Hurt i dystrybucja
Logistyka pomaga branży kosmetycznej działać w sposób bardziej zrównoważony
Dynamiczny rozwój polskiej branży kosmetycznej wpływa, na wzrost znaczenia jej roli na rynku europejskim. Według raportu Kosmetyczna Polska. Raport o stanie branży kosmetycznej(1) nasz kraj jest 5 największym eksporterem kosmetyków w Unii Europejskiej. Kierunek w jakim podąża branża stawia przed producentami i podwykonawcami nowe wyzwania. Rozwijający się kanał e-commerce, a także regulacje wprowadzone w ramach europejskiego planu ...
15.10.2024
Drogerie
Rossmann przyciąga do swojej oferty foodowej hasłem „Oszczędzanie może smakować tak dobrze”
Rossmann w październiku wprowadził akcje promocyjne, oferując 20-procentowy rabat na wszystkie produkty spożywcze. Kampania pod hasłem „Oszczędzanie może smakować tak dobrze” ma na celu wzmocnienie pozycji niemieckiej sieci drogerii na rynku spożywczym. Klienci mogą skorzystać z rabatu, instalując aplikację Rossmanna. Dzięki tej strategii firma chce przyciągnąć nowych klientów, promując swoją różnorodność asortymentu ...
14.10.2024
Perfumerie
Perfumerie Douglas wprowadziły nową usługę dla swoich klientów – bezpłatne konsultacje kosmetologiczne
Perfumerie Douglas wprowadzają nowoczesne, bezpłatne konsultacje kosmetologiczne, które wykorzystują zaawansowaną technologię diagnostyki skóry. Dzięki narzędziom high-tech, klienci mogą skorzystać z precyzyjnej analizy stanu skóry oraz otrzymać spersonalizowane rekomendacje pielęgnacyjne.
14.10.2024
Drogerie
Hebe ma pierwszą drogerię w Nowym Targu
Sieć Hebe powiększyła się o kolejną drogerię. Pierwszy sklep sieci powstał w Nowym Targu w Parku Handlowym Stopiak.
11.10.2024
Sieci i centra handlowe
Problemy na Marywilskiej 44 – Kupcy rozczarowani sytuacją po pożarze szukają nowego domu
Pożar Centrum Handlowego Marywilska 44 zmienił życie setek kupców, którzy stracili dorobek życia. Choć targowisko zostało reaktywowane w nowej formie, kupcy nie kryją rozczarowania. Warunki handlu, obiecane zniżki i brak klientów to tylko niektóre z problemów, z którymi muszą się teraz mierzyć.
11.10.2024
E-commerce
Primavera Parfum chce skorzystać na wzrostowym trendzie sprzedaży suplementów diety. Jest już head of new business kategorii
Primavera Parfum Group będzie rozwijać dział suplementów diety. Za ten obszar działalności Grupy odpowiada Joanna Ossowska-Nowicka, pełniąca od niedawna stanowisko head of new business w firmie.
10.10.2024
Drogerie
Drogerie Jawa uruchamiają projekt „Szczęśliwostki” – dla kobiet, które codziennie odnajdują siłę w drobnych gestach
Drogerie Jawa rozpoczęły nowy projekt skierowany do kobiet – klientek drogerii. „Szczęśliwostki” to inicjatywa mająca na celu budowanie pozytywnych emocji i pewności siebie. O sile wzajemnego kobiecego wsparcia będą przypominały marketingowe działania sieci Jawa, w tym motywujące hasła i materiały POS umieszczone w drogeriach.
09.10.2024
E-commerce
Coolshop wchodzi na polski rynek – nowy gracz w e-commerce
Skandynawski gigant e-commerce, Coolshop, ogłosił oficjalne wejście na polski rynek. Firma, która zdobyła uznanie w krajach północy Europy, stawia na jakość obsługi klienta oraz atrakcyjną ofertę produktów. Jakie możliwości przynosi polskim konsumentom?
09.10.2024
Sieci i centra handlowe
Tedi planuje ekspansję do 10 tysięcy sklepów w Europie
Niemiecka sieć dyskontów non-food, Tedi, ogłosiła ambitne plany rozwoju, dążąc do zbudowania sieci liczącej 10 tysięcy sklepów w całej Europie. Firma zamierza realizować te założenia poprzez rozwój organiczny oraz przejęcia mniejszych konkurentów.
08.10.2024
Apteki
IQVIA: Wartość rynku aptek stacjonarnych w Polsce we wrześniu 2024 roku wyniosła 4,6 miliarda złotych
Rynek aptek w Polsce wciąż się rozwija, a dane za wrzesień 2024 roku pokazują istotne zmiany zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i e-commerce. Wzrosty wartości sprzedaży oraz zmiany w strukturze rynku wskazują na rosnącą rolę największych graczy, takich jak Polpharma, USP Zdrowie oraz Aflofarm.
08.10.2024
Sieci i centra handlowe
CH Galardia w Starachowicach ma nowego właściciela — Future Estate
26 września 2024 roku zakończono proces zmiany właściciela Centrum Handlowego Galardia w Starachowicach. Inwestycja, która do tej pory należała do Stage Capital oraz Sierra Balmain, przeszła w ręce nowego nabywcy – Future Estate. Transakcja stanowi kolejny krok w rozwoju tego nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego, które działa na lokalnym rynku od blisko dekady.
04.10.2024
Drogerie
Hubert Iwanowski, dm Drogerie Markt: Zostaniemy wierni modelowi sprzedaży bez walki na promocje
Zakorzenienie idei stałej niskiej ceny jest trudne wśród polskich klientów przyzwyczajonych do agresywnych promocji. Jednak my pozostaniemy jej wierni. We wszystkich innych krajach, gdzie działa dm, też obowiązuje ta zasada i doświadczenie pokazuje, że potrzeba kilku lat, żeby utrwalić taki model sprzedaży w umysłach konsumentów – mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm Drogerie Markt Polska
04.10.2024
Drogeria roku
Nagrody Drogeria Roku 2024 oraz badanie rynku kosmetycznego Mobile Institute i Wiadomości Kosmetycznych. Wyniki na Forum Branży Kosmetycznej 2024
Drogeria Roku 2024 i badanie rynku kosmetycznego oraz kanałów sprzedaży kosmetyków w Polsce – ich wyniki poznamy już na Forum Branży Kosmetycznej 2024 października. Oba badania konsumenckie, na zlecenie i we współpracy z redakcją Wiadomości Kosmetycznych, prowadzi firma badawcza Mobile Institute.
04.10.2024
Rynek i trendy
NielsenIQ: Kosmetyczne marki własne nie zwiększyły wartościowego udziału w rynku
Marki własne sieci handlowych zyskują na znaczeniu w wielu branżach, ale w kosmetycznej nie zwiększyły wartościowego udziału od ubiegłego roku – wynika z danych NielsenIQ.
04.10.2024
Sieci i centra handlowe
Nowe modernizacje w Galerii Północnej — w jesień kompleks wejdzie z nowymi brandami
Galeria Północna, jedna z największych galerii handlowych w północnej części Warszawy, zakończyła lato serią modernizacji i poszerzenia oferty handlowej. Wśród kluczowych zmian znalazły się rozbudowy sklepów Sephora i Dealz oraz debiut międzynarodowej marki Nanu-Nana.
03.10.2024
Drogerie
Henri Hampe i Markus Trojansky, dm Drogerie Markt: Pojawiliśmy się w Polsce i nie zamierzamy już się wycofać
Co dm Drogerie Markt planuje dalej, jeśli o chodzi o polski rynek, w jaki sposób są projektowane przestrzenie sprzedaży i czemu w drogeriach dm nie uświadczymy alkoholu — to i więcej znajdą nasi Czytelnicy i Czytelniczki w wywiadzie z Henrim Hampe, dyrektorem obszaru administracji i sprzedaży, i Markusem Trojanskym, dyrektorem zarządzającym DM w Polsce, który jest odpowiedzialny za rozwój marki DM we wszystkich krajach.
03.10.2024
Drogerie
Jakie podatki płaci Rossmann w Polsce?
Rossmann SDP, czyli polska spółka niemieckiej sieci drogeryjnej – największa z działających w tym sektorze w Polsce – ponownie znalazła się w czołówce firm płacących u nas najwyższe podatki.
02.10.2024
E-commerce
Allegro rozszerza działalność na Węgry, wzmacniając swoją pozycję w Europie
Polska platforma zakupowa Allegro, po udanych startach w Czechach i Słowacji, kontynuuje swoją międzynarodową ekspansję. Od 1 października Allegro jest dostępne na Węgrzech, oferując klientom ponad 150 milionów ofert. To kolejny krok w kierunku realizacji strategii rozwoju na europejskich rynkach.
02.10.2024
Drogerie
Sieć DM otwiera pierwszą drogerię w Kiełczewie
Październik drogerie DM rozpoczynają otwarciem nowej drogerii parku handlowym w Kiełczewie. Będzie to pierwszy sklep sieci w tym mieście, a 39 w Polsce.
01.10.2024
Drogerie
Polacy kupują kosmetyki na promocjach. Sieciowe drogerie w nich przodują
Polacy przy zakupach kosmetyków biorą pod uwagę m.in. cenę i okazje podczas promocji. Najbardziej aktywnym formatem sklepów przekonującym do zakupów tej kategorii na promocjach są sieciowe drogerie, które wyprzedziły w tym zakresie nawet dyskonty – wynika z danych Consumer Panel Services GfK/YouGov.
01.10.2024
Drogerie
DM Drogerie Markt przyspieszają z otwarciami nowych drogerii w Polsce
DM Drogerie Markt 26 września otworzyły nowe sklepy w Warszawie i w Opolu. Do końca roku sieć chce zrealizować swój plan ekspansji i dysponować 50 placówkami, co oznacza przyspieszenie w inauguracjach nowych lokalizacji. W przyszłym roku niemiecka sieć drogeryjna planuje utrzymać tempo nowych otwarć.
30.09.2024
Apteki
Super-Pharm nawiązał współpracę z globalną platformą płatności Adyen
Partnerstwo Super-Pharm i Adyen wprowadza nowoczesne metody płatności oraz poprawia doświadczenia zakupowe klientów. Współpraca już teraz przynosi wymierne korzyści, w tym wzrost liczby zakończonych transakcji oraz umożliwienie ekspansji na zagraniczne rynki.
30.09.2024
E-commerce
Amazon uruchamia w Polsce program Climate Pledge Friendly
Amazon wprowadza do Polski program Climate Pledge Friendly, który ma na celu wspieranie zrównoważonych wyborów konsumentów. Program obejmuje ponad 65 tysięcy produktów z certyfikatami potwierdzającymi ich przyjazność dla środowiska, a jego uruchomienie towarzyszy obchodom 10-lecia działalności Amazon w Polsce.
26.09.2024
Handel
Właściciel Pyszne.pl nawiązuje współpracę z Lovehoney Group by rozwozić produkty sexual wellness
Just Eat Takeaway.com NV, właściciel Pyszne.pl, rozszerza swoją ofertę o produkty wellness, nawiązując współpracę z Lovehoney Group. Dzięki temu partnerstwu firma dostarczy na terenie Wielkiej Brytanii, Austrii i Danii m.in. zabawki i akcesoria erotyczne. Jest to kolejny krok Just Eat w kierunku dywersyfikacji swojej działalności poza dostawy żywności.
26.09.2024
15. październik 2024 16:25