REKLAMANatura Medica_glowny
Zenon Ziaja, prezes zarządu firmy Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków

Zenon Ziaja, prezes zarządu firmy Ziaja Ltd Zakład Produkcji Leków (fot. materiały prasowe/Ziaja)

– Osiągnięcie równowagi pomiędzy działaniami online i offline oraz ich efektywne współdziałanie to podstawa nowoczesnego systemu sprzedaży oraz komunikacji z klientami – mówi Zenon Ziaja, prezes firmy Ziaja, pytany o prognozy dla branży kosmetycznej na 2019 r.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (lipiec 2019)

Co będzie największym wyzwaniem dla branży kosmetycznej w 2019 r.?
W 2019 roku dużym wyzwaniem będzie nadążenie za dynamiką zmian zachowań konsumentów, a co za tym idzie, utrzymanie ich lojalności i zaufania. Niewątpliwie ogromny wpływ na branżę mają nowe media, technologie i nowoczesne narzędzia wpływające na decyzje zakupowe. Podążenie za nowościami jest koniecznością. Jednak równie ważne jest wspieranie i rozwój tradycyjnych kanałów sprzedaży. Osiągnięcie równowagi pomiędzy działaniami online i offline oraz ich efektywne współdziałanie to podstawa nowoczesnego systemu sprzedaży oraz komunikacji z klientami.

Co może zahamować rozwój lub osłabić dynamikę rynku kosmetycznego i wpłynąć na inwestycje firm?
Innym istotnym czynnikiem wpływającym na tempo rozwoju  jest rynek pracy oraz otoczenie biznesowe firmy. Jeśli tylko zostanie utrzymana stabilność przepisów, dostęp do kadry specjalistów i możliwość płynnego pozyskiwania pracowników niższego szczebla, to dynamika rynku kosmetycznego powinna utrzymać się na zadowalającym poziomie.

Jaki to będzie 2019 r. dla branży i dla Państwa firmy?
Przyszły rok będzie dla branży kosmetycznej kolejnym pełnym wyzwań i nowych doświadczeń. Jednak dla firmy Ziaja to szczególnie ważny i symboliczny czas z uwagi na jubileusz 30-lecia. Będziemy podkreślać nasze korzenie, jednocześnie wskazując na ogromny rozwój i pozycję jaką zdobyliśmy na rynku polskim oraz poza granicami kraju.

Najważniejszym celem jest przede wszystkim utrzymanie dotychczasowej dynamiki wzrostu. Nie zwalniamy tempa i planujemy nowe kanały dystrybucji, dalsze inwestycje w infrastrukturę produkcyjną oraz liczne, zintegrowane działania marketingowe. Bardzo ważny jest dla nas również dalszy rozwój oferty eksportowej. Planujemy dynamicznie rozszerzać dotychczasową współpracę oraz zdobywać nowe zagraniczne rynki.

Niezwykle ważna jest dla nas rozbudowa oferty Ziaja we wszystkich pielęgnacyjnych kategoriach asortymentowych i przedziałach wiekowych. Nie zabraknie  nowości i jubileuszowych niespodzianek.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony