StoryEditor
Producenci
23.06.2017 00:00

Dermika wprowadza kolejne nowości

Marka Dermika zaprezentowała dwie nowe linie kosmetyków Dermika in-tense i Beauty Express. – Dermika jest marką, która przekonuje do tego, że najlepsze inwestycje, które w życiu czynimy, to inwestycje w siebie – powiedziała Elżbieta Mudź, dyrektor marketingu w Orkla Care. 

19 czerwca w warszawskim Klubie Bankowca odbyła się konferencja prasowa marki Dermika, na której zaprezentowano dwie nowe linie kosmetyków przeciwzmarszczkowych. W linii Dermika in-tense  po raz pierwszy zastosowano kosmetyczny kinesiotaping. Natomiast linia Beauty Express, stosowana w salonach kosmetycznych, to kremy, w których po raz pierwszy wykorzystano nowatorski program 3-poziomowej redukcji zmarszczek ekspresyjnych.

Podczas konferencji prasowej o technologiach zastosowanych w nowych kosmetykach opowiedzieli przedstawiciele marki Dermika: Łukasz Pyzioł – dyrektor Działu Nauki, Badań i Rozwoju, Michał Drozd – marketing manager marki oraz Magdalena Kalinowska, brand manager. – Kinesiotapingiem w kremie nazwaliśmy nowoczesne rozwiązanie, którym zainspirowaliśmy się badając fenomen taśm do kinesiotapingu w sporcie. Polega ono na połączeniu dwóch biopolimerów naturalnego pochodzenia w splątaną sieć, co daje dodatkową korzyść, ponieważ sieć ta jest bardzo elastyczna i trwała. Oddziałuje na skórę także podczas ruchu i mimiki – wyjaśnił   Łukasz Pyzioł.

– Produkt adresowany jest do kobiet, u których pojawiają się pierwsze zmarszczki. Celujemy w grupę wiekową 40+. Wyniki badań są bardzo dobre, a zmienne, na których najbardziej nam zależało – redukcja zmarszczek i poprawa jędrności i elastyczności skóry – wypadły zdecydowanie lepiej niż w innych kosmetykach z podobnej półki cenowej. Wyniki satysfakcji po zastosowaniu tego kremu, zarówno po jednokrotnym użyciu, jak i po kilku tygodniach stosowania, dają dobre efekty –  powiedział Michał Drozd.

O   efektach zabiegów w salonach SPA z użyciem kosmetyków Beauty Express mówiła Magdalena Kalinowska, brand manager marki Dermika: – Po pierwsze jest to zabieg bankietowy, czyli przed wielkim wyjściem. Rzadko firmy kosmetyczne oferują zabieg, który jest efektywny już po jednej aplikacji, czyli po jednej wizycie w salonie kosmetycznym. Po drugie jest to zasługa bardzo innowacyjnych produktów, które wchodzą w skład tego zabiegu. Począwszy od etapu eksfoliacji skóry, kiedy działamy produktem posiadającym specjalny nośnik tlenu, poprzez produkty, które działają na zmarszczki mimiczne, redukując je aż na trzech poziomach. Do tej pory w kosmetologii tego nie robiono – podkreśliła.

Dopełnieniem profesjonalnej kuracji są produkty do pielęgnacji domowej dostępne w wybranych salonach kosmetycznych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 16:34
Jan Marini szkoli kosmetologów. Magdalena Lamparska ambasadorką amerykańskiej marki
Magdalena Lamparska, ambasadorka marki Jan Marini oraz Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela, przedstawiciele globalni marki  fot. Jan Marini
Magdalena Lamparska, aktorka, została twarzą amerykańskiej marki Jan Marini. Wywodząca się z Kalifornii dermokosmetyczna marka uważa polski rynek za kluczowy dla swojego rozwoju w Europie. Na szkoleniu dla kosmetologów jej eksperci przekazali informacje o najnowszych procedurach zabiegowych marki.

Amerykańska marka Jan Marini Skin Research powstała w 1994 r. w Kalifornii. Jej nazwa pochodzi od twórczyni marki Jan Marini, znanej w branży beauty ze swojej pasji i uważanej za innowatorkę w zakresie pielęgnacji skóry.

Marka przedstawia się jako ta, która ma wyłączny patent na tymozynę beta 4 w pielęgnacji skóry oraz która jako pierwsza w historii opracowała antyoksydacyjny filtr przeciwsłoneczny oraz była pierwszą firmą kosmetyczną, która połączyła kwas glikolowy, salicylowy i azelainowy w jeden produkt wielofunkcyjny do stymulacji i odnowy skóry.

Jan Marini działa na 30 rynkach, ale polski uważa za wyjątkowo perspektywiczny – szybko się tu rozwija. Jej kosmetyki są stosowane w gabinetach kosmetycznych, mogą być uzupełnieniem procedur zabiegowych oraz mogą być stosowane w pielęgnacji domowej.

17 kwietnia 2024 r. w hotelu Bristol w Warszawie marka zorganizowała spotkanie i szkolenie dla współpracujących z nią kosmetologów. Rozpoczęło je przedstawienie ambasadorki marki, którą została Magdalena Lamparska, aktorka teatralna i filmowa, która dzieli swoje życie na dwa kraje – pracuje zarówno w Polsce, jak i w Stanach Zjednoczonych.

Na spotkanie przybyli globalni przedstawiciele marki Bronagh Collins i Ricardo Valenzuela. Magdalena Kaczanowicz, chemik i technolog kosmetyczny, znana jako @racjapielegnacja mówiła o tym, czy warto analizować INCI i czy po składzie jesteśmy w stanie ocenić, jak działa kosmetyk i czy jest skuteczny. Katarzyna Jaworska i Iga Radzikowska, trenerki Jan Marini omawiały zabiegi marki. Dr n med., kosmetolog, dietetyk, założycielka Scura, Alicja Śliwowska @dr_scura mówiła o łączeniu składników aktywnych odpowiednio do problemów skóry: witamina C i DMAE, antyoksydanty i ochrona przeciwsłoneczna, retinoidy, kwas glikolowy, salicylowy, azelainowy. Wskazówki dotyczące obsługi klienta, sprzedaży i marketingu w gabinecie przekazała Aleksandra Mazalon, trenerka miejsc beauty i założycielka Beauty Boss @beautybosspl. A konferencję zorganizowała internetowa drogeria Topestetic, dystrybutor marki w Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. kwiecień 2024 01:40