REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner główny
Współpraca z Istyle może zwiększyć obecność Amazona na rynku kosmetycznym.

Współpraca z Istyle może zwiększyć obecność Amazona na rynku kosmetycznym. (fot. Shutterstock)

Amazon, gigant e-commerce rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym poprzez sojusz biznesowy z Istyle, który jest właścicielem i operatorem sklepu @Cosme – poinformował portal Asia Nikkei.

REKLAMANajlepszy produkt 2022 baner w tekście

Amazon rozszerza swoją obecność na japońskim rynku kosmetycznym. Zgodnie z umową partnerską, Istyle otworzy zakupy @Cosme na stronie Amazon w Japonii, oferując produkty kosmetyczne z szerokiej gamy marek i różnych kategorii. Według Nikkei Asia współpraca może zwiększyć obecność Amazona na rynku kosmetycznym.

Japoński detalista wyemituje dla Amazona obligacje zamienne o wartości 18,7 mln USD i 86,3 mln USD w postaci warrantów. Gdyby obligacje zostały zamienione na akcje, Amazon miałby około 36 procent udziałów w firmie.

Istyle wyemituje również obligacje zamienne o wartości 11,2 miliona dolarów na rzecz Mitsuit & Co, aby wesprzeć zagraniczne firmy i krajowe operacje detaliczne.

Oprócz partnerstwa z Amazonem firma planuje również przejęcie sieci specjalistycznych sklepów kosmetycznych Tokyo Komachi, należącej do MIZ Corp, która prowadzi cztery sklepy w dużych obiektach handlowych. Transakcja przejęcia ma zostać sfinalizowana do końca przyszłego miesiąca.

Firma Istyle została założona w 1999 roku, kiedy pojęcie „big data” prawie nie istniało. Mimo to wcześnie zainteresowała się danymi i ostatecznie uruchomiła @Cosme jako witrynę poświęconą recenzjom produktów kosmetycznych. Przez ostatnie 22 lata zbudowano bazę danych, która pozwala kompleksowo analizować zachowania konsumentów. Korzystając z tej bazy danych, @Cosme przekształciło się w uniwersalną platformę marketingową dla branży kosmetycznej. Stworzono unikalny na skalę światową model biznesowy, w którym łączymy media, handel internetowy i sklepy stacjonarne w jeden ujednolicony ekosystem. Istyle posiada 26 bezpośrednio zarządzanych sklepów w Japonii i Hongkongu pod marką @Cosme Tokyo i @Cosme Store.

Przeczytaj również: Amazon: dzielmy się informacjami o fałszerzach, by wyeliminować podróbki z rynku

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony