StoryEditor
Producenci
16.12.2021 00:00

Grita Loebsack mianowana prezesem NIVEA. Zmiana w Zarządzie Beiersdorf AG

Rada nadzorcza Beiersdorf AG powołała 51-letnią Gritę Loebsack do zarządu spółki ze skutkiem od stycznia 2022 r. Na nowo utworzonym stanowisku prezesa NIVEA Grita Loebsack przejmie globalne zarządzanie kultową marką.

Grita Loebsack przechodzi do Beiersdorf z EssilorLuxottica, gdzie obecnie jest dyrektorem ds. marketingu Essilor.

Dzięki Grita Loebsack Beiersdorf zyskuje doświadczonego menedżera z szeroką międzynarodową wiedzą w zakresie pielęgnacji skóry i globalnych marek. Kierując kultową marką NIVEA, będzie doskonałym uzupełnieniem zespołu wykonawczego, kierującym wdrażaniem strategii C.A.R.E.+  – skomentował Reinhard Pöllath, przewodniczący Rady Nadzorczej Beiersdorf.  

Vincent Warnery, prezes zarządu Beiersdorf, dodał: – Bardzo się cieszę, że Grita Loebsack przejmie odpowiedzialność za naszą flagową markę NIVEA, prowadząc ją w jeszcze bardziej udaną przyszłość. Jestem przekonany, że rozwinie NIVEA w jeszcze bardziej globalną, cyfrową i zrównoważoną markę, inspirującą naszych konsumentów na całym świecie.

Grita Loebsack, obywatelka Niemiec, ma szerokie doświadczenie w zarządzaniu w pielęgnacji skóry, a także w budowaniu globalnej marki poprzez poprzednie stanowiska kierownicze w Essilor, Unilever i L’Oréal.

Karierę rozpoczęła w doradztwie strategicznym. W 1996 roku dołączyła do L’Oréal, gdzie przez 16 lat pełniła różne role marketingowe i biznesowe, m.in. jako dyrektor ds. marketingu międzynarodowego Skincare L’Oréal Paris i prezes globalnej marki Vichy. W 2012 roku dołączyła do Unilever jako wiceprezes wykonawczy ds. globalnej pielęgnacji skóry, a następnie dołączyła do Kering jako dyrektor generalny ds. mody i wyrobów skórzanych dla zróżnicowanego portfolio modowego. Następnie przejęła odpowiedzialność w Essilor jako dyrektor ds. marketingu i członek Komitetu Wykonawczego.

Grita Loebsack ukończyła London School of Economics (Bachelor of Science, 1991) oraz INSEAD (MBA, 1995). Dzięki swojemu międzynarodowemu doświadczeniu (Brazylia, Argentyna, Filipiny, Wielka Brytania i Francja) mówi w pięciu językach. Jest mężatką i ma troje dzieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 06:48