REKLAMAAjona banner główny - 90 dni v1

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

Analizy

WYWIADY I OPINIE

 

21 września 2021, 15:33



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Cezary Bijak, prezes zarządu Fabryki Kosmetyków „Pollena-Ewa”, Grupa TZMO.

Cezary Bijak, prezes zarządu Fabryki Kosmetyków „Pollena-Ewa”, Grupa TZMO.

Kategorie produktowe, jakimi się zajmujemy w Grupie TZMO, są odporne na wpływ niestabilnej koniunktury. W drugą połowę roku wchodzimy, jak chyba wszystkie firmy produkcyjne, z dość dużą dozą uważności i czujności – komentuje dla wiadomoscikosmetyczne.pl Cezary Bijak, prezes zarządu Fabryki Kosmetyków „Pollena-Ewa”, Grupa TZMO.

W drugą połowę roku wchodzimy, jak chyba wszystkie firmy produkcyjne, z dość dużą dozą uważności i czujności. Rosnące w ostatnim czasie koszty – pracy, opakowań, surowców czy utrzymania ciągłości łańcucha dostaw – to w oczywisty sposób przełoży się na sytuację na rynku. Firmy będą podchodzić do większych inwestycji z ostrożnością, podobnie jak klienci indywidualni będą oglądać każdą złotówkę przed dokonaniem większych wydatków z uwagi na inflację.

Patrzymy jednak w przyszłość z optymizmem, ostrożnym, ale jednak... Nasza długa historia i wynikające z tego doświadczenie, a także partnerstwo w Grupie TZMO, umacniają w nas poczucie pewności i stabilności.

Kategorie produktowe, jakimi się zajmujemy w Grupie TZMO, są odporne na wpływ niestabilnej koniunktury. Dodatkowo nasza oferta jest zdywersyfikowana – mamy w portoflio zarówno marki premium, specjalistyczne, jak i ekonomiczne; w tym ostatnim segmencie obserwujemy dużo większe zainteresowanie klientów.

W ostatnich latach poczyniliśmy też inwestycje, które już procentują i na nich będziemy opierać nasz dalszy rozwój w najbliższej przyszłości – oczywiście nie zamierzamy na tym poprzestać, myśląc długofalowo. W dalszym ciągu planujemy udoskonalać nasz park maszynowy, otwierając się na możliwości produkcji nowych serii kosmetycznych i usamodzielnienie w niektórych kategoriach produktowych. Inwestycje, o których warto wspomnieć to m.in. uruchomienie linii wyrobów aerozolowych, zwiększenie wydajności wyrobów emulsyjnych czy przejście na samodzielną produkcję soli kąpielowych.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony