StoryEditor
Perfumerie
07.09.2022 00:00

Dwie nowe perfumerie Sephora w Białymstoku

W minionym tygodniu w Białymstoku ruszyły aż dwie perfumerie sieci Sephora i to jednego dnia. Istniejąca już perfumeria w Galerii Białej, powitała klientów w nowej, świeżej odsłonie. W Galerii Alfa Sephora zadebiutowała w formie tymczasowego pop-up store.

Dwie perfumerie sieci Sephora w Białymstoku, w Galerii Białej i w Galerii Alfa pozwalają klientom tej należącej do Grupy LVMH sieci przeżyć nowe doświadczenia zakupowe. Po trudnym czasie pandemii wiele sieci kosmetycznych postanowiło zainwestować w swoją sieć sprzedaży. Nowoczesne sklepy muszą zapewniać klientom nowe doznania, pozwolić na poznanie produktów oraz dać możliwość nawiązania więzi z marką.

Nowy pop-up store to koncept zminiaturyzowanej perfumerii Sephora, która oferuje wybrane, kultowe marki kosmetyczne i część marek dostępnych na wyłączność w sieci Sephora. Ten format sprawdził się już w wielu miastach w Polsce i stanowi uzupełnienie istniejących w klasycznej formie salonów. Pojawia się on także jako przedpremiera docelowych otwarć. W pop-up store Sephora w Galerii Alfa do końca stycznia możecie kupić ulubione produkty lub zamówić je wygodnie do domu.

W perfumerii Sephora dostępne są liczne marki na wyłączność, a wśród nich kultowe marki makijażowe, takie jak Fenty Beauty by Rihanna, Too Faced, Tarte, Huda Beauty, Hourglass, Givenchy, pielęgnacyjne: Fresh, Ole Henricksen, Dr Jart, Origins czy Drunk Elephant oraz zapachowe jak Ferragamo.

W Sephora na klientów czeka również bogata i stale rozwijana sekcja „good for” zawierająca marki odpowiedzialne wobec środowiska. Czyli wegańskie oraz takie, które zawierają min. 90 proc. składników naturalnego pochodzenia. Wśród nich zarówno marki makijażowe, pielęgnacyjne, jak i zapachy.

Sephora wchodzi również w nowe projekty i weszła w projekt z Zalando. Udostępni na platformie asortyment kilku tysięcy atrakcyjnych produktów ponad 300 ekskluzywnych marek, poszerzając ofertę kosmetyczną dla milionów użytkowników Zalando.

Sieć perfumerii Sephora należy do Grupy LVMH. Sieć bardzo dobrze radzi sobie w pierwszej połowie roku i odnotowuje silne odbicie po całkowitym otwarciu sprzedaży stacjonarnej i napędza wzrost sprzedaży kosmetyków. Sukces Sephory został wyszczególniony w raporcie Grupy jako jeden z kluczowych czynników, które przyczyniły się do dobrych wyników całej firmy.

Przeczytaj również: LVMH odnotowuje wzrost w pierwszej połowie roku. Bardzo dobre wyniki Sephory

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
26.04.2024 10:54
Douglas otwiera 150. perfumerię w Polsce
Nowa perfumeria Douglas w Lesznie oferuje klientom szereg udogodnień.Douglas
Douglas poszerza swoją obecność na terenie Europy, otwierając dziś swój 150. sklep perfumeryjny w Polsce. Znajdująca się w Galerii Starówka w Lesznie nowa perfumeria zaprezentuje najnowszy design oraz ofertę produktów marki, oferując przy tym szereg usług integrujących świat offline i online. Otwarcie tego sklepu stanowi element strategii ekspansji firmy w Europie Środkowo-Wschodniej i obejmuje rozwój w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach.

Sieć perfumerii Douglas otworzyła dziś 150. sklep w Polsce.

- To wielkie osiągnięcie. Dzięki temu krokowi Douglas kontynuuje swoją strategię ekspansji w kraju, w którym beauty premium wyraźnie rośnie. Koncentrujemy się na wzroście zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miastach. Odkąd Douglas wszedł na polski rynek ponad 23 lata temu, firma stale wzmacnia swoją obecność, zarówno otwierając nowe sklepy, jak i modernizując istniejące. W bieżącym roku obrotowym Douglas otworzył już 6 nowych sklepów w Polsce i odnowił 5 istniejących. Ponadto na naszej stronie internetowej oferujemy szeroką gamę dodatkowych marek - napisał w mediach społecznościowych Sander van der Laan, CEO Douglasa i pogratulował Agnieszce Mosukrek-Zava, prezes Douglasa w Polsce oraz całemu teamowi. 

Nowo otwarta perfumeria Douglas w Galerii Starówka w Lesznie, zajmująca powierzchnię 196 kw., stanowi drugi taki sklep w tym mieście. Klienci mogą wybierać spośród szerokiej gamy produktów i usług kosmetycznych. W ofercie znajduje się ponad 80 marek, w tym takie luksusowe marki światowej sławy jak Estée Lauder, Yves Saint Laurent, czy Sensai, a także Dr. Susanne von Schmiedeberg i Sol de Janeiro. W perfumerii Douglas w Lesznie dostępne są również bezpłatne, spersonalizowane konsultacje, które pomagają w doborze odpowiednich kosmetyków do pielęgnacji skóry, makijażu i perfum. Dodatkowo, klienci mogą skorzystać z bezpłatnej analizy stanu skóry twarzy oraz z 15-minutowego makijażu bez opłat.      

W ramach strategii "Let it Bloom" Douglas ciągle rozszerza swoją ofertę, oferując teraz ponad 1600 marek. Zgodnie z podejściem omnichannel, marka wprowadziła nowoczesne rozwiązania usprawniające zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online. Na przykład, nowo otwarty sklep w Lesznie umożliwia integrację zakupów offline i online poprzez usługę click & collect, pomoc doradców kosmetycznych w zakupach online oraz możliwość rezerwacji usług i uczestnictwa w live eventach sprzedażowych przez stronę internetową.

Od kiedy Douglas wkroczył na polski rynek ponad 23 lata temu, firma  umacnia swoje miejsce na rynku, nie tylko poprzez otwieranie kolejnych perfumerii i modernizację już istniejących punktów, ale również przez rozwijanie swojej platformy e-commerce z szerokim spektrum usług omnichannel. W zeszłym roku marka uruchomiła aż 17 nowych lokalizacji w Polsce i przeprowadziła remonty w 21 sklepach. Douglas poszerza także swoją gamę produktów, dodając rocznie ponad 90 nowych marek, w tym takie jak Dolce & Gabbana, Molton Brown, Babor czy Miller Harris.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
16.04.2024 11:51
Grupa Douglas przyspiesza trend wzrostowy w II kwartale i zmniejsza dług o 1 mln euro
Sieć perfumerii odnotowała zadowalające dla siebie wyniki.wiadmoscikosmetyczne.pl
Grupa Douglas zanotowała 11,5 proc. wzrost sprzedaży netto w drugim kwartale roku finansowego 2023/24, od stycznia do marca, według wstępnych danych. Wzrost ten był napędzany przez oba kanały sprzedaży: w sklepach stacjonarnych o 12 proc., a w handlu elektronicznym o 10,7 proc. Wzrost odnotowano we wszystkich segmentach, również w pierwszej połowie roku obrotowego.

Douglas Group przyspieszyła swoją ścieżkę wzrostu w niedawno zakończonym drugim kwartale roku finansowego 2023/24: od stycznia do marca sprzedaż grupy (netto) wzrosła o 11,5 proc. na podstawie wstępnych i niezbadanych danych. Wzrost napędzany był przez oba kanały; Podczas gdy sprzedaż w sklepach wzrosła o 12 proc., sprzedaż w handlu elektronicznym wzrosła o 10,7 proc. Wszystkie segmenty przyczyniły się do ogólnego wzrostu i nadal rosły w stosunku do roku poprzedniego także w pierwszej połowie roku obrotowego.

Jednocześnie grupa jeszcze bardziej utorowała drogę na przyszłość dzięki kompleksowemu refinansowaniu i kolejnemu krokowi w kierunku delewarowania. Po wejściu na giełdę we Frankfurcie grupa pozyskała nowe finansowanie w łącznej wysokości 1,6 miliarda euro na znacznie lepszych warunkach i znacznie obniżyła wskaźnik dźwigni z poprzedniego poziomu 4,0x do ok. 2,7x (obliczony na podstawie skorygowanej EBITDA (LTM) i płynności na dzień 31.12.2023). Oznacza to, że oczekuje się, że roczne płatności odsetkowe grupy zostaną obniżone nawet o 100 mln euro.

Po bardzo dobrym rozpoczęciu roku finansowego w okresie świątecznym, zaliczyliśmy kolejny doskonały kwartał. Wyniki stanowią imponującą demonstrację atrakcyjności naszej oferty, naszej wyjątkowej lojalności klientów i odporności naszego modelu omnichannel. Oznacza to również jedenaście kolejnych kwartałów całkowitego wzrostu sprzedaży – wyraźny znak, że jesteśmy na dobrej drodze.

powiedział Sander van der Laan, dyrektor generalny Grupy Douglas.

Czytaj także: Douglas wszedł na Booksy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 18:44