
Nasze projekty


Testowane przez wk Testowane przez WK. Chantal Wellbeing by Sessio linia kosmetyków do pielęgnacji włosów Kolekcja kosmetyków Wellbeing by Sessio to idealny wybór dla osób, które dążą do osiągnięcia harmonii i równowagi PEH w pielęgnacji swoich włosów. Ta linia produktów jest wyjątkowa i skoncentrowana na zapewnieniu kompleksowej opieki nad włosami, od skóry głowy aż po końcówki, poprzez uwzględnienie wszystkich kluczowych aspektów pielęgnacji. Każda włosomaniaczka doceni ich składy, wyjątkowe formuły i tekstury oraz ... 26.09.2023

Testowane przez wk Testowane przez WK. Ziołolek Lanoskin® 100% czysta lanolina Lanolina, znana również jako wosk wełniasty, jest naturalnym składnikiem pozyskiwanym z wełny owczej. Jest to wyjątkowy produkt, który od wieków znajduje szerokie zastosowanie w pielęgnacji ciała i kosmetykach. Dzięki swoim właściwościom nawilżającym, zabezpieczającym i łagodzącym, lanolina jest ceniona zarówno przez producentów kosmetyków, jak i konsumentów poszukujących naturalnych i skutecznych rozwiązań do ... 14.09.2023

Drogeria roku Drogeria Roku 2023 w nowej formule. Najlepsze sieci drogeryjne i e-sklepy wybrali konsumenci! Drogeria Roku to unikalny projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 2009 roku, w którym wyłaniane są najlepsze miejsca sprzedaży kosmetyków, zarówno w kanale online, jak i offline. Dotychczas zwycięzców w rankingu wskazywało jury złożone z menedżerów z wiodących firm kosmetycznych, którzy wskazywali najlepsze sklepy, sieci drogeryjne i e-sklepy z kosmetykami w kilkunastu kategoriach. --- W tym roku ranking ... 11.09.2023

Twarz Testowane przez WK. Cosibella SkinTra kosmetyki prebiotyczne i na bazie kwasów do pielęgnacji skóry SkinTra to marka kosmetyków, która zdecydowanie przyciągnie uwagę konsumentek i konsumentów świadomych co do zastosowania składników pielęgnacyjnych, można by wręcz rzec laickich ekspertów od kosmetologii. Na etykietach przewija się cała plejada wartościowych, high-techowych składników: izomerat sacharydowy, beta-Glucan, etylowana forma witaminy C, filtrat fermentacyjny Galactomyces, inulina, azeloglicyna… przeciętnemu ... 05.07.2023

Ciało Testowane przez WK. Coloris Velvetic Plastry do depilacji z formułą Strong i mentolem Dobre plastry do depilacji woskiem charakteryzują się wysoką dbałością wykonania i są wyprodukowane z materiałów o doskonałej jakości. Wykorzystanie wysokiej jakości materiałów jest kluczowe, aby zapewnić skuteczną i bezpieczną depilację. Przede wszystkim, dobre plastry są wykonane z wytrzymałego materiału, który nie pęka ani rozrywa się podczas użytkowania. To oznacza, że można je aplikować na skórę i mocno ... 03.07.2023

Producenci Media społecznościowe a wizerunek marki beauty. Potrzeba więcej szczerości i autentyczności. Jakich błędów unikać? [WEBINAR] W dobie cyfrowego przyspieszenia wykorzystanie social mediów do budowania silnych, trwałych relacji z klientami jest kluczowym elementem strategii biznesowej każdej firmy. Media społecznościowe są potężnym narzędziem, które umożliwia markom interakcję z klientami na zupełnie nowym poziomie. Pozwalają na bezpośredni kontakt, informowanie o nowościach, promocjach, a także pokazywanie „ludzkiej twarzy" marki. Media ... 20.06.2023

Forum branży kosmetycznej Forum Branży Kosmetycznej 2023 - jakie trendy będą kształtować rynek w najbliższej przyszłości? O światowym i polskim rynku kosmetycznym, wiodących kategoriach, trendach, wyzwaniach, kanałach sprzedaży i technologiach, o zmieniającym swoje zachowania konsumencie, będziemy mówić podczas 11. Edycji Forum Branży Kosmetycznej, które odbędzie się już 19 października 2023 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Tradycyjnie połączy część konferencyjną z wystawienniczą, by stworzyć przestrzeń do ... 19.06.2023

Producenci Jak skutecznie działać w mediach społecznościowych? [WEBINAR] Skuteczna komunikacja i nawiązywanie relacji z klientami w social mediach - to tytuł webinaru, który już 22 czerwca 2023 r. poprowadzą w ramach naszego cyklu szkoleń dla branży beauty poprowadzą eksperci firmy marketingu precyzyjnego Grupy K2 Precise Katarzyna Poświata-Kozicka, Social Media Manager w K2 Create oraz Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer w K2 Precise.AGENDA WEBINARU:1. Dlaczego warto inwestować w social ... 13.06.2023

Włosy Testowane przez WK – Dermena, seria dermokosmetyków do pielęgnacji włosów wypadających Molecule Regen 7 Wypadanie włosów jest problemem, który dotyka wiele osób, niezależnie od płci czy wieku. Istnieje wiele przyczyn, które mogą prowadzić do utraty włosów, a często jest to efekt połączenia kilku czynników. Jednym z najczęstszych powodów wypadania włosów jest dziedziczna skłonność. Uwarunkowana genetycznie łysina dotyczy zarówno mężczyzn, jak i kobiet, i zwykle występuje w późniejszym wieku. Innymi powodami mogą być ... 01.06.2023

E-commerce Jest tanio i łatwo – największe mity w myśleniu o sprzedaży kosmetyków w e-commerce Zakupy kosmetyków nie przeniosą się całkowicie do internetu. Choć e-commerce rośnie bardzo dynamicznie to potrzeby konsumentów są zróżnicowane i wielu nadal wybiera zakupy w sklepach stacjonarnych. – Przeniesienie zakupów do internetu w kategorii beauty nie jest możliwe ze względu na specyfikę tej kategorii. To jest branża regulowana przez nowości – klienci chcą je oglądać w sklepie, poczuć, wypróbować. To jeden ... 29.05.2023

Sieci i centra handlowe Market Roku 2023. Jakie sieci handlowe zdobyły ten tytuł? Nagrody Market Roku przyznawane są od kilkunastu lat przez redakcję Wiadomości Handlowych. Logo Market Roku gości w witrynach wielu sklepów w Polsce i jest znakiem rozpoznawczym najlepszych sieci i sklepów. Logo wykorzystywane jest przez retailerów w działaniach marketingowych, w komunikacji z rynkiem, ale także z konsumentami.Niezwykle istotne w rankingu jest to, że nagrodę przyznają praktycy, menedżerowie działający w branży ... 26.05.2023

E-commerce Katarzyna Waśko-Cicha, Henkel Consumer Brands, prelegentką na kongresie Retail Trends 2023 Katarzyna Waśko-Cicha, group key account manager w departamencie sprzedaży Henkel Consumer Brands, będzie uczestnikiczką kongresu Retail Trends 2023. Zabierze głos w debacie pt. „Drogerie internetowe. Czego pragną e-konsumenci?”, która odbędzie się w sekcji tematycznej „Consumer trends” poświęconej trendom i zwyczajom konsumenckim . Naszymi rozmówcami będą także Monika Kolaszyńska, prezes zarządu Super-Pharm Poland oraz ... 18.05.2023

E-commerce Jakub Gierszyński, prezes zarządu Melissa, gościem specjalnym Retail Trends 2023 Jakub Gierszyński, członek zarządu Zdrowit SA, prezes zarządu spółki Melissa (apteki stacjonarne, e-apteka, e-drogeria) – będzie uczestnikiem kongresu Retail Trends 2023. Zabierze głos w debacie pt. „Drogerie internetowe. Czego pragną e-konsumenci?”, która odbędzie się w sekcji tematycznej poświęconej trendom i zwyczajom konsumenckim „Consumer trends”. Naszymi rozmówcami będą także Monika Kolaszyńska, prezes ... 17.05.2023

Drogerie Prezes Super- Pharm Poland, Monika Kolaszyńska, gościem specjalnym Retail Trends 2023 Monika Kolaszyńska, prezes sieci Super-Pharm Poland, będzie uczestnikiem kongresu Rretail Trends 2023. Zabierze głos w debacie pt. „Drogerie internetowe. Czego pragną e-konsumenci?”, która odbędzie się w sekcji tematycznej poświęconej trendom i zwyczajom konsumenckim „Consumer trends”. Naszymi rozmówcami będą także Jakub Gierszyński, prezes zarządu spółki Melissa (apteka-melissa.pl, e-mellisa.pl), członek zarządu ... 16.05.2023

Wyposażenie i technologie Kongres Retail Trends 2023 już 25 maja. Szefowie największych firm handlowych wśród uczestników i prelegentów! Dowiedz się co myślą szefowie największych firm handlowychZarządzający największymi firmami z branży FMCG podzielą się podczas debat kongresowych swoim spojrzeniem na rynek, wyrażą swoje wątpliwości, wskażą wyzwania i szanse, jakie daje trudny dla wielu przedsiębiorców kryzys kosztowo-cenowy. Powiedzą, jak sobie radzą i jak chcą się rozwijać i budować biznes w nadchodzących miesiącach i latach.Poznaj nowych ludzi z ... 15.05.2023

Prawo Czy oznaczasz prawidłowo ceny i nie łamiesz prawa w działaniach promocyjnych? [WEBINAR] 1 stycznia 2023 r. Polska implementowała 3 unijne dyrektywy: Omnibus, cyfrową oraz towarową. Znowelizowane przepisy (przede wszystkim ustawa o prawach konsumenta, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o informowaniu ocenach towarów i usług oraz kodeks cywilny) wprowadzają kolejne uprawnienia dla konsumentów oraz odpowiadające im obowiązki przedsiębiorców. Z perspektywy sektora kosmetycznego największe ... 17.04.2023

Producenci Jak pozyskać nowych i młodszych klientów w branży beauty? [WEBINAR] Wiele marek kategorii beauty boryka się z tym samym problem: mają stałych i lojalnych klientów, ale trudno jest im pozyskać nowych, młodszych niż ich obecna grupa docelowa. Temu wyzwaniu poświęcimy webinar pt. Odmładzający wpływ Customer Experience. Jak pozyskać nowych i młodszych klientów w branży beauty?, który odbędzie się już 13 kwietnia 2023 r., a poprowadzą go ekspertki z firmy badawczej Omnisense, działającej w ... 11.04.2023

Twarz Testowane przez WK. Coloris Eyes 2 Love płatki pod oczy z mikroigiełkami kwasu hialuronowego i oktopeptydów Zmarszczki i cienie pod oczami to problemy estetyczne, które mogą wpłynąć na wygląd i pewność siebie. Istnieje wiele czynników, które przyczyniają się do powstawania tych problemów, takich jak proces starzenia, czynniki genetyczne, styl życia i nieprawidłowa pielęgnacja skóry. Jednym z głównych czynników powstawania zmarszczek i cieni pod oczami jest proces starzenia. Wraz z wiekiem skóra traci elastyczność, staje się ... 28.03.2023

Producenci Pewne rzeczy się nie zmienią, dopóki sami ich nie zmienimy! Iwona Przybylska, dyrektor marketingu i innowacji w Orkla Care PolskaPo wielu badaniach, testach technologicznych i z konsumentami, w końcu jesteśmy gotowi na prawdziwą ZMIANĘ.Szczoteczka JORDAN CHANGE to absolutna innowacja na rynku manualnych szczoteczek do zębów. Wygląda jak klasyczna szczoteczka, ale jest od niej o wiele wiele lepsza, gdyż ma wymienną główkę. Mechanizm znany ze szczoteczek elektrycznych został z powodzeniem ... 21.03.2023

Dziecko Testowane przez WK. Linomag seria emolientowa: olejek do kąpieli, żel do mycia ciała i głowy i płyn do kąpieli Emolienty to produkty lecznicze, maści lub kosmetyki nakładane bezpośrednio na skórę w celu jej ukojenia i nawilżenia. Pokrywają skórę filmem ochronnym, który zatrzymuje wilgoć. Emolienty są często stosowane w leczeniu suchych, swędzących lub łuszczących się chorób skóry, takich jak egzema, łuszczyca i rybia łuska; pomagają zapobiegać plamom zapalnym i zaostrzeniom tych stanów. Linomag, marka znana i obdarzona zaufaniem ... 24.02.2023

Najlepszy produkt Sielanka Leśna Jeżyna z nagrodą Najlepszy Produkt 2023 Sielanka to marka inspirowana polską naturą i tradycją – prosto z rodzimych pól, łąk i lasów. Portfolio Sielanki tworzą linie do ciała i włosów o zapachu jeżyny, maliny, miodu i mleka, a także truskawki, z topowym peelingiem truskawkowym do włosów. Marka stale się rozwija. Nowością jest linia do pielęgnacji włosów o zapachu zielonego jabłka oraz olejek różany, które dostępne są wyłącznie w drogeriach Hebe. Sielanka ... 16.02.2023

Drogerie Rossmann szuka kandydatów do pracy w oparciu o rekomendacje pracowników Pracownicy Rossmanna są zachęcani przez sieć do polecania swoich znajomych do pracy. Pod koniec ubiegłego roku wystartowała nowa odsłona programu, w którym za rekomendację mogą otrzymać premię.– Rossmann jest wyjątkowy bo tworzą go wyjątkowi ludzie – to dlatego zdecydowaliśmy się na pozyskiwanie kandydatów z wysokimi kwalifikacjami w oparciu o rekomendacje naszych pracowników. Poszukujemy osób, które chcą dołączyć do ... 06.02.2023
