Marketing i media
Na zdjęciu: założycielka i prezes Popławska Group - Patricia Popławska, oraz Aleksandra Popławska-Ślązak, wiceprezes 

Biznes Clarena już po rebrandingu: nowe pozycjonowanie i odcięcie od ‘beauty talk‘ Marka Clarena, obecna na rynku profesjonalnej kosmetologii od ponad 20 lat, zakończyła szeroko zakrojony proces rebrandingu. Za nową strategię, pozycjonowanie oraz kompletny design system odpowiada Leniva° Studio, specjalizujące się w budowaniu marek opartych na twardych fundamentach strategicznych. Transformacja obejmuje zarówno zmianę komunikacji, jak i precyzyjne uporządkowanie architektury marek w ramach Popławska Group. 21.11.2025

Kosmetyki jako upominki reklamowe? To dobry pomysł zdaniem istotnej części konsumentów i pracowników.

Biznes Biostat: 14,2 proc. Polek i 3,4 proc. Polaków chciałoby dostawać kosmetyki jako upominki reklamowe W wielu firmach gadżety reklamowe przez lata były traktowane jako obowiązkowa pozycja w budżecie – element przygotowań do targów, świąt czy jubileuszy, często pozbawiony strategii. Najnowszy raport BIOSTAT i OpenGift.pl pokazuje jednak, że upominki nie są jedynie „miłym dodatkiem”, lecz narzędziem realnie wpływającym na emocje i lojalność odbiorców. Z badania wynika, że aż 86 proc. respondentów lubi otrzymywać ... 20.11.2025

Charlotte Tilbury przebiła takie globalne brandy jak Fenty Beauty, Huda Beauty, Anastasia Beverly Hills czy Maybelline.

Biznes Dash Social: Charlotte Tilbury królową globalnego impactu społecznościowego w branży beauty W najnowszym zestawieniu opracowanym przez platformę Dash Social marka Charlotte Tilbury zajęła pierwsze miejsce jako brand o największym wpływie społecznym w segmencie urody. Ranking opiera się na Total Social Impact Score (TSI), który mierzy sygnały społeczne z wielu kanałów i formatów. Analiza objęła dane z okresu od 2016 roku do 31 października 2025 roku, a wśród monitorowanych platform znalazły się m.in. TikTok, ... 19.11.2025

6. edycja #lubiesiebie to nie tylko kampania – to zaproszenie do codziennego dialogu z samą sobą

Marketing i media Kampania #lubiesiebie – w świecie filtrów i presji autoprezentacji Kampania #lubiesiebie to nie kolejna inicjatywa o wyglądzie. To manifest świadomego życia w zgodzie ze sobą – ze swoim ciałem, emocjami i niedoskonałościami. W świecie filtrów i presji autoprezentacji, lubienie siebie staje się aktem odwagi. Tegoroczna, szósta odsłona tej kampanii, to zaproszenie do rozmowy o prawdziwej samoakceptacji – tej, która dojrzewa wraz z nami, zmienia się, ewoluuje. Bo, lubić siebie to najtrudniejsza, ... 19.11.2025

Kampania Floslek z nową ambasadorką Hanią Żudziewicz wystartowałą 12 listopada 2025

Marketing i media Hania Żudziewicz – nową ambasadorką marki Floslek Marka Floslek rozpoczyna współpracę z Hanią Żudziewicz – tancerką, trenerką, kobietą pełną energii i naturalnego wdzięku. To pierwszy krok w kierunku nowego, bardziej lifestylowego wizerunku marki, który łączy pielęgnację z emocjami, ruchem i kobiecą energią. Nowa kampania z Hanią Żudziewicz, zatytułowana „W rytmie piękna”, to opowieść o pielęgnacji, która staje się częścią codziennego rytuału. 14.11.2025

Przykład lokowania produktu, który wzburzył internautki.

Biznes Kontrowersje wokół lokowania produktu w „Nobody Wants This” od Netflix; Estée Lauder na cenzurowanym Drugi sezon komediowego serialu „Nobody Wants This”, który trafił na platformę Netflix w ubiegłym miesiącu, przyciąga uwagę widzów nie tylko wątkiem fabularnym, ale przede wszystkim wyjątkowo intensywnym lokowaniem produktów. Najczęściej komentowanym przykładem jest Estée Lauder, którego kosmetyki – zwłaszcza serum Advanced Night Repair – pojawiają się w kilku kluczowych scenach na tyle wyraziście, że wywołały ... 13.11.2025

Mark Zuckerbeg prezentuje inteligentne okulary Meta.

Biznes Reuters: Meta ukrywa oszustwa reklamowe. Dokumenty ujawniają miliardowe wpływy z nielegalnych treści Meta – właściciel Facebooka, Instagrama i WhatsAppa – według dokumentów ujawnionych przez Reutersa miała w 2024 r. prognozować, że aż 10 proc. swoich rocznych przychodów, czyli około 16 mld dolarów, pochodzi z reklam dla oszustów i sprzedawców produktów zakazanych. Materiały wskazują także, że użytkownicy platform należących do Meta widzą przeciętnie 15 mld reklam scamowych dziennie; z tej kategorii reklam firma miała ... 13.11.2025

Kto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek Artykuł sponsorowany

Marketing i media Kto wygrywa SEO w beauty? Nowy raport Elephate odsłania liderów i trendy, które zmieniają rynek W polskim e-commerce beauty rozgrywa się dziś rywalizacja o ogromne liczby: łącznie ponad 20 milionów wizyt organicznych miesięcznie i 7 milionów złotych wartości ruchu, przeliczonej według stawek Google Ads. Z najnowszego raportu „SEO w e-commerce beauty 2025” przygotowanego przez ekspertów Elephate wynika, że choć rynek rośnie, to sposób pozyskiwania ruchu ulega głębokiej transformacji. 12.11.2025

Kampania ma na celu zdemaskowanie wpuszczających konsumentki i konsumentów w maliny claimów.

Biznes The Ordinary demaskuje język marketingu beauty kampanią „The Periodic Fable” Marka The Ordinary rozpoczęła nową kampanię społeczną zatytułowaną „The Periodic Fable”, której celem jest zwrócenie uwagi na wprowadzające w błąd trendy i zwroty marketingowe powszechne w branży kosmetycznej. Firma podkreśla, że przemysł beauty to potężny biznes, w którym język często służy nie informowaniu, lecz przekonywaniu konsumentów do zakupu kolejnych produktów. W dobie mediów społecznościowych, gdzie ... 21.10.2025

Zależy nam, aby dzięki tej akcji kobiety pamiętały o samobadaniu i przypominały o nim swojej<br>
mamie, siostrze czy przyjaciółce – mówi mgr farm. Anna Richert, Dyrektor ds. Oferty i<br>
Sprzedaży Internetowej na gemini.pl.

Biznes „Dotykaj. Badaj. Zapobiegaj” – Gemini wspiera profilaktykę raka piersi Październik od lat jest miesiącem świadomości raka piersi, a 15 października przypada Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi – symbolicznie oznaczony różową wstążką. W tym roku do kampanii promujących profilaktykę dołączyła sieć aptek Gemini, organizując akcję pod hasłem „Dotykaj. Badaj. Zapobiegaj”. Inicjatywa ma zwrócić uwagę na znaczenie regularnych i bezbolesnych badań, które pozwalają wykryć nowotwór na ... 07.10.2025

603188

Marketing i media Celine Dion – gwiazdą świątecznej kampanii kosmetyków Charlotte Tilbury Marka Charlotte Tilbury potwierdziła, że twarzą jej świątecznej kampanii 2025 będzie kanadyjska piosenkarka Celine Dion. Brytyjska marka podaje, że kampania będzie się koncentrować na takich motywach, jak wiara w siebie, transformacja i wpływ piękna na poczucie własnej wartości. Dion została wybrana z uwagi na swoje oddziaływanie na światową kulturę i rozrywkę od kilku dekad, a także prywatną historię. 03.10.2025

Przed Hôtel de Ville w Paryżu odbył się pokaz mody L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week, z udziałem Julii Wieniawy i Grażyny Torbickiej

Marketing i media Julia Wieniawa i Grażyna Torbicka na pokazie Le Défilé L’Oréal Paris – wolność, równość i siostrzeństwo w sercu Paris Fashion Week 29 września 2025 r. przed paryskim Hôtel de Ville odbył się wyjątkowy pokaz mody L’Oréal Paris – oficjalnego partnera Paris Fashion Week. Wydarzenie na nowo zinterpretowało ikoniczne francuskie hasło narodowe: Wolność, Równość, Braterstwo. Tym razem w kobiecym i feministycznym duchu – aby uczcić siłę kobiet, poczucie własnej wartości oraz siostrzeństwo. „Wolność, Równość, Siostrzeństwo, Jesteś tego warta” – ... 30.09.2025

Strategia Rossmanna jasno pokazuje, że odmłodzenie marki jest dziś jednym z głównych priorytetów firmy

Drogerie Rossmann z nową strategią: sieć skupia się na młodym pokoleniu Rossmann prowadzi szeroko zakrojony proces odmłodzenia marki – strategia sieci zakłada przyciągnięcie młodszych klientów, a także zatrudnienie młodych pracowników, którzy staną się zarazem ambasadorami nowego wizerunku. Sieć drogerii w widoczny sposób stawia na działania, skierowane do pokolenia Z: zarówno poprzez formy komunikacji marketingowej, jak i programy pracy dla nastolatków oraz studentów. 22.09.2025

Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny Arsenal

Marketing i media L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert. 18.09.2025

26. listopad 2025 10:59