StoryEditor
Producenci
19.04.2024 12:10

Marka Inglot weszła w kategorię lakierów hybrydowych

Inglot wypuścił na rynek swoją pierwszą kolekcję lakierów hybrydowych / Inglot
Inglot – jedna z najmocniejszych polskich marek makijażowych o światowym zasięgu – zdecydowała się na wejście w kategorię lakierów hybrydowych. Właśnie pojawiła się pierwsza kolekcja.

Marki, które zasłynęły z lakierów hybrydowych, jak Semilac czy NeoNail, pod wpływem zmieniających się trendów rynkowych dodały do swoich kolekcji lakiery tradycyjne. Marka Inglot – odwrotnie. Właśnie teraz zdecydowała się na wypuszczenie hybryd. Informacja ta zaskoczyła klientki marki, czemu dały wyraz w komentarzach w mediach społecznościowych, kiedy Inglot po raz pierwszy odkrył karty:

Czyżby hybrydy  A kiedyś pytałam ekspedientki i mówiła że nigdy nie wypuścicie Hybryd bo jesteście za naturą.

Ja nawet jako ówczesny pracownik byłam przekonywana przez makijażystkę regionalną, że Inglot nigdy nie wprowadzi hybryd, bo nie po to ma lakiery „oddychające”, żeby hybrydy wprowadzać do oferty.

Ale nie zabrakło oczywiście głosów entuzjastycznych i osób chętnych, żeby nowość natychmiast wypróbować:

Czad! Chyba czas abym powróciła do hybryd! 

No w końcu!

Przepiękne kolory!

Producent odniósł się do komentarzy:

Wprowadzenie do sprzedaży lakierów hybrydowych jest odpowiedzią na liczne pytania ze strony klientów. Nowa linia lakierów do paznokci wolnych od składników Hema i di-Hema, to połączenie trwałego manicure ze składem, który zmniejsza ryzyko wystąpienia alergii i innych podrażnień.

Przeważającą liczbę w naszej ofercie dalej stanowią lakiery klasyczne, w tym seria Natural Origin, zawierająca 77% składników pochodzenia naturalnego oraz lakiery z linii O2M przepuszczające tlen i wodę. Wierzymy, że każdy znajdzie produkt dla siebie.

Nowa kolekcja lakierów hybrydowych Inglot utrzymana jest w stylistyce, którą marka obrała jakiś czas temu odchodząc od charakterystycznej dla siebie czerni. Opakowania produktów są pastelowe. Oszczędne w formie, naturalne są także materiały promocyjne i visuale związane z marką.

Na kolekcję składa się 20 odcieni lakierów, 2 bazy i top. Obecnie lakiery są dostępne w salonach Inglota oraz na stronie internetowej producenta.

Rynek lakierów hybrydowych w Polsce od lat rozwija się bardzo dynamicznie. W grupie liderów znajdują się takie marki jak Semilac (Nesperta), NeoNail (Cosmo Group) oraz Indigo, jednak oprócz nich bardzo wiele marek profesjonalnych i masowych produkuje lakiery hybrydowe. 

Czytaj także: Jeśli manicure, to hybrydowy [RAPORT]

Produkty do manicure to kategoria, która w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, na rynku działa wiele salonów zajmujących się stylizacją paznokci i usługi są prowadzone na bardzo wysokim poziomie. Polki słyną także ze swojego zamiłowania do pięknych paznokci i z umiejętności ich stylizacji w domowych warunkach. Stąd też przestrzeń do wprowadzania na rynek ciągle nowych marek i wariantów lakierów, zarówno klasycznych, jak i hybrydowych.

Rynek idzie w kierunku produktów delikatniejszych dla płytki paznokcia i eliminowania składników mogących powodować podrażnienia. Dostępne są lakiery wegańskie a ostatnio kolejne marki wprowadzają hybrydowe naklejki na paznokcie, które osobom miej wprawnym umożliwiają również zrobienie trwałej stylizacji paznokci w oparciu o gotowe szablony.

Czytaj także: Wegańskie lakiery do paznokci - trend czy nowy standard?

Według danych PMR lakiery do paznokci są kategorią beauty z największym udziałem sprzedaży internetowej, co wynika z popularności lakierów hybrydowych, które były dostępne na początku i przez długi czas tylko w internecie. 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.05.2024 11:31
Delia Cosmetics otwiera kolejne sale dydaktyczne na łódzkich uczelniach
Warsztaty ”Best deal” dla studentów Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej poprowadzili Grzegorz Wosik i Karolina Bajerska kierujący działem zaopatrzenia i logistyki w firmie Delia, która otworzyła na wydziale swoją salę dydaktycznąfot Linkedin Delia Cosmetics
Delia Cosmetics – polska firma związana z Łodzią – otwiera na tamtejszych uczelniach sale dydaktyczne zacieśniając współpracę ze światem nauki i docierając w ten sposób do przyszłych kadr.

Delia Cosmetics otworzyła salę dydaktyczną na Wydziale Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Otwarcia dokonali wspólnie prof. dr hab. inż. Krzysztof Jóźwik,  dziekan wydziału prof. dr hab. inż. Agnieszka Zakrzewska-Bielawska oraz założyciel Delia Cosmetics Józef Szmich i prezes Karol Szmich.

Warsztaty „Best deal” poprowadzili Grzegorz Wosik i Karolina Bajerska kierujący działem zaopatrzenia i logistyki w firmie Delia. Studenci pracowali w grupach, negocjowali warunki zakupów i wybierali najlepsze ceny dla swoich towarów. W strefie beauty Izabela Zagórska, Make Up Artist Delia, wykonywała makijaże i udzielała informacji na temat kosmetyków.   

Kilka tygodni temu Delia uruchomiła także salę laboratoryjną na Wydziale Chemii Uniwersytetu Łódzkiego. To warsztatowe miejsce, w którym studenci będą tworzyć kosmetyki. Otwarcia dokonała dziekan wydziału Sławomira Skrzypek. Do studentów zwrócili się Marcin Polak, dyrektor zarządzający Delii i dyrektor marketingu – Renata Ciszewska-Kłosińska.

image
Zajęcia warsztatowe na Wydziale Chemii Uniwersytetu Łódzkiego w sali dydaktycznej otwartej przez Delia Cosmetics. Poprowadziła je technolog firmy Dominika Świątczak
Linkedin Delia Cosmetics

Technolog Dominika Świątczak mówiła o pracy technologa i poprowadziła praktyczne warsztaty z tworzenia kosmetyków. Studenci eksperymentowali z tworzeniem m.in. rozświetlaczy i lakierów do paznokci. W strefie beauty Izabela Zagórska, make up artist wykonywała makijaże i udzielała konsultacji.

Z łódzkimi uczelniami współpracujemy aktywnie od lat, jest to dla nas bardzo istotny obszar rozwoju, który z pewnością będziemy dalej wspierać – zapowiada zarząd Delia Cosmetics.

Czytaj także: Delia Cosmetics rozbuduje i zmodernizuje swoje dwa zakłady w Konstantynowie Łódzkim i Rzgowie

Delia Cosmetics to polski producent kosmetyków z 25-letnią tradycją i właściciel marek Delia (pielęgnacja ciała, twarzy i makijaż) i Cameleo (pielęgnacja włosów). Firma eksportuje swoje produkty do ponad 60 krajów na całym świecie. Produkcja odbywa się w dwóch zakładach, w których oprócz marek własnych powstają kosmetyki w ramach private label i produkcji kontraktowej.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.05.2024 18:31
Avène: zdrowa skóra buduje pewność siebie
Drota Gardias; prof. dermatologii Aleksandra Lesiak; kosmetolog Alexa Antczak; Katarzyna Stachurska, product manager Avènefot. Avene
Stan skóry wpływa na naszą samoocenę, a ta przekłada się na ogólne samopoczucie i samoocenę. O tym, że musimy wyzwolić się spod presji oczekiwań co do idealnego wyglądu a zarazem o indywidualnym podejściu do pielęgnacji mówi coraz więcej marek kosmetycznych. Marka Eau Thermale Avène zaprosiła do dyskusji na ten temat ekspertów – dermatologów i kosmetologów oraz liderki opinii.

Kobiety źle oceniają swój wygląd – niska samoocena jest w piątce najważniejszych problemów, z którymi się zmagają – podaje marka Avène: mimo iż o zdrowiu skóry i jej problemach wiemy coraz więcej, to wciąż żyjemy w świecie pełnym presji i oczekiwań co do idealnego wyglądu.

Tymczasem nie ma idealnego wzorca urody, tak samo jak nie ma idealnej skóry – każdy z nas ma jakieś problemy. Najczęściej są to przebarwienia, zmarszczki, trądzik. Polki mają delikatną skórę, często wrażliwą, naczynkową. Stan skóry zmienia się pod wpływem rozmaitych czynników zewnętrznych, pod wpływem stresu, problemów ze zdrowiem, w wyniku złej diety i po prostu z wiekiem. Jednak uwzględniając te czynniki należy dobrać odpowiednią pielęgnację, bo dzięki temu – mając w składzie produktów odpowiednie składniki – łatwiej można zapanować nad jej stanem.

– Skóra stanowi nasz największy organ, a codzienne wyzwania, którym musi stawić czoła, mogą mieć znaczący wpływ na jej zdrowie i wygląd. Kilka kluczowych problemów, z którymi skóra boryka się w codziennym świecie to zanieczyszczenie środowiska, nieodpowiednia dieta, stres, nadmierne korzystanie z technologii, a przede wszystkim promieniowanie UV i ekspozycja na nie – mówi prof. dermatologii Aleksandra Lesiak

– Każdy z nas chce jak najlepiej wyglądać i czuć się we własnym ciele. Zmiany skórne bardzo często odbierają nam pewność siebie, prowadzą do kompleksów. Zwłaszcza, że każda skóra jest inna, a jej potrzeby są różne i indywidualne. Warto pamiętać o holistycznym podejściu – o tym, aby nie panikować, gdy pojawia się jakiś problem tylko wdrożyć odpowiednio dobraną, spójną pielęgnację – dodaje kosmetolog Alexa Antczak.

Obie ekspertki zabrały głos w panelu dyskusyjnym, który marka Avène zorganizowała prezentując swoje spojrzenie na pielęgnację skóry oraz nowości. Głos zabrały także Katarzyna Stachurska, product manager Avène oraz Dorota Gardias, która także poprowadziła całe wydarzenie.

image
Konsultacje i prezentacja gam dermokosmetycznych
fot. Avene
image
Testowanie dermokosmetyków ochronnych z fitrami UV
fot. Avene

Uczestnicy spotkania, które odbyło się w warszawskim wysokościowcu Skyliner, mogli wykonać test skóry, aby na jego podstawie dobrać odpowiednią, spersonalizowaną pielęgnację, a poszczególne dermokosmetyki Avène zostały wyeksponowane w przeznaczonych dla nich strefach. Wśród nowości marka zaprezentowała Cicalfate+ multiochronny krem regenerujący SPF50+ przeznaczony również do skory po zabiegach dermatologicznych i po wykonaniu tatuażu; Antirougeurs Rosamed koncentrat na utrwalone zaczerwienienia dla cery naczynkowej oraz stosowany m.in. w przebiegu trądziku różowatego; dwa nowe fluidy w gamie Sun Care z SPF 50+ chroniące przed promieniowaniem UVB, UVA i światłem niebieskim (HEV) oraz krem intensywnie rozświetlający i serum korygująco-rozjaśniające w gamie Avène Vitamin Activ Cg.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. maj 2024 13:43