
Perfumerie


Perfumerie Notino kontynuuje współpracę z Małgorzatą Sochą. Dalszy rozwój oprze na wirtualnych rozwiązaniach doboru produktów Event Notino na koniec lata był okazją, by podsumować ponad 20-letnią działalność czeskiej perfumerii na rynku. Obecny podczas wydarzenia Alexander Montchovsky, global brand marketing director powiedział: --- Gdy Notino powstało, mieliśmy wizję, że będziemy dostarczać produkty beauty wszystkim zainteresowanym – w dowolnym miejscu w Europie. 20 lat później widzimy, że wizja stała się rzeczywistością – jesteśmy ... 14.09.2023

Perfumerie Douglas otworzył nowe centrum logistyczne w Niemczech, by obsłużyć szybko rosnący e-commerce Douglas i Arvato oficjalnie otworzyli nowe centrum dystrybucyjne w Hamm, w Niemczech. To magazyn o łącznej powierzchni 38 tys. mkw., który odpowiada na omnichannelową strategię Douglasa i szybko rosnący kanał e-commerce. Sprzedaż online Douglasa w ciągu ostatnich pięciu lat rosła średnio o 20 proc. rocznie. Czytaj także: Douglas zwiększa sprzedaż i zyski. Dobre wyniki w trzecim kwartale Arvato zajmie się całą logistyką ... 05.09.2023

Perfumerie Douglas otworzył pierwszą perfumerię w Belgii Pierwsza perfumeria Douglas w Belgii została otwarta w centrum handlowym Wijnegem pod Antwerpią. Asortyment jest prezentowany na powierzchni ponad 450 mkw. W wyborze produktów klientów wspierają doradcy kosmetyczni. Na otwarciu na klientów czekały promocje przygotowane przez detalistę i jego branżowych partnerów. --- FOTO: linkedin.com ... 31.08.2023

Perfumerie Sephora chce podtrzymać letnią atmosferę. Podczas Summer Club w Elektrowni Powiśle pokaże nowości i trendy Sephora, korzystając z ostatnich dni lata, szykuje wydarzenie organizowane z partnerskimi markami. Wraz z początkiem września na terenie warszawskiej Elektrowni Powiśle odbędzie się Sephora Summer Club. W specjalnie zaaranżowanej strefie, zespół ekspertów przez dwa dni (1-2 września), od godziny 12.00 do 22.00 czekać będzie na wszystkich tych, którzy chcą odkrywać i eksperymentować ze swoim wyglądem, poznawać nowości ... 31.08.2023

Perfumerie Douglas zwiększa sprzedaż i zyski. Dobre wyniki w trzecim kwartale Douglas kontynuuje ścieżkę wzrostu, zwiększając sprzedaż i zyski w trzecim kwartale (od kwietnia do czerwca) roku obrotowego 2022/23. Skorygowana sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 9,7 proc. do 910,4 mln euro. Detalista jest zadowolony z przyjętego modelu omnichannel – sklepy stacjonarne i e-commerce przyciągają klientów rozmaitymi usługami i wciąż rozwijanym asortymentem. W rezultacie sprzedaż w sklepach stacjonarnych (netto) ... 24.08.2023

Perfumerie Sephora zmienia swój program lojalnościowy. Kładzie nacisk na omnichannel i nagradza za zaangażowanie i wierność marce Dotychczasowy program lojalnościowy sieci perfumerii Sephora, z którego od 2003 roku korzysta ponad milion klientów w Polsce i Czechach, ma nowe zasady. Sephora Unlimited został wdrożony w 2019 roku na rynku niemieckim, tego lata wszedł na rynki Polski i Czech, a docelowo ma obowiązywać w całej Europie oraz na Bliskim Wschodzie – poinformowała Sephora. Uzasadniając zmiany, detalista podaje, że aż 76 proc. klientów, którzy ... 23.08.2023

Perfumerie Sephora w USA wprowadza na półki markę L‘Oréal Professionnel. W Polsce jest ona jedną z 40 w kategorii Marka L‘Oréal Professionnel, która zazwyczaj dostępna jest tylko w salonach fryzjerskich, wchodzi właśnie do sieci Sephora w Stanach Zjednoczonych. Od 18 sierpnia oferta obejmuje produkty z sześciu kolekcji — Metal Detox, Vitamino Color, Absolut Repair, Pro Longer, Curl Expression i Silver. Jennifer Lucchese, wiceprezes ds. merchandisingu produktów do pielęgnacji włosów w Sephora, mówi: --- Cieszymy się, że możemy ... 18.08.2023

Perfumerie Notino pozyskało 280 mln euro na dalszy rozwój. Zbuduje za to m.in. magazyn w Polsce Perfumeria Notino zarobiła w ubiegłym roku miliard euro i chce dalej zwiększać swoją pozycję. W tym celu postarała się o wsparcie kredytowe w kwocie 280 mln euro. To największy zastrzyk finansowy w historii Notino, a zarazem największa kwota jaka kiedykolwiek otrzymała czeka firma. Udzieliły jej cztery duże czeskie banki: Česká spořitelna, Citibank, Komerční banka i ČSOB – donosi portal seznamzpravy.cz. Jakub Šedý, ... 01.08.2023

Perfumerie Sephora dołączyła do grona partnerów Fest Festival Fest Festival to jedno z ważniejszych wakacyjno-muzycznych wydarzeń. Jest organizowane od cztrech lat i co roku gromadzi kilkadziesiąt tysięcy osób, które nie tylko biorą udział w koncertach, ale czekają też na dodatkowe atrakcje. W tym roku będą mogli odwiedzić strefę Sephora Summer Club. – Sephora jest obecna w tym sezonie na wielu europejskich festiwalach muzycznych. W Polsce pojawimy się na Fest Festival. To doskonała ... 25.07.2023

Perfumerie Sephora planuje zamknięcia i przebudowy sklepów W roku 2022 spółka Sephora Polska odnotowała zysk netto w wysokości 30,9 milionów złotych, co przełożyło się na wskaźnik rentowności sprzedaży na poziomie 4,43 proc. Przychody ze sprzedaży netto wyniosły 699 milionów złotych. W porównaniu z rokiem poprzednim, firma osiągnęła wzrost zarówno przychodów jak i zysku, co może świadczyć o stabilnym rozwoju i dobrej kondycji finansowej spółki. --- W roku 2022 firma Sephora ... 21.07.2023

Handel Sklepy stacjonarne Notino zaoferują rozwiązania znane z e-commerce Bartosz Kliś, chief commercial officer w Notino w rozmowie z portalem omnichannelnews.pl zapowiada nowe otwarcia sklepów w Krakowie i we Wrocławiu. Pierwszy podwoi powierzchnie zajmowaną w Centrum Handlowym Bonarka, a drugi przeniesie się do jednego z najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce – Galerii Wrocławskiej. Ich klienci będą mogli w korzystać z nowoczesnych technologii ułatwiających zakupy. Będą to m.in. ... 14.07.2023

Perfumerie Sephora ujawnia lokalizację drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii i datę jego otwarcia Sephora ogłosiła lokalizację swojego drugiego sklepu w Wielkiej Brytanii. Znana sieć należąca do LVMH rozszerza swoją obecność na Westfield Stratford City, centrum handlowe we wschodnim Londynie, które ma zostać otwarte w listopadzie 2023 roku. Po 18 latach od swojego poprzedniego wystąpienia z rynku Wielkiej Brytanii, Sephora powróciła w marcu 2023 roku, otwierając swój pierwszy sklep w galerii handlowej Westfield w dzielnicy ... 07.07.2023

E-commerce Polska z dużym udziałem w rekordowych wynikach Notino Notino to największy europejski e-sprzedawca kosmetyków i produktów z kategorii „Zdrowie”. Prowadzi działalność w 27 krajach i ma łączną bazę ponad 20 milionów klientów.Wyniki NotinoPomimo ogólnego trendu spadkowego w e-commerce w ostatnim roku podatkowym, Notino odnotowało 32 proc. wzrost w porównaniu rok do roku – ta tendencja utrzymywała się we wszystkich kwartałach, na wszystkich rynkach, na których firma prowadzi ... 20.06.2023

E-commerce Douglas ma problem z e-apteką Disapo i jej byłym właścicielem W zeszłym roku Douglas zapragnął wejść na rynek aptek internetowych. W tym celu przejął holenderską e-aptekę Disapo.Czytaj też: Douglas wchodzi na rynek aptek internetowychDzięki poszerzeniu oferty w kanale e-commerce, Douglas miał powrócić na ścieżkę rentowności, po stratach jakie sieć poniosła podczas kryzysu covidowego. Była wtedy zmuszona zamknąć około 500 spośród 2400 perfumerii - głównie na rynkach Europy ... 10.05.2023

Perfumerie Mobilne gabinety kosmetyczne w Sephorze obsłużyły już setki klientów Perfumerie Sephora uruchomiły program mobilnych gabinetów kosmetycznych po pandemii, kiedy to okazało się, że klienci oczekują spersonalizowanych konsultacji w odrębnej, zamkniętej i bezpiecznej przestrzeni, a jednocześnie chwili ucieczki od otaczającego świata. Mobilne strefy zabiegowe zostały zorganizowane przez marki Dior, Hair Rituel by Sisley oraz Lancome. Podróżują po perfumeriach Sephora w różnych miastach.Akcja spotkała ... 20.04.2023

Perfumerie Douglas otwiera flagowy salon dla generacji Z [GALERIA ZDJĘĆ] Douglas otwiera nowoczesny salon, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o pokoleniu Z, czyli osobach urodzonych po 1995 roku (GenZ). Mieści się on w Düsseldorfie, ma powierzchnię 775 m kw. rozlokowaną na dwóch piętrach. Urządzony został w miętowo-różowej kolorystyce.Oprócz modnych marek oferuje szeroką gamę usług, takich jak Beauty Mirror, Skincare Analysis, Click and Collect Station, Mobile Phone Charging Station i ... 20.04.2023

E-commerce Notino jest jednym z największych e-sklepów w Europie Platforma Cross-Border Commerce Europe corocznie monitoruje wyniki pięciuset najsilniejszych e-sprzedawców skupiających się na handlu transgranicznym. Opracowany przez nią już po raz piąty ranking, ocenia kilka aspektów e-handlu. Są to m.in. transgraniczna sprzedaż internetowa w piętnastu krajach Europy Zachodniej i Skandynawii, liczba aktywnych rynków zagranicznych i odwiedzających z nich, wydajność stron internetowych oraz ... 18.04.2023

E-commerce Notino podjęło współpracę z Małgorzatą Sochą Perfumeria Notino ogłosiła, że nawiązała współpracę z aktorką Małgorzatą Sochą. Przy okazji na swoim profilu na Instagramie zapowiedziała „sporo wspaniałych akcji”. Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez notino.pl ✨Piękno nigdy nie wychodzi z mody✨ (@notino_pl)Również aktorka w swoich mediach społecznościowych podzieliła się informacja o tym, że dołączyła do ... 13.04.2023

Perfumerie Tomasz Kozak, Douglas: Nasze działania z markami to przełom w doradztwie i doświadczeniach zakupowych Douglas zacieśnia współpracę z markami, które ma w ofercie, organizując specjalne stoiska, na których klienci są zapraszani do wejścia do świata tych brandów. Jaki jest cel tych akcji? Pierwszą z tych marek jest YSL Beauty. Jej pop-up, który zaprezentowaliśmy w marcu w perfumerii w Westwield Arkadia to koncept wyłącznościowy Douglasa. Znakomicie wpisuje się w naszą dewizę – Customer First (klient przede wszystkim) – ... 07.04.2023

Rynek i trendy Sephora Trend Report Wiosna 2023: Święto trendów już od 31 marca w Westfield Arkadia Sephora Trend Report, wydarzenie organizowane przez sieć perfumerii Sephora, po trzech latach przerwy, wraca na otwartą przestrzeń do galerii handlowej Westfield Arkadia. Rozpocznie się 31 marca i będzie trwało przez 3 dni, które będą wypełnione spotkaniami z kultowymi markami, pokazami, warsztatami i konsultacjami u ekspertów pielęgnacji oraz mistrzów makijażu.W 6 strefach Sephora przygotowała 23 stanowiska, na których będą ... 28.03.2023

Producenci Sephora nawiązała partnerstwo z TikTokiem. Pomoże młodym markom budować inkluzywną społeczność kosmetyczną Sephora i TikTok wraz z agencją Digitas nawiązały współpracę w celu uruchomienia programu Sephora x TikTok Incubator, który połączy twórców TikToka, takich jak Amy Chang, Rocio Lopez-Jimenez i Nyma Tang, z markami kosmetycznymi z programu Sephora Accelerate. Celem jest pomoc w nauce skutecznych strategii dotyczących treści społecznościowych poprzez serię edukacyjnych szkoleń. – Przyszłość opowiadania historii marki leży ... 14.03.2023

Producenci Sephora przekonuje #RazemMamyMoc Kika dni temu, z okazji Dnia Kobiet Sephora wystartowała z kampanią #TogetherWeEmpower (w Polsce: #RazemMamyMoc), w której uwypukla historie kobiet ze swojej społeczności – założycielek uznanych marek kosmetycznych, pracowników i partnerów – dzieląc się ich inspirującymi historiami. W inicjatywie biorą udział Miranda Kerr, założycielka marki Kora Organics, dostępnej od 2022 w Sephora w Europie, Jen Atkin, reprezentująca ... 10.03.2023
