StoryEditor
Producenci
20.03.2024 12:51

Nacomi prezentuje cztery nowe serie kosmetyczne

Nacomi prezentuje cztery nowe serie kosmetyczne / Materiał Partnera
Marka Nacomi zaprezentowała cztery nowe serie kosmetyczne, stworzone, by sprostać różnorodnym potrzebom pielęgnacyjnym. Premiera została wsparta kampanią w mediach społecznościowych, co pozwoliło na zaprezentowanie zalet nowych linii szerszej publiczności. Dodatkowo Nacomi, nie zapominając o swoich aktywnych obserwatorach, dało im możliwość przedpremierowego przetestowania produktów. Spośród nich wybrano 4 osoby, które mianowano ambasadorkami nowych serii.

Prezentowane linie produktów — ZERO PORE & BLEMISHES, RICH & COMFY REGENERATION, DEEP HYDRATION oraz RICH RECOVERY — zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu rozwiązań na najbardziej powszechne problemy skórne, takie jak suchość, brak odżywienia, trądzik, podrażnienia czy starzenie się skóry.

 

Pierwsza z nich — ZERO PORE & BLEMISHES — bazuje na ekstrakcie z prawoślazu, pomagając zwalczać problemy z rozszerzonymi porami i niedoskonałościami. RICH & COMFY REGENERATION wykorzystuje ekstrakt z awokado i ceramidy, zapewniając głęboką regenerację i komfort. DEEP HYDRATION oferuje intensywne nawilżenie dzięki olejowi kokosowemu i wodzie kokosowej, natomiast RICH RECOVERY koncentruje się na peptydach i wykorzystaniu cyklu nocnej regeneracji, by opóźnić proces starzenia się i wspomóc odbudowę skóry.

 

Izabela Wrońska — produkt menadżer marki Nacomi, komentując premierę nowych linii, podkreśliła: „Nasze nowe serie produktów, oparte na naturalnych i aktywnych składnikach, zostały tak opracowane, aby odzwierciedlały powszechne problemy i były ich skutecznym rozwiązaniem. Oferują jednocześnie możliwość spersonalizowania pielęgnacji, poprzez mieszanie kosmetyków między seriami. Jesteśmy przekonani, że dzięki temu każdy znajdzie idealne rozwiązanie dla siebie”.

 

Produkty z nowych serii Nacomi są dostępne zarówno w drogeriach stacjonarnych Hebe, jak i on-line w drogeriach internetowych.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.12.2025 14:47
Miraculum prezentuje strategię na lata 2026–2030
Polska firma kosmetyczna opublikowała swoje plany na najbliższe lata.Miraculum

Miraculum przedstawiło strategię rozwoju obejmującą lata 2026–2030, opartą na założeniu dalszego wzrostu globalnego rynku kosmetycznego. Spółka zakłada, że w perspektywie najbliższych pięciu lat wartość światowego rynku wzrośnie łącznie o około 30 proc. Na tym tle rynek polski ma rozwijać się wolniej, z dynamiką szacowaną na poziomie 2–3 proc. rocznie, co oznacza utrzymanie umiarkowanego, ale stabilnego tempa wzrostu.

W ujęciu geograficznym kluczowym rynkiem dla Miraculum pozostanie Europa, mimo że tempo wzrostu w tym regionie będzie niższe niż w krajach rozwijających się. Spółka wskazuje, że wynika to przede wszystkim z wysokiego stopnia dojrzałości europejskiego rynku kosmetycznego oraz rosnących wymogów regulacyjnych, które ograniczają dynamikę sprzedaży w porównaniu z regionami o niższym poziomie nasycenia.

Strategia zakłada koncentrację na rozwoju marek uznanych za kluczowe, takich jak Pani Walewska, Wars, JOKO, Miraculum, Prastara oraz Chopin. Celem jest nadanie im wyraźnych i spójnych cech wyróżniających, które pozwolą budować długofalową wartość rynkową oraz wzmocnić pozycję konkurencyjną w segmencie średniej półki cenowej. Jednocześnie spółka deklaruje utrzymanie jakości opartej na naturalnych składnikach, co ma odpowiadać na rosnące oczekiwania konsumentów w tym obszarze.

Istotnym elementem strategii jest wzmocnienie obecności w kanale nowoczesnym oraz przeprowadzenie re-designu produktów zgodnie z nowym pozycjonowaniem marek. Miraculum planuje także rozwój oferty pielęgnacyjnej do twarzy poprzez wprowadzenie linii opartych na wysoko efektywnych składnikach aktywnych, co wpisuje się w rosnący udział kategorii face-care w strukturze sprzedaży rynku kosmetycznego.

Równolegle spółka zakłada rozwój segmentu perfumerii, koncentrując się na tworzeniu unikalnych kompozycji zapachowych. Celem jest zbudowanie silniejszej pozycji marki Miraculum w świecie zapachów oraz zwiększenie jej rozpoznawalności poza rynkiem krajowym. Strategia na lata 2026–2030 przewiduje także rozszerzanie obecności na rynkach międzynarodowych i stopniowe umacnianie globalnej pozycji spółki, przy jednoczesnym zachowaniu dyscypliny kosztowej i spójności portfela marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.12.2025 13:57
Coty sprzedaje ostatnie udziały w Wella i przyspiesza redukcję zadłużenia
W portfolio Coty obecnie znajdują się takie brandy jak Bruno Banani, Lancaster, Sally Hansen czy Miss Sporty.Shutterstock

Amerykański koncern kosmetyczny Coty poinformował o sprzedaży pozostałych 25,8 proc. udziałów w marce fryzjerskiej Wella do funduszu KKR za 750 mln dolarów. Transakcja zamyka wieloletni proces wyjścia Coty z tej inwestycji, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do udziału w przyszłych wpływach z ewentualnej sprzedaży Wella lub jej pierwszej oferty publicznej.

Jak donosi Bloomberg, zgodnie z komunikatem spółki Coty będzie uprawnione do 45 proc. wpływów z potencjalnej sprzedaży lub IPO Wella po osiągnięciu przez KKR tzw. preferowanego zwrotu z inwestycji. Większość środków uzyskanych z transakcji ma zostać przeznaczona na redukcję zadłużenia, co wpisuje się w deklarowany przez spółkę cel poprawy bilansu i stabilności finansowej.

Decyzja o sprzedaży udziałów zapada w okresie wyraźnych trudności operacyjnych Coty. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka miała problemy ze wzrostem sprzedaży w segmencie mass beauty, który pozostaje pod silną presją konkurencji ze strony nowszych marek. Notowania Coty spadły w tym czasie o ponad 70 proc., choć po ogłoszeniu transakcji akcje wzrosły o około 2 proc. w handlu przedsesyjnym.

Na początku 2025 roku Coty rozpoczęło przegląd strategiczny, rozważając sprzedaż części aktywów w celu skoncentrowania się na segmencie zapachów, który pozostaje kluczowym obszarem działalności spółki. Tydzień wcześniej „Financial Times” informował, że główny akcjonariusz, JAB Holding, rozważa zmiany w kierownictwie, które mogą skutkować odejściem przewodniczącego rady nadzorczej oraz dyrektora generalnego.

Coty podkreśla, że obecna transakcja finalizuje program restrukturyzacyjny zapoczątkowany w 2020 roku, którego celem było uproszczenie portfela marek i operacji. Spółka nabyła Wella w 2015 roku od Procter & Gamble w ramach transakcji o wartości 12,5 mld dolarów obejmującej biznes kosmetyczny P&G. Założona w 1904 roku w Paryżu Coty posiada obecnie kapitalizację rynkową na poziomie około 2,8 mld dolarów i licencjonuje m.in. zapachy marek Gucci, Chloé oraz Burberry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. grudzień 2025 15:59