REKLAMABanner Główny Sedan - listopad grudzień 2020

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

Analizy

Prawo i finanse

 

23 października 2020, 16:08



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Szef Unilevera jest ostrożny w prognozowaniu wyników koncernu ze względu na pandemię

Szef Unilevera jest ostrożny w prognozowaniu wyników koncernu ze względu na pandemię (fot. FB Unilever)

Jak poinformował CEO koncernu, dział Beauty & Personal Care odnotował 3,8 proc. wzrost sprzedaży, przy utrzymującym się wysokim popycie na produkty higieniczne. Sprzedaż produktów do oczyszczania skóry wzrosła o 19,9 proc., ale konsumenci unikali zarówno kosmetyków do pielęgnacji skóry, jak i dezodorantów w trzecim kwartale, ponieważ sprzedaż w tych kategoriach spadła.

REKLAMAPharmena Belka w artykułach

Szef Unilevera, Alan Jope, pozostaje ostrożny w prognozach dotyczących  2020 r., mimo że koncern dóbr konsumpcyjnych odnotował wzrost sprzedaży w III kwartale, który przekroczył oczekiwania analityków.

Prezes powiedział, że w najbliższym czasie sytuacja pozostanie nieprzewidywalna. Sprzedaż bazowa dla anglo-holenderskiego właściciela  takich marek jak Dove i Dermalogica wzrosła o 4,4 proc. rok do roku. Wzrost ten był napędzany przez rynki wschodzące i handel elektroniczny, ponieważ sprzedaż online wzrosła o 76 proc.

Dział Beauty & Personal Care odnotował 3,8 proc. wzrost sprzedaży, przy utrzymującym się wysokim popycie na produkty higieniczne. Sprzedaż produktów do oczyszczania skóry wzrosła o 19,9 proc., ale konsumenci unikali zarówno kosmetyków do pielęgnacji skóry, jak i dezodorantów w trzecim kwartale, ponieważ sprzedaż w tych kategoriach spadła.

- Na obie kategorie negatywnie wpłynęły ograniczone warunki życia, chociaż poprawiły się one w porównaniu z drugim kwartałem, ponieważ wiele krajów złagodziło lockdown - poinformował Unilever. - Kategoria produktów do włosów ogólnie odbiła, ponieważ spadek kosmetyków do stylizacji został zrównoważony przez wzrost produktów myjących i pielęgnacyjnych. Nasz biznes w segmencie prestige rozrósł się wraz z ponownym otwarciem kanału poświęconego zdrowiu i urodzie, chociaż odwiedzalność pozostała ograniczona.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony