StoryEditor
Producenci
15.09.2021 00:00

Bakuchiol – kosmetyczny hit w produktach marki Perfecta

Bakuchiol, czyli botaniczny retinol został okrzyknięty kosmetycznym składnikiem 2021 roku, a innowacyjnej linii Perfecta Bio Retinol, która go wykorzystała w swoich recepturach, zapewnił złotą Perłę Rynku Kosmetycznego.

Nie od dziś wiadomo, że natura to najlepszy nauczyciel i źródło inspiracji również w dziedzinie kosmetologii. Połączenie profesjonalnej wiedzy z zakresu naturalnych surowców z naukowym dorobkiem laboratoriów firmy Dax Cosmetics pomogło stworzyć przełomową linię Perfecta Bio Retinol z bakuchiolem. Ten wyjątkowy składnik łączy w sobie skuteczność retinolu z roślinną, "zieloną" odsłoną pielęgnacji, czerpiącą z przyrody to, co najlepsze.

Receptury kremów z linii zawierają 98 proc. składników pochodzenia naturalnego, a pozostałe 2 proc. składu to gwarancja trwałości i jakości produktu oraz przyjemności stosowania. Cała gama skutecznie niweluje oznaki starzenia się skóry oraz przywraca jej młodzieńczy i promienny wygląd. Linie mimiczne i zmarszczki stają się mniej widoczne, cera jest wygładzona, a skóra odzyskuje właściwy poziom nawilżenia. Dzięki zawartości bioaktywnych składników pochodzenia naturalnego, kosmetyki mają silne działanie odmładzające, a przy tym są wyjątkowo delikatne dla skóry.

Opinia jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego 2021 

Bioretinol to chyba najmodniejszy obecnie składnik kosmetyków pielęgnacyjnych. Firma Dax po raz kolejny staje na wysokości zadania. Cała seria pachnie przyjemnie, łatwo się nakłada, szybko wchłania, nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Dobrze nawilża, napina i poprawia wygląd skóry. Plusik za przystępną cenę, opakowanie i dużą kampanię marketingową.

Karolina Jabłońska, technolog w laboratorium badawczo-rozwojowym firmy Dax Cosmetics, które opracowuje m.in. receptury kosmetyków Perfecta

Bakuchiol to jeden z najnowszych, bardzo ciekawych składników aktywnych, który pojawił się na rynku kosmetycznym. Jest efektem poszukiwań naturalnych, alternatywnych surowców dla tradycyjnych składników stosowanych w kosmetologii. Inne jego określenia to bioretinol albo roślinny lub też botaniczny retinol.

Skąd taka terminologia? Bakuchiol to ekstrakt z nasion rośliny Psoralea corylifolia (występującej pod lokalnymi nazwami babći, babchi, bakući czy bakuchi) od lat stosowanej w ajurwedyjskiej medycynie jako środek, który między innymi działa odmładzająco na skórę. Jest to botaniczny analog retinoidów, stanowi więc naturalną alternatywę dla retinolu – jednego z najskuteczniejszych surowców przeciwstarzeniowych w kosmetologii.

Dzięki swojej wszechstronności, może być szeroko stosowany w pielęgnacji skóry i idealnie nadaje się do pielęgnacji cery dojrzałej, gdyż wykazuje silne działanie przeciwzmarszczkowe. Poza tym lekko złuszcza i normalizuje skórę, dzięki czemu zniszczona i zrogowaciała warstwa naskórka zostaje zredukowana. W efekcie zmarszczki ulegają spłyceniu, zmniejsza się widoczność linii mimicznych, a skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Dodatkowo zmniejsza widoczność przebarwień i zapobiega powstawaniu nowych. Wykazuje też działanie przeciwbakteryjne i może być polecany do cery problematycznej, z niedoskonałościami.

Ogromną zaletą bakuchiolu jest też fakt, że mając odmładzającą siłę retinolu, jest przy tym niezwykle delikatny dla skóry – nie podrażnia jej, nie powoduje fotouczuleń, dzięki czemu jest dobrze tolerowany nawet przez skórę wrażliwą i może być bez obaw stosowany w całorocznej pielęgnacji.

Bakuchiol to gwiazda wśród składników kosmetycznych!

O marce:

Perfecta to największa marka w portfolio Dax Cosmetics. W jej ofercie znajdują się popularne kosmetyki do twarzy oraz do ciała, oparte na nowoczesnych składnikach aktywnych, zgodnych z trendami w światowej kosmetologii. Oprócz bogactwa pielęgnacyjnych kremów i maseczek czy kosmetyków oczyszczających, Perfecta proponuje także pomadki pielęgnacyjne do ust, peelingi do twarzy i ciała, balsamy wyszczuplające i brązujące, produkty do depilacji, żele do higieny intymnej, kremy do rąk i stóp, a także fluidy. Jej portfolio obejmuje też kosmetyki antybakteryjne oraz specjalistyczne kosmetyki dla kobiet w ciąży.

Poznaj markę Perfecta:

IG: @perfecta_daxcosmetics

FB: @kosmetyki.perfecta

Zamów ofertę:

Monika Machnowska, zastępca dyrektora handlowego, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: +48 694 43 33 00

Iwona Romańska, krajowy kierownik sprzedaży ds. rynku tradycyjnego, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel.: +48 694 433 322

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.05.2024 15:24
Augustinus Bader wchodzi we współpracę z Sofią Coppolą
Augustinus Bader
Augustinus Bader nawiązał współpracę z reżyserką filmową Sofią Coppolą, aby wprowadzić na rynek linię barwionych balsamów do ust, stanowiącą pierwsze przedsięwzięcie marki w dziedzinie produktów do koloryzacji ust. Tinted Balm, jak nazwano gamę, jest dostępny w trzech odcieniach.

Według informacji opublikowanych przez WWD, odcień 1, głęboki róż, ma być inspirowany wycofaną z produkcji szminką, dawną ulubienicą Coppoli. Odcień 2 to ciepły koral, a 3 - odcień śliwkowy. Augustinus Bader od dawna współpracuje także z Victoria Beckham Beauty w zakresie pielęgnacji skóry – ich wspólne przedsięwzięcie obejmuje serum i dwa kremy nawilżające, z których jeden zawiera pigment. Nowe balsamy do ust to kolejny krok marki w stronę kosmetyki kolorowej.

Współpraca z popularnymi nazwiskami również „przyciąga do marki nowych ludzi i zawsze miło jest podzielić się czymś ze swoimi społecznościami” – powiedział Charles Rosier, dyrektor generalny i współzałożyciel marki Augustinus Bader, portalowi WWD.

Augustinus Bader to marka luksusowych kosmetyków, której założycielem jest niemiecki naukowiec i profesor Augustinus Bader. Marka specjalizuje się w opracowywaniu innowacyjnych produktów do pielęgnacji skóry, opartych na zaawansowanych badaniach nad regeneracją komórek. Jej flagowe produkty zawierają technologię TFC8®, która wspiera naturalne procesy naprawcze skóry, dostarczając jej niezbędnych składników odżywczych.

Sofia Coppola to uznana amerykańska reżyserka, scenarzystka i producentka filmowa. Urodziła się 14 maja 1971 roku i jest córką legendarnego reżysera Francisa Forda Coppoli. Sofia Coppola zdobyła uznanie za swoje subtelne i artystyczne podejście do filmowania, które widoczne jest w jej charakterystycznym stylu narracji i estetyki wizualnej. Jej debiutancki film, „Przekleństwa niewinności” (1999), zapewnił jej uznanie krytyków, a kolejny, „Między słowami” (2003), przyniósł jej Oscara za najlepszy scenariusz oryginalny. Jej filmy często badają tematy samotności, tożsamości i relacji międzyludzkich w kontekście współczesnego społeczeństwa.

Czytaj także: Dom mody Celine wkracza na rynek kosmetyczny z linią makijażową

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.05.2024 14:29
Greenpeace oprotestowało doroczne walne zgromadzenie Unilever
Organizacja proekologiczna Greenpeace oprotestowała spotkanie walne Unilevera w Londynie.Greenpeace
Greenpeace UK znacznie nasiliło swoją kampanię przeciwko Unileverowi, wycelowaną w politykę konglomeratu dotyczącą wykorzystania tworzyw sztucznych. Podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, które odbyło się w hotelu Hilton London Bankside, dramatyczna demonstracja grupy proekologicznej zbiegła się z publikacją nowych danych sondażowych wskazujących na szerokie poparcie dla Unilever w walce z zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi.

Gdy rozpoczęło się walne zgromadzenie Unilevera, aktywiści Greenpeace przerwali wydarzenie, używając armaty konfetti, która obsypała salę czarnymi papierowymi gołąbkami, co symbolizowało 140 000 sygnatariuszy listu otwartego wzywającego markę Dove należącą do Unilever do wyeliminowania jednorazowego plastiku. Ta surowa grafika stanowiła odmianę tradycyjnego logo Dove, przedstawiając czarnego ptaka wyglądającego na zmarłego. Aktywiści odsłonili także baner z napisem „Dove Ditch Plastic” i wyrazili żądanie, aby Unilever porzucił plastikowe opakowania, co doprowadziło do ich usunięcia przez ochronę.

Walne zgromadzenie spotkało się z dodatkowymi naciskami ze strony różnych grup w związku z twierdzeniami i wpływem Unilever na środowisko. Friends of the Earth Indonezja i społeczność Sulawesi podniosły kwestie dotyczące destrukcyjnych konsekwencji stosowania oleju palmowego przez firmę Unilever. Tymczasem 100 holenderskich działaczy młodzieżowych nalegało na znaczną redukcję gazów cieplarnianych zgodnie z paryskim porozumieniem klimatycznym.

Sondaż przeprowadzony przez Censuswide dla Greenpeace w 19 krajach wykazał, że 63 proc. respondentów czuło się bardziej negatywnie wobec firmy, gdy dowiedziało się, że jest największym producentem plastikowych saszetek na świecie, 65 proc. stwierdziło, że zaczęło unikać produktów Unilever, gdy dowiedziało się, że firma znalazła się wśród pięciu największych zaśmiecaczy środowiska tworzywami sztucznymi i że jest największym producentem plastikowych saszetek na świecie. 78 proc. zgodziło się, że będzie wspierać wysiłki Unilever w zaprzestaniu stosowania jednorazowych tworzyw sztucznych, a 80 proc. stwierdziło, że będzie wspierać Unilever w oferowaniu opakowań wielokrotnego użytku.

Czytaj także: Unilever zapłaci 2 miliony dolarów za ugodę w sprawie benzenu w aerozolach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 01:40