Nouba to profesjonalna, włoska marka, która kilka lat temu weszła na polski rynek. Po przerwie spowodowanej zmianami właścicielskimi, powraca do Polski.
– Obecnie współpracujemy ze e-sklepami, m.in. z Douglasem. Mamy również własny sklep internetowy. Zależy nam na tym, aby markę upowszechnić wśród wizażystów, wielu jeszcze ją doskonale pamięta, mimo jej kilkuletniej nieobecności na naszym rynku. Jesteśmy również bardzo zainteresowani współpracą z dobrymi, niezależnymi sklepami kosmetycznymi, które szukają ekskluzywnych marek i dobrej marży – mówi Ewa Siedlecka, autoryzowany, wyłączny dystrybutor marki.
Marka Nouba powstała w 1982 r. Stworzyła ją światowej sławy makijażystka Rosi Armanini. Kosmetyki Nouba pozycjonowane są w segmencie semi-selektywnym. Jej koronnymi produktami są płynna, trwała szminka Millebaci i podkład Noubamore dający efekt drugiej skóry. Na nasz rynek Nouba wraca jednak z nowościami, które zostały wprowadzone po tym, jak od poprzednich właścicieli kupił ją Roberto Petrucci, związany wcześniej z francuskim koncernem Chromavis Fareva produkującym kosmetyki dla największych światowych marek makijażowych.