Wyposażenie i technologie
519516

Producenci Do czego Unilever, właściciel marki Dove, wykorzystuje sztuczną inteligencję? Unilever znajduje obecnie 400 zastosowań sztucznej inteligencji, m.in. w marketingu, łańcuchu dostaw oraz badaniach i rozwoju. We własnym laboratorium w Toronto prowadzi badania obejmujące 3 zakresy o największym potencjale wpływu: prognozowanie, modelowanie relacji pomiędzy danymi z pomocą technologii grafowej oraz śledzenie trendów, wzorców i prognoz. Docelowo takich obszarów będzie aż 15 – zapowiada firma. 07.06.2024

Prezes L‘Oréal Polska i Kraje Bałtyckie Valéry Gaucherand (przy mikrofonie): Kluczowe jest to, jak AI może być wykorzystana do wzbogacenia interakcji międzyludzkich i kształtowania przywództwa

Wyposażenie i technologie Liderzy L’Oréal: W ciągu kilku lat AI stanie się tak powszechne jak powietrze, którym oddychamy Transformacyjna rola AI w branży kosmetycznej wykracza poza zwykłe postępy technologiczne i stanie się motorem wzmacniającym naszą inteligencję emocjonalną. Technologia może przesunąć granice tego, co możliwe, zaspokajając nieskończoną różnorodność potrzeb i aspiracji każdej osoby. W ciągu kilku lat AI stanie się tak powszechne jak powietrze, którym oddychamy – taki obraz przyszłości z AI rysują liderzy L’Oréal. 27.05.2024

Podobnie jak w innych krajach Europy Środkowej, polscy respondenci uznają za główne wyzwanie w procesie wdrażania nowych technologii dysponowanie odpowiednio wykwalifikowaną kadrą.

Wyposażenie i technologie Deloitte: 83 proc. badanych polskich CFO dostrzega znaczenie AI w kontekście strategii biznesowej W miarę jak narzędzia oparte na generatywnej sztucznej inteligencji stają się bardziej popularne, przedsiębiorstwa coraz bardziej doceniają ich znaczenie dla strategii biznesowej. W Polsce, 83 procent ankietowanych dyrektorów finansowych (CFO) potwierdza, że AI ma istotny wpływ na planowanie biznesowe, co jest jednym z najwyższych wskaźników w regionie, na równi z Rumunią. Ponadto, prawie jedna trzecia firm w Polsce zgłasza, że ... 27.03.2024

<p>dmTECH to spółka IT należąca w całości do dm Drogerie Markt, jednej z największych europejskich sieci drogeryjnych.</p>

Wyposażenie i technologie dmTECH: Ponad 30 proc. naszej załogi w Polsce to kobiety dmTECH, spółka informatyczna będąca własnością dm-drogerie markt, jednego z wiodących europejskich detalistów branży drogeryjnej, obecnie zatrudnia ponad 1200 pracowników w Europie. Ponad 40 proc. tej kadry to kobiety, które odgrywają kluczową rolę w opracowywaniu i implementacji innowacyjnych technologii, w tym rozwiązań wykorzystujących sztuczną inteligencję. W naszym kraju kobiety stanowią 30 proc. składu pracowniczego ... 05.03.2024

23. październik 2024 01:56