Marketing i media
<p>Marta Grzesik, jako Senior Business Development Team Lead w TERRITORY Influence Polska, zajmuje się wsparciem klientów w realizacji kampanii influencer marketingowych, obejmujących wszystkie typy influencerów: nano, mikro, makro i star</p>

Marketing i media Marta Grzesik,TERRITORY Influence Polska: Zapewnienie autentyczności w kampaniach influencer marketingowych to priorytet dla marek kosmetycznych Współpraca z płatnymi makro influencerami z pewnością może rozszerzyć zasięg marek kosmetycznych na polskim rynku. Jednak takie kooperacje stwarzają specyficzne wyzwania. Obecnie coraz bardziej popularne stają się partnerstwa z influencerami nano i mikro, którzy mają zdolność do budowania autentycznych relacji z własną publicznością. Również rośnie znaczenie treści generowanych przez użytkowników, gdzie sami konsumenci ... 21.11.2023

<p>Dolores Greń, strateg marketingowy, szkoleniowiec, wykładowca</p>

Biznes Dolores Greń: ​Nie znam Cię, nie ufam Ci - strategiczny beauty marketing Czy gdyby ktoś nieznajomy podszedł do Ciebie na ulicy i chciałby pożyczyć pieniądze, powiedzmy 100 zł, byłbyś skory otworzyć portfel? Przypuszczam, że raczej nie. Taka nasza natura, nieufna. Mózg idzie na skróty nie znam równa się - nie ufam. Podobnie zadziała mózg konsumenta, kiedy spotka Twój krem za 100 zł na półce w drogerii, czy też w e-sklepie. Widzi produkt pierwszy raz, nie zna Cię, zwłaszcza jeśli nie ... 17.11.2023

<p>Czy Twoi odbiorcy klikają, czy konsumują produkty?</p>

Marketing i media Jak zamieniać followersów w klientów? [WEBINAR] Media społecznościowe są jednym z najchętniej wykorzystywanych kanałów promocji przez firmy kosmetyczne. Pytanie – jaki jest skutek takich działań. Chodzi o kliki czy o sprzedaż? Jeśli o sprzedaż, to jak zamieniać followersów w klientów? Wiedzą na ten temat podzieli się Dolores Greń, wykładowca, praktyk, strateg marketingowy, certyfikowany trener biznesu podczas webinaru, który odbędzie się 21 listopada o godz. 11.00 w ... 07.11.2023

<p>Katarzyna Zielińska, Corporate Social Media Business Strategy w Performance Media </p>

Marketing i media Katarzyna Zielińska, Performance Media: Marki będą musiały robić kontent wartościowy i dostosowany do języka swoich odbiorców [FBK 2023] Trudno wyobrazić sobie dziś świat bez Instagrama czy Tik Toka. O roli i przyszłości mediów społecznościowych w promocji marek mówiła Katarzyna Zielińska, Corporate Social Media Business Strategy w Performance Media podczas debaty "Od natury do metaprzestrzeni – beauty trendy przyszłości. Wyzwania, zagrożenia, szanse dla polskiego sektora kosmetycznego" na Forum Branży kosmetycznej 2023. 23.10.2023

<p>Anna Wochna, prezeska i właścicielka SunewMed+ podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023</p>

Marketing i media Anna Wochna, SunewMed+: Jedynym zabezpieczeniem przed tzw. dramą we współpracy z influencerami jest odpowiednio skonstruowana umowa [FBK 2023] Blanka Lipińska, Małgorzata Socha, Umalowana, Marcelina Zawadzka... te i inne celebrytki promują markę SunewMed+. O tym, kto promuje ten brand, jak te osoby są dobierane, i w jaki sposób uniknąć kłopotów we współpracy z influencerami odpowiedziała Anna Wochna, prezeska i właścicielka SunewMed+ podczas Forum Branży Kosmetycznej 2023. 19.10.2023

505672 Artykuł sponsorowany

Marketing i media Strategie i taktyki w promowaniu kosmetyków i produktów z branży BEAUTY Według badań przeprowadzonych przez firmę Admitad wartość brutto zamówień kosmetycznych w Polsce wzrosła w ostatnim roku o 10 procent. Liczba zamówień natomiast o 20 procent. Liczby te, zwłaszcza w dobie inflacji, powinny robić wrażenie. Z drugiej strony średnia wartość koszyka spadła, a jednymi z najbardziej popularnych i najszybciej rosnących kanałów sprzedaży są serwisy contentowe, kuponowe i działające na zasadzie ... 17.10.2023

<p>Współpraca z utalentowaną Sadie Sink stanowi kolejny krok w budowaniu marki Armani Beauty.</p>

Producenci Sadie Sink nową globalną ambasadorką Armani Beauty Gwiazda Stranger Things, Sadie Sink, została ogłoszona globalną ambasadorką Armani Beauty. Dołącza do artystów i aktorów, którzy w przeszłości współpracowali z Armanim, takich jak Cate Blanchett, Hanni z NewJeans, Tessa Thompson, Sydney Sweeney i inni. Sink podzieliła się z fanami swoją ekscytacją związaną z byciem najnowszą twarzą Armani Beauty za pośrednictwem posta na Instagramie: „Z przyjemnością ogłaszam, że ... 24.07.2023

<p>Filtry oferują różnorodne opcje, takie jak podkreślenie oczu, usta w intensywnym kolorze czy gładką cerę. Dzięki temu, osoby korzystające z Microsoft Teams mogą poczuć się pewniej i wyglądać jeszcze lepiej podczas wirtualnych spotkań i prezentacji.</p>

Marketing i media Microsoft Teams od dziś oferuje oparte na sztucznej inteligencji filtry makijażowe Maybelline Maybelline we współpracy z firmą Modiface wprowadza innowacyjne rozwiązanie dla użytkowników Microsoft Teams. W ramach tej współpracy stworzono filtry makijażowe, które mogą być wykorzystane podczas wideokonferencji. Dzięki tym filtrom, użytkownicy mają możliwość przetestowania różnych makijażowych stylizacji bez konieczności nakładania rzeczywistych produktów. 20.07.2023

Transpłciowa aktorka i influencerka jest aktualnie napastowana w internecie przez setki użytkowników mediów społecznościowych, którzy nazywają ją przebranym mężczyzną.

Producenci Transfobiczni internauci nawołują do bojkotu Maybelline w związku ze współpracą z Dylan Mulvaney Transfobiczni użytkownicy mediów społecznościowych skrytykowali partnerstwo Maybelline należącej do L’Oréal z transpłciową gwiazdą TikTok, Dylan Mulvaney. Użytkownicy Twittera, w tym osoby publiczne rekrutujące się z republikańsko-prawicowej strony dyskursu, takie jak Jordan Peterson, podżegali do bojkotu firmy kosmetycznej po tym, jak Mulvaney opublikowała wideo, na którym używa produktów Maybelline.   02.05.2023

09. grudzień 2023 14:51