REKLAMAReklama WK - 2018 - Baner Główny

HANDEL I DYSTRYBUCJA

Drogerie

 

12 lutego 2018, 10:58



Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo

Na zdjęciu od lewej: ekspedientka Joanna Zemankiewicz, kierownik Karolina Dydko, menager ds franczyzy drogerii Jasmin Małgorzata Stelmaszczyk, ekspedientka Małgorzata Kirklo (fot. sieć Jasmin)

Zgłoszony do tegorocznego konkursu Drogeria Roku Jasmin w Wałbrzychu, obchodził w czwartek 8 maja swoje pierwsze urodziny.

REKLAMAVI Forum Branzy Kosmetycznej - belka w artykułach

Podczas uroczystych obchodów odbyły się pokazy makijażu, dermokonsultacje marki Sylveco oraz pokazy manicure’u hybrydowego przeprowadzone przez markę La Boom. Do tego każdy zakup – bez względu na jego kwotę – był nagradzany prezentem. – Klientom bardzo podobała się forma obchodów pierwszego roku działalności drogerii. Licznie przybyli do Jasmina, a obroty sklepu w tym dniu wzrosły sześciokrotnie – opowiada Małgorzata Stelmaszyk, manager ds. franczyzy sieci Jasmin.  

Mieszkańcy Wałbrzycha o atrakcjach z okazji urodzin byli informowani na Facebooku drogerii, a także indywidualnie podczas wcześniejszych wizyt w sklepie. Jednak wielu „urodzinowych gości” było w wałbrzyskim Jasminie po raz pierwszy – wstąpili przy okazji zakupów w pobliskiej Biedronce. Jak przyznaje Małgorzata Stelmaszczyk to sąsiedztwo bardzo pozytywnie wpływa na poszerzanie liczby klientów wałbrzyskiego Jasmina. – Dla coraz większej liczby osób staje się jasne, że kosmetyczna oferta dyskontu nie może się równać z tym, co ma do zaproponowania drogeria. Świadomi klienci doceniają to, że kategorie produktowe są o wiele głębsze, a linie kosmetyczne pełne, a nie jedynie ograniczone do najpopularniejszego kremu. Cenią też to, że o pomoc można poprosić profesjonalnie wyszkolony personel. 

Jasmin w Wałbrzychu został otwarty rok temu w nowo wybudowanym Pasażu Piaskowa Góra, w  innowacyjnym koncepcie łączącym drogerię z apteką. Jego właściciel, będący w posiadania kilku aptek i otwierający kolejną, tym razem – wzorem wielkich sieci apteczno-drogeryjnych – zapragnął połączyć oba przedsięwzięcia. Sam zajął się wszystkim, co było związane z częścią apteczną, stworzenie przestrzeni drogeryjnej powierzając sieci Jasmin. Dzięki tej współpracy powstała atrakcyjna, uporządkowana tematycznie placówka o całkowitej powierzchni ok. 300 mkw., z czego na część drogeryjną przypada blisko połowa.
   

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

1Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Dorota 1 6 miesięcy temu

    A kto tak ładnie tam sprząta ?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony