StoryEditor
Drogerie
16.07.2018 00:00

Amerykanie inwestują na Słowacji

Amerykański inwestor Lincoln Property Company oraz czesko-holenderska firma Fidurock sfinalizowały dwie pierwsze transakcje nabycia nieruchomości w Słowacji. Wśród najemców obiektów handlowych należących do nowych właścicieli są m.in. drogeria DM oraz sklepy dyskontowe KiK, Tedi i Pepco.

Pierwsza dotyczyła niedawno ukończonego parku handlowego zrealizowanego przez firmę Viwo w miejscowości Senica, 80 km na północ od Bratysławy – informuje serwis eurobuildcee.com.

Obiekt, który znajduje się obok supermarketu Kaufland oraz parku handlowego Family Center, mieści 2 tys. mkw. powierzchni handlowej, a głównymi najemcami są firmy CCC, Tedi, Super Zoo, Okay oraz Orion. Transakcja obejmuje także przyległy teren, który umożliwia rozbudowę centrum. Drugim obiektem, który zmienił właściciela, jest centrum handlowe Atrium Saratov o powierzchni 5,5 tys. mkw. w bratysławskiej dzielnicy Dúbravka, mieszczące 31 lokali handlowych.

Największymi najemcami są tu supermarket Billa, Slovenská sporitelna, KiK, Pepco oraz drogeria DM. Właścicielem centrum była firma Atrium European Real Estate. Wartości żadnej z transakcji nie podano dotąd do publicznej wiadomości. Lincoln Property Company będzie zajmować się zarządzaniem aktywami w odniesieniu do obu projektów, a także istniejących parków handlowych w czeskich miejscowościach Liberec i Tábor.

Wynosząca około 38 mln euro wartość portfela zostanie w niedalekiej przyszłości powiększona dzięki planowanym nabyciom kolejnych parków handlowych w Czechach i na Słowacji. – Korzystamy z usług doświadczonych międzynarodowych firm z sektora nieruchomości, które zarządzają naszymi obiektami handlowymi, a także nawiązaliśmy bliską relację biznesową z firmą Lincoln Property Company, którą uważamy za jedną z najlepszych w branży.

Eurobuildcee.com podaje, że słowacki rynek został wybrany po przeprowadzeniu szczegółowej analizy, która wykazała, że sektor rozwija się dobrze, a parki handlowe umożliwiają osiąganie bardzo atrakcyjnych i stabilnych stóp zwrotu. Jesteśmy przekonani, że w 2018 roku będziemy kontynuować owocne transakcje nabycia – wyjaśnia David Hauerland, dyrektor wykonawczy firmy Fidurock.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 04:34