REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

Z raportu firmy Nielsen udostępnionego „Rzeczpospolitej” wynika, że w 2017 r. wskaźnik optymizmu Polaków wzrósł aż o 16 pkt (do 104 pkt). To sprawiło, że jesteśmy na trzecim miejscu pod tym względem w Europie.

W badaniu optymizmu konsumenckiego wzięło udział 30 tys. osób z 60 krajów świata

W badaniu optymizmu konsumenckiego wzięło udział 30 tys. osób z 60 krajów świata (fot. fotolia.com)

W rankingu konsumenckiego optymizmu znaleźliśmy się za Danią (115 pkt.) oraz Turcją (113 pkt.). Z raportu Nielsena, do którego dotarła „Rzeczpospolita” wynika, że 60 proc. Polaków spodziewa się w tym roku poprawy swojej sytuacji finansowej, a 58 proc. dobrze ocenia swoje perspektywy na rynku pracy. Polscy konsumenci chcą też coraz więcej wydawać – 52 proc. przewiduje, że ich konsumpcja wzrośnie – i jest to najlepszy wynik w Europie.

Ostatnio optymizm konsumencki w Polsce na podobnym poziomie był w 2007 r. Rekord, czyli 113 pkt, padł w 2006 r.

 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony