StoryEditor
Producenci
20.07.2021 00:00

Beiersdorf przekazuje 1 milion euro na pomoc w dotkniętych powodzią regionach

Beiersdorf przekazuje 1 milion euro zalanym regionom. Darowizna trafi do Niemieckiego Czerwonego Krzyża (DRK) i Niemieckiego Stowarzyszenia Ratowania Życia (DLRG), wieloletnich partnerów współpracujących z markami Hansaplast i Nivea.

Na znak solidarności i w celu zapewnienia szybkiego wsparcia poszkodowanym w wyniku zniszczeń spowodowanych przez burze, Beiersdorf przekazuje 1 milion euro. Kwota trafi do Niemieckiego Czerwonego Krzyża (DRK) oraz odpowiednich krajowych stowarzyszeń Czerwonego Krzyża w krajach Beneluksu i Niemieckiego Stowarzyszenia Ratowania Życia (DLRG), które pracują w regionach objętych kryzysem.

– Jesteśmy świadkami niesamowitych szkód spowodowanych przez burze w poszczególnych regionach w ciągu ostatnich kilku dni. Nasze myśli są z ludźmi, którzy opłakują stratę swoich bliskich lub których domy zostały uszkodzone i zniszczone. Dlatego postanowiliśmy pomóc szybko i bez biurokracji – powiedział Vincent Warnery, prezes Beiersdorf.  

Darowizna zostanie wykorzystana na pomoc w rozpoczęciu nowego życia osobom i rodzinom, których źródła utrzymania zostały zniszczone w wyniku powodzi. Część środków będzie przeznaczona na bezpośrednie wsparcie działań DLRG. Organizacja wysłała 25 zespołów ratownictwa wodnego z około 2,4 tys. ratownikami. Do wielu miejsc mogli oni dotrzeć dzięki łodziom ratowniczym, które zostały zakupione dzięki wcześniejszemu wsparciu marki Nivea.

Pomoc trafi do potrzebujących także bezpośrednio od pracowników Beiersdorf.

– Wielu naszych pracowników zasygnalizowało, że chcieliby również wspierać osoby dotknięte katastrofą. Solidarność i wzajemne wsparcie są głęboko zakorzenione w wartościach firmy. Zaoferujemy naszym pracownikom nieskomplikowany sposób przekazywania darowizn w ciągu najbliższych kilku dni – dodał Zhengrong Liu, członek zarządu ds. zasobów ludzkich w Beiersdorf.

Czytaj też: Henkel przekaże 600 tys. euro na pomoc po powodziach w Niemczech

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:32
L’Oréal zwiększa zaangażowanie w chiński rynek beauty i inwestuje w markę Lan
L’Oréal zaznacza wyraźniej swoją obecność na chińskim rynku.StudioPhotoLoren

L’Oréal poinformował o objęciu mniejszościowego pakietu udziałów w chińskiej marce pielęgnacyjnej Lan, działającej w segmencie masowym. To już druga inwestycja koncernu w lokalną markę w ostatnich miesiącach, co podkreśla rosnące znaczenie Chin w globalnej strategii firmy. Szczegóły dotyczące wielkości i wartości udziałów nie zostały ujawnione, jednak – jak podkreślił Vincent Boinay, prezes L’Oréal North Asia i CEO L’Oréal China – inwestycje na tym rynku są kluczowe dla przyszłego wzrostu grupy.

Decyzja zapadła krótko po tym, jak L’Oréal nabył 6,67 proc. udziałów w marce Chando za 442 mln juanów (62 mln dolarów), co zostało ujawnione w prospekcie emisyjnym spółki przygotowywanym do IPO w Hongkongu. Inwestycje te wpisują się w strategię głębszego wejścia w segment C-Beauty – dynamicznie rosnącej kategorii marek krajowych, które zdobyły istotne udziały w wartym 75 mld dolarów chińskim rynku kosmetyków i produktów higieny osobistej.

Rynek ten jest obecnie wyzwaniem dla międzynarodowych koncernów: lokalne marki zyskują przewagę dzięki szybkim iteracjom produktów oraz agresywnej komunikacji nowych składników i koncepcji pielęgnacyjnych. Jak zauważa Ben Cavender z China Market Research Group, zakup udziałów w rozpoznawalnych chińskich markach może być dla L’Oréal sposobem na skorzystanie z tempa wzrostu C-Beauty bez bezpośredniej konkurencji na najbardziej dynamicznych segmentach rynku.

Mimo trudniejszego otoczenia makroekonomicznego – spowolnienia wzrostu, obniżonego nastroju konsumenckiego oraz kryzysu na rynku nieruchomości – wyniki L’Oréal w Chinach wykazują oznaki stabilizacji. W trzecim kwartale biznes firmy w tym kraju wzrósł o około 3 proc., co stanowi pierwszy wzrost od dwóch lat. Jednocześnie najwięksi gracze krajowi, tacy jak Proya i Chicmas, utrzymują szybkie tempo wzrostu, a Chando jest obecnie trzecim największym lokalnym producentem kosmetyków według danych Frost & Sullivan.

Dla L’Oréal strategiczna może być obecność Chando i Lan w segmencie masowym, gdzie ceny produktów mieszczą się głównie w przedziale 49–390 juanów. Jak podkreśla cytowany przez Reutersa Yang Hu z Euromonitor International, ich silna pozycja w mniejszych chińskich miastach daje koncernowi dostęp do nowych grup konsumentów, wspierając odbudowę sprzedaży bez kanibalizowania portfolio marek premium należących do grupy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.11.2025 13:02
Niemiecka Cosnova zaczyna dystrybucję swoich kosmetyków w Indiach
Produkty Essence zawierają w 100 proc. wegańskie składnikiCosnova Beauty

Cosnova, niemiecki producent kosmetyków (m.in. marki Essence), nawiązał współpracę dystrybucyjną z Reliance Retail w celu wprowadzenia na rynek indyjski swoich produktów. Wejście na rynek w Indiach będzie wzmocnieniem przystępnej cenowo, globalnej oferty kosmetyków Reliance Retail i umożliwi sprzedaż detaliczną produktów Essence za pośrednictwem wielokanałowej sieci sprzedaży.

Asortyment kosmetyków makijażowych Essence będzie dostępny online na terenie całego kraju, jak również w drogeriach sieci Reliance oraz w partnerskich punktach sprzedaży detalicznej.

Reliance jako oficjalny dystrybutor będzie odpowiadać za zwiększenie zasięgu marki w Indiach. Essence jest postrzegane przez dystrybutora z Indii za wiodącą markę kosmetyków, wyróżniającą się w Europie pod względem liczby sprzedanych sztuk. Ponad 80 proc. swoich produktów Essence produkuje w Europie.

image

Isabelle Tambue, Essence: Reagowanie na trendy mamy wpisane w DNA marki

Marka charakteryzuje się młodzieżową estetyką, a jej produkty zawierają w 100 proc. wegańskie składniki, są produkowane w ekologicznych opakowaniach i nie zawierają mikroplastiku.

image

Indie – rynkiem z największym potencjałem sprzedaży kosmetyków na świecie? Potwierdzają to wyniki Nykaa

Wprowadzając markę Essence na rynek indyjski, chcemy zainspirować nową falę kreatywnego wyrażania siebie poprzez eksperymenty z urodą, zachęcając konsumentów do łączenia, dopasowywania i zabawy produktami, które sprawią, że makijaż stanie się radosnym elementem codziennego życia każdego z nas – stwierdzili przedstawiciele Reliance Retail, dodając, że premiera ta “odzwierciedla zaangażowanie Reliance Retail w oferowanie indyjskim konsumentom najlepszych globalnych doświadczeń kosmetycznych, łącząc zabawę, inkluzywność i zrównoważony rozwój pod jedną marką”.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. listopad 2025 06:40