
Nasze projekty


Nasze projekty Sławomir Kołodziej, Kaufland: chcemy reagować, ale przede wszystkim budować trendy [FBK 2025] Sławomir Kołodziej, dyrektor pionu zakupu Kaufland Polska opowiedziął na Forum Branży Kosmetycznej o tym, czym kieruje się Kaufland w rozwoju kategorii oraz rozbudowie kosmetyczno-drogeryjnych marek własnych. 16.10.2025

Nasze projekty Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Klienci oczekują doradztwa już nie tylko w sklepach stacjonarnych [FBK2025] - To, co się dzieje w automatyzacji, w zarządzaniu danymi, w rozwoju AI i w obszarze innowacji znacząco wpływa na zachowania zakupowe i oczekiwania konsumentów, a w konsekwencji także na retailerów - stwierdziła Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Polska podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025. Jakie trendy uznała za kluczowe dla branży drogeryjnej? 16.10.2025

Forum branży kosmetycznej Marta Marschall, PuderiKrem.pl: E-commerce nie dysponuje konsultantką, pierwsze wrażenie musi wywołać sam produkt [FBK 2025] Jak pomóc sobie w sprzedaży, kiedy nie mamy możliwości postawienia przy półce konsultantki... bo półka nie istnieje? Na to pytanie muszą sobie odpowiedzieć osoby zarządzające platformami i sklepami typu e-commerce; odpowiedź taką daje między innymi Marta Marschall z drogerii PuderiKrem.pl. 16.10.2025

Forum branży kosmetycznej Joanna Orzechowska, Unilever: Dobra rolka na TikToku potrafi wyczyścić półki z towaru [FBK 2025] Czy social media nadal rządzą sprzedażą? Owszem, i Joanna Orzechowska przypomina o tym w trakcie debaty "Konsument wodzony na pokuszenie! Drogeria w dyskoncie, dyskont w drogerii", która odbyła się na Forum Branży Kosmetycznej 2025. 16.10.2025

Forum branży kosmetycznej Jakub Soska, TikTok: #beautytok to siła napędowa naszej platformy [FBK 2025] Czy TikTok jest tylko dla gen Z? Nic podobnego, a przynajmniej tak twierdzi Jakub Soska, Brand Partnership Manager dla tej platformy. W branży beauty aż 78 proc. decyzji zakupowych poprzedza research online. TikTok jest dziś kluczowym punktem styku w tej ścieżce – miejscem, gdzie konsumenci szukają inspiracji, nowych produktów i trendów. W Polsce największe zainteresowanie budzi content z kategorii skincare, haircare i make-up, ... 16.10.2025

Nasze projekty Paulina Makowiecka, Abriga: 65 proc. konsumentów na świecie posiada włosy teksturowane [FBK 2025] Paulina Makowiecka, head of marketing w firmie Abriga, która jest właścicielem marki Twisty opowiedziała na Forum Branży Kosmetycznej 2025 o tym jak budować markę kosmetyczną opartą na specyficznej niszy. 16.10.2025

Forum branży kosmetycznej Bernadeta Ziemińska, Sonia: Japoński minimalizm przejawia się w prostocie rytuałów urodowych [FBK 2025] Czy j-beauty i k-beauty to w zasadzie to samo? Nie, nic bardziej mylnego. O tym między innymi opowiedziała Bernadeta Ziemińska podczas debaty "K-beauty, J-beauty, a może C-beauty? Ewolucja trendów pielęgnacji z Azji" która odbyła się podczas Forum Branży Kosmetycznej 2025. 16.10.2025

Nasze projekty Adam Kołodziejczyk, Drogeria Natura: wzrostów sprzedażowych już nie będzie [FBK 2025] Adam Kołodziejczyk, prezes zarządu Drogerii Netura opowiedziął na Forum Branży Kosmetycznej 2025 o najważniejszych wydarzeniach dla branży beauty w Polsce. Co będzie definiowało rynek oraz, w którym kierunku będzie się rozwijał? 16.10.2025

Forum branży kosmetycznej Justyna Żerańska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego: Unia Europejska nosi koszulkę lidera regulacyjnego [FBK 2025] "Jeśli chcemy zachować silny sektor kosmetyczny, musimy dbać o to, by produkcja pozostała w Europie i w Polsce. Bo jeśli ten komponent stracimy, stanie się to początkiem końca" - powiedziała Justyna Żerańska, dyrektorka generalna Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, podczas debaty "Big & Beautiful Retail. Przyszłe silniki wzrostu rynku kosmetycznego w Polsce i na świecie". 16.10.2025

Nasze projekty TOP 10 września 2025: Sinsay buduje marketplace, Perły Rynku 2025 rozdane, Rossmann kłania się młodym We wrześniu 2025 interesowały Was kontrowersje związane z rynkiem beauty, odważny ruch LPP i zmiana Sinsay w marketplace, nowa strategia Rossmanna... i wiele więcej! 01.10.2025

Perły rynku kosmetycznego CICA CARE FLOSLEK PHARMA - kosmetyki nowej generacji, które koją skórę wrażliwą Badania przeprowadzane na całym świecie od lat pokazują, że liczba osób, które deklarują się jako posiadacze skóry wrażliwej stale rośnie. Co to oznacza w praktyce? Otóż to, że coraz więcej osób żyje na co dzień ze skórą, która jest nie tylko uroczo zaczerwieniona po kąpieli lub zimowym spacerze. 23.09.2025

Testowane przez wk Testowane przez WK. Kosmetyki do makijażu Vipera Makijaż to dziś coś więcej niż tylko estetyka. To codzienny rytuał, który ma dodać pewności siebie, podkreślić naturalne atuty i sprawić, że czujemy się dobrze w swojej skórze. Właśnie w tym duchu Vipera Cosmetics przedstawia nową odsłonę marki – kolekcję kosmetyków, które łączą w sobie pielęgnację i makijaż. Ich filozofia to „harmonia piękna” – odpowiedź na potrzeby kobiet 35+, które szukają produktów ... 01.09.2025

Nasze projekty TOP 10 sierpnia 2025: nowe pluszaki w Biedronce, pieniądze z KPO i TikTok W upalnym sierpniu bieżącego roku naszych Czytelników i Czytelniczki najbardziej frapowały losy pieniędzy z Krajowego Planu Odbudowy, nowa kolekcja promocyjnych zabawek w Biedronce, trendy na TikToku, nowa ambasadorka Urban Decay i wiele więcej. Zapraszamy do lektury! 29.08.2025

Nasze projekty TOP 10 lipca 2025: Veoli Botanica inwestuje, Hubert Iwanowski przechodzi do Eveline, Miraculum dźwiga się z kolan W lipcu 2025 Waszą uwagę najbardziej przyciągnęły takie marki, jak Rhode, Veoli Botanica, Miraculum czy Super-Pharm - ale także zmiana pracy przez Huberta Iwanowskiego i raporty. Zapraszamy do lektury! 31.07.2025

forumbranzykosmetycznej.pl Forum Branży Kosmetycznej 2025: Czas Piękna, Czas zmian Już 16 października 2025 roku w Warszawie odbędzie się Forum Branży Kosmetycznej 2025 – jedno z najważniejszych i najbardziej wyczekiwanych wydarzeń w kalendarzu polskiego sektora beauty. Tegoroczna edycja, organizowana pod hasłem „Czas piękna, czas zmian”, zgromadzi liderów rynku, przedstawicieli największych sieci handlowych, producentów, dystrybutorów, start-upów oraz ekspertów od marketingu, logistyki i legislacji. W ... 16.07.2025

Nasze projekty TOP 10 czerwca 2025: Doda kontra solaria, testery perfum, raport Zalando W czerwcu Waszą uwagę przykuła nie tylko Doda idąca na wojnę z solariami, ale także wiecznie zielony problem testerów perfum, raport Zalando, rozwój sieci perfumerii Douglas i inne tematy. Zapraszamy do lektury! 30.06.2025

Perły rynku kosmetycznego Rusza kolejna edycja badania Perły Rynku Wprowadzasz nowy produkt, którym chcesz podbić rynek? Opracowujesz formułę, którą pokochają klienci? Chcesz wejść w nową kategorię albo umocnić się w już obecnej? To badanie jest właśnie dla Ciebie. 05.05.2025

Nasze projekty TOP 10 Kwietnia 2025: Żabka, drogerie Pigment i wywiady z ekspertkami W kwietniu 2025 byliście i byłyście zainteresowani najbardziej potencjalnym wejściem sieci convenience Żabka w segment kosmetyczny, problemami sieci drogerii Pigment i słuchaniem opinii ekspertek z branży. Zapraszamy do lektury! 30.04.2025

Nasze projekty TOP lutego 2025: Odwrót od Ozempicu, The Ordinary debiutuje w Chinach, Lex Szarlatan W lutym 2025 interesowało Was najbardziej to, co się dzieje z Ozempikiem i jego sytuacją patentową, debiut The Ordinary w Chinach, Lex Szarlatan i kolejne odcinki w sadze o Natura & Co. 03.03.2025

Nasze projekty Wiadomości Kosmetyczne obejmują patronat nad Dniem Kobiet 2025 w Fundacji Serce Miasta! Ten projekt dojrzewał ponad rok, ale z radością możemy poinformować, że Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad Dniem Kobiet 2025, organizowanym przez Fundację Serce Miasta w ramach kampanii Kobiecość Też Bywa Bezdomna. 26.02.2025

Testowane przez wk Testowane przez WK. AURA zestawy prezentowe na licencji Barbie, Hot Wheels, Pusheen, Superman, Batman Jednym z najbardziej uniwersalnych i atrakcyjnych podarunków są zestawy kosmetyczne – produkty, które sprawdzają się zarówno jako upominek dla bliskich, jak i praktyczny dodatek do codziennych rytuałów pielęgnacyjnych. Firma AURA, oferująca zestawy na licencjach Barbie, Pusheen, Batman, Hot Wheels i Superman, dostarcza rozwiązania, które zachwycają zarówno dzieci, jak i dorosłych. W każdym z ich zestawów znajdują się co ... 18.12.2024

Nasze projekty Testowane przez WK. AURA Kosmetyki na licencji Barbie, Pusheen, Harry Potter i Monster High Konsumenci chętnie sięgają po produkty atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i emocjonalnie angażujące. Dla sklepów i drogerii produkty na licencji to idealna okazja, by zwiększyć wartość koszyka zakupowego, oferując licencjonowane produkty, które łączą w sobie funkcjonalność i sentymentalny czar. Przykładem firmy, która doskonale wykorzystuje potencjał licencji, jest AURA – producent oferujący kosmetyki sygnowane markami ... 02.12.2024
