StoryEditor
Producenci
14.04.2013 00:00

Światowa jakość za rozsądną cenę

Polki kochają polskie kosmetyki za ich jakość i cenę. Gdy ta pierwsza oparta jest na osiągnięciach światowej kosmetologii, zarówno w sferze doboru surowców, jak i metod produkcji, a ta druga nie nadwyręża budżetu domowego, to sukces jest gwarantowany. Tak jak w przypadku marki Mincer Pharma.

Firma Mincer Pharma specjalizuje się w produkcji kosmetyków już od ponad 20 lat. Zaczynała jako małe, rodzinne przedsiębiorstwo wytwarzające głównie tusze do rzęs. Janina Mincer, właścicielka firmy wspomina, że były to dobre czasy. Spod zakładu odjeżdżały załadowane tiry, które na Wschód wywoziły miesięcznie 12 ton towaru. Niestety wkrótce nastąpiło załamanie handlu ze Wschodem. W Polsce nie było szans na sprzedaż, bo rynek był zajęty przez produkty z Tajlandii. Trzeba było szukać innej drogi. W 1992 roku podczas targów w Bolonii właścicielka poznała udziałowców francuskiej firmy, którzy zaproponowali wspólne przedsięwzięcie. Zdecydowała się na przebranżowienie i kupiła licencję na produkcję białych kosmetyków. Zakład zlokalizowany w Michałowicach pod Warszawą został rozbudowany i wyposażony w nowoczesne linie technologiczne do produkcji kosmetyków. Dzięki własnej flocie samochodowej usprawniono dostawy. Nowy podmiot: Mincer Pharma wdrożył także nowoczesne systemy zarządzania i produkcji w tym GMP i system jakości ISO 9001:2008. Produkty przechodzą szczegółowe badania w renomowanych akademiach medycznych.

Uznanie konsumentek i szacunek w branży
Polski producent korzysta z najnowszych technologii. Właścicielka oraz jej pracownicy śledzą uważnie rozwój światowej kosmetologii, a także osiągnięcia współczesnej medycyny estetycznej. Biorą udział w seminariach branżowych, organizowanych zarówno w kraju, jak i za granicą. Jakość surowców i gotowych wyrobów nadzoruje laboratorium kontroli jakości, a dział technologiczny czuwa nad procesem wytwarzania. Zespół grafików i plastyków opracowuje projekty opakowań w oparciu o najnowsze trendy. Jako jedyna firma w Polsce Mincer Pharma posiada patent na słoiczek z tzw. membraną dozującą, która zabezpiecza zawartość opakowania przed zakażeniem mikrobiologicznym i pozwala na jego ekonomiczne dozowanie.
W ostatnich kilku latach, w odpowiedzi na rosnące oczekiwania klientek, Mincer Pharma wprowadziła na rynek kilka nowych serii kosmetycznych: Argan Gold – zawierająca pięć olejków, w tym naturalny olejek arganowy, Acne Control – seria dla młodzieży, Eco Innovation – kremy oparte na składnikach pochodzenia naturalnego, SPA Zielona Apteka do pielęgnacji ciała, Super Men 4D – linia pielęgnacyjna dla mężczyzn, Slim Effect – kosmetyki antycellulitowe, Hyaluron Revital – przeciwzmarszczkowa linia do pielęgnacji skóry. Wszystkie z wymienionych spotkały się z dużym zainteresowaniem na rynku polskim i zagranicznych.
Obecnie marka Mincer to ponad 200 preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała. Konsumentki otrzymują kosmetyki spełniające wszelkie normy jakości i standardy bezpieczeństwa. Filozofią firmy jest bowiem oferowanie jak najlepszych produktów do pielęgnacji skóry, które zapewnią dbałość o jej zdrowie i piękno. O tym, że kosmetyki te cieszą się uznaniem i renomą zarówno wśród klientek jak i ekspertów z branży świadczyć mogą liczne nagrody, takie jak Firma Roku, Eurolider, Laur Konsumenta, Jakość Roku, Złota Pieczęć Estetyka Natura, Perły Medycyny, Polish Exclusive, nominacja do Godła Teraz Polska i wiele innych. Jak zapewnia Janina Mincer nagrody motywują do dalszego doskonalenia i poszerzania oferty. Jednak nie tylko produkty i ich jakość zasługują na uznanie. Mincer Pharma jest firmą znaną na rynku z terminowego regulowania wszelkich płatności. Zostało to dostrzeżone przez niezależne instytucje i zaowocowało wpisaniem na Białą Listę oraz ośmiokrotnym przyznaniem certyfikatu Solidna Firma. W ubiegłym roku przedsiębiorstwo otrzymało też tytuł Mazowieckiej Firmy Dziesięciolecia.
Francuskie podstawy światowej ekspansji
Korzystając z doświadczeń francuskich udziałowców, firma już na samym początku działalności mogła korzystać z najnowszych światowych osiągnięć, zarówno w sferze technik produkcyjnych, jak i systemu zarządzania. To właśnie na bazie tych atutów, na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych X w., rozpoczęła ekspansję na rynki kosmetyczne innych krajów. Zaczęło się od promocji produktów w krajach Wspólnoty Niepodległych Państw. Obecnie marka Mincer zdobyła już uznanie klientek w ponad dwudziestu krajach świata, w tym w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Iraku, Niemczech, Australii, Bułgarii, Czechach, Turcji, Gruzji, Rosji, na Węgrzech, Białorusi, Ukrainie oraz Litwie. Oferta z powodzeniem jest prezentowana dystrybutorom i indywidualnym odbiorcom na największych wystawach kosmetycznych, takich jak Cosmoprof w Bolonii, Beauty World w Dubaju, Intercharm w Moskwie, PLMA w Amsterdamie i innych. I jest na tyle interesująca, że w wielu krajach konkuruje z propozycjami zagranicznych potentatów kosmetycznych.
Plany firmy na najbliższe lata to wzrost udziału w krajowym rynku kosmetyków do pielęgnacji skóry twarzy i ciała oraz ekspansja na nowe rynki zagraniczne. – Polskie firmy, aby przetrwać na konkurencyjnym rynku kosmetycznym, muszą być silne i oferować produkty o potwierdzonej wysokiej jakości, a także umiejętnie i skutecznie walczyć o klienta – twierdzi Janina Mincer i przekonuje, że taką firmą jest właśnie
Mincer Pharma. 


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 15:27
Marka Neonail otworzyła swój pierwszy salon w zupełnie nowej aranżacji
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Gallery
Marka Neonail specjalizująca się w produktach do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zmieniła wygląd swoich salonów sprzedaży. W Galerii Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy punkt w nowej aranżacji, gdzie sprzedawane są także kosmetyki do makijażu Neo Make Up.

Neo Nail i Neo Make Up to marki należące do polskiej firmy Cosmo Group. Właśnie został otwarty pierwszy salon sprzedaży w zupełnie nowej aranżacji, gdzie można kupić obie marki – lakiery i produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do makijażu.

Salon w Galerii Wroclavia we Wrocławiu został urządzony w minimalistycznym stylu, w jasnych kolorach z modnym wzornictwem. Powstały w nim dwa spójne światy – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki Neonail, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii Neo Make Up, które również zyskały nową oprawę wizualną.

Jak informuje firma, celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.Nową koncepcję salonu opracowało biuro architektoniczne Forma4U Marcin Karaszowski.

– Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami Neonail i Neo Make Up, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza – mówi architekt Sylwia Słopak-Karaszowska.

Marka Neonail posiada obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad tysiącu miejsc w Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo oraz  w e-sklepie marki.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 11:55
Johnson & Johnson musi zapłacić 45 milionów dolarów odszkodowania w kolejnej sprawie dotyczącej talku w pudrze dla niemowląt
To kolejny cios dla Johnson & Johnson.
Firma Johnson & Johnson i dwie jej spółki zależne zostały uznane za odpowiedzialne za śmierć Theresy Garcia, którą reprezentowała kancelaria adwokacka Dean Omar Branham Shirley. Ława przysięgłych Sądu Okręgowego hrabstwa Cook w Chicago przyznała rodzinie Garcii 45 milionów dolarów odszkodowania. Sprawa toczyła się o uznanie odpowiedzialności firmy za azbest, który znalazł się w używanym przez Garcię talku dla niemowląt.

Proces jest następstwem dwóch wniosków o upadłość firmy Johnson & Johnson, które zawiesiły postępowanie w tej i tysiącach innych spraw dotyczących azbestu i talku. Stwierdzono, że przyczyną międzybłoniaka był fakt, że Garcia przez całe życie stosowała puder dla niemowląt Johnson’s Baby Powder i inne produkty na bazie talku. Międzybłoniak to śmiertelny nowotwór błony śluzowej płuc, spowodowany narażeniem na działanie azbestu, który wykryto w niektórych próbkach zasypki talkowej dla niemowląt Johnson & Johnson.

Prawnicy Garcii wykazali, że produkty zawierające talk wytwarzane przez firmę Johnson & Johnson zawierają włókna azbestu. Eksperci wyjaśnili, że codzienne stosowanie i ilość wdychana przez Garcię przez całe życie doprowadziły do jej międzybłoniaka. Zdiagnozowano ją w styczniu 2020 roku, a zmarła w lipcu tego roku.

W maju 2023 r. firma Johnson & Johnson zgodziła się wpłacić 8,9 miliarda dolarów w płatnościach przez 25 lat na rozstrzygnięcie wszystkich obecnych i przyszłych roszczeń dotyczących talku, co stanowi wzrost o 6,9 miliarda dolarów w porównaniu z 2 miliardami dolarów przekazanymi wcześniej w związku ze wstępnym ogłoszeniem upadłości LTL w październiku 2021 r.

Johnson & Johnson to nie pierwsza firma, która mierzy się z pozwami w sprawie rakotwórczego talku. W grudniu 2022 roku ława przysięgłych w Kalifornii zdecydowała, że Avon Products Inc. (ówcześnie część Natura &Co.) musi wypłacić ponad 50 milionów dolarów odszkodowania karnego 76-letniej kobiecie. Kobieta ta twierdzi, że przyczyną jej raka był talk użyty w produktach Avon.

Czytaj także: Kolejny cios dla J&J - upadłość została odrzucona przez sąd, a firma wyśmiana na TikToku

W 2020 r. podsądnym stała się marka Revlon: para z Maryland, Laura i Edward McDaniel, wniosła pozew przeciwko Revlonowi w sądzie stanu Nowy Jork. Laura McDaniel, której została w styczniu 2020 r. postawiona diagnoza onkologiczna, twierdzi, że jej choroba jest rezultatem azbestu zawartego w talku stosowanym w kosmetykach Revlonu, gdzie pracował jej ojciec. Dąży do uzyskania 20 milionów dolarów jako zadośćuczynienie oraz 40 milionów dolarów jako odszkodowanie karne. Jej mąż, Edward, domaga się 5 milionów dolarów za cierpienie psychiczne i stratę życiowej partnerki, argumentując, że choroba wynikła z użycia skażonych produktów.

Firma Johnson & Johnson wygrała zdecydowaną większość dotychczas toczących się procesów sądowych z udziałem ławy przysięgłych związanych z talkiem kosmetycznym i powtarza, że żadne z roszczeń przeciwko spółce związanych z talkiem nie jest zasadne. Mimo że firma zapewniała, że jej produkty zawierające talk są bezpieczne, w 2020 r. zaprzestała sprzedaży pudru dla niemowląt Johnson’s na bazie talku w USA i Kanadzie, a w 2022 r. globalnie przeszła na gamę pudrów dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej.

Czytaj także: Johnson & Johnson rozważa trzecią próbę ogłoszenia upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 08:15