REKLAMADrogeria Roku 2018
2018 musi być dla Jasmina rokiem jeszcze pełniejszej integracji – przekonuje zarząd sieci

2018 musi być dla Jasmina rokiem jeszcze pełniejszej integracji – przekonuje zarząd sieci (fot. materiały prasowe)

Wprowadzenie lojalnościowej aplikacji mobilnej, uatrakcyjnienie i optymalizacja asortymentu, jeszcze lepsza komunikacja z konsumentami i praca nad rozpoznawalnością marki to główne założenia sieci drogerii Jasmin na 2018 rok. Rozwijany będzie także projekt Jasmin Pharm łączący drogerię z apteką.

Pod  szyldem Jasmin Pharm będą powstawały placówki łączące drogerię z apteką lub drogerie przy aptekach. W tego rodzaju punktach będzie miejsce przede wszystkim na dermokosmetyki i marki kierujące swoje produkty właśnie do kanału aptecznego. Sieć pilotażowo otworzyła już kilka tego typu obiektów na zlecenie właścicieli sieci aptek Twoja Apteka i Lafarma. Projekt został dopracowany, powstał projekt logo Jasmin Pharm i dziś sieć jest gotowa na współpracę z przedsiębiorcami poszukującymi modelu biznesowego, który pozwoli im bezpiecznie sprzedawać kosmetyki, niezależnie od wprowadzanych zmian w prawie.

– Trzeba pamiętać, że Polacy są trzecim narodem na świecie pod względem spożycia leków. Apteki i drogerie uzupełniają się i wzajemnie przyciągają do siebie klientów – mówił Krzysztof Sobczuk, dyrektor marketingu firmy PGD Polska i członek zarządu sieci Jasmin, podczas konferencji handlowej, którą sieć zorganizowała w połowie listopada w hotelu Grand Lubicz Uzdrowisko Ustka.  – Od roku budujemy asortyment pod ten koncept i cały czas poszukujemy nowych, ciekawych marek, które mogą wejść na półki aptek lub drogerio-aptek – dodał Marcin Bartoszyński, dyrektor pionu kosmetycznego firmy PGD Polska, członek zarządu spółki Jasmin. Szefem projektu Jasmin Pharm została Małgorzata Stelmaszczyk, menedżer ds. rozwoju franczyzy.

Spójność wizerunkowa i praca nad merchandisingiem

W sieci Jasmin działa obecnie 269 placówek różnego formatu. Jej spójność wizerunkowa budowana jest poprzez ujednoliconą identyfikację wizualną. Detaliści mają do dyspozycji szereg materiałów POS –  artykuły reklamowe z logo sieci, bony podarunkowe, plakaty i koszyki reklamowe, ozdobne opakowania i  elementy dodatkowego wyposażenia sklepu – wszystko w jednakowej stylistyce. Personel ubrany jest w firmową odzież. Projekt modelowych sklepów został w ostatnim roku ulepszony, m.in. zmieniono sposób ekspozycji w strefie makijażu, gdzie wprowadzono ciemne tło ścian – bardziej przyciąga uwagę do kolorowych kosmetyków. Poza tym w drogeriach dominują żywe barwy, a całość jest mocno doświetlona. – W 2018 roku będziemy nadal pracować nad merchandisingiem sali sprzedaży, aby robienie zakupów było jeszcze bardziej  wygodne, intuicyjne, aby klient chciał w sklepach zostać jak najdłużej i wracać do nich. Część drogerii franczyzowych wymaga modernizacji, zmiany oświetlenia, te inwestycje są konieczne, bo najważniejsze jest, abyśmy wychodzili do klienta ze spójnym komunikatem, musimy być identyfikowani jako sieć – podkreślił Krzysztof Sobczuk. 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony