StoryEditor
Producenci
08.04.2020 00:00

L’Oréal solidarny ze społecznością lokalną w walce z epidemią COVID-19

L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 000 produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do sanityzacji rąk. W tym celu fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała swoją pracę, aby wyprodukować 1400 ton żelu wodno-alkoholowego.

Działania podjęte przez firmę w Polsce są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem przez L’Oréal w całej Europie. Oto działania podjęte przez L’Oréal w Polsce:

Solidarność z pracownikami służby zdrowia, aptek, partnerskich sieci handlowych: fabryki L’Oréal na świecie rozpoczęły produkcję wodno-alkoholowych żeli do sanityzacji rąk pod markami La Roche-Posay, Garnier i L’Oréal Paris. Nadając priorytet tej produkcji, także fabryka L’Oréal Warsaw Plant w Kaniach pod Warszawą wyprodukowała dotychczas 28 ton żelu o właściwościach sanityzacyjnych. Elastyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych zakładu przy jednoczesnej maksymalnej ochronie zdrowia i bezpieczeństwa pracowników fabryki, pozwoli na wyprodukowanie do końca czerwca kolejnych 1400 ton produktu. Dzięki temu w najbliższych tygodniach L’Oréal przekaże bezpłatnie szpitalom, lekarzom, farmaceutom i pracownikom partnerskich sieci handlowych w całej Polsce ponad 630 000 opakowań żelu wodno-alkoholowego do sanityzacji rąk.

Solidarność z personelem medycznym, który w obecnej sytuacji pracuje na pierwszej linii frontu: ponieważ ważne jest teraz wsparcie personelu medycznego pracującego w ekstremalnych warunkach, firma L’Oréal zapewniła bezpłatnie szpitalom i innym placówkom służby zdrowia w całym kraju 76 000 produktów do pielęgnacji skóry i higieny marek La Roche-Posay, CeraVe i Vichy.

Solidarność z fryzjerami i właścicielami salonów: salony fryzjerskie należą do firm najbardziej narażonych na gospodarcze skutki pandemii. Dywizja Produktów Profesjonalnych i jej marki profesjonalne (Biolage, Kerastase, L’Oréal Professionnel, Matrix, Redken) stworzyły wirtualną przestrzeń dla fryzjerów z całej Polski, w której znajdą oni odpowiedzi na pytania dotyczące kwestii prawnych i księgowych. Grupa na platformie społecznościowej Facebook działa pod nazwą „L’Oréal Wspiera Fryzjera”.

Solidarność z dostawcami: L’Oréal Polska niezwłocznie będzie regulowała płatności za w pełni wykonane usługi oraz zrealizowane w całości dostawy towaru niemal połowie dostawców zmagających się z wyzwaniami związanymi z epidemią.

Niels Westerbye Juhl, prezes zarządu L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie skomentował: „Pragniemy okazać solidarność i wspierać lokalne społeczności stawiające czoła tej wyjątkowej kryzysowej sytuacji. Chcemy też wyrazić naszą wdzięczność wszystkim tym, którzy podejmują nadzwyczajne działania w walce z pandemią. Uważam, że jest to nasz obowiązek. Jestem dumny, widząc mobilizację naszego zespołu, który angażuje się w tę bezprecedensową walkę. Dzięki elastycznemu podejściu, ogromnemu doświadczeniu i zaangażowaniu zespołu L’Oréal Warsaw Plant byliśmy w stanie szybko dostosować produkcję do aktualnych potrzeb. Nasz program wsparcia trafia do  personelu​ szpitali i innych grup, którym jest ono teraz najbardziej potrzebne”.

 L’Oréal posiada portfolio składające się z 36 marek, grupa osiągnęła w 2019 roku obroty sięgające 29,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 88 000 osób na całym świecie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 15:27
Marka Neonail otworzyła swój pierwszy salon w zupełnie nowej aranżacji
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu / Cosmo Group
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Nowy salon Neonail w Galerii Wroclavia we Wrocławiu. Marka ma obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych
Gallery
Marka Neonail specjalizująca się w produktach do stylizacji i pielęgnacji paznokci, zmieniła wygląd swoich salonów sprzedaży. W Galerii Wroclavia we Wrocławiu został otwarty pierwszy punkt w nowej aranżacji, gdzie sprzedawane są także kosmetyki do makijażu Neo Make Up.

Neo Nail i Neo Make Up to marki należące do polskiej firmy Cosmo Group. Właśnie został otwarty pierwszy salon sprzedaży w zupełnie nowej aranżacji, gdzie można kupić obie marki – lakiery i produkty do stylizacji paznokci oraz kosmetyki do makijażu.

Salon w Galerii Wroclavia we Wrocławiu został urządzony w minimalistycznym stylu, w jasnych kolorach z modnym wzornictwem. Powstały w nim dwa spójne światy – na długich białych półkach swoje miejsce znalazły miejsce produkty marki Neonail, a po drugiej stronie znalazły się produkty z serii Neo Make Up, które również zyskały nową oprawę wizualną.

Jak informuje firma, celem było stworzenie neutralnego tła, które na wzór pomieszczeń galerii sztuki, pozwoliło zaprezentować każdy produkt w dowolnej aranżacji.Nową koncepcję salonu opracowało biuro architektoniczne Forma4U Marcin Karaszowski.

– Postawiliśmy na trzy idee, które naszym zdaniem najbardziej kojarzą się z markami Neonail i Neo Make Up, czyli nowoczesny minimalizm, potęga kolorów oraz bliskość natury. Te trzy elementy stały się filarami naszej nowej wizji na aranżację tego wnętrza – mówi architekt Sylwia Słopak-Karaszowska.

Marka Neonail posiada obecnie 141 punktów własnych i franczyzowych w galeriach handlowych. Produkty NEONAIL można kupić w ponad tysiącu miejsc w Polsce: w multibrandowych drogeriach oraz sieciach nowoczesnych: Douglas, Hebe, Kontigo oraz  w e-sklepie marki.

Czytaj także: Chiara Ferragni będzie promować polską markę Neonail

Cosmo Group to jedna z wiodących międzynarodowych firm z sektora beauty, jest liderem sprzedaży w kategorii lakierów hybrydowych na polskim rynku. W portfolio firmy znajdują się marki: Neonail, Neo Make Up, Mylaq i Staylac.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.04.2024 11:55
Johnson & Johnson musi zapłacić 45 milionów dolarów odszkodowania w kolejnej sprawie dotyczącej talku w pudrze dla niemowląt
To kolejny cios dla Johnson & Johnson.
Firma Johnson & Johnson i dwie jej spółki zależne zostały uznane za odpowiedzialne za śmierć Theresy Garcia, którą reprezentowała kancelaria adwokacka Dean Omar Branham Shirley. Ława przysięgłych Sądu Okręgowego hrabstwa Cook w Chicago przyznała rodzinie Garcii 45 milionów dolarów odszkodowania. Sprawa toczyła się o uznanie odpowiedzialności firmy za azbest, który znalazł się w używanym przez Garcię talku dla niemowląt.

Proces jest następstwem dwóch wniosków o upadłość firmy Johnson & Johnson, które zawiesiły postępowanie w tej i tysiącach innych spraw dotyczących azbestu i talku. Stwierdzono, że przyczyną międzybłoniaka był fakt, że Garcia przez całe życie stosowała puder dla niemowląt Johnson’s Baby Powder i inne produkty na bazie talku. Międzybłoniak to śmiertelny nowotwór błony śluzowej płuc, spowodowany narażeniem na działanie azbestu, który wykryto w niektórych próbkach zasypki talkowej dla niemowląt Johnson & Johnson.

Prawnicy Garcii wykazali, że produkty zawierające talk wytwarzane przez firmę Johnson & Johnson zawierają włókna azbestu. Eksperci wyjaśnili, że codzienne stosowanie i ilość wdychana przez Garcię przez całe życie doprowadziły do jej międzybłoniaka. Zdiagnozowano ją w styczniu 2020 roku, a zmarła w lipcu tego roku.

W maju 2023 r. firma Johnson & Johnson zgodziła się wpłacić 8,9 miliarda dolarów w płatnościach przez 25 lat na rozstrzygnięcie wszystkich obecnych i przyszłych roszczeń dotyczących talku, co stanowi wzrost o 6,9 miliarda dolarów w porównaniu z 2 miliardami dolarów przekazanymi wcześniej w związku ze wstępnym ogłoszeniem upadłości LTL w październiku 2021 r.

Johnson & Johnson to nie pierwsza firma, która mierzy się z pozwami w sprawie rakotwórczego talku. W grudniu 2022 roku ława przysięgłych w Kalifornii zdecydowała, że Avon Products Inc. (ówcześnie część Natura &Co.) musi wypłacić ponad 50 milionów dolarów odszkodowania karnego 76-letniej kobiecie. Kobieta ta twierdzi, że przyczyną jej raka był talk użyty w produktach Avon.

Czytaj także: Kolejny cios dla J&J - upadłość została odrzucona przez sąd, a firma wyśmiana na TikToku

W 2020 r. podsądnym stała się marka Revlon: para z Maryland, Laura i Edward McDaniel, wniosła pozew przeciwko Revlonowi w sądzie stanu Nowy Jork. Laura McDaniel, której została w styczniu 2020 r. postawiona diagnoza onkologiczna, twierdzi, że jej choroba jest rezultatem azbestu zawartego w talku stosowanym w kosmetykach Revlonu, gdzie pracował jej ojciec. Dąży do uzyskania 20 milionów dolarów jako zadośćuczynienie oraz 40 milionów dolarów jako odszkodowanie karne. Jej mąż, Edward, domaga się 5 milionów dolarów za cierpienie psychiczne i stratę życiowej partnerki, argumentując, że choroba wynikła z użycia skażonych produktów.

Firma Johnson & Johnson wygrała zdecydowaną większość dotychczas toczących się procesów sądowych z udziałem ławy przysięgłych związanych z talkiem kosmetycznym i powtarza, że żadne z roszczeń przeciwko spółce związanych z talkiem nie jest zasadne. Mimo że firma zapewniała, że jej produkty zawierające talk są bezpieczne, w 2020 r. zaprzestała sprzedaży pudru dla niemowląt Johnson’s na bazie talku w USA i Kanadzie, a w 2022 r. globalnie przeszła na gamę pudrów dla niemowląt na bazie skrobi kukurydzianej.

Czytaj także: Johnson & Johnson rozważa trzecią próbę ogłoszenia upadłości

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
26. kwiecień 2024 04:27