StoryEditor
Drogerie
30.04.2024 15:45

Hebe wreszcie w warszawskiej Galerii Mokotów

Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa / Hebe
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa / Hebe
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa / Hebe
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa / Hebe
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Hebe w Westfield Mokotów, Warszawa
Gallery
Hebe dołączyło do najemców jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie. W Westfield Mokotów, znanej jako Galeria Mokotów, sieć drogeryjna otworzyła swój sklep w wersji ze strefą dermokosmetyczną.

Hebe ma kolejną drogerię na mapie kraju. Nowa placówka została otwarta w jednej z najpopularniejszych galerii handlowych w Warszawie Westfield Mokotów, znanej bardziej pod używaną powszechnie nazwą Galeria Mokotów. To centrum handlowe w sercu modnej dzielnicy biznesowej i mieszkaniowej. Od lat mają tu swoje sklepy drogerie i perfumerie: Douglas, Sephora, Super-Pharm, Rossmann, Kontigo, Quality Missala To tu otworzyły swoje luksusowe butiki marki Jo Malone oraz Guerlain. Sklepy firmowe prowadzi wiele znanych marek kosmetycznych, jak Inglot, Kiehl’s i wiele innych.

Hebe w Westfield Mokotów, tak jak wszystkie drogerie sieci, jest urządzona zgodnie z jej standardami i oferuje produkty ze wszystkich kluczowych kategorii. Zarazem jest to sklep z wydzieloną, osobną strefą dermokosmetyczną, którą posiadają wybrane drogerie Hebe. Taki asortyment oferuje również Hebe w warszawskich Złotych Tarasach

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Westfield Mokotów, 353 drogerie, w tym ponad 40 w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.10.2025 16:07
Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000!
Dzisiaj odbyło się otwarcie dwutysięcznej lokalizacji drogerii Rossmann w Polsce.Marzena Szulc

Najnowsza, dwutysięczna drogeria sieci Rossmann w naszym kraju została uroczyście otwarta w czwartek 9 października. Jubileuszowa placówka została zaaranżowana zgodnie z najnowszym konceptem sieci, który będzie stopniowo wprowadzany w całym kraju. Najnowszy, dwutysięczny Rossmann, jest zlokalizowany przy ul. Pabianickiej 75 w Łodzi.

Od pioniera do lidera

Rossmann na polskim rynku przeszedł długą drogę – od pioniera drogeryjnego do omnichannelowego lidera.

Sieć pojawiła się w Polsce w 1993 roku, otwierając swój pierwszy sklep w Łodzi. Był to moment przełomowy, kiedy to polski rynek kosmetyczny dopiero się kształtował, a konkurencja ograniczała się głównie do małych, lokalnych drogerii. Rossmann zbudował swoją pozycję dzięki prostemu modelowi: szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny i dogodna lokalizacja sklepów.

image
Na zdjęciu prezes sieci Rossmann, Marcin Garbara (w środku)
Marzena Szulc
Obecnie firma jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku drogeryjnego – posiada imponującą ilość drogerii, zatrudnia ok. 20 tys. pracowników. Według raportów branżowych udział Rossmanna w rynku przekracza 30 proc., a roczne przychody w Polsce sięgają kilkunastu miliardów złotych. Polska to jeden z najdynamiczniej rozwijających się krajów w strukturze całej grupy Rossmann, generujący ponad jedną trzecią jej globalnych przychodów.

Strategia, lokalizacja i marki własne

Na sukces firmy wpływają trzy elementy strategii. Po pierwsze – lokalizacja. Sklepy Rossmanna znajdziemy w centrach miast, galeriach handlowych, a także w coraz mniejszych miejscowościach, co pozwala docierać do coraz szerszego grona grona konsumentów. 

Po drugie – marki własne. Produkty takie jak Isana, Alterra czy Babydream zwiększają marżowość, lojalność klientów i przyciągają osoby poszukujące przyjaznych portfelowi alternatyw. Po trzecie – rozwój technologiczny. Aplikacja i programy lojalnościowe oraz zakupy online, połączone z szybkimi dostawami do sklepów i automatów paczkowych – to fundament strategii omnichannel.

Rossmann wyróżnia się także konsekwentnym wizerunkiem marki zaangażowanej społecznie. Firma inwestuje w kampanie CSR związane m.in. z pomocą dzieciom („Pomagamy jak umiemy”) i ochroną środowiska (redukcja plastiku, recykling). To silnie wzmacnia jej reputację. Od trzech dekad Rossmann w Polsce nie tylko sprzedaje kosmetyki – stał się częścią codzienności dla milionów konsumentów. 

Rossmann w Polsce – liczby, które mówią o sile sieci

  • Rossmann zadebiutował w Polsce w 1993 roku, otwierając pierwszą drogerię w Łodzi. Dziś marka jest graczem numer jeden na rynku chemiczno-kosmetycznym w Polsce.
  • Codziennie w stacjonarnych drogeriach Rossmanna w Polsce robi zakupy ponad milion konsumentów – takie dane podaje sieć za 2024 rok. 
  • Sieć Rossmanna, która urosła do 2 tys. drogerii, jest obecna w ponad 700 miejscowościach w Polsce.
  • W ciągu 2024 roku sieć otworzyła 164 nowe sklepy, co było rekordową liczbą nowych placówek w jednym roku w historii Rossmanna w Polsce.

Dla sieci rozwój nadal jest priorytetem – plan na 2025 zakładał otwarcie ponad 150 kolejnych drogerii – i wszystko wskazuje na to, że uda się to zrealizować. Czym zaskoczy nas Rossmann w 2026 roku? Firma na razie nie zdradza swoich planów.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
09.10.2025 06:52
Odkryli siebie – teraz odkrywają rynek pracy. 23 osoby z szansą na pracę dzięki programowi „Odkryj siebie z Hebe”
Hebe mat.pras.

Ponad dwudziestu wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych z całej Polski zdobyło szansę na zatrudnienie dzięki udziałowi w czwartej edycji programu „Odkryj siebie z Hebe”, organizowanego przez markę Hebe wspólnie z Fundacją One Day. Program wspiera ich w stawianiu pierwszych kroków na rynku pracy, oferując mentoring, doświadczenie zawodowe i możliwość zatrudnienia, odpowiadając tym samym na jedno z największych wyzwań dorosłości – brak kompetencji zawodowych i wsparcia przy wyborze ścieżki kariery.

Od warsztatów do zatrudnienia

W tegorocznej, już czwartej edycji programu „Odkryj siebie z Hebe”, rekordowa liczba 37 uczestników zainicjowała swój rozwój w kierunku przyszłych wyzwań zawodowych od warsztatów rozwojowych prowadzonych przez psychologa Michała Sasina oraz Adama Adamonisa, edukatora ruchu somatycznego. To dzięki nim młodzi wychowankowie przygotowywali się do stawiania pierwszych kroków na rynku pracy, ucząc się m.in. radzenia sobie ze stresem, budowania pewności siebie i rozwijania podstawowych kompetencji komunikacyjnych.

Po zakończeniu warsztatów uczestnicy rozpoczęli dwumiesięczną pracę w jednym z ponad 380 sklepów Hebe w całej Polsce. Dzięki temu mogli zdobywać pierwsze doświadczenie zawodowe w obszarach od obsługi klienta, przez poznawanie standardów firmy, po codzienne obowiązki pracownika sklepu. 

image
Hebe mat.pras.

Przez cały czas trwania programu każdy uczestnik miał wsparcie mentora. W tę rolę wcieliło się aż 35 pracowników Hebe, co pokazuje ogromne zainteresowanie inicjatywą. Po ukończeniu programu wszyscy biorący udział otrzymali feedback odnośnie swojego zaangażowania, a część z nich także propozycję zatrudnienia.  

image

Program „Odkryj siebie z Hebe” wspiera młodych z pieczy zastępczej – ruszyła 4. edycja

Program „Odkryj siebie z Hebe” pokazuje, że nawet niewielkie wsparcie i konkretne narzędzia mogą wprowadzić realną zmianę w życiu młodych ludzi. To potwierdza skuteczność projektu – umożliwia młodym ludziom zdobycie praktycznych umiejętności, doświadczenia zawodowego oraz budowanie pewności siebie, co sprzyja ich samodzielności i dalszemu rozwojowi – mówi Magdalena Mularuk, dyrektor marketingu Hebe. 

Najtrudniejszy pierwszy krok

Badania pokazują, że mniej niż 30 proc. młodych osób opuszczających pieczę zastępczą miało wcześniej jakiekolwiek doświadczenie zawodowe. Nie znają realiów rynku pracy ani nie wiedzą, gdzie szukać informacji i jak rozpocząć karierę. Dodatkowo często nie są świadomi swoich predyspozycji, a wybór ścieżki edukacyjnej i zawodowej bywa przypadkowy.  

Program na pewno uświadamia uczestnikom, z czym wiąże się praca w dużej firmie, wzbudza w nich poczucie obowiązku i odpowiedzialności, zaznajamia z koniecznością przestrzegania zasad, a to już bardzo dużo! Dla wielu z nich jest to poważny krok do przodu i zderzenie się z prawdziwym „dorosłym” życiem. Taka sytuacja zmusza do myślenia i pomaga im zrozumieć z czym sobie dobrze radzą, co jest jeszcze wyzwaniem, co lubią w swojej pracy, a czego nie. Ta świadomość klaruje ich punkt widzenia i wybór życiowej ścieżki. Pomaga im także odkryć siebie, zgodnie z hasłem programu. Mamy osoby, które pokochały pracę w Hebe i zostały w niej, pomimo początkowego podejścia ”może to nie dla mnie, nie dam rady…” Teraz są zaangażowanymi pracownikami, a nawet w jednym przypadku mentorem dla innego uczestnika – mówi Monika Krzyżanowska, założycielka Fundacji One Day.

Dla wielu uczestników programu „Odkryj siebie z Hebe” to pierwsze realne zetknięcie z rynkiem pracy, ale dzięki wsparciu kierowników i pracowników sklepów oraz mentorów debiut zawodowy staje się mniej stresujący, a jednocześnie rozwijający i wzmacniający. Program pomaga młodym ludziom zdobyć praktyczne doświadczenie, zbudować pewność siebie i zrobić wielki krok w dorosłość. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. październik 2025 17:34