Producenci
Spadła sprzedaż kosmetyków Procter & Gamble w pierwszym kwartale 2025 roku
W pierwszym kwartale roku fiskalnego 2025 Procter & Gamble odnotował spadek sprzedaży netto w swojej dywizji kosmetycznej o 5 proc., pomimo wzrostu organicznej sprzedaży o 2 proc. Kluczowym czynnikiem wpływającym na wyniki była słabsza sprzedaż w Chinach, szczególnie w przypadku marki SK-II.
22.10.2024
Producenci
Czy marka Solverx mogła użyć znaku Ecocert na opakowaniach kosmetyków?
Na opakowaniach niektórych produktów marki Solverx znajduje się znak Ecocert. Jak doniosła Dominika Chirek @naturalnieproste, która zajmuje się naturalnymi kosmetykami i oświadczeniami marketingowymi firm w tym zakresie, marka nie może posługiwać się certyfikatem. Zwróciliśmy się do Ecocert z pytaniami, czy to prawda i poprosiliśmy o wykładnię, kto może posługiwać się certyfikacją Ecocert dla uzasadnienia naturalności ...
22.10.2024
Marketing i media
Dove: To nie algorytmy powinny decydować co oznacza prawdziwe piękno
– W Dove dążymy do takiej przyszłości, w której to kobiety, a nie algorytmy, będą decydować i określać co oznacza prawdziwe piękno. Mierząc się z szansami i zagrożeniami, które pojawiają się w wyniku rozwoju nowych technologii, pozostajemy zaangażowani w ochronę, celebrację i promowanie autentycznego wizerunku kobiet – mówi Joanna Orzechowska, East Europe Marketing Manager & Category Lead w Unilever. Dove rozpoczyna ...
22.10.2024
Producenci
Gaming, streaming i kosmetyki: Fenty Beauty i serial "Arcane" we współpracy urodowej
Fenty Beauty, marka kosmetyczna założona przez Rihannę, nawiązała pionierską współpracę z Riot Games i ich animowaną serią “Arcane”, opartą na popularnej grze League of Legends. Efektem tej współpracy jest limitowana edycja produktów, której premiera zaplanowana jest na 2 listopada 2024 roku. Kolekcja ma zainspirować graczy i fanów, umożliwiając im odwzorowanie unikalnych makijaży bohaterek kultowego już serialu.
21.10.2024
Producenci
Marka Tesori d’Oriente zwiększa sprzedaż w Polsce
Włoska marka Tesori d’Oriente odnotowała 25 proc. wzrost sprzedaży w Polsce w trzecim kwartale 2024 r. Największe wzrosty zanotowały świece zapachowe oraz segment kosmetyków pielęgnacyjnych - poinformowała spółka Corri, wyłączny dystrybutor marki w Polsce.
17.10.2024
Producenci
Sprzedaż świec zapachowych wstrzymana. Budziły skojarzenia z Ku Klux Klanem
Firma Bath and Body Works wypuściła na rynek świece ozdobione motywem świątecznym, a następnie wycofała je w atmosferze skandalu. Firma podkreśliła, że błąd był niezamierzony, a rzecznik podkreślił gotowość do naprawienia go.
17.10.2024
Producenci
Delia Cosmetics zakłada dalszy rozwój także poprzez przejęcia
Delia Cosmetics zwiększa obroty, inwestuje w technologie, infrastrukturę i magazyny. Prezes firmy Karol Szmich, zakłada jej dalszą ekspansję i rozwój, zarówno organiczny, jak i poprzez przejęcia.
16.10.2024
Producenci
Kourtney Kardashian promuje “naturalny Ozempic” – nowy suplement GLP-1 Daily pod lupą ekspertów
Kourtney Kardashian po raz kolejny wzbudza kontrowersje, wprowadzając na rynek suplement diety Lemme GLP-1 Daily, reklamowany jako naturalna alternatywa dla popularnych leków odchudzających, takich jak Ozempic. Choć produkt obiecuje wspomagać kontrolę poziomu cukru i apetytu, eksperci ostrzegają przed jego skutecznością i bezpieczeństwem, podkreślając, że suplement nie dorównuje sprawdzonym farmaceutykom, a jego promowanie może ...
14.10.2024
Producenci
Procter & Gamble pod presją ujawnienia nierówności płacowych
Procter & Gamble, jedna z największych światowych firm z branży FMCG, znalazła się pod presją akcjonariuszy, którzy domagają się ujawnienia nierówności płacowych w zależności od płci i rasy. Inwestorzy, w tym Arjuna Capital, naciskają na większą transparentność podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy P&G.
14.10.2024
Producenci
Chiński kryzys konsumencki odbija się na luksusowych markach – prognozy LVMH na trzeci kwartał potencjalnie słabe
Grupa LVMH, francuski gigant w branży dóbr luksusowych, oczekuje na wyniki sprzedaży za trzeci kwartał z niepokojem, w obliczu spowolnienia popytu na rynku chińskim. Chińscy konsumenci, niegdyś kluczowi klienci luksusowych marek, ograniczają wydatki, co może wpłynąć na globalne wyniki LVMH i innych marek, takich jak Kering czy Hermes.
14.10.2024
Producenci
Neil Parry, Unilever: Dzięki biotechnologii procesy, które zajmowały kilka lat, teraz mogą być realizowane w zaledwie pięć miesięcy
Dzięki biotechnologii napędzanej przez sztuczną inteligencję, rynek konsumencki wchodzi w nową fazę dynamicznego rozwoju. Firmy, takie jak Unilever, wykorzystują zaawansowane technologie, aby przyspieszać innowacje i tworzyć produkty przyjazne środowisku, co otwiera nowe możliwości biznesowe i wzmacnia globalne łańcuchy dostaw.
14.10.2024
Producenci
Unilever sprzedaje swoje aktywa w Rosji firmie Arnest Group: to oznacza całkowite opuszczenie rynku
Unilever zakończył sprzedaż swoich aktywów w Rosji i Białorusi na rzecz rosyjskiego producenta kosmetyków i produktów gospodarstwa domowego, Arnest Group. Umowa obejmuje całą działalność Unilevera w Rosji, w tym cztery fabryki oraz operacje na terenie Białorusi. Chociaż warunki finansowe transakcji nie zostały ujawnione, wartość aktywów Unilevera w Rosji była szacowana na około 600 milionów euro.
11.10.2024
Producenci
Estée Lauder ujawnia, ile zapłaci kadrze kierowniczej w 2024 roku
Fabrizio Freda, dyrektor generalny Estée Lauder, zarobi w 2024 roku łącznie 17,8 miliona dolarów, co stanowi znaczny spadek w porównaniu z 21,8 miliona dolarów w 2023 roku i 25,4 miliona dolarów w 2022 roku. To efekt trwających problemów, z którymi firma zmaga się od pandemii.
10.10.2024
Producenci
Małgorzata Kożuchowska została ambasadorką marki Perfecta i ma własną linię kosmetyków
Małgorzata Kożuchowska została ogłoszona ambasadorką marki Perfecta należącej do Dax Cosmetics. Stworzyła również swoją linię kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy – Perfecta Skin Małgorzata Kożuchowska. Lada moment rusza kampania z udziałem aktorki, promująca jej autorską linię.
09.10.2024
Producenci
Beiersdorf wyznacza nowe cele zrównoważonego rozwoju — osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2045 r.
Beiersdorf wyznacza ambitne cele zrównoważonego rozwoju na konferencji w Hamburgu. Firma dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2045 roku i redukcji emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w całym łańcuchu wartości.
09.10.2024
Producenci
Olaplex, Oribe, Kevin Murphy oraz Eleven Australia sponsorują badania krwi na CA 15-3 i porady zdrowotne w Galerii Północnej
12 października kobiety odwiedzające Galerię Północną będą miały możliwość skorzystania z bezpłatnych badań krwi na antygen nowotworowy CA 15-3 oraz wziąć udział w spotkaniach edukacyjnych poświęconych profilaktyce raka piersi i szyjki macicy. Akcja ta ma na celu zwiększenie świadomości na temat roli profilaktyki w zapobieganiu i wczesnym wykrywaniu nowotworów.
09.10.2024
Producenci
Nowa wersja aplikacji OnlyBio Stories – jeszcze bardziej spersonalizowana pielęgnacja włosów i skóry głowy
OnlyBio Stories wprowadza nową wersję swojej aplikacji, która ma na celu zapewnienie użytkownikom jeszcze lepszych doświadczeń w zakresie pielęgnacji skóry głowy i włosów. Dzięki szeregowi ulepszeń i nowych funkcji, aplikacja staje się bardziej intuicyjna i dostosowana do indywidualnych potrzeb użytkowników.
09.10.2024
Producenci
Unilever i Watson: Spersonalizowana pielęgnacja skóry w godzinę na podstawie analizy mikrobiomu
Technologia opracowana przez Pond’s Skin Institute, platformę badawczą prestiżowej marki Unilevera, we współpracy z Watsons na Filipinach ma pozwolić na stworzenie spersonalizowanego programu pielęgnacji skóry w ciągu zaledwie 60 minut.
09.10.2024
Producenci
Maybelline New York rozszerza bezpłatny program wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym
Program szkoleniowy Brave Talk został uruchomiony przez Maybelline New York w 2022 roku we współpracy The Jed Foundation. Teraz brand rozszerza go o pięcioetapową rutynę mającą podpowiedzieć, jak udzielać wsparcia osobom będącym w kryzysie psychicznym.
09.10.2024
Producenci
Różowy Październik: Avon i Cleo w walce o zdrowie piersi Polek
W ramach tegorocznego Różowego Października, Avon wraz z Cleo stawiają na edukację i samobadanie piersi. Program “Normalne, że ich dotykam” dociera do tysięcy nastolatek w Polsce, ucząc je, jak dbać o swoje zdrowie. Dane pokazują, że edukacja w tej dziedzinie jest niezbędna, a regularne badania mogą zmienić przyszłość.
08.10.2024
Producenci
Unilever inwestuje 150 milionów euro w odnowę łańcucha dostaw w Europie
Unilever przeznacza ponad 150 milionów euro na modernizację swojego łańcucha dostaw w europejskim segmencie produktów do pielęgnacji domu. To część strategii mającej na celu odbudowę pozycji rynkowej i przyciągnięcie młodszych konsumentów po pandemii. Planowane zmiany obejmują budowę nowych fabryk, magazynów oraz linii produkcyjnych, a także zwiększenie wydatków na promocję i badania.
08.10.2024
Producenci
Kiko Milano ponownie zostało sponsorem Tygodnia Mody w Dubaju
Kiko Milano po raz kolejny zabłysnęło na jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie mody — Dubai Fashion Week SS 2025. Jako oficjalny sponsor makijaży, marka wspierała pokazy najlepszych projektantów, wprowadzając innowacyjne rozwiązania make-upowe na międzynarodową scenę.
07.10.2024
Producenci
Rituals Cosmetics otwiera trzy nowe sklepy w Polsce
Marka Rituals Cosmetics ogłasza otwarcie trzech nowych sklepów w największych miastach Polski. Z początkiem października klienci w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie będą mogli cieszyć się wyjątkowymi ofertami promocyjnymi oraz szeroką gamą produktów z kolekcji Rituals.
07.10.2024
Producenci
Nivea rozpoczyna inicjatywę Nivea Connect, która ma przeciwdziałać samotności i izolacji społecznej
Co czwarta osoba czuje się samotna i odizolowana. Inicjatywa Nivea Connect ma wesprzeć zdrowie psychiczne osób samotnych oraz pomóc tworzyć inkluzywną społeczność.
07.10.2024
23. październik 2024 01:02