StoryEditor
Perfumerie
27.03.2024 11:40

Sephora Trend Report już 4-6 kwietnia w Westfield Arkadia w Warszawie

Sephora kontynuuje swój cykl spotkań Sephora Trend Report otwartych dla fanów piękna i trendów. Najbliższe wydarzenie odbędzie się 4-6 kwietnia w warszawskiej Westfield Arkadia.

Wydarzenie Sephora Trend Report, trwające trzy dni i otwarte dla wszystkich miłośników urody i aktualnych trendów, oferuje unikalną szansę na eksplorację i doświadczenie najnowszych produktów od topowych marek. Jest to również okazja, aby czerpać inspiracje podczas bezpośrednich spotkań z gwiazdami beauty w social mediach, a także specjalistami od pielęgnacji skóry i wizażu. Ponadto, uczestnictwo w wydarzeniu daje możliwość odbioru specjalnych prezentów przy zakupach od takich partnerów jak m.in.: Fenty, Givenchy, Hourglass, Lancome, Sisley, Rare Beauty oraz YSL.

W Makeup Lab na Sephora Trend Report, goście mają okazję bezpłatnie wypróbować najnowsze trendy w makijażu i produkty od takich marek jak Rare Beauty, r.e.m., Milk Makeup oraz Sephora Collection, dzięki doradztwu ekspertów Sephora. Uczestnicy mogą również odkrywać w trzech specjalistycznych strefach urodowych; w Fragrance Lab poznają najnowsze perfumy na nadchodzący sezon od brandów takich jak Loewe, Carolina Herrera, Lancome, i YSL, korzystając z wirtualnej rzeczywistości do odkrywania aromatów.

Skincare Lab oferuje wgląd w najświeższe trendy pielęgnacyjne, jak Skin Streaming czy Neuro Glow, oraz możliwość przeprowadzenia bezpłatnej analizy skóry. W Hair Lab zaś, goście mogą badać stan swojej skóry głowy i włosów oraz skorzystać z darmowych porad stylistów, którzy zaproponują modne fryzury na sezon, w tym lśniące włosy, fale à la "cool girl" lub fryzury inspirowane latami 90.

Każdego dnia Sephora Trend Report będzie obfitować w masterclassy pełne wiedzy i inspiracji dotyczących pielęgnacji skóry i sztuki makijażu. Uczestnicy mają szansę na spotkania z uznanymi influencerkami i ekspertami, takimi jak Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), Alicja Śliwowska (@dr_scura), Weronika Białek (@veronikabialek), Dominika Krzyszkowska (@krzyszkowska), Karolina Sobańska (@karolinasobanska), i Dominika Chrościelska (@mikachr). Ponadto, przez trzy dni trwania wydarzenia, renomowani specjaliści od partnerów Sephora Trend Report, w tym przedstawiciele takich marek jak Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Tarte, Makeup by Mario, Rare Beauty i YSL, będą prowadzić swoje autorskie masterclassy.

Czytaj także: Jann, twórcy internetowi i pracownicy Sephora w kampanii mówiącej o sile społeczności i samooakceptacji. Razem tworzymy piękno

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
22.10.2025 15:48
Lagardère i Aelia.pl: pięć lat duty free w internecie
Marzena Szulc

Pięć lat temu Lagardere Travel Retail zdecydowało o przeniesieniu sklepów duty free Aelia z lotnisk – do online. Dzięki temu miały stać się dostępne dla szerszego grona klientów. Teraz firma podsumowała efekty tego posunięcia i jego biznesowej opłacalności.

Internetowa odsłona sklepu, czyli Aelia.pl, została uruchomiona w 2020 roku. Od samego początku właściciel platformy, czyli Lagardère Travel Retail, skoncentrował się na  mocnym poszerzaniu asortymentu.

W ciągu tych pięciu lat Aelia.pl wprowadziła do sprzedaży w kanale online tysiące produktów, współpracując z 230 czołowymi markami. Wśród nich znaleźli się tacy giganci kosmetyczni, jak Tom Ford, Clarins, Prada, Hermes, La Mer. Ofertę rozszerzano o kategorie travel oraz lifestyle, w tym produkty premium.

Rola e-commerce nadal rośnie – potwierdza Paweł Opałko, szef działu Digital w Lagardère Travel Retail Polska. – Konsekwentnie wprowadzamy w naszym sklepie nowości: od personalizowanych rekomendacji produktowych opartych na sztucznej inteligencji, po rozwiązania łączące doświadczenie lotniskowe z innowacjami cyfrowymi. Naszym celem pozostaje niezmiennie utrzymywanie bliskiego kontaktu z klientem. Nie tylko podczas podróży, ale wszędzie i o każdej porze – dodaje Opałko.

Lagardère Travel Retail podkreśla, że kluczowym aspektem w przypadku sklepu Aelia.pl jest dbałość o wysoką jakość obsługi: intuicyjność zakupów, szybka i bezpieczna dostawa towaru do klientów.

Lagardère Travel Retail pozostaje liderem kanału travel duty w Polsce, a marką numer jeden, stworzoną do potrzeb portów lotniczych jest Aelia Duty Free. W Polsce firma zarządza siecią blisko tysiąca punktów sprzedaży, działających pod 40 markami – poza Aelią są to sieci 1Minute Smacznego!, Inmedio, Relay.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
15.10.2025 22:22
LVMH wraca na ścieżkę wzrostu dzięki wynikom Sephory i działowi beauty
Sieć Sephora utrzymała swoją dominującą pozycję, wpływając na poprawę globalnych wyników LVMH Marzena Szulc

LVMH, francuski gigant skupiający w swoim portfolio szereg luksusowych marek, powrócił w trzecim kwartale 2025 na ścieżkę wzrostu. Przyczyniły się do tego wyniki marek kosmetycznych oraz utrzymująca się dynamika Sephory. Po wielu miesiącach globalnego spowolnienia na rynku dóbr luksusowych, grupa LVMH odnotowała 1-procentowy organiczny wzrost przychodów. Zdaniem ekspertów może to stanowić pierwsze symptomy ożywienia.

LVMH odnotował przychody w wysokości 58,1 mld euro w ciągu pierwszych trzech kwartałów bieżącego roku, co oznacza ogólny spadek o 2 proc. Koncern uzasadniał to presją inflacyjna, zmiennymi kursami walut i spadkiem popytu na dobra luksusowe w Chinach i USA. Jednak wszystkie działy odnotowały poprawę w trzecim kwartale, co LVMH odczytuje jako „powrót do dynamiki wzrostu”.

Sytuacja w Europie i USA utrzymuje się na stabilnym poziomie, natomiast na rynkach azjatyckich odnotowano „zauważalną poprawę” w porównaniu z rokiem 2024. Jedynie w Japonii odnotowano spadek w ujęciu rok do roku.

Dział perfum i kosmetyków LVMH odnotował w 3 kwartale wzrost o 2 proc., do czego w dużym stopniu przyczyniły się globalne wzrosty sprzedaży marek Guerlain i Dior Beauty

Sieć Sephora utrzymała swoją dominującą globalnie pozycję, osiągając 3-procentowy wzrost sprzedaży kosmetyków selektywnych w ciągu 9 miesięcy 2025 roku (rosnąc w trzecim kwartale do 7 proc.). Firma odnotowała duży wzrost, zdobywając udziały rynkowe w kluczowych regionach i wzmacniając omnichannel. Najważniejsze premiery tego roku (takie jak marka Rhode Hailey Bieber) spotkały się z rekordowym popytem. Sephora kontynuowała rozszerzanie portfolio swoich marek oraz liczbę fizycznych sklepów.

Dla porównania, w tym samym czasie największy dział grupy LVMH (fashion i akcesoria skórzane) odnotował spadek przychodów o 6 proc.  

Pomimo słabego początku roku, LVMH podkreśla, że pozostaje pewne swojej długoterminowej strategii wzrostu.

W niepewnym otoczeniu gospodarczym i geopolitycznym Grupa pozostaje pewna siebie i będzie kontynuować strategię skoncentrowaną na ciągłym zwiększaniu atrakcyjności swoich marek – poinformowało LVMH w oświadczeniu. Najnowsze dane wskazują, że LVMH (jak i cały sektor dóbr luksusowych) może osiągnąć stabilizację po miesiącach spadków.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. listopad 2025 18:06