REKLAMAFBK 2019 - baner główny (sierpień 2019)

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

GORĄCY TEMAT

 

12 lutego 2019, 16:10



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Grupa LVMH stworzyła firmę o nazwie Projekt Loud z kapitałem w wysokości 60 milionów euro, która według spekulacji francuskich mediów, może być powołana specjalnie dla projektu nowej marki modowej znanej artystki. 

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)
Rihanna jest już połączona z LVMH za sprawą marki Fenty Beauty

Rihanna jest już połączona z LVMH za sprawą marki Fenty Beauty (fot. FB Fenty Beauty)

Luksusowy koncern zarejestrował Projekt Loud jako firmę "kokonową" w Paryżu w czerwcu 2017 roku. Jednak 20 grudnia LVMH przelało spółce 60 milionów euro, zgodnie z oficjalnym zgłoszeniem do Sądu Gospodarczego Paryża. Wcześniej firma posiadała tylko 37 000 euro kapitału własnego.

Nie tylko te tropy, zdaniem francuskich dziennikarzy FashionNetwork.com, prowadzą do nowego projektu Rihanny. Jednocześnie LVMH jest w trakcie negocjacji z  piosenkarką, której piąty album studyjny został nazwany właśnie Loud. Nowa firma ma siedzibę przy 24 rue Jean-Goujon, w eleganckiej 8. dzielnicy Paryża. LVMH Fashion Group, która kontroluje dziewięć domów mody, w tym Givenchy, Fendi, Kenzo i Loro Piana i Pucci, również się tam mieści. 

Francuski luksusowy gigant zna już bardzo dobrze piosenkarkę z Barbadosu. W 2017 roku Kendo, inkubator marek kosmetycznych LVMH, wprowadził Fenty Beauty by Rihanna na wyłączność do sieci kosmetycznej grupy Sephora, startując jednocześnie z tą marką kosmetyczną w 1600 sklepach w 17 krajach. Marka Fenty Beauty by Rihanna, która działała na mocy umowy licencyjnej z artystką, od razu osiągnęła światowy sukces.

- Fenty Beauty by Rihanna została stworzona dla wszystkich kobiet, bez względu na ich kolor skóry, osobowość, postawę, kulturę ... Chciałam, aby wszyscy się włączyli. To jest prawdziwy powód, dla którego stworzyłam tę linię - wyjaśniła Rihanna na oficjalnej stronie LVMH.

W styczniu, podczas ogłoszenia rocznych wyników luksusowego międzynarodowego koncernu, Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH, powiedział, że marka Fenty Beauty by Rihanna jest fenomenalnym sukcesem, z obrotami prawie 500 milionów w zeszłym roku.
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony