Firmy są coraz bardziej aktywne w internecie, również w sprzedaży przez własne sklepy internetowe. Inwestycje w e-commerce zapowiada Laboratorium Kosmetyczne Floslek. – Będziemy nadal umacniać nasze relacje z sieciami detalicznymi, ale kluczowy jest rozwój e-commerce – mówi Karolina Drabkowska, specjalista ds. marketingu Laboratorium Kosmetycznego Floslek. – Przebudowujemy i odświeżamy nasz sklep internetowy, by był bardziej przyjazny w obsłudze dla użytkowników i przystosowany do urządzeń mobilnych. Ponieważ większa część handlu przenosi się do kanału online, musimy za tym nadążyć – dodaje.
Dane sprzedażowe Flosleku pokazują, że warto inwestować w online. – Widzimy, że sprzedaż w tym kanale rośnie systematycznie. W naszym sklepie internetowym transakcji jest niemal dwukrotnie więcej rok do roku – mówi Karolina Drabkowska.
Rozwój kanału online pozwala producentom zwiększyć dystrybucję i krąg odbiorców. Dotyczy to nie tylko firm rozpoczynających działalność na rynku, ale też obecnych na nim od lat, tak jak Floslek. – Nasze produkty są dostępne dość szeroko, ale nie jesteśmy w każdym sklepie z pełną ofertą. Sprzedaż przez internet to najprostszy sposób dotarcia do klienta i pokazania pełni swoich możliwości – tłumaczy Karolina Drabkowska.
Laboratorium Kosmetyczne Floslek to polski producent kosmetyków pielęgnacyjnych dla dorosłych i dla dzieci. W stacjonarnej sprzedaży oferuje je w drogeriach i aptekach.