
Perfumerie


Perfumerie Douglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish Po inaugurującym trasę muzyczną Douglas Beauty Express – Orange Warsaw Festival nadszedł czas na drugi przystanek. Tym razem beauty bus w barwach Douglasa zatrzyma się aż na pięć dni (od 3 do 7 czerwca) przy krakowskiej Galerii Kazimierz. Zaplanowane w nim atrakcje i aktywacje konsumenckie skupiać się będą wokół koncertu Billie Eilish (3-4 czerwca) i promocji dostępnych na wyłączność w perfumeriach Douglas zapachów artystki. 03.06.2025

Perfumerie Sieć The Perfume Shop otwiera perfumerie w nowym formacie – klienci chcą więcej niszy The Perfume Shop, największa w Wielkiej Brytanii specjalistyczna sieć, sprzedająca perfumy, w odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów otwiera dwa najnowsze sklepy w formacie butikowym. Sieć posiada już 200 stacjonarnych perfumerii, prowadzi też sprzedaż online. 03.06.2025

Perfumerie Douglas modernizuje perfumerię w Białymstoku i przyspiesza ekspansję w Polsce Sieć perfumerii Douglas kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku, czego najnowszym przykładem jest modernizacja lokalu w galerii Atrium Biała w Białymstoku. Nowa przestrzeń premium beauty o powierzchni 125 mkw została zaprojektowana z myślą o podniesieniu komfortu zakupów i zaoferowaniu klientom inspirujących doświadczeń. Inwestycja wpisuje się w strategię firmy, która zakłada unowocześnianie istniejących lokalizacji ... 23.05.2025

Perfumerie Douglas podał globalne wyniki: słabsza sprzedaż, poprawa wyniku netto, ożywienie w perspektywie Grupa Douglas, wiodący europejski sprzedawca omnichannel w segmencie kosmetyków i perfum premium, odnotował nieznaczny spadek sprzedaży o 2 proc. do 939 mln euro w drugim kwartale roku obrotowego 2024/25. 16.05.2025

Perfumerie Brytyjska sieć perfumerii zamraża ceny blisko 200 bestsellerów do 2026 roku Sieć Perfume Shop kontynuuje swoją obietnicę utrzymywania cen perfum na niezmienionym poziomie już trzeci rok z rzędu. Do 2026 roku “zamrożone” pozostają ceny 174 najlepiej sprzedających się markowych zapachów (do tej puli dodano 28 nowych perfum). 07.05.2025

Zapachy Douglas będzie wyłącznym dystrybutorem na Europę nowych perfum Billie Eilish Billie Eilish wprowadzi Your Turn, swój najnowszy i czwarty już zapach, do sprzedaży na rynku europejskim wyłącznie poprzez sieć perfumerii Douglas. 02.05.2025

Perfumerie Fałszywe promocje w mediach społecznościowych: oszuści podszywają się pod markę Douglas W ostatnich tygodniach użytkownicy mediów społecznościowych coraz częściej natrafiają na reklamy obiecujące darmowe luksusowe kosmetyki marki Douglas. Ogłoszenia sugerują możliwość ich przetestowania w ramach rzekomej współpracy z renomowaną siecią perfumerii. Jak ostrzega CyberRescue, za tą „okazją” nie stoi jednak żadna legalna promocja – to przemyślana próba wyłudzenia danych osobowych oraz informacji finansowych. 16.04.2025

Perfumerie Sieć The Perfume Shop podała dane o skoku sprzedaży perfum na Dzień Matki Brytyjski The Perfume Shop z okazji Dnia Matki (w Wielkiej Brytanii to święto obchodzone było 30 marca) sprzedał o 14 proc. więcej perfum, niż rok temu. 07.04.2025

Włosy Rita Ora i Anna Lahey gościły w Warszawie, promując autorską linię kosmetyków do włosów Rita Ora, piosenkarka, aktorka, ikona mody i urody oraz Anna Lahey – przedsiębiorczyni w branży global beauty, pojawiły się w Warszawie, aby zaprezentować swoją autorską markę kosmetyków do włosów Typebea. Produkty dostępne są na wyłączność w perfumerii Douglas oraz na Douglas.pl. 03.04.2025

Rynek i trendy Douglas: Wybór sklepu e-commerce i trendy w decyzjach zakupowych klientów [BADANIE] W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce, marki muszą nieustannie analizować potrzeby swoich klientów i dostosowywać swoje platformy sprzedażowe do ich oczekiwań. Kluczowe staje się szybkie reagowanie na zmieniające się preferencje konsumentów oraz wprowadzanie innowacji, które wyróżnią ofertę na tle konkurencji. Tylko w ten sposób marka może zbudować lojalność i utrzymać klientów na dynamicznie zmieniającym się ... 26.03.2025

Perfumerie Sephora: zmiany na szczycie, powodem słabe wyniki w Chinach Należąca do koncernu LVMH Sephora zmienia sposób zarządzania nad swoim azjatyckim oddziałem. Przyczyną są rozczarowujące wyniki perfumerii na rynku chińskim i problemy z pozyskiwaniem klientów. Działalność operacyjną w Chinach będzie kontrolować osobiście Guillaume Motte – prezes i dyrektor generalny Sephory. 17.03.2025

Perfumerie Perfumowy escape room otwiera się w Londynie The Perfume Shop, czyli największa detaliczna sieć perfumeryjna w Wielkiej Brytanii, organizuje pierwszy w tym kraju escape room, poświęcony tematycznie perfumom. Pop-up store będzie działał pod koniec marca, zyski przeznaczone zostaną na organizację charytatywną. 13.03.2025

Perfumerie Szef Douglasa nawołuje do otwarcia perfumerii stacjonarnych w niedziele Dyrektor generalny Douglasa, Sander van der Laan, skrytykował restrykcyjne godziny otwarcia sklepów w Niemczech. Na mocy przepisów, w niedziele większośc sklepów w tym kraju pozostaje zamkniętych, z wyjątkiem placówek na stacjach benzynowych i dworcach. Van der Laan zapowiedział ponadto otwarcie 200 nowych placówek – głównie w Polsce i innych krajach Europy Wschodniej. 11.03.2025

Perfumerie Perfumeria Douglas w Felicity Lublin – otwarta po modernizacji Douglas, europejski lider rynku premium beauty, zmodernizował perfumerię w CH Felicity w Lublinie. Aby jak najlepiej odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby konsumentów, Douglas wprowadził szereg udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które wzbogacają doświadczenia zakupowe. Dodatkowo oferta perfumerii została rozszerzona o nowe marki, umożliwiając klientom odkrywanie jeszcze szerszej gamy ekskluzywnych produktów ... 06.03.2025

Perfumerie The Perfume Shop sprzedał na walentynki ponad 240 tys. sztuk perfum Brytyjska sieć The Perfume Shop poinformowała o świetnych wynikach sprzedaży w okresie poprzedzającym popularne walentynki. W okresie 1-14 lutego klienci zakupili blisko ćwierć miliona (ponad 240 tys.) sztuk perfum. 18.02.2025

Perfumerie Notino podsumowało wyniki za ostatni kwartał 2024 Ostatnie trzy miesiące 2024 roku okazały się dla Notino sukcesem – zaowocowały ponad 10 milionami zamówień. Sprzedaż napędzały w tym czasie promocje związane z Black Friday oraz okresem świąt Bożego Narodzenia. 04.02.2025

Perfumerie Wysokie przychody Sephory i świetna sprzedaż perfum poprawiają globalne wyniki LVMH LVMH, posiadający w swoim portfolio luksusowych marek m.in. sieć perfumerii Sephora, zanotował w 2024 roku przychody w wysokości 84,7 mld euro. To wynik wyższy od zakładanego (84,28 mld euro) i jest efektem bardzo dobrego popytu w Europie i USA. 29.01.2025

Hurt i dystrybucja Douglas wynajmuje 46 tys. mkw. przestrzeni magazynowej – obiekt pomieści 8 mln produktów Douglas, europejski lider w segmencie omnichannel premium beauty, wynajął ponad 46 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w CTPark Warsaw South. To największe centrum dystrybucyjne Douglas w Polsce będzie wsparciem dla obsługi sprzedaży w modelu omnichannel. 27.01.2025

Marketing i media Sephora opowiada historie piękna w swoim pierwszym filmie dokumentalnym Sephora opublikowała swój pierwszy dokumentalny film krótkometrażowy „Beauty & Belonging”, złożony z wypowiedzi ponad 75 osób z branży beauty z całego świata. Wśród nich są założyciele marek i pracownicy firm, którzy dzielą się swoimi historiami. 27.01.2025

Perfumerie Sephora i Hulu łączą siły w nowym serialu dokumentalnym „Faces of Music” Sephora, światowy lider w branży kosmetycznej, ogłosiła premierę swojej pierwszej serii dokumentalnej na platformie Hulu. „Faces of Music” zadebiutuje już dziś, oferując widzom unikalne spojrzenie na świat makijażu gwiazd muzyki. 23.01.2025

Rynek i trendy Marta Wojciechowska: Od silversów do generacji alfa. Czego klienci oczekują od marek kosmetycznych? [ANALIZA] Jak efektywnie docierać do różnych segmentów rynku i czy to wiek stanowi oś podziału? Czego poszukują obecnie klienci marek luksusowych? Które trendy przenikają wszystkie pokolenia? 18.01.2025

Biznes Douglas Skincare Weeks 2025 pod znakiem beauty-tech [GALERIA] Nowoczesne urządzenia diagnostyczne Douglas Beauty Tech to rewolucyjne narzędzia do oceny stanu i kondycji skóry twarzy. Chcieliśmy, aby to one były tematem przewodnim tegorocznego wydarzenia Douglas Skincare Weeks – zapowiedziała Katarzyna Mauduit, szefowa marketingu Douglasa, witając gości tegorocznej, 3. edycji tego wydarzenia. 16.01.2025
