
Wywiady


Wywiady Alicja Falender, Agata Kolasińska, Dax: Laboratorium to siła naszej marki Własne laboratorium to dla Dax Cosmetics nie tylko zaplecze technologiczne, ale i filar strategii wizerunkowej. Dzięki niemu marka – należąca do japońskiej grupy Rohto Pharmaceutical – buduje zaufanie poprzez innowacyjność, kontrolę jakości i transparentność. W wywiadzie Agata Kolasińska, Brand Manager Hada Labo, i Alicja Falender, dyrektorka ds. badań i rozwoju, opowiadają, jak zaawansowane centrum badawczo-rozwojowe wpływa ... 09.06.2025

Wywiady Dawid Uliasz, Sigma Men: Rynek męskiej pielęgnacji dynamicznie rośnie, dbanie o wygląd to nie próżność Sigma Men to wynik mojej decyzji, aby stworzyć kosmetyki z myślą o nas – facetach, którzy chcą dobrze wyglądać i czuć się pewnie. O własnym produkcie marzyłem od dawna, już od początku swojej drogi w biznesie – mówi Dawid Uliasz, twórca Sigma Men, czyli linii kosmetyków pielęgnacyjnych stworzonych specjalnie dla mężczyzn. 02.06.2025

Wywiady Paulina Brzozowska, PPH BIM: Dobry partner przy produkcji private label ma dla Ciebie plan B Chcesz w tydzień stworzyć markę makijażową i zawojować nią świat? Paulina Brzozowska, Sales & Private Label Manager w PPH BIM, studzi entuzjazm, ale nie gasi ambicji. W rozmowie z „Wiadomościami Kosmetycznymi” opowiada, dlaczego w produkcji marek własnych kluczowe są twarde dane, transparentna komunikacja i elastyczność – a nie tylko modny branding czy viralowy pomysł. Tłumaczy, o co pytać (a o co powinien zapytać dobry ... 28.05.2025

Wywiady Zmysły, emocje i skuteczność – o tym, jak budujemy markę PheroStrong Rozmowa z Tomaszem Leśniakiem, CEO PheroStrong 19.05.2025

Wywiady Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem Avon wchodzi w nowy etap rozwoju w Polsce – firma otworzyła swoją pierwszą wyspę franczyzową w warszawskim Wola Parku. To element strategii wielokanałowej, która ma na celu zbliżenie marki do konsumentów i wzmocnienie relacji z klientkami. Jak opowiada nam Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel, nowy model, przetestowany już z sukcesem na rynkach zagranicznych, łączy sprzedaż bezpośrednią z obecnością stacjonarną, odpowiadając ... 16.05.2025

Wywiady Monika Kolaszyńska, Super-Pharm: Idziemy własną drogą, udało nam się stworzyć coś niezwykłego Rynek beauty w Polsce jest trudny, ale ekscytujący – przyznaje Monika Kolaszyńska, prezes Super-Pharm Poland. Niewiele ponad rok temu wystartowały sklepy sieci w koncepcie Skin&Beauty by Super-Pharm, a w tym roku pojawiła się kolejna nowość – strefa “Hot on Social”. 12.05.2025

Wywiady Dr. Susanne von Schmiedeberg: Nauka i intuicja kluczem do sukcesu marki Dr. Susanne von Schmiedeberg to jedna z wyjątkowych kobiet, stojących za markami kosmetycznymi. Jej historia dowodzi, że nauka i intuicja niespodziewanie mogą iść w parze, będąc kluczem do sukcesu na skalę międzynarodową. 07.05.2025

Wywiady Aleksandra Wojciechowska, Impearthium: Klient w ZEA jest wymagający, “polska jakość” kosmetyku to za mało Coraz więcej polskich marek kosmetycznych w poszukiwaniu nowych, atrakcyjnych rynków zbytu spogląda na Bliski Wschód i Zjednoczone Emiraty Arabskie. Ale Dubaj jest rynkiem wymagającym, nie jest dla nieprzygotowanych – podkreśla Aleksandra Wojciechowska, opowiadając o kulisach rynku kosmetycznego w ZEA. 06.05.2025

Wywiady Katarzyna Paciorkowska, Yolyn: Nie sprzedajemy produktu, tylko szeroką skalę działań W świecie, gdzie półki drogerii zapełniają się nowymi markami wegańskich kosmetyków do włosów, wyróżnienie się staje się prawdziwym wyzwaniem. YOLYN Wow! odpowiada na potrzeby współczesnych konsumentów, łącząc nowoczesne formuły, apetyczne zapachy w stylu foodie beauty i spektakularne efekty pielęgnacyjne. O sukcesie marki, budowaniu lojalności w wymagającym środowisku online i offline oraz o strategiach, które ... 05.05.2025

Wywiady Jessica Deckers, Avon: Każda firma ma inne możliwości i priorytety, nasza idzie swoją drogą Jakie plany ma Avon na 2025 i kolejne lata? Co było największą innowacją ostatnich lat i w którym kierunku firma podąża w obliczu zmian prawnych, obostrzeń, ruchu anty-MLM i innych przeszkód? Na te pytania odpowiedziała Wiadomościom Kosmetycznym Jessica Deckers, Global Lead of Innovation & Make Up Innovation w Avon. 17.04.2025

Wywiady Gabona stawia na K-Beauty. 12 nowych marek zadebiutuje na polskim rynku Europejski rynek kosmetyczny czeka rewolucja. Ta nadchodzi z Azji. Polska firma Gabona stawia dziś na Koreę Południową, z której aż dwanaście marek lada dzień zadebiutuje na polskim rynku. O ich perspektywach i trendzie K-Beauty rozmawiamy z Grzegorzem Hryciukiem, właścicielem firmy Gabona dystrybuującej kosmetyki na ponad 70 rynków świata, oraz Trena, sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż profesjonalnych kosmetyków i ... 15.04.2025

Wywiady Katarzyna Fik, Inubi Personal Perfume: Warsztaty tworzenia własnych zapachów nie są rewolucją przeciwko perfumeriom sieciowym Coraz więcej osób nie chce już pachnieć jak wszyscy – pragnie zapachu, który opowiada ich własną historię. W rozmowie z nami perfumiarka i edukatorka zapachowa Katarzyna Fik opowiada o rosnącej popularności perfum niszowych, potrzebie autentyczności i emocjonalnego podejścia do tworzenia zapachów. Tłumaczy też, dlaczego perfumy to nie tylko produkt, lecz forma sztuki – i co ma wspólnego odwaga twórcza z… paczulą. 14.04.2025

Wywiady Bogusława Domańska, PPH BIM: Budżety marketingowe nie są abstrakcyjne – one muszą być wpisane w model biznesowy. Bogusława Domańska to managerka do spraw rozwoju biznesu i marketingu z wieloletnim doświadczeniem; szlify zbierała między innymi w Verona Products Professional i Quiz Cosmetics, więc na branży kosmetycznej zęby zjadła. Wiadomościom Kosmetycznym udzieliła swojej opinii o tym, jakie błędy popełniają marki, które chcą zawojować rynek bez strategii. 11.04.2025

Wywiady Dorota Gardias: Jestem bardzo zdyscyplinowana w dbaniu o skórę Dorota Gardias, znana prezenterka i dziennikarka, była gościem firmy Corri i marki Tesori d’Oriente podczas kongresu Retail Trends, który odbywał się 1 kwietnia w warszawskim hotelu DoubleTree by Hilton. Skorzystaliśmy z tej okazji, aby podpytać ją o kosmetyczne i urodowe sprawy. 04.04.2025

Wywiady Iwona Towalska, Unilever: Wellness i zrównoważony rozwój odgrywają coraz większą rolę w rozwoju produktów kosmetycznych Jakie trendy konsumenckie i technologie będą kształtować polski rynek kosmetyczny w nadchodzących miesiącach? Które kanały sprzedaży są obecnie najskuteczniejsze? O tym rozmawiamy z Iwoną Towalską, Head of Customer Strategy Planning & Net Revenue Management Personal Care w Unilever. 01.04.2025

Wywiady Renata Błażejewska-Polak, Forever Living Products: Sprzedaż bezpośrednia jest efektywna nawet w zdigitalizowanym świecie Model sprzedaży bezpośredniej ma nadal sens, ponieważ konsumenci chętniej poszukują personalizowanych doświadczeń zakupowych. Uważam też, że sprzedaż bezpośrednia pozostaje konkurencyjna i efektywna, nawet w zglobalizowanym i zdigitalizowanym świecie – mówi Renata Błażejewska-Polak, sapphire manager w Forever Living Products. 28.03.2025

Wywiady Tomasz Muras, PSSB: Wierzę, że u podstaw sprzedaży bezpośredniej leży relacja sprzedawcy z klientem Tomasz Muras, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB), wyjaśnia kluczowe różnice między legalnym biznesem a ryzykownymi schematami, które co roku prowadzą ludzi do finansowych strat. Rozmawiamy również z Prezesem o tym, jak przy obecnych uwarunkowaniach funkcjonuje model sprzedaży bezpośredniej i jaka jest jego specyfika. 26.03.2025

Wywiady Dr Irena Eris: Bądź cierpliwa i nie bój się ryzykować W ramach projektu Women’s History Month Douglas poprosił właścicielki znanych brandów beauty o odpowiedzenie na 12 pytań, dotyczących zarówno ich drogi zawodowej, wyzwań z jakimi przyszło im się mierzyć, jak również ich własnej definicji piękna. Oto pierwszy kwestionariusz, dzięki któremu poznajemy niezwykłą historię Dr Ireny Eris. 25.03.2025

Wywiady Mateusz Jeglejewski, PPH BIM: Marki private label mogą skutecznie konkurować z globalnymi gigantami Kosmetyczne marki private label coraz bardziej penetrują nasze łazienki i toaletki — a wszystko to z powodu pogarszającej się sytuacji ekonomicznej wielu konsumentów i konsumentek. Jak wygląda teraz ten rynek? Wiadomości Kosmetyczne zapytały o to Mateusza Jeglejewskiego, dyrektora generalnego PPH BIM. 24.03.2025

Wywiady Nasza misja: zabezpieczanie interesów przedsiębiorców sektora kosmetycznego O planach i celach Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego na 2025 rok oraz "regulacyjnym tsunami" z zespołem związku: Dorotą Rejman, Ewą Starzyk i Aleksandrą Lau-Wyzińską rozmawiała Marzena Szulc. 14.03.2025

Wywiady Virginie Duigou, Zalando: Wyznaczamy nowe standardy dla e-commerce w branży kosmetycznej W Zalando dążymy do zbudowania wiodącego ogólnoeuropejskiego ekosystemu e-commerce w obszarze mody i lifestyle, łącząc modę i urodę w inspirujące oraz angażujące doświadczenie zakupowe. Już 76 proc. klientów Zalando korzysta z różnych propozycji naszej oferty, co daje nam unikalną możliwość tworzenia spójnego połączenia między kategoriami fashion i beauty – mówi w rozmowie z Wiadomościami Kosmetycznymi Virginie ... 11.03.2025

Wywiady Edyta Kresińska: Rynek drogeryjny w Polsce 2025. Jakie wyzwania czekają na horyzoncie? Jaki wygląda rynek drogerii w Polsce w 2025 roku? Co istotnego z punktu widzenia sieci drogeryjnych wydarzyło się od początku roku, a co będzie kształtować go w nadchodzących miesiącach – komentuje Edyta Kresińska, niezależny ekspert rynku kosmetycznego. 04.03.2025
