StoryEditor
Producenci
30.11.2017 00:00

Nesperta chce rozszerzyć grono użykowniczek hybryd: Hi Hybrid – młodsza siostra Semilaka

Firma Nesperta zaprezentowała nowa markę lakierów hybrydowych. Od jej flagowego brandu, którym jest Semilac, Hi Hybrid różni się m.in. grupą docelową, ceną i dostępnością produktów. Lakiery przeznaczone są dla młodych dziewczyn, które same chcą sobie robić manicure hybrydowy w domu, lubią eksperymenty, częste zmiany, a w doborze kosmetyków istotna jest dla nich cena.

Hybrydowe lakiery do paznokci Hi Hybrid są przeznaczone dla młodych dziewczyn w wieku 16-25 lat. – Radosnych, autentycznych, pewnych siebie, z pasją i poczuciem humoru – wyjaśniała podczas ich premiery Paulina Piątek, PR manager Nesperta.

Młodą markę od swojej starszej  siostry – profesjonalnych lakierów hybrydowych Semilac –  odróżnia nie tylko grupa docelowa. Lakiery Hi Hybrid są przeznaczone do odważnych eksperymentów w domu (w odróżnieniu od lakierów Semilac, które w swoim założeniu stworzone zostały do wykonywania perfekcyjnego manicure’u w salonie kosmetycznym). Są łatwiejsze w stosowaniu, mają mniejszą pojemność i bardziej przystępna cenę. Mają być także szeroko dostępne – w e-sklepie oraz w licznych drogeriach.

Manicure hybrydowy staje się coraz bardziej popularny. – Już co czwarta Polka używa lakieru hybrydowego. A rok wcześniej było to zaledwie 9 proc. Dzięki naszej propozycji dynamika wzrostu może jeszcze bardziej przyspieszyć, bowiem tworząc nowa markę zidentyfikowaliśmy bariery, które powodowały, że część kobiet – głównie tych najmłodszych – nie była zainteresowana tego typu manicure’m – mówi Krzysztof Gamański, brand manager Hi Hybrid. Według jego słów te najważniejsze bariery to cena wykonania usługi w salonie, skomplikowane stosowanie (aplikacja i zdejmowanie), a także trwałość (dla młodych osób lubiących zmiany trzy tygodnie z jednym kolorem na paznokciach nie jest zaletą).

Lakiery Hi Hybrid są przeznaczone do stosowania w domu, a komunikacja marki stawia na rytuał stylizacji paznokci podczas wieczoru z przyjaciółkami. Na stronie marki oraz w kanałach w mediach społecznościowych prezentowane są tutoriale wyjaśniające jak zrobić manicure hybrydowy i pokazujące, że nie musi się on kojarzyć się z drogimi, skomplikowanymi i niedostępnymi narzędziami. Starter Hi Hybrid, w którym oferowane są niezbędne akcesoria wraz lampą UV/LED oraz jednym lakierem w kolorze intensywnej czerwieni kosztuje 169,99 zł. Pojedyncze lakiery o pojemności 5 ml to koszt 19,99 zł. Oferowane są w czterech seriach kolorystycznych – Party, Sport, Travel oraz Date. Każda zawiera po 12 odcieni – od stonowanych barw natury i pasteli po odważne brokaty i neony.

Hasłem nowych lakierów jest: Say hi to hybrid! W sprzedaży dostępne są od początku grudnia.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.04.2024 10:11
Magda Popławska nową ambasadorką marki AA
Magda Popławska została nową twarzą serii Y Lift Supreme.AA
Magda Popławska, znana polska aktorka i ceniona osobowość sceniczna, została nową ambasadorką marki AA. Popławska będzie twarzą linii kosmetyków Y Lift Supreme, dedykowanej kobietom poszukującym skutecznych rozwiązań w pielęgnacji przeciwstarzeniowej.

Magda Popławska, renomowana polska aktorka, ogłosiła na swoim profilu na Instagramie, że została najnowszą ambasadorką marki AA. Choć szczegóły tej współpracy nie zostały jeszcze ujawnione, wiadomo już, że Popławska będzie twarzą linii przeciwstarzeniowej Y Lift Supreme. Ta informacja spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów, zarówno aktorki, jak i marki.

Magdalena Popławska, urodzona w Polsce, jest uznawaną aktorką teatralną i filmową, absolwentką Akademii Teatralnej im. Aleksandra Zelwerowicza w Warszawie. Znana z wyjątkowej umiejętności wcielania się w zróżnicowane role, Popławska zdobyła uznanie zarówno na dużym ekranie, jak i na scenie teatralnej. W jej bogatej filmografii znajdują się role w filmach takich jak "Body/Ciało" (2015), reżyserii Małgorzaty Szumowskiej, gdzie zagrała jedną z głównych ról, oraz "Cicha noc" (2017), gdzie jej kreacja przyniosła jej szereg pozytywnych recenzji. Popławska jest również znana z intensywnej działalności teatralnej, występując w wielu znaczących produkcjach scen warszawskich.

AA to polska marka kosmetyczna należąca do przedsiębiorstwa Oceanic S.A., założonego w 1982 roku. Marka specjalizuje się w produkcji dermokosmetyków hypoalergicznych, przeznaczonych dla osób z wrażliwą i skłonną do alergii skórą. Produkty AA są dostosowane do różnych potrzeb dermatologicznych, oferując linie kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W asortymencie znajdują się m.in. serie anti-aging, preparaty nawilżające, a także kosmetyki dla skóry atopowej.

Czytaj także: Amelia Szczepaniak ambasadorką AA Wings of Color

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 15:27
Marka Neonail otworzyła swój pierwszy salon w zupełnie nowej aranżacji
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Gallery
Marka Neonail specjalizująca się w produktach do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zmieniła wygląd swoich salonów sprzedaży. W Galerii Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy punkt w nowej aranżacji, gdzie sprzedawane są także kosmetyki do makijażu Neo Make Up.

Neo Nail i Neo Make Up to marki należące do polskiej firmy Cosmo Group. Właśnie został otwarty pierwszy salon sprzedaży w zupełnie nowej aranżacji, gdzie można kupić obie marki – lakiery i produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do makijażu.

Salon w Galerii Wroclavia we Wrocławiu został urządzony w minimalistycznym stylu, w jasnych kolorach z modnym wzornictwem. Powstały w nim dwa spójne światy – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki Neonail, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii Neo Make Up, które również zyskały nową oprawę wizualną.

Jak informuje firma, celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.Nową koncepcję salonu opracowało biuro architektoniczne Forma4U Marcin Karaszowski.

– Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami Neonail i Neo Make Up, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza – mówi architekt Sylwia Słopak-Karaszowska.

Marka Neonail posiada obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad tysiącu miejsc w Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo oraz  w e-sklepie marki.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 16:33