branży drogeryjnej? 16.10.2025

604794

Forum branży kosmetycznej Jakub Soska, TikTok: #beautytok to siła napędowa naszej platformy [FBK 2025] Czy TikTok jest tylko dla gen Z? Nic podobnego, a przynajmniej tak twierdzi Jakub Soska, Brand Partnership Manager dla tej platformy. W branży beauty aż 78 proc. decyzji zakupowych poprzedza research online. TikTok jest dziś kluczowym punktem styku w tej ścieżce – miejscem, gdzie konsumenci szukają inspiracji, nowych produktów i trendów. W Polsce największe zainteresowanie budzi content z kategorii skincare, haircare i make-up, ... 16.10.2025

Justyna Żerańska to dyrektorka generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego.

Forum branży kosmetycznej Justyna Żerańska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego: Unia Europejska nosi koszulkę lidera regulacyjnego [FBK 2025] "Jeśli chcemy zachować silny sektor kosmetyczny, musimy dbać o to, by produkcja pozostała w Europie i w Polsce. Bo jeśli ten komponent stracimy, stanie się to początkiem końca" - powiedziała Justyna Żerańska, dyrektorka generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, podczas debaty "Big & Beautiful Retail. Przyszłe silniki wzrostu rynku kosmetycznego w Polsce i na świecie". 16.10.2025

598691

Testowane przez wk Testowane przez WK. Kosmetyki do makijażu Vipera Makijaż to dziś coś więcej niż tylko estetyka. To codzienny rytuał, który ma dodać pewności siebie, podkreślić naturalne atuty i sprawić, że czujemy się dobrze w swojej skórze. Właśnie w tym duchu Vipera Cosmetics przedstawia nową odsłonę marki – kolekcję kosmetyków, które łączą w sobie pielęgnację i makijaż. Ich filozofia to „harmonia piękna” – odpowiedź na potrzeby kobiet 35+, które szukają produktów ... 01.09.2025

Forum Branży Kosmetycznej 2025: Czas Piękna, Czas zmian

forumbranzykosmetycznej.pl Forum Branży Kosmetycznej 2025: Czas Piękna, Czas zmian Już 16 października 2025 roku w Warszawie odbędzie się Forum Branży Kosmetycznej 2025 – jedno z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w kalendarzu polskiego sektora beauty. Tegoroczna edycja, organizowana pod hasłem „Czas piękna, czas zmian”, zgromadzi liderów rynku, przedstawicieli największych sieci handlowych, producentów, dystrybutorów, start-upów oraz ekspertów od marketingu, logistyki i legislacji. W ... 16.07.2025

566147

Testowane przez wk Testowane przez WK. AURA zestawy prezentowe na licencji Barbie, Hot Wheels, Pusheen, Superman, Batman Jednym z najbardziej uniwersalnych i atrakcyjnych podarunków są zestawy kosmetyczne – produkty, które sprawdzają się zarówno jako upominek dla bliskich, jak i praktyczny dodatek do codziennych rytuałów pielęgnacyjnych. Firma AURA, oferująca zestawy na licencjach Barbie, Pusheen, Batman, Hot Wheels i Superman, dostarcza rozwiązania, które zachwycają zarówno dzieci, jak i dorosłych. W każdym z ich zestawów znajdują się co ... 18.12.2024

563545

Nasze projekty Testowane przez WK. AURA Kosmetyki na licencji Barbie, Pusheen, Harry Potter i Monster High Konsumenci chętnie sięgają po produkty atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i emocjonalnie angażujące. Dla sklepów i drogerii produkty na licencji to idealna okazja, by zwiększyć wartość koszyka zakupowego, oferując licencjonowane produkty, które łączą w sobie funkcjonalność i sentymentalny czar. Przykładem firmy, która doskonale wykorzystuje potencjał licencji, jest AURA – producent oferujący kosmetyki sygnowane markami ... 02.12.2024

18. październik 2025 05:42