REKLAMADrogeria Roku 2018

((fot. Pixabay/CC0))

Zmieniła się przedświąteczna strategia sieci handlowych. W tym roku promocje nie zaczęły się tuż po 1 listopada. Sklepy czekają na tzw. czarny piątek - pisze Rzeczpospolita.

W tym roku czarny piątek przypada 24 listopada. Zmiana polegająca na rozpoczęciu akcji promocyjnej od tej daty jest, zdaniem przedstawicieli sieci, pozytywna. Czarny piątek to wydarzenie masowe, co ułatwia komunikację licznych promocji.

W 2016 roku czarny piątek odpowiadał za połowę obrotów sklepów we wszystkie listopadowe piątki. 

W tym roku, według prognoz, przeciętny Polak wyda na święta 720 złotych.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony