
Producenci


Producenci Henkel został nagrodzony za wkład w ochronę środowiska w postaci nowego projektu opakowania Henkel nawiązał współpracę z opakowaniową firmą CCL, aby usprawnić recykling korpusów butelek PET. Tak powstała nowa generacja pływającego materiału poliolefinowego na rękawy termokurczliwe o nazwie EcoFloat, która umożliwia łatwiejsze oddzielenie rękawa od korpusu butelki w procesie recyklingu. Abdullah Mahmood Khan, Head of Global R&D Packaging for Fabric Enhancers w firmie Henkel mówi: --- Korpus butelek naszych ... 26.09.2023

Producenci Pierre Fabre inwestuje w MiYé. To kolejny start-up Pierre Fabre Laboratories zainwestowało w start-upową spółkę MiYé, która produkuje kosmetyki do pielęgnacji skóry i suplementy diety ukierunkowane na dobre samopoczucie i utrzymanie gospodarki hormonalnej kobiet. Pierre Fabre będzie jedynym udziałowcem mniejszościowym spółki MiYé obok dwóch jej współzałożycielek. MiYé została założona w 2020 r. przez Caroline de Blignières i Annę Oualid i skoncentrowała się na ... 26.09.2023

Producenci Krynica Vitamin powraca do tematu kosmetyków Krynica Vitamin jest jednym z największych polskich producentów napojów bezalkoholowych, spirytusowych niskoprocentowych, mlecznych i kawowych. W czasie pandemii firma przestawiła część swojej działalności na produkcję płynów do dezynfekcji rąk. Czytaj więcej: Krynica Vitamin wsparła szkoły i instytucje W tym samym okresie spółka poinformowała, że rozwija swój dział chemiczno-kosmetyczny oraz, że tworzy pierwsze ... 26.09.2023

Producenci iCotton wzywa do sprzedaży akcji Harper Hygienics Łotewska firma iCotton, która jest główny akcjonariuszem Harper Hygienics, ogłosiła wezwanie na akcje notowanej na GPW spółki. Przedmiotem wezwania są wszystkie akcje wyemitowane przez spółkę Harper Hygienics S.A. z siedzibą w Warszawie, które nie znajdują się w posiadaniu SIA „iCotton” z siedzibą w Liepaja. Akcje uprawniają łącznie do 2.164.887 głosów na Walnym Zgromadzeniu spółki, co stanowi ok. 34 proc. ogólnej ... 26.09.2023

Producenci Coty podnosi prognozy na rok obrotowy 2024. To efekt popytu na zapachy Firma Coty poinformowała, że od czasu przekazania wyników finansowych za rok obrotowy 2023, obserwuje znaczny wzrost popytu na produkty kosmetyczne na swoich kluczowych rynkach i w kluczowych kategoriach. Szczególnie wyróżniają się tu zapachy, a to głównie za sprawą niedawnej premiery Burberry Goddess. W sierpniu odnotowała ona rekordową sprzedaż w USA, kilkukrotnie wyprzedając konkurentów. Dwa inne zapachy marek z oferty Coty ... 25.09.2023

Producenci Beiersdorf oficjalnie otworzył swoją fabrykę w Lipsku. To z niej na całą Europę wysyłać będzie dezodoranty, lakiery do włosów i pianki do golenia Firma Beiersdorf oficjalnie otworzyła swoje nowe centrum produkcyjne w Lipsku. --- FOTO: mat. prasowe --- Na uroczystości obecni byli Michael Kretschmer, premier Saksonii, Burkhard Jung, burmistrz Lipska oraz Vincent Warnery, prezes Beiersdorf, a także pracownicy, dostawcy i partnerzy handlowi firmy. Po około dwóch latach budowy ... 25.09.2023

Producenci Notowania spółki 4Mass wzrosły o 100 proc. w 3 miesiące 4Mass to firma znana z marek własnych, takich jak Claresa, PALU, Stylistic Salon System oraz Virsept. Dodatkowo, firma specjalizuje się w produkcji kosmetyków pod markami prywatnymi dla innych podmiotów. W najnowszym sprawozdaniu finansowym podano, że w okresie styczeń-czerwiec 2023 roku firma zanotowała przychody ze sprzedaży w wysokości 47,6 mln zł. Z tego 44,2 mln zł pochodziło z sprzedaży produktów i towarów, co stanowi ... 25.09.2023

Producenci Victoria’s Secret wchodzi w kategorię produktową wegańskiej pielęgnacji włosów Victoria‘s Secret, światowy gigant w produkcji bielizny, odzieży sportowej, kosmetyków i perfum, wprowadza do swojej oferty wegańskich kosmetyków do włosów. Nowa linia kosmetyków do włosów Victoria‘s Secret jest w pełni wegańska, co oznacza, że nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego i nie była testowana na zwierzętach. Oferta obejmuje podstawowe produkty do pielęgnacji włosów; szampony i odżywki oraz ... 25.09.2023

Producenci L’Oréal ogłasza inwestycję w chińską firmę biotechnologiczną Shinehigh Innovation L’Oréal ogłosiło nawiązanie partnerstwa inwestycyjnego z chińską firmą biotechnologiczną Shinehigh Innovation. To porozumienie ma na celu ustanowienie długoterminowej współpracy, skoncentrowanej na tworzeniu innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań kosmetycznych. Ten krok jest efektem inicjatywy L’Oréal BIG BANG Beauty Tech Innovation Challenge, która została uruchomiona cztery lata temu w Chinach. Shinehigh Innovation to ... 25.09.2023

Producenci Marka CeraVe zaprosiła influencerów do akademii przeciwtrądzikowej Marka CeraVe do swojej Cerave Acne Academy zaprosiła ponad 400 gości, influencerów i ekspertów beauty z 25 krajów. Wydarzenie było zorganizowane w klimacie amerykańskiej highscool i odbyło się w Nowym Jorku, rodzimym mieście marki w dniach 13 i 14 września. Oferowało liczne atrakcje z dawką wiedzy i ciekawostek dotyczących walki z trądzikiem. Część z nich polagała na zajęciach praktycznych inspirowanych prawdziwymi lekcjami w ... 22.09.2023

Producenci Avon startuje z 2. edycją programu Normalne, że ich dotykam. Zachęca szkoły do zgłaszania klas W ramach ubiegłorocznej akcji Avon – Normalne, że ich dotykam – specjalne przeszkolone przez Fundację Rak’n’Roll konsultantki firmy odwiedziły 100 szkół w Polsce. Przeprowadziły w nich multimedialne i praktyczne zajęcia, w których uczestniczyło ponad 9 tys. dziewcząt. Sukces pierwszej edycji programu, który został entuzjastycznie przyjęty przez nauczycieli i uczennice, sprawił, że Avon rusza właśnie z kolejną odsłoną ... 22.09.2023

Producenci Perły Rynku 2023 rozdane! Poznajcie Państwo nowości, które maja potencjał, by stać się bestsellerami Dwa niezależne zespoły jurorskie wzięły pod lupę produkty i linie produktowe zgłoszone do tegorocznej edycji badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego. --- FOTO: Przemyslaw Blechman --- Jak pracowało jury badań Perły Rynku? Każdy produkt i każda linia została przez jurorów skrupulatnie oceniona na ... 22.09.2023

Producenci Marka Gwyneth Paltrow, Goop, rozszerzyła swoją działalność na kosmetyki kolorowe Goop wkroczyło na rynek kosmetyków kolorowych, wprowadzając na rynek innowacyjny balsam Colorblur Glow Balm. Według strony internetowej produkt ten stanowi połączenie pielęgnacji skóry i koloru, dostępny w pięciu wyraźnych, ale dających się wzmocnić odcieniach. Założenie balsamu jest takie, że powinien on móc spełniać rolę zarówno pomadki do ust, jak i różu w kremie. Goop to firma i marka lifestyle‘owa założona przez ... 20.09.2023

Producenci Właściciel L’Occitane nie będzie kontynuował wykupu L’Occitane International SA, spółka matka spółek zajmujących się sprzedażą bezpośrednią LimeLife by Alcone i Duolab, ogłosiła, że akcjonariusz większościowy spółki zdecydował się odrzucić transakcję, która doprowadziłaby do prywatyzacji firmy. Anulowanie planów potencjalnego wykupu nie kończy spekulacji, że prezes Grupy L‘Occitane, Ronald Geiger, może rozważać ponowne wystawienie spółki na giełdę europejską ... 20.09.2023

Producenci Sky News: Elliott Investment Management zainteresowane kupnem The Body Shop Z informacji Sky News wynika, że firma Elliott Investment Management, będąca właścicielem sieci księgarni Barnes & Noble i Waterstones, złożyła ofertę na zakup sieci sklepów kosmetycznych The Body Shop, która jest obecnie częścią koncernu Natura &Co. Medium podaje, że brazylijska firma kosmetyczna ma nadzieję na osiągnięcie wstępnego porozumienia w sprawie sprzedaży sieci The Body Shop do końca października. Zarówno ... 20.09.2023

Producenci Procter & Gamble z nowym CEO w Europie Centralnej. Został nim Uluc Ayik Procter & Gamble w Europie Centralnej ma nowego CEO. Uluc Ayik, który objął to stanowisko z dniem 1 września mówi: --- Objęcie kierownictwa i odpowiedzialności za działalność P&G w Europie Środkowej to ogromny zaszczyt. Z wielką radością rozpoczynam współpracę z utalentowanymi i zaangażowanymi pracownikami P&G. Cieszę się, że wspólnie będziemy oferować 120 milionom konsumentów regionu nasze niedoścignione ... 20.09.2023

Producenci OnlyBio skorzystało z efektu IKEA; kosmetyki stworzone z pomocą internautów już w drogeriach Rossmann W lipcu marka OnlyBio przeprowadziła konkurs, w którym użytkownicy TikToka mieli okazję wyrazić swoje preferencje dotyczące zapachu, składu, koloru opakowania i nazwy nowej serii kosmetyków OnlyBio. Zwycięzcy konkursu zostali uhonorowani umieszczeniem na opakowaniach produktów swoich nicków. Teraz te różnorodne kosmetyki do świadomej pielęgnacji ciaa włosów, stworzone przez społeczność online i dostosowane do różnych ... 20.09.2023

Producenci Yonelle obchodzi 10 urodziny. Z tej okazji Krystyna Kofta zaprojektowała dla marki pamiątkową grafikę Yonelle to luksusowa marka dla dojrzałych kobiet, specjalizująca się w odmładzaniu wyglądu skóry. W 2013 roku stworzyły ją Jolanta Zwolińska, biolog, kreatorka wielu marek kosmetycznych (m.in. Dermika) i Małgorzata Chełkowska, doktor nauk chemicznych. Postawiły na skuteczność – w formułach kosmetyków znalazł się opatentowane nanodyski, dzięki którym składniki aktywne kremów przenikają do 14. warstwy komórek ... 20.09.2023

Wywiady Cezary Bijak, Pollena Ewa: Priorytetem będzie pilnowanie kosztów i dobre planowanie produkcji [PROGNOZY] Co według Pana jest dziś największym wyzwaniem w dalszym rozwoju biznesu na rynku kosmetycznym? Prowadzenie biznesu w dzisiejszej, dość nieprzewidywalnej rzeczywistości stanowi wyzwanie dla przedstawicieli chyba każdej branży. Z naszego punktu widzenia priorytetem jest odpowiednia organizacja w celu dostosowania się do sytuacji niestabilności cen surowców i opakowań oraz ciągłego wzrostu kosztów, tak mediów, jak i ... 19.09.2023

Producenci Kolejny MLM kosmetyczny, Bewit, wszedł na polski rynek Na polskim rynku marketingu wielopoziomowego (MLM) pojawia się nowy gracz — czeska firma Bewit. Bewit specjalizuje się w oferowaniu różnorodnych produktów parakosmetycznych, w tym olejków eterycznych, olejów, hydrolatów, suplementów diety, akcesoriów do pielęgnacji i produktów drogeryjnych. Firma powstała w 2015 r. z inicjatywy Jiříego Černoty, założyciela i dyrektora generalnego firmy. Jednym z planowanych narzędzi ... 19.09.2023

Producenci Benefit wprowadza narzędzie AI do analizy porów na skórze twarzy Benefit nawiązał strategiczne partnerstwo z firmą Perfect Corp., ekspertem w dziedzinie technologii kosmetycznych, w celu opracowania innowacyjnego narzędzia opartego na sztucznej inteligencji. To narzędzie, znane jako P.A.T., umożliwia dokładną analizę porów skóry w czasie rzeczywistym, a jego głównym celem jest pomóc konsumentom w znalezieniu odpowiednich produktów do pielęgnacji skóry. --- ... 19.09.2023

Producenci Pharma Care – nowa marka od Vis Plantis Pharma Care cechuje świeże podejście do pielęgnacji urody, które łączy w sobie zaawansowane technologie z naturalnymi składnikami. Prawdziwe piękno kryje się w harmonii z naturą, dlatego kosmetyki od Pharma Care są nie tylko skuteczne w działaniu, ale także przyjazne dla środowiska – butelki oraz słoiki używane w produkcji zostały wykonane w 100 proc. z recyklingu i nadają się do ponownego przetworzenia. Do tego produkty ... 19.09.2023
