
Perfumerie


Perfumerie Sephora otworzyła w Wola Park pierwszą lokalizację w nowym koncepcie Nowy salon Sephora jest większy o 50 mkw. w porównaniu do poprzedniego. Asortyment obejmuje zarówno dotychczasowe marki z kategorii makijażu, pielęgnacji skóry, włosów, zapachów i akcesoriów kosmetycznych, jak i nowe produkty. W tej lokalizacji wprowadzono dodatkowo marki Byoma i The Ordinary, a także pojawiły się zupełnie nowe produkty od marki pielęgnacyjnej Sol de Janeiro, które nie były dostępne wcześniej. --- Nowy salon ... 13.11.2023

E-commerce Notino zaciera granicę między sprzedażą online i offline Notino ma już 24 stacjonarne sklepy w siedmiu krajach w Europie. Najnowszy został otwarty w największym centrum handlowym Eurovea w Bratysławie. Kolejne stacjonarne placówki to dowód na omnichannelową strategię sprzedaży, którą prowadzi Notino. --- Dla nas nie ma granicy między online a offline. Mimo, że dominujemy na rynku internetowym, chcemy, aby każdy miał możliwość wypróbowania produktów również osobiście --- – ... 27.10.2023

Perfumerie Douglas partnerem Top Model – ruszyła kampania perfumerii z udziałem uczestników programu Douglas Polska po raz kolejny został partnerem programu Top Model. Siec perfumerii nie tylko odpowiada za makijaże modelek i modeli wykonane z użyciem produktów marki Douglas Collection. --- Katarzyna Mauduit, marketing director CEE w Douglas Silną grupą aktywnych klientów Douglas stanowią Millenialsi oraz pokolenie Z, którzy są swoistymi poszukiwaczami trendów. Dlatego marka konsekwentnie realizuję strategię dotarcia do tego ... 18.10.2023

Perfumerie Sephora zaprasza na kolejny Trend Report i zachęca do testowania nowości jesiennego sezonu Sephora Trend Report to okazja dla miłośniczek i miłośników makijażu, pielęgnacji i zapachów do poznania nowości na dany sezon. Odbywa się dwa razy do roku w specjalnie zaprojektowanej przez Sephora i jej partnerów przestrzeni. Najbliższa, jesienna edycja rozpocznie się w czwartek 28 września, a zakończy trzy dni później w sobotę. Bezpłatnych, indywidualnych porad będą udzielać przedstawiciele marek ... 25.09.2023

Perfumerie Notino kontynuuje współpracę z Małgorzatą Sochą. Dalszy rozwój oprze na wirtualnych rozwiązaniach doboru produktów Event Notino na koniec lata był okazją, by podsumować ponad 20-letnią działalność czeskiej perfumerii na rynku. Obecny podczas wydarzenia Alexander Montchovsky, global brand marketing director powiedział: --- Gdy Notino powstało, mieliśmy wizję, że będziemy dostarczać produkty beauty wszystkim zainteresowanym – w dowolnym miejscu w Europie. 20 lat później widzimy, że wizja stała się rzeczywistością – jesteśmy ... 14.09.2023

Perfumerie Douglas otworzył nowe centrum logistyczne w Niemczech, by obsłużyć szybko rosnący e-commerce Douglas i Arvato oficjalnie otworzyli nowe centrum dystrybucyjne w Hamm, w Niemczech. To magazyn o łącznej powierzchni 38 tys. mkw., który odpowiada na omnichannelową strategię Douglasa i szybko rosnący kanał e-commerce. Sprzedaż online Douglasa w ciągu ostatnich pięciu lat rosła średnio o 20 proc. rocznie. Czytaj także: Douglas zwiększa sprzedaż i zyski. Dobre wyniki w trzecim kwartale Arvato zajmie się całą logistyką ... 05.09.2023

Perfumerie Douglas otworzył pierwszą perfumerię w Belgii Pierwsza perfumeria Douglas w Belgii została otwarta w centrum handlowym Wijnegem pod Antwerpią. Asortyment jest prezentowany na powierzchni ponad 450 mkw. W wyborze produktów klientów wspierają doradcy kosmetyczni. Na otwarciu na klientów czekały promocje przygotowane przez detalistę i jego branżowych partnerów. --- FOTO: linkedin.com ... 31.08.2023

Perfumerie Sephora chce podtrzymać letnią atmosferę. Podczas Summer Club w Elektrowni Powiśle pokaże nowości i trendy Sephora, korzystając z ostatnich dni lata, szykuje wydarzenie organizowane z partnerskimi markami. Wraz z początkiem września na terenie warszawskiej Elektrowni Powiśle odbędzie się Sephora Summer Club. W specjalnie zaaranżowanej strefie, zespół ekspertów przez dwa dni (1-2 września), od godziny 12.00 do 22.00 czekać będzie na wszystkich tych, którzy chcą odkrywać i eksperymentować ze swoim wyglądem, poznawać nowości ... 31.08.2023

Perfumerie Douglas zwiększa sprzedaż i zyski. Dobre wyniki w trzecim kwartale Douglas kontynuuje ścieżkę wzrostu, zwiększając sprzedaż i zyski w trzecim kwartale (od kwietnia do czerwca) roku obrotowego 2022/23. Skorygowana sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 9,7 proc. do 910,4 mln euro. Detalista jest zadowolony z przyjętego modelu omnichannel – sklepy stacjonarne i e-commerce przyciągają klientów rozmaitymi usługami i wciąż rozwijanym asortymentem. W rezultacie sprzedaż w sklepach stacjonarnych (netto) ... 24.08.2023

Perfumerie Sephora zmienia swój program lojalnościowy. Kładzie nacisk na omnichannel i nagradza za zaangażowanie i wierność marce Dotychczasowy program lojalnościowy sieci perfumerii Sephora, z którego od 2003 roku korzysta ponad milion klientów w Polsce i Czechach, ma nowe zasady. Sephora Unlimited został wdrożony w 2019 roku na rynku niemieckim, tego lata wszedł na rynki Polski i Czech, a docelowo ma obowiązywać w całej Europie oraz na Bliskim Wschodzie – poinformowała Sephora. Uzasadniając zmiany, detalista podaje, że aż 76 proc. klientów, którzy ... 23.08.2023

Perfumerie Sephora w USA wprowadza na półki markę L‘Oréal Professionnel. W Polsce jest ona jedną z 40 w kategorii Marka L‘Oréal Professionnel, która zazwyczaj dostępna jest tylko w salonach fryzjerskich, wchodzi właśnie do sieci Sephora w Stanach Zjednoczonych. Od 18 sierpnia oferta obejmuje produkty z sześciu kolekcji — Metal Detox, Vitamino Color, Absolut Repair, Pro Longer, Curl Expression i Silver. Jennifer Lucchese, wiceprezes ds. merchandisingu produktów do pielęgnacji włosów w Sephora, mówi: --- Cieszymy się, że możemy ... 18.08.2023

Perfumerie Notino pozyskało 280 mln euro na dalszy rozwój. Zbuduje za to m.in. magazyn w Polsce Perfumeria Notino zarobiła w ubiegłym roku miliard euro i chce dalej zwiększać swoją pozycję. W tym celu postarała się o wsparcie kredytowe w kwocie 280 mln euro. To największy zastrzyk finansowy w historii Notino, a zarazem największa kwota jaka kiedykolwiek otrzymała czeka firma. Udzieliły jej cztery duże czeskie banki: Česká spořitelna, Citibank, Komerční banka i ČSOB – donosi portal seznamzpravy.cz. Jakub Šedý, ... 01.08.2023

Perfumerie Sephora dołączyła do grona partnerów Fest Festival Fest Festival to jedno z ważniejszych wakacyjno-muzycznych wydarzeń. Jest organizowane od cztrech lat i co roku gromadzi kilkadziesiąt tysięcy osób, które nie tylko biorą udział w koncertach, ale czekają też na dodatkowe atrakcje. W tym roku będą mogli odwiedzić strefę Sephora Summer Club. – Sephora jest obecna w tym sezonie na wielu europejskich festiwalach muzycznych. W Polsce pojawimy się na Fest Festival. To doskonała ... 25.07.2023

Perfumerie Sephora planuje zamknięcia i przebudowy sklepów W roku 2022 spółka Sephora Polska odnotowała zysk netto w wysokości 30,9 milionów złotych, co przełożyło się na wskaźnik rentowności sprzedaży na poziomie 4,43 proc. Przychody ze sprzedaży netto wyniosły 699 milionów złotych. W porównaniu z rokiem poprzednim, firma osiągnęła wzrost zarówno przychodów jak i zysku, co może świadczyć o stabilnym rozwoju i dobrej kondycji finansowej spółki. --- W roku 2022 firma Sephora ... 21.07.2023

Handel Sklepy stacjonarne Notino zaoferują rozwiązania znane z e-commerce Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino w rozmowie z portalem omnichannelnews.pl zapowiada nowe otwarcia sklepów w Krakowie i we Wrocławiu. Pierwszy podwoi powierzchnie zajmowaną w Centrum Handlowym Bonarka, a drugi przeniesie się do jednego z najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce – Galerii Wrocławskiej. Ich klienci będą mogli w korzystać z nowoczesnych technologii ułatwiających zakupy. Będą to m.in. ... 14.07.2023

Perfumerie Sephora ujawnia lokalizację drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii i datę jego otwarcia Sephora ogłosiła lokalizację swojego drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii. Znana sieć należąca do LVMH rozszerza swoją obecność na Westfield Stratford City, centrum handlowe we wschodnim Londynie, które ma zostać otwarte w listopadzie 2023 roku. Po 18 latach od swojego poprzedniego wystąpienia z rynku Wielkiej Brytanii, Sephora powróciła w marcu 2023 roku, otwierając swój pierwszy sklep w galerii handlowej Westfield w dzielnicy ... 07.07.2023

E-commerce Polska z dużym udziałem w rekordowych wynikach Notino Notino to największy europejski e-sprzedawca kosmetyków i produktów z kategorii „Zdrowie”. Prowadzi działalność w 27 krajach i ma łączną bazę ponad 20 milionów klientów.Wyniki NotinoPomimo ogólnego trendu spadkowego w e-commerce w ostatnim roku podatkowym, Notino odnotowało 32 proc. wzrost w porównaniu rok do roku – ta tendencja utrzymywała się we wszystkich kwartałach, na wszystkich rynkach, na których firma prowadzi ... 20.06.2023

E-commerce Douglas ma problem z e-apteką Disapo i jej byłym właścicielem W zeszłym roku Douglas zapragnął wejść na rynek aptek internetowych. W tym celu przejął holenderską e-aptekę Disapo.Czytaj też: Douglas wchodzi na rynek aptek internetowychDzięki poszerzeniu oferty w kanale e-commerce, Douglas miał powrócić na ścieżkę rentowności, po stratach jakie sieć poniosła podczas kryzysu covidowego. Była wtedy zmuszona zamknąć około 500 spośród 2400 perfumerii - głównie na rynkach Europy ... 10.05.2023

Perfumerie Mobilne gabinety kosmetyczne w Sephorze obsłużyły już setki klientów Perfumerie Sephora uruchomiły program mobilnych gabinetów kosmetycznych po pandemii, kiedy to okazało się, że klienci oczekują spersonalizowanych konsultacji w odrębnej, zamkniętej i bezpiecznej przestrzeni, a jednocześnie chwili ucieczki od otaczającego świata. Mobilne strefy zabiegowe zostały zorganizowane przez marki Dior, Hair Rituel by Sisley oraz Lancome. Podróżują po perfumeriach Sephora w różnych miastach.Akcja spotkała ... 20.04.2023

Perfumerie Douglas otwiera flagowy salon dla generacji Z [GALERIA ZDJĘĆ] Douglas otwiera nowoczesny salon, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o pokoleniu Z, czyli osobach urodzonych po 1995 roku (GenZ). Mieści się on w Düsseldorfie, ma powierzchnię 775 m kw. rozlokowaną na dwóch piętrach. Urządzony został w miętowo-różowej kolorystyce.Oprócz modnych marek oferuje szeroką gamę usług, takich jak Beauty Mirror, Skincare Analysis, Click and Collect Station, Mobile Phone Charging Station i ... 20.04.2023

E-commerce Notino jest jednym z największych e-sklepów w Europie Platforma Cross-Border Commerce Europe corocznie monitoruje wyniki pięciuset najsilniejszych e-sprzedawców skupiających się na handlu transgranicznym. Opracowany przez nią już po raz piąty ranking, ocenia kilka aspektów e-handlu. Są to m.in. transgraniczna sprzedaż internetowa w piętnastu krajach Europy Zachodniej i Skandynawii, liczba aktywnych rynków zagranicznych i odwiedzających z nich, wydajność stron internetowych oraz ... 18.04.2023

E-commerce Notino podjęło współpracę z Małgorzatą Sochą Perfumeria Notino ogłosiła, że nawiązała współpracę z aktorką Małgorzatą Sochą. Przy okazji na swoim profilu na Instagramie zapowiedziała „sporo wspaniałych akcji”. Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez notino.pl ✨Piękno nigdy nie wychodzi z mody✨ (@notino_pl)Również aktorka w swoich mediach społecznościowych podzieliła się informacja o tym, że dołączyła do ... 13.04.2023
