Producenci
<p>Oriflame to szwedzka marka kosmetyczna działająca w modelu MLM.</p>

Producenci Oriflame świętuje pierwszy rok na rynku niemieckim Oriflame Germany obchodzi swoje pierwsze urodziny, świętując rok działalności na niemieckim rynku. To interesujący okres w historii firmy, który znamionuje jej rosnący wpływ i sukces na tym konkurencyjnym rynku. W ciągu tego pierwszego roku Oriflame zdołało zbudować silną obecność i zdobyć zaufanie klientów, oferując produkty z zakresu pielęgnacji skóry, makijażu, wellness i biżuterii. --- Od 23 lat pracuję w zarządach ... 28.11.2023

<p>Kule kąpielowe Lush to najbardziej kultowy produkt tej marki.</p>

Producenci Mathieu Raguet, Lush: nowy sklep w Polsce już w kwietniu 2024 r. Marka kosmetyków handmade, Lush, zadebiutowała na polskim rynku online w 2022 roku, a już rok później, w 2023 roku, otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny. Jednak zanim oficjalnie zagościła na polskim rynku, Lush od dawna cieszył się zainteresowaniem polskich konsumentek i konsumentów. Przez lata wielu z nich sprowadzało produkty tej marki zza granicy, zachwycając się unikatowymi recepturami i ręcznie wytwarzanymi kosmetykami ... 28.11.2023

<p>Pop-up store‘y Avon to sposób na bezpośrednie dotarcie do klientów w gorącym świątecznym okresie</p>

Producenci Avon otworzył świąteczne pop-up story i rekrutuje klientów do Klubu Avon Avon przed świętami wychodzi do klientów, by lepiej pokazać swoją ofertę poza zwyczajowymi katalogami. Marka, która skupia się na sprzedaży bezpośredniej i nie ma obecnie w Polsce swojego sklepu stacjonarnego, postanowiła wyjść do klientów z sezonowymi pop-up store’ami. Specjalne stoiska powstały w popularnych warszawskich centrach handlowych – Złote Tarasy  w samym centrum przy Dworcu Centralnym oraz w CH Janki na ... 27.11.2023

<p>„Dirty Deeds: A Kitchen Crime” to seria filmów emitowanych na TikToku. Postaciami są produkty Unilevera </p>

Producenci Unilever zachęca pokolenie Z do sprzątania. Pomocne w tym mają być zabawne fimy na TikToku Filmiki Unilevera „Dirty Deeds: A Kitchen Crime” to seria pięciu krótkich filmów, których współproducentem jest Sam Cotton, znany na TikToku z tworzenia zabawnych animowanych postaci powstających z prawdziwych przedmiotów. Jego dzieła przysporzyły mu 56 mln fanów. Teraz podjął wyzwanie, by poprzez rozrywkę, dotrzeć z konkretnymi produktami do młodszych ludzi, którzy pasjonują się sprzątaniem. --- --- W filmach ... 24.11.2023

<p>Avon Kontra Przemoc to jedna ze stałych akcji edukacyjnych realizowanych przez Avon. Działania w zakresie kampanii budują świadomość występowania przemocy wobec kobiet i koncentrują się wokół edukacji na temat możliwości udzielenia pomocy ofiarom przemocy</p>

Producenci Avon: Co szósta kobieta używała kosmetyków, by tuszować ślady przemocy domowej W badaniach przeprowadzonych przez Avon co piąta Polka w wieku 18-32 lat twierdzi, że ich partner miał kontrolę nad jej wyglądem. 54 proc. respondentek było świadkami tego, jak mężczyźni wpływali na make-up ich koleżanek czy mam. 12 proc. badanych przyznaje, że obawiało się o swoje bezpieczeństwo z powodu zachowania mężczyzn. Co szósta kobieta wykorzystywała kolorowe kosmetyki, by zamaskować ślady przemocy domowej. Agresja ... 24.11.2023

<p>Firma BASF otrzymała nagrodę PARP za projekt „Zamykanie obiegu tworzyw sztucznych w procesie recyklingu chemicznego – współpraca w całym łańcuchu wartości”</p>

Producenci BASF Polska z nagrodą Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości za najlepsze rozwiązania prośrodowiskowe Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizowała konkurs na najlepsze rozwiązania, które realizują ideę zamknięcia pętli materiałowych w swoim łańcuchu dostaw, zagospodarowują odpady w procesie produkcji nowych produktów, tworząc jednocześnie wartość dodaną. --- Rafał Zaremba, Regional Sales Manager – Polyamide & Precursors EMEA, BASF FOTO: ... 24.11.2023

<p>Katarzyna Kostrzyńska, dyrektor marketingu w firmie Chantal i Konrado Moreno prowadzący konferencję związaną z premierą nowych linii Prosalon Professional</p>

Producenci Chantal inwestuje w markę Prosalon Professional Kosmetyki do pielęgnacji włosów są jedną z najdynamiczniejszych kategorii na polskim rynku kosmetycznym. Według najnowszych danych NielsenIQ są wśród tych, których sprzedaż rośnie nie tylko wartościowo, ale również ilościowo. Rozwój kategorii jest stymulowany przez nowości – specjalistyczne produkty: maski, olejki, wcierki, peelingi. Konsumenci korzystający z masowych kosmetyków szukają w nich profesjonalnej jakości i ... 24.11.2023

<p>Firma Symrise przegrała, odwołując się do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości od decyzji REACH nakazującej jej przeprowadzenie testów na zwierzętach </p>

Producenci Cruelty Free Europe: Decyzja Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości pozbawia sensu zakaz testowania kosmetyków na zwierzętach Niemiecka firma Symrise przegrała apelację przed Europejskim Trybunałem Sprawiedliwości. Chodziło o nakaz przeprowadzenia testów na zwierzętach dwóch wcześniej zatwierdzonych składników stosowanych w produktach przeciwsłonecznych. Organizacja pozarządowa zajmująca się ochroną zwierząt Cruelty Free Europe (CFE) wyraziła w związku z tym, swoją złość i niedowierzanie: --- Ta decyzja sprawia, że ​​zakazy Unii ... 23.11.2023

<p>Jury i laureatki nagrody im. Marty Schwarzkopf dla Kobiet w Nauce 2023 oraz <strong>Frank Meyer</strong>, dyrektor działu badań i rozwoju Henkel Consumer Brands</p>

Producenci Henkel po raz drugi przyznał nagrody Marty Schwarzkopf dla Kobiet w Nauce Henkel, wychodząc z założenia, że kobiety w dalszym ciągu są niedostatecznie reprezentowane w dziedzinie badań, zainaugurował w zeszłym roku nagrodę im. Marty Schwarzkopf dla Kobiet w Nauce. Dzięki niej firma angażuje się w promowanie utalentowanych naukowczyń i wspieranie ich w projektach badawczych.  Frank Meyer, dyrektor działu badań i rozwoju Henkel Consumer Brands mówi: --- Dzięki tegorocznym laureatkom nagrody im. ... 23.11.2023

<p>Uroczysta gala 23. edycji programu L‘Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki</p>

Producenci Kolejne badaczki otrzymały stypendia z programu L‘Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki Głowne założenia programu L’Oréal-UNESCO Dla Kobiet i Nauki to nagradzanie osiągnięć naukowych polskich badaczek, wsparcie finansowe oraz promocja różnorodności i równości w nauce. W jego tegorocznej, już 23. edycji kolejne sześć utalentowanych naukowczyń otrzymało wyróżnienie, powiększając grono stypendystek programu w Polsce do 123 badaczek. Jury złożone z 17 przedstawicielek i przedstawicieli polskiej nauki ... 22.11.2023

<p>GXO realizuje m.in. usługi wartości dodanej polegające na przygotowaniu spersonalizowanych świątecznych wersji produktów w specjalnych zestawach prezentowych</p>

Producenci Avon przedłużył współpracę z GXO. Producent kosmetyków korzysta z usług logistycznych firmy od 15 lat Firma GXO, która świadczy usługi logistyczne, ogłosiła przedłużenie umowy na obsługę logistyczna fabryki Avon w Garwolinie. Jean Luc Bessade, dyrektor zarządzający GXO na Polskę, Czechy i Rumunię powiedział: --- Jesteśmy dumni, że nasze działania operacyjne mogą wspierać zmieniające się potrzeby Avon związane z dostosowywaniem się do nowych przepisów oraz świadczyć usługi co-packingu i usługi wartości dodanej. ... 22.11.2023

495150

Producenci Unilever zaczyna zwolnienia w związku z restrukturyzacją i optymalizacją portfolio Ze zgłoszenia złożonego do Departamentu Pracy Nowego Jorku, zwolnienia będą miały miejsce w fabrykach Unilevera w Amityville i Farmingdale na Long Island – podaje portal cosmeticsbusiness.com Większość zwolnień będzie miała miejsce w Amityville i rozpoczną się od 5 kwietnia 2024 r. Fabryka w Amityville ma ograniczenia związane z wielkością i nie ma możliwości rozwoju. – Unilever zakończy produkcję kosmetyków i ... 22.11.2023

<p>Waga zebranych przez uczestników zbiórki plastikowych śmieci przekroczyła 21 ton. Zostały one przetworzone na surowiec nadający się do ponownego wykorzystania w produktach i opakowaniac</p>

Producenci Neboa i Plastic Bank wspólnie działają na rzecz zatrzymania procesu powstawania plastiku oceanicznego. Dotychczas zebrano ponad 1 mln butelek Neboa jako oficjalny partner Plastic Bank troszczy się o czystość mórz i oceanów, a także o lokalne społeczności, które zamieszkują tereny oceaniczne. Ich mieszkańcy zbierają plastikowe śmieci z plaż, brzegów rzek, dzielnic, podwórek nawet w promieniu 50 kilometrów od wybrzeży, a następnie wymieniają je w lokalnych oddziałach Plastik Banku na realne benefity. Za przyniesiony plastik otrzymują artykuły spożywcze, ... 21.11.2023

<p><strong>Izabella Lesieur</strong>, dyrektor marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique & Oral Care w Polsce</p>

Producenci Izabella Lesieur, Pierre Fabre: Udoskonalamy produkty, minimalizując ich wpływ społeczny i środowiskowy Stworzone przez Grupę Pierre Fabre narzędzie Green Impact Index podsumowuje wpływ artykułów kosmetycznych lub zdrowotnych na społeczeństwo i środowisko, prezentując prosty wynik w postaci liter A, B, C lub D. Ocena określana jest mianem profilu ekologiczno-społecznego produktów. Izabella Lesieur, dyrektor marketingu Pierre Fabre Dermo-Cosmetique & Oral Care w Polsce tłumaczy: --- Aby mieć pewność, że ocena profilu ... 21.11.2023

<p>Store in Store Cannabotech w Super-Pharm w warszawskim centrum handlowym Westfield Mokotów</p>

Innowacje Super-Pharm i Cannabotech wykorzystują AI do diagnozowania organizmu i stanu skóry Stanowiska My Being, w formie shop in shop, powstały w czterech drogeriach Super-Pharm w Polsce, w tym w centrum handlowym Westfield Mokotów, które mieliśmy okazję odwiedzić, a także w Poznaniu (Galeria Posnania), Krakowie (Galeria Krakowska) i we Wrocławiu (Magnolia Park). Polska jest drugim miejscem po Wielkiej Brytanii, gdzie wprowadzono tak nowoczesne miejsca sprzedaży. Pierwsze tego rodzaju stanowisko zostało stworzone dwa lata ... 20.11.2023

<p>Agresywne produkty do prostowania lub rozluźniania skrętu włosów kupuja w USA głównie czarnoskóre kobiety   </p>

Producenci L‘Oréal i Revlon zostały pozwane przez czarnoskóre kobiety Sąd federalny Północnego Okręgu Illinois w Stanach Zjednoczonych przyjął skargę czarnoskórych kobiet na firmy kosmetyczne L‘Oréal USA i Revlon. Zarzucają one, że chemiczne substancje w produktowych przez nie preparatach do rozluźniania skrętu włosów powodują raka i inne ciężkie choroby. Sędzia stwierdził, że powodowie w większości przedstawili wystarczające dowody na poparcie swoich twierdzeń o tym, że firmy ... 20.11.2023

<p>W bibliotece znalazła się cała gama fryzur, od cornrows przez afro aż do węzłów Bantu.</p>

Producenci Dove i Open Source Afro Hair Library udostępniają przewodnik po kodowaniu afrykańskich włosów w grach W odpowiedzi na informację, że 74 proc. programistów chce odegrać rolę w promowaniu lepszego przedstawiania afrykańskich włosów w grach wideo i nauczyć się kodować takie włosy, Dove (marka należąca do koncernu Unilever) podejmuje działania w celu znalezienia rozwiązania. We współpracy z ekspertami od włosów afrykańskich Dove i Open Source Afro Hair Library zidentyfikowały najpopularniejsze fryzury teksturowane i ochronne, ... 17.11.2023

<p>Fabryka Velvet Care w Kluczach  jest jednym z największych i najnowocześniejszych zakładów produkujących celulozowe wyroby higieniczne w Europie Środkowej.</p>

Producenci Velvet Care dołącza do grona B Corp B Corps (Benefit Corporations) to międzynarodowa społeczność firm obejmująca obecnie około 7,7 tys. organizacji na świecie. Członkowie ruchu zobowiązują się do przestrzegania priorytetów środowiskowych, społecznych i zarządczych, a oprócz realizacji celów biznesowych, jednocześnie aktywnie działają na rzecz środowiska, społeczeństwa i planety. Certyfikacja B Corp dla Velvet Care potwierdza, że firma spełnia szereg ... 16.11.2023

509960

Producenci Raport Olaplex za III kwartał 2023 r. już dostępny: sprzedaż spadła o 30 proc. Według kanałów sprzedaż netto spółki Professional wyniosła 48,3 mln dolarów, co oznacza spadek o 23,3 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim; Specjalistyczna sprzedaż detaliczna spadła o 41,8 proc. do 43,2 mln dolarów, a DTC o 18,2 proc. do 32,1 mln dolarów. Firma stwierdziła, że odnotowuje utrzymujący się niższy poziom popytu na swoje produkty w porównaniu z tym samym okresem 2022 r. J.P. Bilbrey, tymczasowy dyrektor ... 15.11.2023

412936

Producenci Avon wychodzi z modelu MLM? Nowa faza rozwoju marki kieruje ją do lokalizacji stajonarnych Według raportu opublikowanego przez BBC News sklepy będą zlokalizowane w „społecznościach lokalnych” i będą pełnić funkcję „mini butików z kosmetykami”. Liczba sklepów, które zostaną otwarte, nie została jeszcze potwierdzona i uważa się, że konsultantki będą mieli szansę na prowadzenie ich w ramach franczyzy. Dyrektor generalna Angela Cretu powiedziała BBC, że firma chce wychodzić naprzeciw swoim klientom tam, ... 15.11.2023

<p>Natura &Co, była właścicielką marki The Body Shop od 2017 r.</p>

Producenci Natura &Co sprzedaje The Body Shop grupie Aurelius Natura &Co sprzedaje The Body Shop międzynarodowej grupie private equity Aurelius za 207 mln GBP (w tym zysk 90 mln GBP). Całość płatna w ciągu maksymalnie 5 lat. Zamknięcie transakcji ma nastąpić do 31 grudnia i będzie uzależnione od zwyczajowych zgód organów regulacyjnych. Natura &Co, która jest właścicielem marki od 2017 r. skupi się teraz na swoich strategicznych celach, w szczególności chce przyspieszyć integrację ... 14.11.2023

<p>Velvet Care jest liderem branży celulozowych produktów higienicznych w Polsce oraz regionie Europy Środkowej</p>

Producenci Velvet Care otrzymał złoty medal w ratingu zrównoważonego rozwoju EcoVadis Velvet Care, wiodący producent higienicznych wyrobów papierowych w Polsce i w Europie Środkowej, otrzymał złoty medal w międzynarodowym ratingu zrównoważonego rozwoju EcoVadis. Firma konsekwentnie wdraża rozwiązania w myśl przyjętej strategii zrównoważonego rozwoju pod nazwą Eco Agenda. Podnosi też swoje standardy sprawozdawczości niefinansowej, by zapewnić transparentną komunikację do wszystkich swoich interesariuszy. ... 14.11.2023

<p>Outdoorowa kampania wizerunkowa Resibo</p>

Producenci Resibo w nowej kampanii wizerunkowej chce dotrzeć do klientów Rossmanna Resibo, polska marka kosmetyczna, jest widoczna w przestrzeni miejskiej. To efekt kampanii wizerunkowej, którą prowadzi pod hasłem “You make beauty. We care”. Polska firma sięgnęła po reklamę outdoorową. Kampania obejmuje niemal 300 nośników reklamowych, w tym prestiżowe lokalizacje, takie jak Galeria Katowicka, Westfield Arkadia’ i M cxw. Na wrocławskim Grunwaldzie powstał mural, nad którym pracowało 4 artystów z Good ... 14.11.2023

28. listopad 2023 10:49