StoryEditor
Perfumerie
27.03.2024 11:40

Sephora Trend Report już 4-6 kwietnia w Westfield Arkadia w Warszawie

Sephora kontynuuje swój cykl spotkań Sephora Trend Report otwartych dla fanów piękna i trendów. Najbliższe wydarzenie odbędzie się 4-6 kwietnia w warszawskiej Westfield Arkadia.

Wydarzenie Sephora Trend Report, trwające trzy dni i otwarte dla wszystkich miłośników urody i aktualnych trendów, oferuje unikalną szansę na eksplorację i doświadczenie najnowszych produktów od topowych marek. Jest to również okazja, aby czerpać inspiracje podczas bezpośrednich spotkań z gwiazdami beauty w social mediach, a także specjalistami od pielęgnacji skóry i wizażu. Ponadto, uczestnictwo w wydarzeniu daje możliwość odbioru specjalnych prezentów przy zakupach od takich partnerów jak m.in.: Fenty, Givenchy, Hourglass, Lancome, Sisley, Rare Beauty oraz YSL.

W Makeup Lab na Sephora Trend Report, goście mają okazję bezpłatnie wypróbować najnowsze trendy w makijażu i produkty od takich marek jak Rare Beauty, r.e.m., Milk Makeup oraz Sephora Collection, dzięki doradztwu ekspertów Sephora. Uczestnicy mogą również odkrywać w trzech specjalistycznych strefach urodowych; w Fragrance Lab poznają najnowsze perfumy na nadchodzący sezon od brandów takich jak Loewe, Carolina Herrera, Lancome, i YSL, korzystając z wirtualnej rzeczywistości do odkrywania aromatów.

Skincare Lab oferuje wgląd w najświeższe trendy pielęgnacyjne, jak Skin Streaming czy Neuro Glow, oraz możliwość przeprowadzenia bezpłatnej analizy skóry. W Hair Lab zaś, goście mogą badać stan swojej skóry głowy i włosów oraz skorzystać z darmowych porad stylistów, którzy zaproponują modne fryzury na sezon, w tym lśniące włosy, fale à la "cool girl" lub fryzury inspirowane latami 90.

Każdego dnia Sephora Trend Report będzie obfitować w masterclassy pełne wiedzy i inspiracji dotyczących pielęgnacji skóry i sztuki makijażu. Uczestnicy mają szansę na spotkania z uznanymi influencerkami i ekspertami, takimi jak Martyna Grzenkowicz (@peachee.me), Alicja Śliwowska (@dr_scura), Weronika Białek (@veronikabialek), Dominika Krzyszkowska (@krzyszkowska), Karolina Sobańska (@karolinasobanska), i Dominika Chrościelska (@mikachr). Ponadto, przez trzy dni trwania wydarzenia, renomowani specjaliści od partnerów Sephora Trend Report, w tym przedstawiciele takich marek jak Charlotte Tilbury, Estee Lauder, Hourglass, Lancome, Tarte, Makeup by Mario, Rare Beauty i YSL, będą prowadzić swoje autorskie masterclassy.

Czytaj także: Jann, twórcy internetowi i pracownicy Sephora w kampanii mówiącej o sile społeczności i samooakceptacji. Razem tworzymy piękno

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
03.07.2025 11:03
Douglas w trybie festiwalowym – tym razem w Trójmieście
Douglas mat.pras.

Festiwalowy bus Douglas Beauty Express kontynuuje swoją trasę muzyczną po Polsce – tym razem przez cztery dni gościć będzie w Trójmieście, gdzie 2 lipca rozpoczyna się największy festiwal muzyczny w kraju. Wcześniej koncertowy bus towarzyszył wydarzeniu muzycznemu Orange Warsaw Festival oraz koncertowi Billie Eilish w Krakowie.

Kolejny przystanek festiwalowego busa Douglasa to Trójmiasto. Przez cztery najbliższe dni – od 2 do 5 lipca – przy galerii handlowej Forum Gdańsk zaparkuje beauty bus w barwach Douglas, a na festiwalowiczów czekać będzie szereg atrakcji i aktywacji konsumenckich.

Douglas, wspólnie z beauty artists, przygotował trzy intrygujące looki festiwalowe, które odtworzyć będzie można w Douglas Beauty Express na trzech stacjach makijażowych. Każdy z nich doskonale wpisuje się w tegoroczne trendy wizażowe. 

Zobacz też: Lato 2025: oto cztery dominujące trendy w makijażu, dominujące w social mediach

Douglas podczas koncertów festiwalowych zapowiada: zabawę z kolorem różowym (total róż na powiekach, kościach policzkowych i ustach), brązem mokka oraz czymś naprawdę “koncertowym” – czyli Cosmic Blue, gdzie powieki i rzęsy pokrywa błękit odmieniany przez wszystkie odcienie. Co ważne, każdy makijaż można wykonać w wersji podstawowej tylko trzema kosmetykami Douglas Collection.

Wśród innych atrakcji, dostępnych dla każdego odwiedzającego Douglas Beauty Express, warto wymienić m.in. możliwość przeprowadzenia analizy stanu skóry i personalizacji pielęgnacji, letnie nowości zapachowe, YSL Beauty Light Club, gdzie do odkrycia będą sekrety festiwalowego looku Darii Zawiałow, a także możliwość odtworzenia go z ekspertami marki.

A jak wygląda trasa Douglas Beauty Express na resztę wakacji?

Event gościć będzie jeszcze w Jastarni podczas Salt Wave (01-02 sierpnia) oraz podczas BitterSweet Festival w Poznaniu (14-16 sierpnia).

Zobacz teżDouglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
24.06.2025 16:36
Selfridges wprowadza nową usługę: dobór perfum za pomocą sztucznej inteligencji
Selfridges to jedna z najbardziej popularnych brytyjskich sieci domów towarowych.Andrew Meredith

W londyńskim domu towarowym Selfridges na Oxford Street zadebiutowało właśnie jedno z najbardziej innowacyjnych doświadczeń zakupowych w branży beauty – narzędzie do odkrywania zapachów oparte na sztucznej inteligencji. Technologia o nazwie Kaorium nie tylko pomaga dobrać perfumy, ale przede wszystkim przekłada emocje użytkownika na konkretne zapachy. Po udanym pop-upie w dniach 5–11 czerwca, instalacja stała się stałym elementem stoiska marki Thameen London.

Kaorium zostało opracowane przez japońskiego innowatora Toshiharę Kurisu w 2019 roku. System wykorzystuje sztuczną inteligencję, która łączy zapach z językiem, analizując obszerne dane pochodzące z blogów, artykułów prasowych i opinii ekspertów od perfum. Klienci Selfridges mogą korzystać z narzędzia, wybierając słowa, które najlepiej oddają ich aktualny nastrój lub emocje. Na tej podstawie system sugeruje zapachy dopasowane do ich indywidualnych preferencji zmysłowych.

Nowa technologia eliminuje wpływ opakowań, marketingu czy marki, umożliwiając użytkownikom bardziej intuicyjny kontakt z zapachem. „Jesteśmy zachwyceni sukcesem debiutu Kaorium w Wielkiej Brytanii. Współpraca z marką Thameen London i Selfridges pokazała, jak skutecznie można połączyć technologię, narrację i zapach w jedno doświadczenie” – powiedział Ben Janousek, dyrektor generalny Kaorium.

Wprowadzenie Kaorium do Selfridges to element szerszej strategii Thameen London, brytyjskiej marki niszowych perfum, mającej na celu wzmocnienie doświadczeń zakupowych w sklepach stacjonarnych. Jak podkreśla Joanne Hart, dyrektorka sprzedaży Thameen London: „Stale poszukujemy nowych sposobów, by pogłębić relację między zapachem a klientem. Technologia Kaorium to piękne i intuicyjne narzędzie, które łączy sztukę perfumiarstwa z emocjonalnym odkrywaniem siebie.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. lipiec 2025 23:41