REKLAMAŻyczenia wielkanocne - WK 2019

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
„Najlepszy nowy produkt” w konkursie Natural & Organic Awards Europe został rozstrzygnięty w wyniku głosowania gości targów

„Najlepszy nowy produkt” w konkursie Natural & Organic Awards Europe został rozstrzygnięty w wyniku głosowania gości targów (fot. mat.prasowe)

Natural Beauty & Spa Show ogłosił zwycięzców dorocznych nagród Natural Beauty Awards 8 kwietnia na targach Natural & Organic Products Europe - czołowej imprezie handlowej dla przemysłu naturalnego i organicznego.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień-maj 2019)

Przyznawane podczas targów w London ExCeL doroczne nagrody są wyrazem uznania dla roli, jaką detaliści odgrywają w sprowadzaniu naturalnych i ekologicznych marek kosmetycznych dla konsumentów, a także firm, ludzi i innowacji, które napędzają branżę naturalnego piękna. Uhonorowano w ten sposób wybitne osiągnięcia najlepszych sprzedawców i dostawców naturalnych kosmetyków w Wielkiej Brytanii.

To był pamiętny dzień dla Waitrose, który zdobył tytuł Best Supermarket Award czwarty rok z rzędu. Neal’s Yard, Naturisimo i As Natural Intended również pochwaliły się trofeami, wygrywając odpowiednio Best Branded Store, Best Online Retailer i Best Chain Store. 

W konkursie Best new Natural Beauty & Spa product awards, prestiżowych nagród Natural & Organic Products Awards, które wyróżniają najlepsze nowe produkty kosmetyczne wprowadzane na rynek, znalazły się także kategorie piękna. Wśród zwycięzców znaleźli się INIKA Organic, Viridian Nutrition, Dr Hauschka, Natracare, Opus Innovation i Giovanni Cosmetics (dystrybuowane przez Kinetic).


Best new Natural Beauty & Spa product awards – wyniki

Podobnie jak w poprzednich latach, kategorie „Najlepszy nowy produkt” w konkursie Natural & Organic Awards Europe zostały rozstrzygnięte w wyniku głosowania odwiedzających targi Natural & Organic Products Europe w dniu otwarcia  - w niedzielę 7 kwietnia. 

Najlepsze produkty zostały ocenione przez zespół ekspertów branżowych, w tym Daniela Gilla, menedżera kategorii w John Bell & Croyden / Lloyds Pharmacy w Selfridges, Jen Marsh i Katie Scott z On The Eighth Day Co-Operative, Donnę Ashcroft, menedżera handlowego w Big Green Smile i Ailish Lucas, blogerkę i wpływową postać The Glow Getter.

Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji męskiej - Natura Siberica: The Mammoth Shaving Clay and Mask 2-1
Najlepszy nowy produkt dla matki i dziecka - Opus Innovations Limited: Chusteczki biodegradowalne Happy Planet
Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji twarzy - Cress UK: Sukin Blemish Control Clearing Facial Wash
Najlepszy nowy produkt do makijażu naturalnego - Dr Hauschka: Blask błyszczyka
Najlepszy nowy produkt ekologicznej urody - Viridian Nutrition: Organic Topical Black Seed Oil
Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji ciała- Holy Llama: mydło Holy Llama Naturals Yogi
Najlepszy nowy wegański produkt kosmetyczny INIKA Organic: INIKA Bold Lash Vegan Mascara
 

Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji włosów - Kinetic: Giovanni Frizz Be Gone Hot Oil Hair Treatment
Najlepszy nowy produkt do pielęgnacji ciała- Natracare:  chusteczki Safe To Flush Moist Tissues
Judges Choice Award - Kinetic: Antipodes Blessing Anti-Pollution Serum
 


 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony