Drogerie
Marka Balea zadebiutowała na rynku niemieckim w 1995 roku produktami do kąpieli i pielęgnacji

Drogerie Balea obchodzi 30. urodziny. To najpopularniejsza marka własna drogerii DM W drogeriach DM do końca lipca będzie trwało wielkie świętowanie 30. urodzin marki Balea. Balea to najpopularniejszy brand DM, który bardzo szybko docenili także polscy konsumenci – a świadczą o tym tzw. topki we wszystkich kanałach sprzedaży drogerii. Balea to obecnie ponad 600 produktów w kilkudziesięciu kategoriach. Z okazji urodzin marki w aplikacji DM na klientów czekają kupony: aż 20 proc. rabatu na wszystkie artykuły ... 24.07.2025

Kolejna drogeria sieci dm Drogerie Markt na Dolnym Śląsku została otwarta.

Drogerie Drogeria dm otwiera dziewiąty sklep we Wrocławiu – ekspansja trwa Drogeria dm kontynuuje dynamiczną ekspansję na polskim rynku. Już w najbliższy czwartek, 24 lipca o godzinie 9:00, sieć otworzy kolejny sklep we Wrocławiu – tym razem w Centrum Handlowym N-Park przy ul. Maślickiej 222. To druga inauguracja dm we Wrocławiu w ciągu zaledwie tygodnia – poprzedni sklep został otwarty w Galerii Dominikańskiej. Nowy obiekt będzie 61. drogerią dm w Polsce, 16. w województwie dolnośląskim i 9. w ... 23.07.2025

Saga The Body Shop trwa i nic nie wskazuje na to, żeby miała się szybko zakończyć.

Drogerie Nowy etap dla The Body Shop: zmiana prezesa po restrukturyzacji i powrocie do zysków The Body Shop ogłasza zmianę na stanowisku prezesa zarządu w momencie, gdy firma kosmetyczna kończy intensywną fazę restrukturyzacji i szykuje się do nowego etapu rozwoju. Marka, która w 2024 roku przeszła przez postępowanie upadłościowe, została przejęta przez fundusz inwestycyjny Auréa. Od tego czasu wdrożono szeroko zakrojone zmiany, które miały na celu odbudowę stabilności finansowej. 16.07.2025

Mixsoon to jedna z ośmiu nowych marek z Korei Płd, które trafiły do sieci Ulta Beauty w ramach K-Beauty World

Drogerie K-Beauty World – debiutuje w amerykańskiej sieci Ulta Beauty K-Beauty World to pierwsza swojego rodzaju platforma detaliczna, skupiona na odkrywaniu marek kosmetycznych z Korei Południowej. Zadebiutowała właśnie w sklepach sieci Ulta Beauty w USA. Pomysłodawcą tej inicjatywy jest Sarah Chung Park, wspierana przez dystrybutora kosmetyków Landing International. W ramach projektu amerykańscy konsumenci będą mogli poznać osiem koreańskich marek: Chasin‘ Rabbits, I‘m From, Mixsoon, Neogen, ... 15.07.2025

Jakub Kudzia, menadżer ds. projektów detalicznych Ambry (Grupa Eurocash)

Wywiady Jakub Kudzia, drogerie Koliber/ Ambra: To nie jest łatwy czas dla rynku drogerii, ale my robimy dobrą robotę Niedawno w Zabrzu odbyły się Targi Ambra – wyjątkowe, bo świętowano w ich trakcie 25-lecie sieci drogerii Koliber. O tym, co kształtuje obecnie rynek drogeryjny w Polsce i jakie są największe wyzwania, stojące przed drogeriami małoformatowymi, rozmawiałam podczas tego wydarzenia z Jakubem Kudzią, menadżerem ds. projektów detalicznych Ambry (Grupa Eurocash). 02.07.2025

Tak wygląda dział perfumeryjny Rossmanna po tegorocznym remodelingu 

Drogerie Rossmann jest nie do zatrzymania? W tym roku sieć przekroczy 2 tys. placówek Polsce Największa w Polsce sieć drogerii zamknęła miniony rok imponującymi wynikami – zarówno jeśli chodzi o finanse, jak i rozwój sieci. W 2025 roku Rossmann planuje dalszą ekspansję – ma zostać otwartych ponad 150 nowych drogerii, w wyniku czego sieć przekroczy liczbę 2 tys. Część z istniejących placówek jest sukcesywnie poddawana remodelingowi. Spółka podkreśla z drugiej strony, że mierzy się z rosnącą niestabilnością ... 23.06.2025

<em>- Chcemy inspirować i pokazać, jak poprzez codzienne rytuały można kochać siebie każdego dnia - uzasadnia Rossmann launch nowej nowej marki własnej Amo‘ya</em>

Rynek i trendy Rossmann reaguje na najnowsze trendy mindfulness – i tworzy w tym celu nową markę Rossmann przygotował dla swoich klientek i klientów nową markę własną, skupioną na tym, aby traktować swoje ciało “z uwagą i czułością” oraz dzięki rytuałom piękna i mindfulness “być dla siebie codziennie”. W ramach marki Amo’ya na półkach drogerii znaleźć można aż 42 produkty – są to kosmetyki i akcesoria pielęgnacyjne oraz produkty do aromaterapii, akcesoria do masażu, zapachy dla domu oraz napoje ... 20.06.2025

W najnowszej kampanii Rossmann położył nacisk na relacyjność i nawiązania do autentycznej bliskości

Drogerie Rossmann w nowej ofercie proponuje klientom “więcej”. Czyli co? Rossmann daje klientom więcej. Nie tylko dosłownie: nowa kampania “Mam Więcej” to wyraźny kontrapunkt wobec komunikacji z udziałem gwiazd i influencerów, a zarazem dopełniające ją, przemyślane rozwinięcie. Rossmann inspiruje i wyznacza trendy beauty i pielęgnacyjne, ale także zaprasza do nawiązania relacji, oferując wsparcie i zaspakajanie potrzeb – przekonuje sieć drogerii w swoim komunikacie. 16.06.2025

Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?

Drogerie "Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe. 30.05.2025

25. lipiec 2025 17:14