Carrefour France wprowadził innowację, która ma symulować interakcje podobne do doświadczeń w sklepie

Carrefour France wprowadził innowację, która ma symulować interakcje podobne do doświadczeń w sklepie (fot. mat.prasowe)

Carrefour zwiększa swoje cyfrowe zaangażowanie w święta, organizując interaktywne sesje zakupowe na żywo na specjalnej platformie zakupowej zintegrowanej ze stroną internetową Carrefour.fr.

We współpracy z Quidol, interaktywną platformą do transmisji na żywo, Carrefour poprowadzi trzy oddzielne sesje zakupowe na żywo (livestream shopping), które rozpoczną się dzisiaj - 27 listopada, a dwie kolejne sesje - 2 i 5 grudnia. W okresie poprzedzającym Boże Narodzenie transmisje na żywo skupią się na kategorii zabawki i będą zawierać pokazy, promocje i interakcje w czasie rzeczywistym między konsumentami a gospodarzami.

Transmisje na żywo szybko stają się kluczową taktyką zaangażowania online, symulując interakcje podobne do doświadczeń w sklepie. Chińskie rynki, w tym Alibaba i JD.com, wiodą prym dzięki swoim wyrafinowanym platformom transmisji na żywo, które są teraz głównym elementem corocznych świątecznych zakupów. Tylko w tym roku chiński rynek transmisji na żywo ma osiągnąć 136 miliardów dolarów. Podczas gdy zachodni detaliści wolniej przyjmują tę strategię, przejście do handlu elektronicznego w tym roku spowodowało zaawansowane inicjatywy, takie jak w przypadku Amazona, Walmartu, a teraz Carrefoura.

Sprzedawcy będą wykorzystywać tegoroczne święta do odkrywania nowych taktyk cyfrowego zaangażowania, a udane inicjatywy mogą przełożyć się na bardziej trwałe strategie zaangażowania kupujących. Marki powinny zidentyfikować odpowiednie możliwości partnerstwa w interaktywnych promocjach i programach, takich jak transmisje na żywo, aby zdobyć wcześniej wiedzę, którą mogą wykorzystać w przyszłym roku.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony