Wyposażenie i technologie
<p>Aplikacja e-Paragony działa od 15 września 2023 r. i ma być kolejnym krokiem w przekierowywaniu konsumentów na korzystanie z elektronicznych dowodów zakupu</p>

Wyposażenie i technologie E-paragony zamiast papierowych wydruków. Czy sklepy będą musiały wymienić kasy fiskalne?   Ogólnopolska platforma dystrybucji paragonów elektronicznych — HUB Ministerstwa Finansów zaczęła działać 15 września 2023 r. Jednym z elementów systemu jest aplikacja mobilna dowolnego producenta oprogramowania, w tym rozwiązanie Ministerstwa, e-Paragony. Za pośrednictwem aplikacji, jej użytkownik będzie mógł założyć swój indywidualny profil oraz przechowywać na nim fiskalne dokumenty elektroniczne. Pozwoli to na ... 19.09.2023

492683

Wyposażenie i technologie Otwierasz gabinet kosmetyczny? O tym wyposażeniu nie możesz zapomnieć! Jeśli podjęłaś decyzję o otwarciu gabinetu kosmetycznego, musisz zadbać o jego rzetelne wyposażenie – zarówno w odniesieniu do sprzętu, jak i kosmetyków, nie wspominając już o środkach higieny. Pomoże Ci w tym m.in. firma Abacosun – kosmetyki i wyposażenie gabinetów kosmetycznych to dla nich codzienność, dzięki czemu kompleksowo zadbasz o swoich klientów. O czym nie możesz zapomnieć? Sprzęt do gabinetu ... 30.08.2023

<p>Podstawy w działaniu każdego e-sklepu to: UX strony internetowej i jej funkcjonalność, produkt sam w sobie, jasna polityka zamówień i zwrotów, opcje płatności i dostawy, polityka cenowa i rabatowa, widoczność w wynikach wyszukiwania</p>

E-commerce UX, social media i AI. Co decyduje o sukcesie e-sklepów marek kosmetycznych? W raporcie „SXO & E-commerce dla branży kosmetycznej w Polsce” eksperci Semcore przeanalizowali serwisy internetowe Rossmanna, Douglasa, Drogerii Natura, Dr Ireny Eris, Sylveco oraz Booksy. Zbadali podstawowe błędy optymalizacji, widoczność historyczną oraz inne czynniki, istotne w kontekście SEO i UX, a przeprowadzając analizę danych historycznych, uwzględnili okres ostatnich dwóch lat. Czytaj więcej:  Semcore: nawet Rossmann ... 25.08.2023

<p>Chatbot dmGPT. Alternatywa sieci DM-drogerie markt do chatGPT - chatbota opracowanego przez OpenAI, wykorzystującego model GPT i służącego do generowania odpowiedzi na dane wprowadzane przez użytkownika.</p>

Drogerie DM-drogerie markt testują własnego chatbota dmGPT Sieć DM-drogerie markt poinformowała, że testuje możliwości, jakie daje AI. Drogeryjna sieć sięgnęła po własne zasoby informatyczne, aby stworzyć swoją wersję chatbota. Na profilu DM w mediach społecznościowych czytamy: Wszyscy mówią o ChatGPT. Ale jak to właściwie wygląda w pracy? Czy można tam używać tych chatbotów? Tak zwane duże modele językowe oferują ogromny potencjał organizacjom w optymalizacji procesów ... 16.08.2023

<p>Tuż po wejściu do sklepu Walgreens w Chicago klienci znajdują się w strefie z cyfrowymi ekranami, gdzie mogą składać zamówienia</p>

Wyposażenie i technologie Amerykańska sieć Walgreens testuje cyfrowe rozwiązania w swoich sklepach. Które warto skopiować? Konsumenci przechodzą pomiędzy sklepami stacjonarnymi a e-commerce. Najlepiej wychodzą na tym sieci, które dysponują oboma kanałami. W sklepach stacjonarnych konsumenci mogą fizycznie doświadczać zakupów, a w internetowych je kupują. Dzieje się też odwrotnie – w internecie robią research, porównują oferty, a idą do sklepu, który mają blisko i tam kupują. Wyzwaniem dla detalistów jest połączenie światów online i offline ... 09.08.2023

Telezakupy, znane w Polsce głównie z takich programów jak Mango, mogą powrócić w chwale - na YouTube.

Wyposażenie i technologie YouTube wprowadza kanał dedykowany telezakupom w Korei Południowej Zgodnie z informacjami podanymi przez stację, nowy kanał planuje rozpocząć swoją działalność 30 czerwca, jednak będzie działał tylko przez okres testowy trwający 90 dni. Obecnie nie ma dokładnej wiedzy na temat dalszych planów dotyczących tego projektu i czy jego sukces może prowadzić do jego dalszego istnienia lub rozszerzenia telezakupów na YouTube na innych rynkach.Warto podkreślić, że nowy dedykowany kanał telezakupów ... 22.06.2023

Nowa aplikacja koncernu Charlotte Tilbury jest jedną z największych innowacji w nurcie gamifikacji doświadczenia zkaupowego i budowania społeczności ostatnich lat.

Wyposażenie i technologie Charlotte Tilbury uruchomiła własną aplikację na smartfony Interaktywna platforma łączy sztuczną inteligencję z doświadczeniem Charlotte Tilbury w celu edukowania, nagradzania i inspirowania użytkowników oraz oferuje bibliotekę filmów kosmetycznych z szybkimi sztuczkami aplikacji, ekskluzywnymi aplikacjami, treściami z czerwonego dywanu i afirmacjami budującymi pewność siebie, a także możliwością robienia zakupów w biegu.Założycielka, prezeska i dyrektor kreatywna marki, Charlotte ... 20.06.2023

L‘Oréal „Big Bang Beauty Tech & Innovation Challenge” w Azji Północnej ma na celu stymulowanie otwartych innowacji i współtworzenia na rzecz przyszłego piękna wraz ze start-upami w Chinach, Korei i Japonii

Wyposażenie i technologie L’Oréal uruchamia Big Bang Program w Azji Północnej, aby wspierać startupy kosmetyczne Program Big Bang Korea skupi się na urządzeniach kosmetycznych, diagnostyce skóry i systemach dostarczania, które umożliwiają technologie cyfrowe i sztuczna inteligencja (AI). L’Oréal podpisał protokół ustaleń z koreańskim Ministerstwem Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Startupów w sprawie partnerstwa na rzecz otwartych innowacji w Korei podczas targów Viva Technology Show 2023. Program Big Bang Japan skupi się natomiast na ... 19.06.2023

Bioderma to francuska marka dermokosmetyczna

Wyposażenie i technologie Naos i Bioderma testują w Super-Pharm nową aplikację w digital merchandisingu Konsumenci odchodzą od kupowania kosmetyków na zapas. Zależy im także, by precyzyjnie trafiały w ich potrzeby. Marki kosmetyczne szukają sposobów, by przy ogromnie konkurencyjnym rynku dotrzeć ze swoimi produktami do konsumentów i dać im poczucie, że wybierają z ich oferty dokładnie te, których potrzebują. Dodatkowo i marki, i sprzedawcy szukają rozwiązań by połączyć sprzedaż online i offline, by wykorzystać rozwiązania ... 09.06.2023

Doświadczenia w duchu phygital mogą skutecznie wyróżnić daną markę na tle konkurencji, a także wzbudzić w konsumentach ciekawość i chęć przetestowania innowacyjnych rozwiązań na własnej skórze

Wyposażenie i technologie Phygital retail to szansa dla handlu stacjonarnego na przyciągnięcie zdigitalizowanych konsumentów Phygital to trend, z którego już od jakiegoś czasu korzystają znane marki sprzedające różne produkty takie jak Nike, McDonald's czy Sephora. Jego znaczenie będzie teraz jednak rosnąć, jak wskazuje badanie Barometr Retail firmy Future Mind, gdzie koncepcja ta zajęła drugie miejsce – za personalizacją – jako najważniejszy czynnik, który wytyczy kierunek rozwoju digital commerce w 2023 roku (23 proc. wskazań przedstawicieli ... 07.06.2023

Grzegorz Łaptaś, PwC Polska, podczas Retail Trends 2023

Wyposażenie i technologie Czy kosmetyki będą sprzedawane w sklepach bezobsługowych? Spośród 5 tys. ankietowanych prawie połowa jest chętna kupować w sklepach autonomicznych, takich jak Amazon Go czy Żabka Nano. 26 proc. to osoby niechętne tym rozwiązaniom. Tyle samo konsumentów jest obojętnych wobec tego formatu wynika z raportu PwC.– Sklepy autonomiczne zdecydowanie bardziej przemawiają do młodych osób. W grupie osób przekonanych jest ich 79 proc. – wyjaśnił Grzegorz Łaptaś, PwC Polska, podczas Retail ... 26.05.2023

Debata otwierająca ubiegłoroczną edycję kongresu Retail Trends

Wyposażenie i technologie Kongres Retail Trends 2023 już 25 maja. Szefowie największych firm handlowych wśród uczestników i prelegentów! Dowiedz się co myślą szefowie największych firm handlowychZarządzający największymi firmami z branży FMCG podzielą się podczas debat kongresowych swoim spojrzeniem na rynek, wyrażą swoje wątpliwości, wskażą wyzwania i szanse, jakie daje trudny dla wielu przedsiębiorców kryzys kosztowo-cenowy. Powiedzą, jak sobie radzą i jak chcą się rozwijać i budować biznes w nadchodzących miesiącach i latach.Poznaj nowych ludzi z ... 15.05.2023

Coraz bardziej kontrowersyjny projekt metaverse powoduje kolejne wątpliwości natury prawnej.

Wyposażenie i technologie Małgorzata Furmańska, JWP: korzystanie z dóbr wirtualnych w metaverse będzie trudne ze względu na różne regulaminy platform Badanie przeprowadzone przez Urząd Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej dostarcza istotnych informacji na temat wpływu posiadania praw własności intelektualnej na rozwój firm. Według wyników badania, przedsiębiorstwa posiadające chronione aktywa niematerialne i prawne są zazwyczaj większe, mierzone liczbą pracowników. Dodatkowo, odnotowano, że takie firmy osiągają średnio o 20 proc. wyższe przychody na pracownika ... 11.05.2023

Najnowszą  inwestycją firmy dystrybucyjnej Sonia z Rzeszowa są regały windowe, które są narzędziem optymalizującym przestrzeń magazynową i poprawiającym kompletację zamówień.

Wyposażenie i technologie Jerzy Skiba, dyrektor logistyki spółki Sonia: Automatyzujemy procesy logistyczne i zwiększamy wydajność Jaka jest geneza wdrożenia systemu regałów windowych w magazynach firmy Sonia?Naszą misją jest obsługa biznesowych partnerów w zakresie dostaw najlepszych kosmetyków z całego świata, z wykorzystaniem innowacyjnych procesów logistycznych. Biznes to nieustanny wyścig, a brak inwestycji w innowacyjne technologie powoduje utratę szans na zwycięstwo.Dystrybucją kosmetyków zajmujemy się od wielu lat, ale dynamiczne zmiany zachodzące ... 27.04.2023

Chatboty AI znajdą coraz szersze zastosowanie w m-commerce. Poza udzielaniem odpowiedzi na pytania klientów, mogą pomagać w promowaniu produktów lub usług poprzez personalizowane oferty i rekomendacje

Wyposażenie i technologie Co drugi Polak do zakupów przez internet używa urządzeń mobilnych. Jaka przyszłość czeka m-commerce? Smartfony odpowiadają już za ponad 55 proc. globalnego ruchu w sieci. Trend ten dotyczy także zwyczajów zakupowych na rynku Polskim. Jak wynika z badań ARC Rynek i Opinia zrealizowanych przy współpracy z Mokka Polska, już co drugi Polak do zakupów przez internet używa urządzeń mobilnych (51 proc.), a aż 40 proc. korzysta w tym celu z aplikacji w telefonie. Sektor retail powinien zwrócić więc szczególną uwagę na kilka zmian, ... 25.04.2023

412961

Wyposażenie i technologie Zalando uruchamia asystenta mody obsługiwanego przez ChatGPT Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, wkrótce uruchomi pierwszą wersję beta asystenta mody obsługiwanego przez ChatGPT w swoich aplikacjach i platformach internetowych. Pozwoli to Zalando uwolnić potencjał generatywnej sztucznej inteligencji, aby zwiększyć doświadczenie związane z odkrywaniem i kupowaniem mody online.Dzięki jednemu z najbardziej wszechstronnych asortymentów na rynku, ... 19.04.2023

Kampania ma na celu zaoferowanie nowych perspektyw na zapachy z nigdy wcześniej nie widzianymi efektami wizualnymi.

Wyposażenie i technologie Prada wykorzystuje AI do tworzenia materiałów wizualnych do kampanii nowych zapachów Prada wykorzystała sztuczną inteligencję (AI) do stworzenia materiałów wizualnych do swojej nowej kampanii w mediach społecznościowych, która obejmuje pięć najpopularniejszych zapachów marki: Prada Paradoxe, Luna Rossa Ocean, Infusion d’Iris, L’Homme i Amber Femme. W ramach kampanii wykonano zdjęcia zapachów i dokonano ich reinterpretacji za pomocą technologii sztucznej inteligencji, aby stworzyć „wizualizacje z nową ... 18.04.2023

Clinique to kolejna marka, która wiąże swoje działania marketingowe z Metaverse.

Wyposażenie i technologie Clinique przedstawia Virtual Lab - nowy projekt immersyjny w Metaverse Clinique zaprezentowało niedawno Clinique Virtual Lab, nową koncepcję sklepu cyfrowego, której celem jest udostępnienie klientom na całym świecie doświadczeń związanych ze sprzedażą marki. Użytkownicy mogą tworzyć awatary, aby eksplorować wirtualną witrynę sklepową marki należącej do Estée Lauder Companies (ELC), w tym zakupy, interakcje z doradcami Clinique i szczegóły produktów. Platforma jest dostępna za ... 06.04.2023

L’Oréal poszukuje alternatyw dla krytycznych składników w recepturach kosmetyków codziennego użytku, środków higieny osobistej i środków czyszczących

Wyposażenie i technologie L’Oréal inwestuje w Geno. Celem jest pozyskiwanie składników kosmetycznych ze zrównoważonych źródeł Firma L'Oréal, w ramach swojego programu zrównoważonego rozwoju – L'Oréal for the Future, zapowiedziała, że położył większy nacisk na współpracę z innowatorami biotechnologicznymi. Celem jest odkrywanie, opracowywanie i produkcja bardziej zrównoważonych składników produktów codziennego użytku.Jedną z takich firm o udokumentowanych osiągnięciach jest Geno. W ramach partnerstwa z L’Oreal wdroży platformę ... 27.03.2023

Cetaphil zaprezentowało konsumentom i konsumentkom aplikację mobilną, która pozwala określić problemy skórne i dopasować do nich produkty z portfolio marki.

Wyposażenie i technologie Cetaphil uruchamia aplikację AI Skin Analysis Cetaphil, uznana marka kosmetyków przyjaznych skórze alergicznej i ze skłonnością do atopii, zaprezentowała światu swoje najnowsze dzieło: aplikację Cetaphil AI Skin Analysis, która pozwala na zdiagnozowanie potrzeb skóry za pomocą kamerki w smartfonie. Technologia analizy skóry AI firmy Perfect Corp. przeszła niedawno testy walidacyjne w Wake Forest School of Medicine, gdzie potwierdzono, że ma 95 proc. wskaźnik niezawodności ... 10.03.2023

<p>Aplikacja Cosmile odczytuje listy składników z opakowań kosmetyków, pozwalając konsumentom i konsumentkom na bardziej świadome zakupy.</p>

Wyposażenie i technologie Czy aplikacja Cosmile z weryfikatorem składników kosmetyków działa? [TEST WIADOMOŚCI KOSMETYCZNYCH] Cosmile to aplikacja mobilna do identyfikacji składników kosmetyków, mająca w założeniach pomóc konsumentom w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji zakupowych oraz odkrywać właściwości już kupionych produktów szybko, łatwo i bez męczącego poszukiwania informacji w różnych źródłach.   Aplikacja udostępnia informacje o właściwościach składnika, jego funkcji oraz o tym, czy jest to składnik syntetyczny, czy ... 01.03.2023

Wydrukowana dzięki połączeniu technologii druku 3D i biotuszu z melanocytami skóra pozwoli na testowanie kosmetyków niwelujących zmiany pigmentacyjne.

Wyposażenie i technologie Chanel przedstawia biodrukowaną skórę 3D z ciemnymi plamami Druk 3D jest obecnie mocno ugruntowany w branży kosmetycznej. Wiele marek wykorzystuje tę technologię do rozmaitych zastosowań, głównie w działach R&D. Teraz Chanel, duża luksusowa marka, również wykorzystuje druk 3D. Wcześniej firma wykorzystywała już tę technologię do tworzenia szczoteczek do tuszu do rzęs, ale niedawno zaprezentowała swoją najnowszą innowację: biodruk 3D zrekonstruowanej ludzkiej skóry z artefaktem – ... 01.03.2023

Nowe, opatentowane przez Unilever włosie może zrewolucjonizować higienę jamy ustnej

Wyposażenie i technologie Unilever zgłasza patent na podwójnie wklęsłe włosie szczoteczki do zębów Unilever ogłosił zastrzeżenie projektu nowego, specjalistycznego włosia do szczoteczek do zębów. W swoim międzynarodowym patencie Unilever zapewnia, że w swoich laboratoriach R&D zaprojektował główkę szczoteczki do zębów z podwójnie wklęsłym włosiem zamiast okrągłego w przekroju i na górnej krawędzi, aby zmaksymalizować szerokość każdego włosa, a tym samym kontakt z zębami w celu lepszego czyszczenia. Projekt można ... 13.02.2023

Agnieszka Rokiel i Maciej Maćkowiak opowiedzieli portalowi Wiadomości Kosmetyczne o aplikacji Super-Pharm, planach z nią związanych i osiągniętych sukcesach.

Wyposażenie i technologie Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością Maciej Maćkowiak: Dla mnie to był absolutnie największy projekt, który do tej pory realizowałem. Można nawet powiedzieć, że największe wyzwanie, którego się podjąłem. Było ono też niezwykle istotne dla firmy z bardzo wielu powodów. To jest projekt, który zdecydowanie nie tylko spełnił nasze oczekiwania, ale nawet je przerósł. Agnieszka Rokiel: Aplikacja Super-Pharm była dla mnie kolejną, przy której pracowałam. Jednak ... 07.02.2023

24. wrzesień 2023 12:12