StoryEditor
Drogerie
10.01.2024 14:23

Kto produkuje kosmetyki do makijażu dla Hebe?

<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>

Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
<p><strong>Pod koniec ubiegłego roku Hebe poszerzyło ofertę swojej marki własnej Hebe Professional o kosmetyki do makijażu   </strong></p>
Gallery
Marka Hebe Professional, która dotychczas oferowała akcesoria do makijażu i do włosów, poszerzyła się o produkty makijażowe. Są wśród nich pudry, róże, produkty do makijażu brwi oraz palety z cieniami do oczu i do makijażu twarzy. Sprawdziliśmy kto jest ich producentem.

Sieć Hebe poszerzyła ofertę swojej marki własnej Hebe Professional. Oprócz pędzli do makijażu oraz innych akcesoriów makijażowych, takich jak gąbeczki, pęsety czy sztuczne rzęsy, od grudnia ubiegłego roku na pólkach znaleźć można także kosmetyki makijażowe.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

– Polecamy utrwalający puder matujący. Jest świetny – wszystkie go używamy – zapewniają ekspedientki z Hebe w Nowej Stacji w Pruszkowie.

Nic dziwnego, wszystkie pudry – matujący, rozświetlający oraz transparenty sypki puder utrwalający makijaż, a także pudry prasowane – robi dla marki Hebe Professional firma Euphora Paese. Za tego typu produkty marka Paese jest wychwalana w mediach społecznościowych prowadzonych przez makijażowe influencerki.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Euphora Paese jest też producentem korektora w płynie, różu w kamieniu, a także Trio Face Palette zawierającej róż, bronzer i rozświetlacz.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Natomiast palety z cieniami do powiek Nude Crush i Chocolate Latte stworzył dla Hebe Inglot.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Kolorówkowa oferta marki własnej sieci Hebe to także szeroki wybór produktów do makijażu brwi. Znajdziemy tu ultracienką, a także trójkątną kredkę oraz pomadę w słoiczku z dołączonym pędzelkiem. Wszystkie wegańskie i dostępne w czterech odcieniach. Natomiast żel do utrwalania brwi oferowany jest dodatkowo w wersji transparentnej.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Ich producentem jest firma Dars Cosmetics, która dla Hebe stworzyła także kredkę i eyeliner do oczu oraz olejek do ust w 12 wersjach kolorystycznych z dodatkiem olejku z nasion bawełny, dający efekt optycznego powiększenia i wygładzenia.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do 10 stycznia wszystkie produkty Hebe Professional są objete promocją Karnawał Superokazji. Oferowane są więc z 60 proc. zniżką na drugi tańszy produkt. Obejmuje ona nie tylko kosmetyki makijażowe, ale także akcesoria do makijażu i do włosów.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
    

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 15:39