REKLAMAVI FBK glowny

PRODUCENCI I MARKI

Inwestycje

Biznes

 

27 lipca 2018, 10:54



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Rafał Szczepkowski, prezes Harper Hygienics

Rafał Szczepkowski, prezes Harper Hygienics (fot. materiały prasowe)

Producent artykułów higieniczno-kosmetycznych Harper Hygienics podpisał umowę w zakresie obsługi logistycznej z fińską Grupą HUB Logistics. Transakcja opiewająca na wartość ok. 20 mln zł zawarta została na trzy lata (z opcją przedłużenia).

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

W ramach kontraktu dostawca wdroży nowe procesy rozwoju i optymalizacji działań logistycznych, które mają przełożyć się na efektywniejsze funkcjonowanie zakładów produkcyjnych, poprawić terminowość dostaw i przyczynić się do oszczędności w transporcie. Uruchomione zostaną systemy pogłębionego zbierania danych i raportowania oraz dojdzie do integracji działań związanych z projektowaniem i wdrażaniem nowych asortymentów w co-packingu.

– Prawidłowo działający obszar logistyki jest dla nas kluczem do efektywnego działania spółki. Jestem przekonany, że poprawa procesów w tej dziedzinie bezpośrednio przełoży się na cele, które stawialiśmy sobie przy tworzeniu strategii rozwoju na lata 2018-2019 tj. na optymalizacje kosztową, wzrost przychodów, czy dalszą ekspansję zagraniczną – mówi Rafał Szczepkowski, prezes Harper Hygienics.

Zgodnie z opublikowaną w kwietniu br. strategią rozwoju na lata 2018-2019, Harper Hygienics zamierza skoncentrować się na optymalizacji kosztowej oraz dalszym rozwoju działalności w celu wzrostu przychodów oraz poprawy marżowości. Główne cele i założenia opublikowanej przez Harper Hygienics strategii to: stworzenie silnych, wysokomarżowych marek własnych dla wszystkich kategorii produktów; wzmocnienie działalności eksportowej i dalsza ekspansja zagraniczna; optymalizacja kosztów i efektywności produkcji; utrzymanie dwucyfrowej dynamiki wzrostu przychodów ze sprzedaży, znacząca poprawa marż oraz istotne obniżenie poziomu zadłużenia.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~GrzegorzG 1 18 dni temu

    Harper Hygienic i tak już nic nie pomoże, nowy Zarząd z Prezesem który położył poprzednią firmę a następnie do Harpera zatrudnił wszystkich dyrektorów z Cederrotha , nieudolną Panią dyr. marketingu, zniedołężniałego intelektualnie dyrektora finansowego, szefa ekipy handlowej i trade marketing robi to samo w nowej firmie. Zarządza przez konflikt, robi prezentacje jakie to zmiany zamierza wprowadzić, zatrudnia firmę konsultingową żeby mieć podkładkę że to oni mu stworzyli strategię ... szkoda gadać, przez takich managerów upadają firmy a ludzie tracą pracę.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony