KONSUMENT i TRENDY

 

9 października 2017, 10:50



wiadomoscikosmetyczne.pl

ostatnie artykuły ‹
Jesienny Sephora Trend Report prowadzili: Karolina Malinowska i bloger Ekskluzywny Menel, czyli Kamil Pawelski. Gośćmi były m.in. Martyna Wojciechowska, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati, Paulina Krupińska, Edyta Herbuś, Kamila Szczawińska, Zosia Ślotała, Gabi Drzewiecka oraz blogerka modowa, Jessica Mercedes.

Jesienny Sephora Trend Report prowadzili: Karolina Malinowska i bloger Ekskluzywny Menel, czyli Kamil Pawelski. Gośćmi były m.in. Martyna Wojciechowska, Katarzyna Zielińska, Weronika Rosati, Paulina Krupińska, Edyta Herbuś, Kamila Szczawińska, Zosia Ślotała, Gabi Drzewiecka oraz blogerka modowa, Jessica Mercedes. (fot. mat. prasowe)

Podczas Sephora Trend Report eksperci światowych marek makijażowych zdradzili jakie trendy będą królowały w tym sezonie. Te najgorętsze to wyraziste brwi, metaliczny smoky eye oraz błękitna kreska na powiece. Pokazy i konsultacje zorganizowane przez perfumerię Sephora odbyły się na przełomie września i października w warszawskiej Arkadii.

Tajniki modnych makijaży przedstawili między innymi Jeffrey English i Chris Sams – makijażyści Sephora PRO Beauty Team USA oraz makijażystka kultowej marki Kat Von D, która zadebiutowała właśnie w Polsce i 10 krajach Europy. Według nich w nadchodzącym sezonie królują odważne stylizacje i wyraziste akcenty. Brwi są ciągle na pierwszym planie: mocno podkreślone, idealnie wyrysowane lub stylizowane tak, aby wyglądały na pierzaste. Można też  zaszaleć z ciemnym smoky eye z akcentem miedzianym, który nada temu klasycznemu już rozwiązaniu modny, rockowy akcent. Dla odważnych polecali ekscentryczny makijaż z kreską na powiece w elektryzujących kolorach – niebieskim, zielonym czy fioletowym.

Podczas Sephora Trend Report przez cały weekend (29.09-1.10. 2017) klientki mogły korzystać z konsultacji i mini metamorfoz na 20 stanowiskach wykonujących bezpłatne usługi – makijażowe, pielęgnacyjne, stylizacji włosów i paznokci. Indywidualne konutacje prowadzili eksperci marek Kat Von D Beauty, Esteé Lauder, Make Up For Ever, Dior, Marc Jacobs Beauty, NARS, Smashbox i Burberry. Ogromną popularnością cieszyły się  15-minutowe szybkie mini makijaże w wiodących trendach sezonu, stylizacje brwi z marką Benefit oraz fryzur z marką Bumble and bumble, mini zabiegi pielęgnacyjne z marką Origins i Filorga, a także malowanie paznokci w najmodniejszych stylizacjach jesieni.

Sieć Sephora liczy obecnie ponad 2 tys. punktów sprzedaży w 33 krajach. W Polsce jest obecna od 1999 roku i prowadzi 95 perfumerii w największych miastach, w których oferuje perfumy, produkty  do makijażu oraz pielęgnacji (w sumie kilkanaście tysięcy produktów).

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony