
Mężczyzna


Rynek i trendy Rynek kosmetyków dla mężczyzn: e-commerce i zmiana norm społecznych będą źródłem wzrostu W ciągu ostatniej dekady nastąpiła kluczowa zmiana w kulturze męskiej pielęgnacji ciała. Męskie przybory toaletowe sprowadzały się kiedyś do szamponu, dezodorantu, kremu do golenia i niewiele więcej. Ale od Londynu przez Tokio po Wrocław szafki łazienkowe w domach klasy średniej są teraz pełne nawilżaczy, środków do mycia twarzy, serum pod oczy, bronzerów, korektorów, środków przeciwstarzeniowych, a nawet masek błotnych ... 13.07.2023

Producenci Nowa linia kosmetyków do golenia polskiej marki ARGANOVE dostępna w Rossmannie ARGANOVE to polska marka, która powstawała w 2019 roku. Specjalizuje się w naturalnych produktach do pielęgnacji i higieny twarzy, ciała, włosów oraz posiada szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji brody i zarostu dla mężczyzn. Dodatkowo w ofercie ma akcesoria – rękawice do peelingu i gliniane pumeksy. Proste składy, atrakcyjna cena, wydajność, uniwersalność oraz piękne zapachy to cechy charakterystyczne marki ARGANOVE, ... 23.05.2023

Wywiady Dawid Gzyl, Angry Beards: nic nie było i jakoś się żyło, ale my zapełniamy tą niszę. Czy spotkaliście się panowie z jakimiś negatywnymi reakcjami na produkty typu Angry Beards Antistick? Z bardzo negatywnymi reakcjami się nie spotkaliśmy, natomiast lekkie poruszenie i zdziwienie było na pewno. Cześć odbiorów była ciekawa, że jak to kremy i dezodoranty do części intymnych, ale po co? Przecież tyle lat nic nie było i jakoś się żyło. No właśnie jakoś, a tu jednak po użyciu okazuje się, że komfort tego ... 21.04.2023

Mężczyzna Na co gotowy jest polski mężczyzna w temacie kosmetyków Produkty do pielęgnacji męskiej skóry pozostają segmentem wzrostowym. Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Technavio globalna sprzedaż wzrośnie o 6,77 proc. rocznie czyli o niemal 6 mld dol. do 2026 roku. Kluczowymi czynnikami wzrostu mają być innowacje bazujące na wysokiej jakości składnikach oraz premiumizacja produktów. Natomiast konsumenci będą coraz bardziej świadomi i poszukujący kosmetyków, które pozwolą ... 10.03.2023

Drogerie Kosmetyki dla mężczyzn – kategoria z potencjałem [Jak wygląda ekspozycja?] 10 marca uwaga skupiona jest na mężczyznach, to tego dnia przypada Dzień Mężczyzny. Niezależnie od tego, czy indywidualnie świętujemy ten dzień, czy nie, jest to kolejna okazja, którą firmy wykorzystują marketingowo, by wywołać impuls do zakupów. Wśród najpopularniejszych produktów wręczanych w prezencie z rozmaitych okazji są kosmetyki. Tym razem jest podobnie, choć nie wszystkie drogerie zadbały o to, aby przypomnieć ... 10.03.2023

Mężczyzna Testowane przez WK. Roomcays kolekcja kosmetyków barberskich i pielęgnacyjnych dla mężczyzn Salony barberskie wyrastają w Polsce jak grzyby po deszczu, a konsumenci poszukują kosmetyków dedykowanych ich konkretnym potrzebom. Hasztag #brodacz święci na Instagramie triumfy. Seria Roomcays wkracza w ten krajobraz ze swoimi kosmetykami do pielęgnacji brody i wąsów, które zadowolą nawet najbardziej wymagającego klienta. W kolekcji znajduje się odżywczy olejek do brody i wąsów, nawilżający balsam do brody, szampon do ... 08.12.2022

Mężczyzna Technavio: Rynek produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn wzrośnie o 5,78 mld dolarów do 2026 r. Produkty do pielęgnacji męskiej skóry pozostają segmentem wzrostowym. Według ostatnich badań przeprowadzonych przez Technavio globalna sprzedaż wzrośnie o 6,77 proc. rocznie lub o 5,78 miliarda dolarów amerykańskich do 2026 roku. Badacze rynku wskazują na innowacje i premiumizację jako kluczowe czynniki wzrostu. Są od siebie wzajemnie zależne, bo innowacyjne produkty bazują na wysokiej jakości składnikach – mówią autorzy. ... 01.12.2022

Rynek i trendy Rynek kosmetyków i usług beauty dla mężczyzn rośnie i będzie rósł Kosmetyki dla mężczyzn stanowią w Polsce około 5 proc. całości rynku. Ten rynek dynamicznie się zmienia i będzie się zmieniał – mówi Maciej Adamaszek, prezes firmy Ferrum Labs i twórca marki True men skin care. – Według danych GUS za rok 2020 największa grupa mężczyzn w Polsce to 38-latkowie. Potem jest duży spadek, 7 roczników niżej mężczyzn jest o połowę mniej, co pokazuje, jak rynek będzie wyglądał w ... 07.01.2022

Mężczyzna Czym różnią się kosmetyki dla kobiet i mężczyzn? Codzienna pielęgnacja skóry to klucz do jej pięknego i zdrowego wyglądu. Zdarzają się jednak sytuacje jak nieplanowana noc poza domem, weekend we dwoje w głuszy, na który zapomniałaś swojej kosmetyczki czy po prostu wykończenie ulubionego kremu. W takiej sytuacji masz dwie opcje – albo skażesz swoją skórę na przymusowy detoks od preparatów pielęgnacyjnych lub… pożyczysz kosmetyk od partnera. Tylko, czy kobiety mogą ... 31.12.2021

Mężczyzna Mężczyźni a kupowanie kosmetyków – przyjemność czy przykry obowiązek? Mężczyźni nie mają określonej rutyny, jeśli chodzi o kupowanie kosmetyków. Ci, którzy są w stanie określić, gdzie i przy jakiej okazji zaopatrują się w kosmetyki, twierdzą, że kupują je przy okazji innych zakupów, np. spożywczych w markecie (30 proc.). 18 proc. respondentów twierdzi, że udają się po nie specjalnie do drogerii – wynika z badania Mobile Institute przeprowadzonego na potrzeby raportu „Beauty & the ... 06.12.2021

Mężczyzna Mężczyzna w świecie beauty. Niszowy rynek z wielkim potencjałem Według raportu Euromonitor International, światowy rynek męskiej pielęgnacji miał osiągnąć w 2020 roku wartość ponad 60 mld dolarów oraz potroić swoje przychody od 2015 roku. Z kolei Research and Market podaje, że rynek kosmetyków dla mężczyzn był wart z końcem ubiegłego roku niemal 70 mld dolarów. – Coraz więcej mężczyzn sięga nie tylko po produkty higieniczne, ale również po specjalistyczne kosmetyki pielęgnacyjne ... 05.12.2021

Producenci L’Oréal walczy o zwiększenie świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn Mężczyzn nauczono, że mówienie „nie czuję się dobrze” jest słabością, zbyt wielu z nich doświadczy w swoim życiu okresu depresji. L’Oréal Paris Men Expert chce pomóc przełamać piętno otaczające męską depresję. Od 2017 roku marka przekazała 2,95 miliona euro fundacji Movember, jedynej organizacji non-profit zajmującej się zdrowiem mężczyzn na skalę globalną. Te darowizny wspierają medyczne programy badawcze i ... 12.11.2021

Rynek i trendy Dla mężczyzn liczy się cena kosmetyków [WYNIKI RAPORTU] Istotnym czynnikiem przy decyzji o zakupie kosmetyków przez mężczyzn okazał się również zapach, którego wagę przy wyborze wskazało 20 proc. badanych. Jest on szczególnie ważny dla mężczyzn z pokolenia Silver Power (51 proc. wskazań). Z kolei panowie z najmłodszego pokolenia częściej niż reszta zwracają uwagę na pochodzenie kosmetyku – 30 proc. Badanie potwierdza, że kosmetyki to domena kobiet, ponieważ aż 44 proc. ... 24.09.2021

Rynek i trendy Męski zarost – preferencje mężczyzn a oczekiwania kobiet W badaniu przeprowadzonym na zlecenie marki Bulldog, zapytano mężczyzn o ich preferencje dotyczące golenia twarzy i innych części ciała, a kobiety o ich oczekiwania odnośnie męskiego owłosienia.Brodacze – niezależni, swobodni i pewni siebie czy niechlujni i leniwi?Trendy dominujące w ostatnich latach przywróciły modę na zarost. Jak wynika z badania większość Polaków ma pozytywne skojarzenia dotyczące mężczyzn z brodą. ... 31.08.2021

Mężczyzna Męska pielęgnacja? Postaw na oczyszczenie, nawilżenie i ochronę skóry To mit, że w kosmetyczkach panów nadal znaleźć można wyłącznie żel pod prysznic, antyperspirant i piankę do golenia. W dzisiejszych czasach mężczyźni coraz chętniej inwestują w produkty do pielęgnacji, choć wciąż nie każdy z nich wie, w jakiej kolejności i jak prawidłowo ich używać, by osiągnąć pożądany efekt. – Codzienna pielęgnacja powinna składać się z kilku etapów. W pierwszej kolejności należy jednak ... 24.06.2021

Rynek i trendy Mężczyźni zapuszczają brody podczas pandemii Według nowego badania, amerykańscy mężczyźni obecnie częściej decydują się na zarost - aż 40 proc. mężczyzn w tym kraju w wieku od 18 do 64 lat zapuściło brodę od czasu wybuchu epidemii Covid-19. Respondenci powiedzieli, że głównym powodem decyzji o zaroście na twarzy była potrzeba eksperymentu. Ponad połowa mężczyzn postanowiła zachować brody również po okresie izolacji.Aby uczcić mężczyzn i ich zarost na ... 08.10.2020

Mężczyzna Męska pielęgnacja. Jakie kosmetyki do twarzy obowiązkowo powinien mieć mężczyzna? Dbanie o cerę nie jest już domeną kobiet, ale niektórzy mężczyźni nadal omijają półki z kosmetykami do twarzy szerokim łukiem. Jak więc przekonać faceta, że on także powinien zadbać o cerę? Udajmy się do drogerii same i wybierzmy dla niego produkty, które z czasem na pewno staną się jego sprzymierzeńcami w walce z suchym naskórkiem czy świecącą skórą. Poniżej przedstawiamy cztery produkty, które są prawdziwym ... 15.09.2020

Mężczyzna Podstawy męskiej pielęgnacji podczas golenia. Co warto o tym wiedzieć? – Skóra na twarzy u mężczyzn różni się od kobiecej. Z reguły jest ona znacznie grubsza, posiada więcej włosów i gruczołów łojowych. Produkcja sebum może być więc nawet dwa razy większa niż w przypadku damskiej cery. Z tego względu częściej może mieć tendencję do rozszerzonych porów czy zaskórników, co skutkuje skłonnością do zmian trądzikowych. A kiedy do codziennych rytuałów zostaje włączone golenie, męska ... 28.07.2020

Mężczyzna Jak mężczyzna powinien dbać o skórę? - Formuła kosmetyków dla mężczyzn jest opracowana w taki sposób, aby spełniać specyficzne potrzeby skóry panów. Dlaczego? Bo różni się ona od cery kobiet, co jest uwarunkowane predyspozycjami biologicznymi - zaznacza dr n. med. Magdalena Łuczkowska – dermatolog i ekspert Nivea. Zatem zanim zaczniesz kompletować męską kosmetyczkę, warto dowiedzieć się jaka tak naprawdę jest skóra mężczyzn: • ... 24.03.2020

Mężczyzna Rynek kosmetyków kolorowych dla mężczyzn w Polsce dopiero kiełkuje Męska pielęgnacja i dbanie o siebie to nie jest już w Polsce temat tabu. Mężczyźni pielęgnują swoją skórę coraz częściej i coraz lepiej, ale nie tylko - zaczynają, jeszcze nieśmiało, używać męskich kosmetyków do makijażu zauważając, że kosmetyki kolorowe to nie tylko kategoria dla kobiet. Producenci i dystrybutorzy mówią o pierwszych próbach wprowadzania produktów tego typu na polskim rynku. Na świecie największe ... 19.07.2019

Mężczyzna Męska obecność w świecie beauty Sektor kosmetyków dla mężczyzn ma przed sobą tłuste lata, i to w skali globalnej. Na rynkach azjatyckich mężczyźni śmielej okazują swoje zainteresowanie kosmetykami, w Europie sytuacja jest bardziej zróżnicowana. Generalnie jednak prognozy wydają się być optymistyczne. Według firmy badawczej Euromonitor International światowy rynek męskiej pielęgnacji ma osiągnąć 60,7 mld dol. w 2020 roku, czyli 51,4 mld euro i potroić ... 02.07.2019
