StoryEditor
Producenci
26.01.2021 00:00

Chantal - profesjonalnie o włosach

Właśnie tak chcemy mówić do naszych konsumentów. Od ponad trzydziestu lat pomagamy kobietom wydobyć ich naturalne piękno dostarczając profesjonalne kosmetyki i farby fryzjerskie na około 40 światowych rynków.

Wąska specjalizacja pomogła nam zdobyć eksperckie doświadczenie. Niemal od samego początku skupialiśmy się na włosach i dzisiaj wiemy wszystko o tym, czego potrzebują do oczyszczania, kondycjonowania, regenerowania struktury. Paleta ponad stu odcieni farb i tonerów oraz utleniacze i rozjaśniacze o różnej mocy pozwalają zaproponować dowolnie wybrany kolor włosów.

Naszą przewagę budujemy oferując kosmetyki niezwykle skuteczne - weryfikujemy je na wiele różnych sposobów. Przede wszystkim ich działanie mierzone jest za pomocą mikroskopu trychologicznego – w ten sposób sprawdzamy i potwierdzamy parametry takie jak hamowanie wypadania, grubość, gęstość włosów i kondycję skóry głowy. Funkcjonalność opakowania, użycie i efekty testowane są również przez wykwalifikowana kadrę fryzjerską, z którą współpracujemy na co dzień.

Posiadamy własną Akademię Prosalon prowadzącą szkolenia i warsztaty dla fryzjerów, dla dystrybutorów oraz dla początkujących adeptów sztuki fryzjerskiej. Współpracując ze szkołami fryzjerskimi realizujemy zadania społecznej odpowiedzialności biznesu a także zapewniamy sobie możliwość szerszego badania opinii i potrzeb przyszłego rynku profesjonalnego.

Flagowa marka Chantal, Prosalon Professional obejmuje produkty do pielęgnacji i stylizacji włosów bazujące na sprawdzonych i skutecznych składnikach aktywnych. Znajdziemy tutaj również kilkuetapowe zabiegi regenerujące włosy bardzo zniszczone. Wyłącznie dla salonów fryzjerskich oferujemy bazującą na zaawansowanych formułach markę kosmetyków pielęgnacyjnych Intensis oraz farby profesjonalne Color Art.

30-letnie doświadczenie zdobyte w branży profesjonalnej pozwoliło nam wdrożyć innowacyjne produkty przeznaczone dla drogerii. Już od jakiegoś czasu na rynku znajduje się seria Color Variete - trwałe, kryjące farby do włosów do domowego użytku. Sukcesywnie do sprzedaży wprowadzane są kosmetyki pielęgnacyjne marki Sessio. Sessio to udany mariaż składników pochodzenia naturalnego z efektywnymi formułami pielęgnacyjnymi i jest naszą odpowiedzią na nowy trend zwany „włosingiem” czyli świadomą pielęgnacją włosów. Budujemy tę markę śledząc potrzeby „włosomaniaczek” i starając się zapewnić, że z naszymi kosmetykami codziennie jest good hair day.

Ofertę zamyka trychologiczna marka Hair Biotic – kuracje przeciw wypadaniu włosów, których skuteczność została zbadana nie tylko w badaniach aplikacyjnych, ale także potwierdzona paramaterami zmierzonymi przez aparaturę.

Dzięki wydajnym procesom produkcyjnym i zapleczu badawczo – rozwojowemu jesteśmy w stanie oferować także produkcję na zlecenie. Dla naszych kontrahentów wykonujemy pełne wdrożenie produktu od kreacji, stworzenia receptury, poprzez zakup surowców i opakowań do wyprodukowania i kontroli jakości lub tylko część procesu wybraną przez klienta.

Moda na naturalne, długie, zadbane włosy nam sprzyja – wiemy jak je pielęgnować i jakich składników im dostarczać aby takie właśnie rosły – zdrowe i lśniące, będące ozdobą każdej kobiety.

Cała oferta na www.chantal.com.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 08:53