StoryEditor
Drogerie
12.12.2017 00:00

Zgłoś swój sklep do konkursu Drogeria Roku 2018!

Konkurs Drogeria Roku to unikalny projekt na rynku i rozpoznawalne logo, którym szczycą się najlepsze sklepy kosmetyczne i sieci drogeryjne w Polsce. Od 10 lat do konkursu o tytuł Drogerii Roku stają sklepy kosmetyczne z całej Polski, różnych formatów, zrzeszone pod szyldem znanych sieci, jak i te działające samodzielnie. Chwalą się swoim pomysłem na biznes i walczą o tytuł najlepszej drogerii w kraju.

Przesłane kandydatury, na podstawie danych ekonomicznych i opisu zgłaszającego, wstępnie selekcjonują i oceniają dziennikarze Wiadomości Kosmetycznych. Do wybranych placówek trafiają nasi reporterzy z kamerą i aparatem fotograficznym. Tysiące przejechanych kilometrów, setki zdjęć, godziny nagranych materiałów i mnóstwo inspirujących rozmów i spotkań z wyjątkowymi ludźmi zaangażowanymi w prowadzenie swoich biznesów. Efektem tego wszystkiego są artykuły, które publikujemy na łamach Wiadomości Kosmetycznych i w portalu wiadomoscikosmetyczne.pl oraz filmowy reportaż z drogerii. To znakomita promocja dla placówki handlowej, jak i dla całej sieci, pod której szyldem działa!

Kandydatów do tytułu Drogerii Roku ocenia obiektywne jury, w którym zasiadają praktycy rynku, menedżerowie z wiodących firm kosmetycznych znający branżę kosmetyczną od podszewki oraz eksperci z agencji badawczych i firm szkoleniowych. Członkowie jury biorą pod uwagę wyniki finansowe drogerii, rentowność, jakość współpracy z dostawcami, ale nie tylko. Oceniają wizerunek sklepu, ekspozycję, asortyment, jakość obsługi klienta i wyszukuję tego „czegoś”, co decyduje o wyjątkowości danej placówki.

Warto znaleźć się w gronie najlepszych drogerii! Informacja o laureatach konkursu błyskawicznie idzie w świat i spotyka się z ogromnym uznaniem, zarówno partnerów biznesowych, jak i konsumentów. Zapraszamy do przysyłania zgłoszeń do najbliższej edycji!

Posiedzenie Jury, głosowanie oraz uroczyste ogłoszenie wyników, połączone z wręczeniem nagród odbędzie się 10 maja 2018 roku, podczas XI Kongresu Rynku FMCG Market Roku i Drogeria Roku 2018, w stołecznym hotelu Double Tree by Hilton Warsaw*****. Weźmie w nim udział około 800 czołowych przedstawicieli handlu spożywczego i drogeryjnego, a także producenci żywności, kosmetyków oraz dostawcy wyposażenia i usług do tych sektorów.

Aby wziąć udział w plebiscycie wystarczy wypełnić i przesłać do nas formularz zgłoszeniowy. Oprócz danych kontaktowych należy zawrzeć w nim m.in. dane ekonomiczne (wyłącznie do wiadomości Jury – zapewniamy poufność) oraz informacje dotyczące funkcjonowania sklepu. Prosimy również o dosłanie zdjęć z placówki na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Formularz można również wypełnić za pośrednictwem strony internetowej kongresu www.kongresrynkufmcg.pl

Na zgłoszenia czekamy do 31 stycznia 2018 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2024 13:25
Drogerie Hebe weszły do Wałcza
Drogeria Hebe otwarta 25 kwietnia 2024 r. w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A, w Wałczufot.Hebe
Sieć Hebe otworzyła swoją pierwszą drogerię w Wałczu powiększając tym samym sieć sprzedaży do 352 sklepów.

Drogeryjna sieć Hebe weszła ze swoją pierwszą placówką do Wałcza w województwie zachodniopomorskim. Sklep został otwarty 25 kwietnia w parku handlowym Aura, przy ul. Wojska Polskiego 25 A.

Tradycyjnie z otwarciem nowej lokalizacji wiążą się specjalne akcje promocyjne dla klientów, w tym 40-proc. obniżka na dermokosmetyki (2400 produktów) oraz 2600 produktów w ofercie „Hity cenowe” oraz wiele wybranych produktów w cenach obniżonych nawet o połowę.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z otwartą właśnie placówką w Wałczu, 352 drogerie.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.04.2024 11:06
W tym roku Rossmann Run będzie do przebiegnięcia w całej Polsce — z aplikacją drogerii i rabatem w nagrodę
W tym roku nie trzeba będzie jechać do Łodzi, aby wziąć udział w biegu charytatywnym Rossmann Run.Rossmann
W tym roku każda osoba w Polsce będzie miała szansę wziąć udział w Biegu Ulicą Piotrkowską Rossmann Run bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Aby dołączyć, należy zarejestrować się przez aplikację Rossmann PL i uiścić opłatę w wysokości 5 zł, która zostanie przekazana jednej z sześciu organizacji charytatywnych. Rossmann oferuje również nagrody dla uczestników biegu online, w tym możliwość zdobycia nawet 50 proc. rabatu na zakupy w sklepach sieci.

Rossmann Run to jeden z najbardziej popularnych biegów na dystansie 10 km w Polsce. Osoby, które nie mogą uczestniczyć osobiście w wydarzeniu 25 maja w Łodzi, na przykład z powodu zamieszkania w odległej części kraju, mają możliwość wzięcia udziału w biegu online. Aby to zrobić, wystarczy zainstalować najnowszą wersję aplikacji Rossmann PL i zarejestrować się w Klubie Rossmann, gdzie w aplikacji pojawi się dedykowany „kafelek” biegu.

image
Rossmann
W dniu wydarzenia, tj. w sobotę 25 maja, uczestnicy są zachęcani do uruchomienia aplikacji Rossmann PL i przebiegnięcia wybranego dystansu – od 1 do 10 km, zależnie od indywidualnych możliwości i chęci. Za każdy ukończony kilometr uczestnik otrzyma 5 proc. rabatu na zakupy w Rossmannie. Ci, którzy pokonają pełne 10 km, zdobędą maksymalny rabat wynoszący 50 proc.

Osoby biorące udział w Biegu Ulicą Piotrkowską w Łodzi, które chcą otrzymać kupon rabatowy do drogerii Rossmann, muszą zarejestrować się przez aplikację Rossmann PL, podobnie jak uczestnicy z innych części Polski. Na początku biegu należy nacisnąć „Start”, a po zakończeniu – „Stop”, aby zakwalifikować się do otrzymania rabatu. Rejestracja w aplikacji jest niezbędna do otrzymania kuponu, a sam udział w biegu stacjonarnym bez niej nie uprawnia do jego otrzymania.

Uczestnictwo w biegu jest możliwe tylko raz, w dowolnym momencie w sobotę 25 maja, z limitem czasowym 2 godziny na ukończenie trasy 10 km od momentu naciśnięcia „Start”. Biegu nie można przerwać i kontynuować w innym czasie. Aplikacja Rossmann PL jest jedynym sposobem na rejestrację w biegu wirtualnym i zgłoszenie wyniku; wyniki przesłane bezpośrednio do organizatora lub screenshoty z innych aplikacji biegowych nie będą akceptowane.

Czytaj także: Rossmann dostarczy zakupy za darmo. Kto skorzysta z promocji?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 10:50