Perły Rynku Kosmetycznego
Rossmann nakręcił tez film, w którym zachęca do udziału w programie

Drogerie Rossmann szuka kandydatów do pracy w oparciu o rekomendacje pracowników Pracownicy Rossmanna są zachęcani przez sieć do polecania swoich znajomych do pracy. Pod koniec ubiegłego roku wystartowała nowa odsłona programu, w którym za rekomendację mogą otrzymać premię.– Rossmann jest wyjątkowy bo tworzą go wyjątkowi ludzie – to dlatego zdecydowaliśmy się na pozyskiwanie kandydatów z wysokimi kwalifikacjami w oparciu o rekomendacje naszych pracowników. Poszukujemy osób, które chcą dołączyć do ... 06.02.2023

Do programu You Grow to sposób firmy Henkel na wyróżnienie i nagrodzenie najbardziej utalentowanych pracowników i przygotowanie ich do roli lidera w przyszłości

Producenci Henkel rozwija kompetencje pracowników. Został za to nagrodzony certyfikatem HR Najwyższej Jakości Certyfikat HR Najwyższej Jakości jest wyróżnieniem przyznawany przez Polskie Stowarzyszenie Zarzadzania Kadrami. Organizacja co roku wyróżnia przedsiębiorstwa, które spełniają wszystkie najważniejsze standardy zarządzania kapitałem ludzkim oraz stosują najlepsze praktyki z obszaru polityki kadrowej.W tegorocznej edycji badania Henkel został wyróżniony za swój wewnętrzny program rozwojowy You Grow. Powstał on z myślą o ... 06.02.2023

Sieć drogerii Hebe zachęca do zostania Hebeściakiem - pracownikiem lub pracownicą centrum dystrybucyjnego w Pruszkowie pod Warszawą.

Drogerie Hebe nadal szuka Hebeściaków - obsady centrum dystrybucyjnego Należąca do Jeronimo Martins sieć drogerii Hebe nadal poszukuje pracowników do swojego pruszkowskiego centrum dystrybucyjnego. Poza bardzo atrakcyjnym wynagrodzeniem (do 4450 zł brutto miesięcznie w piątym roku zatrudnienia) Hebe zapewnia kandydatom również szereg ciekawych benefitów pracowniczych, w tym dojazd do pracy z konkretnych lokalizacji i obiady na miejscu wykonywania obowiązków służbowych.  Kampania prezentowana pod ... 03.02.2023

261684

Producenci Merkury szuka KAM-a kategorii kosmetycznych Firma Merkury SA z Białegostoku, dystrybutor zdrowej żywności i kosmetyków oraz dystrybutor leków na rynku pozaaptecznym, prowadzi rekrutację stanowisko Key Account Managera, który będzie współpracował z sieciami handlowymi.„Jeżeli kosmetyki są Twoją pasją, potrafisz je sprzedawać (odpowiednio planując i analizując działania), zapewniać klientom wsparcie marketingowe, a współpraca np. z HEBE, ALDI, NETTO nie są Ci obce" ... 02.01.2023

261562

Producenci Linia serum do twarzy Skincyclopedia od Milton CDI ze srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 To co wyróżnia markę Skincyclopedia spośród innych to najwyższa zawartość składników aktywnych, niezawodność gwarantowana przez  formuły testowane dermatologicznie i klinicznie, uproszczona nawigacja po produktach umożliwająca konsumentom łatwy dobór najlepszego dla siebie produktu oraz informacja o zawartości procentowej aktywnego składnika na każdym opakowaniu.Skincylopedia wierzy, że każda kobieta i mężczyzna ... 12.12.2022

261557

Producenci Nawilżający Sztyft pod oczy Iceland The Saem z brązową Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Produkty The Saem posiadają delikatne, lekkie konsystencje, a równocześnie działają skutecznie, dając długotrwałe efekty. To możliwe dzięki zastosowaniu w ich procesie produkcji nowoczesnej technologii, pozwalającej wydobyć z roślin wszystko, co najcenniejsze. Stanowią one odpowiedź na wyzwania współczesnego świata, gdzie wśród dnia wypełnionego aktywnością, chcemy zapewnić sobie maksimum pielęgnacji przy minimalnym ... 12.12.2022

261556

Producenci Krem The Saem SPF 50+ PA++++ Jeju Fresh Aloe zdobywcą srebrnej Perły Rynku Kosmetycznego 2022 Srebrna Perła Rynku Kosmetycznego dla kremu SPF 50+ PA++++ z linii Jeju Fresh Aloe, zawierającej aloes pochodzący z najczystszej wyspy Jeju to wyjątkowe wyróżnienie. Dla firmy Sonia - oficjalnego dystrybutora marki The Saem w Polsce - to motywacja i utwierdzenie w słuszności działań, polegających na stawianiu na wysokiej jakości produkty. Dzięki takiemu podejściu klienci mają coraz szersze możliwość sięgania po oparte na ... 12.12.2022

261446

Drogerie Edyta Kresińska, Drogerie Jawa: Negocjujemy umowy z producentami i otwieramy współpracę w e-commerce – Bardzo dużej zmiany w postawie konsumenckiej wynikającej z czynników gospodarczych, jeszcze w obrocie nie widać. Natomiast, kiedy nasz rząd poinformował jesienią, że czekają nas duże opłaty za media, widać było niepokój i zastanawianie się konsumentów, po co sięgają na półki – mówi Edyta Kresińska, doradca zarządu ds. marketingu w sieci Drogerie Jawa, z którą rozmawiałyśmy podczas uroczystości rozdania nagród ... 24.11.2022

261445

Producenci Linia Treaclemoon nagrodzona srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Treaclemoon (czyt. triklmun) to najbardziej urocza, miła i kolorowa marka butikowa do kąpieli i pielęgnacji ciała z UK. Ciesząca się wielką popularnością na całym świecie, od teraz do kupienia jest też w Polsce dzięki Milton CDI, wyłącznemu dystrybutorowi marki.Na serię składają się żele pod prysznic, peelingi, balsamy i kremy do rąk. Wszystkie są wegańskie i zawierają wyłącznie naturalne ekstrakty z owoców. To im ... 24.11.2022

261443

Producenci Linia Krystyna Janda Kriology 50+ na podium. Srebrna Perła Rynku Kosmetycznego 2022 Produkty My Clinic Kriology powstały w wyniku wielomiesięcznych, własnych badań laboratorium Janda. Po zgłębieniu obiecujących rezultatów podczas sesji w kriokomorze, gdzie zaobserwowaliśmy znaczną poprawę wyglądu skóry, opracowaliśmy synergistyczny układ składników aktywnych, których działanie i efekty odpowiadają terapii Krio. Zaowocowało to powstaniem linii Kriology. Kosmetyki My Clinic Kriology to skuteczne i ... 24.11.2022

261419

Producenci Patrycja Czernek, Ocean Trade: Konsumenci są otwarci na nowości w kategorii suchych szamponów Polski dystrybutor suchych szamponów marki Batiste, z szerokiej oferty brytyjskiego producenta, co roku wybiera około dziesięć nowości najlepiej odpowiadających potrzebom Polek. Różnią się one zapachami czy dodatkowymi funkcjami – nadają włosom objętości, działają przeciw puszeniu się czy koloryzują.  – W Polsce wprowadzamy tylko te wersje, które uznamy za warte zainteresowania polskiego konsumenta, czyli np. takie, ... 21.11.2022

261414

Producenci Damskie wody perfumowane Boles d‘olor zdobyły srebrną Perłę Rynku Kosmetycznego 2022 Boles d'olor to marka z siedzibą w Barcelonie, zajmująca się tworzeniem i dystrybucją kosmetyków oraz produktów zapachowych. Założona została w 1977 roku przez Helenę Llebarie i Eugeni Boix, którzy postanowili wyrazić swoją kreatywność poprzez zapach.Skąd pomysł na perfumy? Eugeni Boix, właściciel firmy, stworzył linię perfum dla kobiet na prośbę klientów. Pierwszym zapachem był White Musk – Białe Piżmo, a ... 21.11.2022

261415

Producenci Naturalna linia męska z bambusem Orientana for Men zdobyła złotą Perłę Rynku Kosmetycznego 2022  Linia kosmetyków dla mężczyzn Orientana powstała w odpowiedzi na potrzeby rynku. Orientana od 12 lat tworzy wyjątkowe naturalne kosmetyki bazujące na składnikach z roślin azjatyckich, ale do tej pory koncentrowaliśmy się przede wszystkim na produktach dla kobiet. Nowoczesne formuły, najnowsze osiągniecia laboratoriów kosmetologicznych dotyczące wykorzystania aktywnych ekstraktów z roślin i minerałów to podstawa pielęgnacji z ... 18.11.2022

261402

Producenci Lekki ochronny krem Senelle SPF 50+ UVA UVB PA++++ HEV/IR ze złotą Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Wskaźnik ochrony przeciw promieniowaniu UVA (PPD) w kremie Senelle to aż 37,41. Na uwagę zasługuje fakt, że pH jest fizjologiczne i wynosi 5,2 ±0,2 a cała formuła jest wegańska. Krem – mimo że to SPF 50+ – jest wyjątkowo lekki, szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia tłustości oraz lepkości. Może być stosowany jako element codziennej pielęgnacji lub jako baza pod makijaż.Wariacja z pigmentem została stworzona z ... 17.11.2022

261371

Producenci Dairy Fun - seria do kąpieli i pielęgnacji ciała oraz dłoni nagrodzona Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Dairy Fun to kompleksowa seria dziewięciu produktów do mycia i pielęgnacji ciała – galaretki, smoothie, budynie, sorbety i kule do kąpieli. Te niestandardowe formuły stanowią o wyjątkowości i innowacyjności linii, która jest jednocześnie serią familijną, dostępną dla każdego. Soczyste kolory i owocowe zapachy wyróżniają kosmetyki spośród tych, które są aktualnie dostępne na rynku. Ich energetyzujący design ... 14.11.2022

261366

Producenci Mydło do stylizacji brwi Delia Cosmetics Eyebrow Expert z Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Mydło do stylizacji brwi Eyebrow Expert powstało w zgodzie z najnowszymi trendami i oczekiwaniami najbardziej wymagających Klientek. Doskonale wiemy, jak istotny jest trwały i jakościowy efekt - i właśnie te cele postawiliśmy sobie tworząc wyjątkowe mydełko do stylizacji brwi. Obecnie to instagram i celebryci są głównymi trendsetterami branży beauty – dlatego uważnie obserwujemy to, co dzieje się w świecie online i podążamy ... 14.11.2022

261361

Sieci i centra handlowe Lidl przeznaczy ponad 230 mln zł na wzrost płac i nowe miejsca pracy Od stycznia 2023 r. pracownicy sklepów sieci Lidl będą zarabiać do 4200 zł brutto do 5150 zł brutto na początku zatrudnienia. Już po roku i dwóch latach pracy pracodawca gwarantuje podwyżki — do pułapu 5600 zł brutto. Jeśli chodzi o pensje załogi magazynów, to po podwyżkach wyniesie ona od 4800 zł brutto do 5250 zł brutto na początku zatrudnienia, z pułapem podwyżek do 6050 zł brutto. Lidl w ramach benefitów ... 10.11.2022

261365

Producenci Colorwin Retouch – puder do retuszowania siwych włosów i odrostów ze złotą Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Piękno bez siwizny! Puder Colorwin to wyjątkowy sposób na pozbycie się siwych włosów oraz odrostów. Jeden produkt, trzy elementy! Lusterko, puder i aplikator w postaci gąbeczki zapewni łatwą i precyzyjną aplikację. Oprócz standardowej siwizny, zatuszujesz również problematyczne partie wokół uszu, czoła, skroni, a nawet brody. Puder produkowany jest w czterech odcieniach czarny, szatyn, jasny i ciemny brąz. Należy aplikować ... 10.11.2022

261347

Producenci Wegańskie dezodoranty Ecosoft z Perłą Rynku Kosmetycznego 2022 Odpowiedzialność za środowisko stała się czymś oczywistym, podobnie jak „zielony" styl życia, pielęgnacja zgodna z naturalnymi procesami przyrody. Łącząc te trendy, a jednocześnie unikając typowego eko anturażu często maskującego eko ściemę, stworzyliśmy markę ECOSOFT, której zwiastunem jest naturalny dezodorant. Daje maksymalny komfort użytkowania przy minimalnym obciążeniu Ziemi, jest zapakowany wyłącznie w papier ... 10.11.2022

261345

Producenci ADHD i kariera w stylizacji paznokci idą w parze Wiele kobiet nie dowiaduje się, że ma ADHD przed trzydziestką lub czterdziestką — niektóre w ogóle się nie dowiadują. Rezultatem jest często niska samoocena i szereg innych współwystępujących problemów ze zdrowiem psychicznym — zwykle depresja i lęk. Powody, dla których kobiety są często diagnozowane w późniejszym życiu, są wieloaspektowe. Jednym z nich jest to, że dziewczynki często nie pasują do profilu ... 10.11.2022

261354

Producenci Renata Ciszewska, Delia Cosmetics: Widzimy przyszłość w e-commerce, ale poszerzamy też naszą obecność w sieciach stacjonarnych Firmy z wieloletnim stażem na rynku też muszą zabiegać o uwagę konsumentów i zainteresowanie sieci handlowych.– Zawsze trzeba się starać. Nawet jak się jest na rynku 25 lat, tak jak Delia. Sieci za każdym razem dokładnie weryfikują nasze propozycje, a klienci oczekują nieustannych komunikatów, nowości przypominających o naszym istnieniu. To dlatego wciąż jesteśmy obecni z różnymi aktywnościami – mówiła Renata ... 09.11.2022

261338

Producenci Jarosław Brzozowski, Krystyna Janda: Konsumentki są gotowe płacić więcej za kosmetyki z innowacyjnymi składami – Dając konsumentkom opatentowane składniki, nowoczesne formulacje i wyjątkowe doznania towarzyszące stosowaniu kosmetyków jesteśmy pewni, że chętnie sięgną one po produkt, nawet jeśli jest on droższy od dotychczas przez nas oferowanych – mówił Jarosław Brzozowski, dyrektor handlowy firmy Krystyna Janda, podczas gali rozdania Pereł Rynku Kosmetycznego.Zwrócił uwagę że marka Janda, znana jest od lat i cieszy się zaufaniem ... 08.11.2022

261314

E-commerce Marcin Mielniczuk, eZebra: E-commerce spowalnia, ale branża kosmetyczna realizuje wzrosty – Nie uciekniemy od spowolnienia rynku e-commerce, które było prognozowane na początku bieżącego roku, na szczęście te prognozy, które były bardzo pesymistyczne dla branży kosmetycznej, okazały się nie być aż tak głębokie. Problemy, z którymi się spotykamy, nie są na tyle poważne, aby nie pozwoliły generować dalszych wzrostów – mówił Marcin Mielniczuk, dyrektor e-commerce w eZebra podczas uroczystości rozdania ... 04.11.2022

18. wrzesień 2023 08:37