28 czerwca 2022
Czyżby DM-Drogerie Markt zainspirowało się rozwiązaniami z polskiego rynku? Wygląda na to, że tak i firma z Karlsruhe testuje obecnie kasy samoobsługowe na swoim rodzimym,...
27 czerwca 2022
24 czerwca 2022
8 czerwca 2022
Największy brytyjski sprzedawcy kosmetyków, firma Boots ogłosiła, że zobowiązuje się do zamrożenia cen 1500 produktów, aby zapewnić ich przystępność cenową...
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
Zrównoważony rozwój i cyfryzacja, to jedne z największych wyzwań stojących przed firmami działającymi w sektorze beauty. Firma Natura&Co, właściciel The Body...
Konsumenci oczekują od marek, że umożliwią im płynne przemieszczanie się pomiędzy kanałami zakupowymi i będą pamiętać ich wybory zakupowe – wynika z najnowszego...
23 czerwca 2022
22 czerwca 2022
– Wchodząc na polski rynek, musieliśmy wykazać się podejściem startupowym. Polacy uwielbiający nowości, to inni klienci niż Niemcy - tradycjonaliści. Szukamy...
31 maja 2022
30 maja 2022
18 maja 2022
4 maja 2022
PRODUCENCI I MARKI
Prawo i finanse
11 kwietnia 2022, 10:25
wiadomoscikosmetyczne.pl
Beiersdorf - firma z siedzibą w Hamburgu, właściciel wielu marek, m.in. Nivea, Eucerin, La Pairie (fot. materiały prasowe )
Beiersdorf, według wstępnych danych, osiągnął pierwszym kwartale 2022 r. wzrost sprzedaży organicznej przekraczającej 10 proc. Jeszcze lepiej sytuacja wygląda w segmencie konsumenckim, w którym sprzedaż wzrosła o niemal 12 proc. rok do roku. Jednak opublikowana w marcu całoroczna prognoza sprzedaży na 2022 r. dla segmentu konsumenckiego pozostaje bez zmian w świetle utrzymującej się zmienności otoczenia rynkowego. Beiersdorf przewiduje tu jednocyfrowy średni wzrost sprzedaży.
Sprzedaż Beiersdorf w pierwszym kwartale osiągnęła, według wstępnych danych, 2,2 mld EUR, co oznacza wzrost 10,3 proc. Natomiast sprzedaż organiczna w segmencie konsumenckim wzrosła 1,8 mld EUR, co daje 11,6 proc. wzrostu rok do roku.
– Opublikowana w marcu całoroczna prognoza sprzedaży na 2022 r. dla segmentu konsumenckiego pozostaje bez zmian w świetle utrzymującej się zmienności otoczenia rynkowego. Beiersdorf przewiduje tu jednocyfrowy średni wzrost sprzedaży – podała firma w komunikacie.
Wyjaśniła, że niepewność związana jest z wojną na Ukrainie, lockdownem w Chinach oraz presją inflacyjną na koszty surowców i logistyki. Zapewniła też, że w grupie podjęto już działania mające na celu złagodzenie presji kosztowej.
Raport kwartalny za okres styczeń-marzec zawierający prognozę marży EBIT na 2022 r. zostanie opublikowany 28 kwietnia 2022 r.
Prezes UOKiK Tomasz Chróstny nałożył kary za zatory płatnicze w łącznej wysokości 656
Firma Beiersdorf do której należy marka Nivea wprowadziła nowe, ulepszone opakowania dla
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zdjęć: 92
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
15 czerwca 2022
26 maja 2022
22 kwietnia 2022