REKLAMAForum z patronami

(fot. fotolia.com)

34 proc. Polaków obawia się, że kosmetyki i perfumy kupione w internecie mogą nie być oryginalne – wynika z raportu Total Retail 2017 „Jak przetrwać w cyfrowym świecie handlu” opracowanym przez firmę doradczą PwC.

REKLAMAFBKCh - belka w artykułach

Mimo obaw o autentyczność produktów, blisko połowa ankietowanych kupuje towary luksusowe, takie jak perfumy, biżuteria czy odzież w internecie. Skłaniają ich do tego promocje, które pojawiają się w sieci.

Do zakupów online składnia konsumentów także wygoda. W przypadku kosmetyków i perfum, jako powód korzystania ze sklepów internetowych, podaje ją 22 proc. respondentów. Internet staje się też alternatywą z bardzo prozaicznego powodu – jeśli poszukiwane produkty nie są dostępne w pobliskich sklepach, konsumenci rozpoczynają surfowanie po sieci.

Znaczenie internetowego kanału sprzedaży jest coraz bardziej widoczne, bo tylko 32 proc. ankietowanych przyznało, że wolą zakupy w tradycyjnym sklepie i kontakt ze sprzedawcą, a 37 proc. zaznaczyło, że musi zobaczyć produkt i dotknąć przed zakupem. Polscy konsumenci szybko dogonili w swoich zwyczajach kupujących na świecie. W globalnym ujęciu te współczynniki wyniosły odpowiednio 31 proc. i 39 proc.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony