StoryEditor
Producenci
12.02.2019 00:00

Projekt Loud, nowa tajemnicza firma koncernu LVMH. Czy stworzono ją dla marki Rihanny?

Grupa LVMH stworzyła firmę o nazwie Projekt Loud z kapitałem w wysokości 60 milionów euro, która według spekulacji francuskich mediów, może być powołana specjalnie dla projektu nowej marki modowej znanej artystki. 

Luksusowy koncern zarejestrował Projekt Loud jako firmę "kokonową" w Paryżu w czerwcu 2017 roku. Jednak 20 grudnia LVMH przelało spółce 60 milionów euro, zgodnie z oficjalnym zgłoszeniem do Sądu Gospodarczego Paryża. Wcześniej firma posiadała tylko 37 000 euro kapitału własnego.

Nie tylko te tropy, zdaniem francuskich dziennikarzy FashionNetwork.com, prowadzą do nowego projektu Rihanny. Jednocześnie LVMH jest w trakcie negocjacji z  piosenkarką, której piąty album studyjny został nazwany właśnie Loud. Nowa firma ma siedzibę przy 24 rue Jean-Goujon, w eleganckiej 8. dzielnicy Paryża. LVMH Fashion Group, która kontroluje dziewięć domów mody, w tym Givenchy, Fendi, Kenzo i Loro Piana i Pucci, również się tam mieści. 

Francuski luksusowy gigant zna już bardzo dobrze piosenkarkę z Barbadosu. W 2017 roku Kendo, inkubator marek kosmetycznych LVMH, wprowadził Fenty Beauty by Rihanna na wyłączność do sieci kosmetycznej grupy Sephora, startując jednocześnie z tą marką kosmetyczną w 1600 sklepach w 17 krajach. Marka Fenty Beauty by Rihanna, która działała na mocy umowy licencyjnej z artystką, od razu osiągnęła światowy sukces.

- Fenty Beauty by Rihanna została stworzona dla wszystkich kobiet, bez względu na ich kolor skóry, osobowość, postawę, kulturę ... Chciałam, aby wszyscy się włączyli. To jest prawdziwy powód, dla którego stworzyłam tę linię - wyjaśniła Rihanna na oficjalnej stronie LVMH.

W styczniu, podczas ogłoszenia rocznych wyników luksusowego międzynarodowego koncernu, Bernard Arnault, prezes i dyrektor generalny LVMH, powiedział, że marka Fenty Beauty by Rihanna jest fenomenalnym sukcesem, z obrotami prawie 500 milionów w zeszłym roku.
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 22:18