StoryEditor
Producenci
11.01.2022 00:00

Beiersdorf inwestuje w aplikację dermatologiczną. Uzupełni ona ofertę marki Eucerin

Beiersdorf przejmuje udziały w start-upie Dermanostic. Tym samym stanie się właścicielem aplikacji umożliwiającej konsumentom korzystanie z cyfrowych usług doradczych w rozwijającej się dziedzinie teledermatologii. Jest to kolejny krok w strategii marki Eucerin polegającej na tworzeniu cyfrowych rozwiązań dla konsumentów.

Beiersdorf inwestuje w start-up Dermanostic z Düsseldorfu poprzez swoją jednostkę Oscar&Paul Beiersdorf Venture Capital. Młoda firma oferuje diagnostykę dermatologiczną opartą na aplikacji. Usługę można zarezerwować przez całą dobę za 25 euro, niezależnie od lokalizacji. Diagnozę skóry za pośrednictwem przeprowadzają doświadczeni dermatolodzy w ciągu 24 godzin po przesłaniu przez pacjentów trzech zdjęć i wypełnieniu kwestionariusza.

– Wierzymy, że teledermatologia ma ogromny potencjał, szczególnie wśród młodszej grupy docelowej. Umożliwia szybką, prostą, niedrogą i profesjonalną poradę dotyczącą wskazań skórnych. W związku z tym usługa idealnie pasuje do naszej marki Eucerin i w innowacyjny sposób uzupełnia jej ofertę – skomentował Ascan Voswinckel, szef Oscar&Paul Beiersdorf Venture Capital.

Zwłaszcza w mniej poważnych przypadkach Dermanostic może wyeliminować konieczność wizyty pacjenta w gabinecie dermatologicznym i zapewnić szybkie rozwiązanie indywidualnego problemu skórnego.

Współpraca z dermanostic jest istotnym aspektem naszej strategii cyfryzacji. Szczególnie w czasach COVID-19 i fizycznego dystansu musimy znaleźć cyfrowe sposoby oferowania naszym konsumentom właściwych porad, aby rozwiązać ich problemy skórne. Angażując się w bliską komunikację z ekspertami z Dermanostic, możemy uczyć się od siebie nawzajem, a tym samym jeszcze lepiej budować cyfrową bliskość z naszymi konsumentami – dodał Cornelius Becker, dyrektor działu Derma w Beiersdorf

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 01:21