REKLAMAŻabka webinarium Banner Główny

wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
W klasyfikacji generalnej wygrał Morning Fresh, drugi był Fairy a Domol zajął trzecie miejsce

W klasyfikacji generalnej wygrał Morning Fresh, drugi był Fairy a Domol zajął trzecie miejsce (fot. Adobe)

Płyn do mycia naczyń Domol, marki własnej Rossmanna, w badaniu Polskiego Instytutu Badań Jakości został najlepiej oceniony przez klientów w klasyfikacji „Stosunek jakości do ceny”.

Decydując się na konkretny płyn do naczyń, klienci biorą pod uwagę stosunek jakości do ceny. Pod tym względem Domol okazał się bezkonkurencyjny.

Płyn ten zdobył wyższe niż średnie noty we wszystkich kategoriach badania odnoszących się do jakości, a jednocześnie najwyższą ocenę, jeśli chodzi o akceptowalność ceny. Kolejne miejsca zajęły płyny do mycia naczyń Morning Fresh i Fairy.

Także w klasyfikacji generalnej Domol zajął wysoką, trzecią pozycję (za Morning Fresh i Fairy). Klienci szczególnie podkreślali jego dobry wpływ na dłonie, łatwość dozowania, a przede wszystkim – przystępną cenę.

Polski Instytut Badań Jakości (PIBJA) to niezależny instytut badawczy, specjalizujący się w badaniach konsumenckich. PIBJA nie pracuje na zlecenie usługodawców lub sprzedawców. Badanie dotyczące płynów do naczyń przeprowadzono od marca do kwietnia 2019, metodą CAWI.

Oceniono w nim 10 najpopularniejszych marek płynów do naczyń (Biały Jeleń, Domol, Fairy, Frosch, Kraft, Ludwik, Morning Fresh, Pur, Tymek, W5).
 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony