PRODUCENCI I MARKI

Innowacje

 

25 lutego 2021, 12:03



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
Aplikacja Lipscanner firmy Chanel

Aplikacja Lipscanner firmy Chanel (fot. FB Chanel)

Chanel uruchomiła aplikację, która ma pomóc konsumentkom znaleźć szminkę pasującą do dowolnego wybranego odcienia. Innowacja pomaga nie tylko wybrać odpowiedni produkt, ale też przetestować go wirtualnie i zakupić.

Niezależnie od tego, czy zauważą swój idealny kolor na plakacie, w czasopiśmie czy na przyjaciółce, mogą użyć aplikacji opartej na sztucznej inteligencji, aby zidentyfikować najbliższy odpowiednik z oferty Chanel.

Jak to działa? Po zidentyfikowaniu przez aplikację odcienia, konsumentki mogą go wypróbować wirtualnie dzięki Chanel Try On. Użytkowniczki mogą również zapisywać lub udostępniać zdjęcia swoich wirtualnych metamorfoz i kupować produkty Chanel za pośrednictwem aplikacji.

Panująca obecnie pandemia COVID-19 ogranicza klientom możliwości testowania produktów, a także faworyzuje kanały online. Dlatego producenci kosmetyków muszą wykazać się kreatywnością i innowacyjnością, aby zachęcić do wypróbowania produktów. Chanel może pochwalić się około 400 produktami w swojej ofercie, więc to narzędzie pomoże kupującym w poruszaniu się po oferowanych przez firmę odcieniach.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony